Gjest Badabing Skrevet 18. august 2012 #4821 Skrevet 18. august 2012 Swarowski: hvilket fylke er du fra?
Gjest Skrevet 18. august 2012 #4822 Skrevet 18. august 2012 Beste verdensdel: jeg aner ikke, jeg mangler Sør-Amerika og Australia, og har bare såvidt vært innom Afrika, det kan ikke telles med.. Men av de jeg har vært i, velger jeg Asia. Ikke meningen å være miss pirk, men Australia er ingen verdensdel Går ut ifra at det var en glipp altså, men sånn i tilfelle så er det greit å vite.. Badabing: Hvilke(t) språk snakker du flytende? Wednesday: En film du aldri blir lei av?
Gjest Badabing Skrevet 18. august 2012 #4823 Skrevet 18. august 2012 Kirsebær pez og hockeypulver Badabing: Yndlingsfilmen din når du var liten? To gode venner og Sverdet i stenen. Klarer ikke å velge, jeg elsket både dyr og magi. Erymax: hvilken periode i livet ditt har vært den beste, og hvilken var den verste?
Gjest EryMax Skrevet 18. august 2012 #4824 Skrevet 18. august 2012 Erymax: hvilken periode i livet ditt har vært den beste, og hvilken var den verste? Den beste må ha vært starten av barneskolen, den verste var deffinitivt i fjor. BM2: Har du mokasiner og skinnvest?
Gjest Skrevet 18. august 2012 #4825 Skrevet 18. august 2012 To gode venner og Sverdet i stenen. Klarer ikke å velge, jeg elsket både dyr og magi. Åå, den er så søt Så den her om dagen, utrolig fin historie! BM2: En eller flere matretter du ikke kan fordra?
Gjest BM2 Skrevet 18. august 2012 #4826 Skrevet 18. august 2012 BM2: Hvor ville du helst bodd? (Økonomi, venner, familie osv er uten betydning) Sunnmøre! Dernest en plass i Sør-Amerika. Drømmedråper: Blir livet som du håper?
Wednesday Skrevet 18. august 2012 #4827 Skrevet 18. august 2012 Wednesday: beste tegnefilm fra du var liten? Powerpuff Girls !! elsker dem enda hva med deg ? Cuddlegirl: Skal du ut i mårra ?
Gjest Badabing Skrevet 18. august 2012 #4828 Skrevet 18. august 2012 Ikke meningen å være miss pirk, men Australia er ingen verdensdel Går ut ifra at det var en glipp altså, men sånn i tilfelle så er det greit å vite.. Badabing: Hvilke(t) språk snakker du flytende? Wednesday: En film du aldri blir lei av? Oceania? Trodde faktisk det var lov å si Australia, mener vi lærte det på skolen. Og jeg henger igjen i geografien fra dengang, Europa ser fortsatt sånn ut Tja. Snakker egentlig bare norsk flytende synes jeg. Engelsken er mer hakkete, men det kommer seg fort om jeg er på reise. Ellers var jeg god i tysk en gang i tiden, men har glemt mesteparten tror jeg. For tiden går jeg på franskkurs for moro skyld. Dreamdrops: hvilket fag var du best i på skolen?
Wednesday Skrevet 18. august 2012 #4829 Skrevet 18. august 2012 Wednesday: En film du aldri blir lei av? the pursuit of happiness fin film! duda? BM2: Jeg har ei søt venninne fra Volda.. skal jeg hooke dere opp ? 1
Gjest Skrevet 18. august 2012 #4830 Skrevet 18. august 2012 Drømmedråper: Blir livet som du håper? Det håper jeg da BM2: Hvorfor Sunnmøre? Noz: Din naturlige hårfarge?
Gjest BM2 Skrevet 18. august 2012 #4831 Skrevet 18. august 2012 Den beste må ha vært starten av barneskolen, den verste var deffinitivt i fjor. BM2: Har du mokasiner og skinnvest? ALDRI! Swarovski: Favoritt eventyr?
Gjest Swarovski Skrevet 18. august 2012 #4832 Skrevet 18. august 2012 Swarovski: Har du barn ? Nei. Forresten, likte spørsmålet du ga til Guybørsta Swarovski: Hva skifter du til når du skal dasse hjemme en dag? haha, har man ikke noe kjærlighetsliv selv, så må man leve gjennom andre Jeg går som regel i skjørt/kjoler/tunikaer til vanlig. Så skifter bare hvis jeg har hatt på meg noe litt for trangt/stivt eller lignende. Og da går det i løse skjørt. (Og nei, jeg eier ikke joggebukse, og vanlige bukser ligger glemt lengst inne i skapet ) Swarowski: hvilket fylke er du fra? Vestfold Hmmm.. problemet med å stille så mange spm på en gang... man går litt tom :gjeiper: Badabing: Tipper det var jeg som stilte spm om avatar, siden jeg har lurt på hva det er. Så hvilken barndomshelt er det?
Gjest BM2 Skrevet 18. august 2012 #4833 Skrevet 18. august 2012 Åå, den er så søt Så den her om dagen, utrolig fin historie! BM2: En eller flere matretter du ikke kan fordra? Baccalao!!!! Skjulte brukere: Hva er dere redd for?
Gjest Skrevet 18. august 2012 #4834 Skrevet 18. august 2012 Oceania? Trodde faktisk det var lov å si Australia, mener vi lærte det på skolen. Og jeg henger igjen i geografien fra dengang, Europa ser fortsatt sånn ut Tja. Snakker egentlig bare norsk flytende synes jeg. Engelsken er mer hakkete, men det kommer seg fort om jeg er på reise. Ellers var jeg god i tysk en gang i tiden, men har glemt mesteparten tror jeg. For tiden går jeg på franskkurs for moro skyld. Dreamdrops: hvilket fag var du best i på skolen? Åja, i så fall beklager jeg Jeg har i alle fall ikke hørt det før. Ah Hvordan går franskkurset så langt da? Jeg var best i samfunnsfag/sosiologi & norsk. Wednesday: Er det noe du gjør fast med håret hver dag; retter det/krøller det/hårspray e.l.?
Wednesday Skrevet 18. august 2012 #4835 Skrevet 18. august 2012 Wednesday: Er det noe du gjør fast med håret hver dag; retter det/krøller det/hårspray e.l.? jeg setter det i strikk de dagene jeg skal på jobb! ellers gjør jeg ikke stort nei duda ?
Gjest Skrevet 18. august 2012 #4836 Skrevet 18. august 2012 Baccalao!!!! Ja, det smaker spesielt for å si det sånn Guybrush: Absint eller jagermeister?
Gjest BM2 Skrevet 18. august 2012 #4837 Skrevet 18. august 2012 Det håper jeg da BM2: Hvorfor Sunnmøre? Fordi det er eneste plassen på denne jord jeg virkelig har følt meg hjemme. Wednesday: Har du noengang blitt tilbud penger for sex?
Wednesday Skrevet 18. august 2012 #4838 Skrevet 18. august 2012 Wednesday: Har du noengang blitt tilbud penger for sex? hmmm nei det tror jeg faktisk ikke at jeg har! har du ?
Gjest hogwash Skrevet 18. august 2012 #4840 Skrevet 18. august 2012 ... Hogwash: Vil du ha innekatt eller utekatt? ... Ja, blir nok flere. Jeg kommer nok til å dø ensom så finner folket enn halvspist hogwash etter en uke Limonade: hva var ditt gamle nick?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå