Gjest EryMax Skrevet 19. august 2012 #4901 Skrevet 19. august 2012 EryMax: Hvilken dessert er din favoritt? Brownies med is og hjemmelaget jordbær saus Solsenga:Kjeks eller kake?
Solsenga Skrevet 19. august 2012 #4902 Skrevet 19. august 2012 Brownies med is og hjemmelaget jordbær saus Solsenga:Kjeks eller kake? Nam! Helt klart kake. Jeg er et kakemonster og kommer fra en kakegal familie :D EryMax: Beskriv drømmepartnerens utseende med 3-5 ord
Gjest EryMax Skrevet 19. august 2012 #4903 Skrevet 19. august 2012 EryMax: Beskriv drømmepartnerens utseende med 3-5 ord Kjekk,høy,mørk Giacomo_P: Hvordan er din drømmekvinne?
Giacomo_P Skrevet 19. august 2012 #4904 Skrevet 19. august 2012 Kjekk,høy,mørk Giacomo_P: Hvordan er din drømmekvinne? Hun er snild, venlig og vil dele livet sitt og kroppen sin med meg. Det gjør ikke noe om hun er smellvakker heller - eller jo, jeg vil jo få gjerne kunde konsentrere meg også..... Hogwash: Hva er din optimale hvilepromille?
Gjest Swarovski Skrevet 19. august 2012 #4905 Skrevet 19. august 2012 Slike ting er umulig å måle, mener nå jeg. Jeg stiller opp for de rundt meg. Men den beste reaksjonen fikk jeg av ei lita jente som var med venninnene sine i butikken for å kjøpe is. Hun manglet 4 kroner og måtte gråtkvalt levere tilbake isen hun hadde plukket ut. Jeg syntes det var for jævlig at hun var den eneste som ikke skulle få så jeg dekket de 4 små kronene, men hun så på meg som den store frelser, brast ut i hulkegråt, og kastet seg rundt halsen min. Swarovski: Hva er det beste du har smakt noengang? Så utrolig koselig gjort. Det beste jeg har smakt er nok de tingene jeg husker best. Jeg liker egentlig ikke lammekjøtt, men i Kina smakte jeg det beste kjøttet noensinne. Og det var lammekjøtt på spyd med ukjent krydderblanding. Et annet sted i Kina smakte jeg noen skjell (aner ikke type) som var gratinerte og med noen småstrimlete grønnsaker oppi skjellet. Fantastisk nydelig. I Usa smakte jeg en hjemmebakt frokost"greie". Mellomting mellom kake og bolle, som smakte herlig karamell med nøtter på. Aner ikke hva det var. Dessverre Swarovski: Har du andre hobbyer enn å lage smykker? Leser, maler (jeg kan ikke tegne et tre som ligner på virkeligheten en gang, men det er gøy allikevel ), puslespill ol. Alt utenom sport Siden jeg er lat idag, så bare gjentar jeg spmlista mi, siden det er endel som ikke har svart/vært innom 2ne2: Hvilken sjokolade er din favoritt? Aaleyah: Er det en bakgrunn bak brukernavnet ditt? Arabella: Vet barna dine at du er på KG? Badabing: Beste verdensdel? Bandit: Telttur eller temapark-tur? BM2: Hvor ville du helst bodd? (Økonomi, venner, familie osv er uten betydning) Bud: Fremdeles like nyforelska? CadillacJack: Beste periode i livet ditt? Cornflake-girl: Den beste frokosten er? Cuddlegirl: Noen grunn til at du ikke har mer fargesterk undertøysutvalg? Dreamdrops: Hva er best av høststorm og vinterstorm? Drue: Kan du tenke deg å være evig student? Era_vulgaris: Dusj eller badekar? EryMax: Har du noen hobbier utenom ishockey? Fairydust: Det beste med sommeren er? Giacomo_P: Hvit, rød eller rose vin? Guybrush: Hvis det blir et par av deg og wednesday: lager du en dagbok slik at resten av KG kan følge kjærlighetshistorien deres? HedvigR: Hva får deg lit å le? Hogwash: Vil du ha innekatt eller utekatt? Kaffemor: Er du kresen på kaffen din? Karpuzi: Gresk eller italiensk? Kråkefjas: Er KG-damer bedre eller verre enn 'virkelighetens' damer? LillePus: Hvor lenge har du vært beredskapshjem for katter? lillesiren: Er du liten? Lydia: Hvilket land vil du aller helst besøke? Maya76: Har du lyst på flere barn? Mortem: Har du en spesiell klesstil? nattjenta: Hvor ofte er du våken om nettene? Norah: Hvor mye sminke bruker du? NozMonster: Er du generelt en samler, eller gjelder det bare sjiraffer? Nyx: Bruker du mye Nyx sminke? SemperFi: Har du angst fordi du er blitt et kvart århundre? Solsenga: Er du brun hele året? Stueloff: Hvor lang tid liker du å bruke, på å gjøre deg klar, om morgenen? Svampelura: Kaffe eller te? Tonje!: Finnes det noe dyr du er litt redd for? Vampen: Din beste matrett? Viernes: Hjemmekos eller ut på byen? Wednesday: Hvor gammel er barnet ditt? Yme: Har du solgt noen kunstverk? 2
TheHairyToothfairy Skrevet 19. august 2012 #4906 Skrevet 19. august 2012 CadillacJack: Beste periode i livet ditt? juletider i fjor. Norah: bruker du ønske deg noe når du ser stjerneskudd? tør du i så fall fortelle hva du ønsket deg sist?
Gjest Drue Skrevet 19. august 2012 #4907 Skrevet 19. august 2012 (endret) Drue: Kan du tenke deg å være evig student? (plus for fint spørsmålsbidrag) Nei. Nå begynner jeg på mitt niende år som student, og jeg begynner å bli klar for å gjøre noe annet. Badabing: har du tattis? Hvis du måtte ta en (ny), hva hadde du tatovert og hvor på kroppen hadde du gjort det? Endret 19. august 2012 av Drue
Gjest hogwash Skrevet 19. august 2012 #4908 Skrevet 19. august 2012 ... Hogwash: Hva er din optimale hvilepromille? Det forespeiler meg at jeg må tenke lenge og vel for å få svart riktig, så jeg foreslår en skål istedet! Kristian82: En time med Liv Tyler eller en dag med Magnus Carlsen? Crow: Valgte du nicket pga. The crow?
Wednesday Skrevet 19. august 2012 #4909 Skrevet 19. august 2012 Er det ikke virkelige damer som er innpå her? Men for å svare slik du sikkert mener å spørre: Jeg tror nok snittet her er noe lavere enn hva man møter på ellers. Ene og alene fordi de trygdede og de styggeste jentene tilbringer noe mere tid alene foran pcen enn de man ellers møter på. Og hva mener du dette sier om gutta som henger her ? (deg inkuldert!) 1
Gjest Eurodice Skrevet 19. august 2012 #4910 Skrevet 19. august 2012 2ne2: Hvilken sjokolade er din favoritt? Aaleyah: Er det en bakgrunn bak brukernavnet ditt? Arabella: Vet barna dine at du er på KG? Badabing: Beste verdensdel? Bandit: Telttur eller temapark-tur? BM2: Hvor ville du helst bodd? (Økonomi, venner, familie osv er uten betydning) Bud: Fremdeles like nyforelska? CadillacJack: Beste periode i livet ditt? Cornflake-girl: Den beste frokosten er? Cuddlegirl: Noen grunn til at du ikke har mer fargesterk undertøysutvalg? Dreamdrops: Hva er best av høststorm og vinterstorm? Drue: Kan du tenke deg å være evig student? Era_vulgaris: Dusj eller badekar? EryMax: Har du noen hobbier utenom ishockey? Fairydust: Det beste med sommeren er? Giacomo_P: Hvit, rød eller rose vin? Guybrush: Hvis det blir et par av deg og wednesday: lager du en dagbok slik at resten av KG kan følge kjærlighetshistorien deres? HedvigR: Hva får deg lit å le? Hogwash: Vil du ha innekatt eller utekatt? Kaffemor: Er du kresen på kaffen din? Karpuzi: Gresk eller italiensk? Kråkefjas: Er KG-damer bedre eller verre enn 'virkelighetens' damer? LillePus: Hvor lenge har du vært beredskapshjem for katter? lillesiren: Er du liten? Lydia: Hvilket land vil du aller helst besøke? Maya76: Har du lyst på flere barn? Mortem: Har du en spesiell klesstil? nattjenta: Hvor ofte er du våken om nettene? Norah: Hvor mye sminke bruker du? NozMonster: Er du generelt en samler, eller gjelder det bare sjiraffer? Nyx: Bruker du mye Nyx sminke? SemperFi: Har du angst fordi du er blitt et kvart århundre? Solsenga: Er du brun hele året? Stueloff: Hvor lang tid liker du å bruke, på å gjøre deg klar, om morgenen? Svampelura: Kaffe eller te? Tonje!: Finnes det noe dyr du er litt redd for? Vampen: Din beste matrett? Viernes: Hjemmekos eller ut på byen? Wednesday: Hvor gammel er barnet ditt? Yme: Har du solgt noen kunstverk? To av dem vet det. Jeg byttet nick fordi jeg kom til å forsnakke meg til en av dem. Kråkefjas: Har du hatt et annet nick tidligere?
Thought-Fox Skrevet 19. august 2012 #4911 Skrevet 19. august 2012 (endret) Era_vulgaris: Dusj eller badekar? Dusj. Jeg er utålmodig og blir bare rastløs av badekar. NerdMedSverd: Hvilket SNES-spill foretrakk du som liten? Endret 19. august 2012 av Era_Vulgaris
Guybrush Skrevet 19. august 2012 #4912 Skrevet 19. august 2012 2ne2: Hvilken sjokolade er din favoritt? Aaleyah: Er det en bakgrunn bak brukernavnet ditt? Arabella: Vet barna dine at du er på KG? Badabing: Beste verdensdel? Bandit: Telttur eller temapark-tur? BM2: Hvor ville du helst bodd? (Økonomi, venner, familie osv er uten betydning) Bud: Fremdeles like nyforelska? CadillacJack: Beste periode i livet ditt? Cornflake-girl: Den beste frokosten er? Cuddlegirl: Noen grunn til at du ikke har mer fargesterk undertøysutvalg? Dreamdrops: Hva er best av høststorm og vinterstorm? Drue: Kan du tenke deg å være evig student? Era_vulgaris: Dusj eller badekar? EryMax: Har du noen hobbier utenom ishockey? Fairydust: Det beste med sommeren er? Giacomo_P: Hvit, rød eller rose vin? Guybrush: Hvis det blir et par av deg og wednesday: lager du en dagbok slik at resten av KG kan følge kjærlighetshistorien deres? HedvigR: Hva får deg lit å le? Hogwash: Vil du ha innekatt eller utekatt? Kaffemor: Er du kresen på kaffen din? Karpuzi: Gresk eller italiensk? Kråkefjas: Er KG-damer bedre eller verre enn 'virkelighetens' damer? LillePus: Hvor lenge har du vært beredskapshjem for katter? lillesiren: Er du liten? Lydia: Hvilket land vil du aller helst besøke? Maya76: Har du lyst på flere barn? Mortem: Har du en spesiell klesstil? nattjenta: Hvor ofte er du våken om nettene? Norah: Hvor mye sminke bruker du? NozMonster: Er du generelt en samler, eller gjelder det bare sjiraffer? Nyx: Bruker du mye Nyx sminke? SemperFi: Har du angst fordi du er blitt et kvart århundre? Solsenga: Er du brun hele året? Stueloff: Hvor lang tid liker du å bruke, på å gjøre deg klar, om morgenen? Svampelura: Kaffe eller te? Tonje!: Finnes det noe dyr du er litt redd for? Vampen: Din beste matrett? Viernes: Hjemmekos eller ut på byen? Wednesday: Hvor gammel er barnet ditt? Yme: Har du solgt noen kunstverk? Som det så fint heter - a gentleman never tells Wednesday: hva blir dagens middag maya76: hadde du sminkehode da du var liten ? 1
skruf Skrevet 19. august 2012 #4913 Skrevet 19. august 2012 Som det så fint heter - a gentleman never tells Wednesday: hva blir dagens middag maya76: hadde du sminkehode da du var liten ? Ja, men jeg ødela det.....klippet av håret (vokste ikke ut igjen gitt..), og tegnet på det med tusj. Gjorde det samme med barbiedukkene mine også. Likte bedre å leke med broren min sin togbane og radiostyrte bil da jeg var liten. Solsenga; Hva var likte du best å leke med da du var barn?
Gjest NozMonster Skrevet 19. august 2012 #4914 Skrevet 19. august 2012 (endret) NozMonster: En kose kveld med venninene eller rølpe fest? jentevors med venninnene mine, med øl, sladder, kos og årdne seg, og sååå dra ut på fest! jeg er vel en av de ytterst få jentene som ikke helt er såå glad i kose-kvelder.. NozMonster: Har du mange fra kg på facebook? mellom 20-25 stykker et sted.... og jeg synes det er så morsomt når 2 forskjellige folk fra KG kommenterer det samme bilde, eller "diskuterer" under en status på profilen min, uten å vite at den andre er en kjempeaktiv bruker herfra NozMonster: Er du generelt en samler, eller gjelder det bare sjiraffer? jeg er ingen gennerel samler nei! ironisk nok så vil jeg egentlig ha et veldig minimalistisk hjem! så det som tar plass hos meg er sjiraffene mine.. drua: jeg har ikke fått med meg før nå at du er en evig student... 9 år er overraskende, utrolig lenge!! hva slags utdannelser har du? og hva tar du nå? .... og hva skal det blir ut av deg!? Endret 19. august 2012 av NozMonster 1
Solsenga Skrevet 19. august 2012 #4915 Skrevet 19. august 2012 Solsenga; Hva var likte du best å leke med da du var barn? Spørs hvilken alder du tenker på. Hadde masse treklosser, bamser, dukker, lekebiler. Deretter var jeg for det meste ute eller spilte snes Og elsket å besøke fettere som hadde lego! maya76: Telys eller stearinlys?
skruf Skrevet 19. august 2012 #4916 Skrevet 19. august 2012 Spørs hvilken alder du tenker på. Hadde masse treklosser, bamser, dukker, lekebiler. Deretter var jeg for det meste ute eller spilte snes Og elsket å besøke fettere som hadde lego! maya76: Telys eller stearinlys? Mest telys og kubbelys:-) Men stearinlys også.. Guybrus; Liker du å leke?
Gjest NerdMedSverd Skrevet 19. august 2012 #4917 Skrevet 19. august 2012 NerdMedSverd: Hvilket SNES-spill foretrakk du som liten? Jeg hadde bare NES, men spilte mest Super Mario Bros 3 og Megaman 3, 4 og 5. Har den konsollen fortsatt stående hjemme hos mor og far. Hva med deg? Era_Vulgaris: Samler du på noe? Noz: Hva er dine største hobbyer? Guybrush: Hvilke av årets album liker du best hittil?
Gjest BM2 Skrevet 19. august 2012 #4918 Skrevet 19. august 2012 Bud: Har du en moderatorfetisj? Ref noe most kos.
kråkefjas Skrevet 19. august 2012 #4919 Skrevet 19. august 2012 (endret) Og hva mener du dette sier om gutta som henger her ? (deg inkuldert!) Det er umulig for meg å svare på, da jeg hverken kjenner dine preferanser på menn eller din omgangskrets. Men sånn generelt så er det sikkert noe av det samme. Hvorfor du uthever enkeltindivider i en gjennomsnittshypotese skjønner jeg dog ikke. Kråkefjas: Kan du være så venlig å i det mindste ta Ex. Phil? Hvorfor skal jeg ta verdens kjedeligste, og mest unyttige, fag igjen? To av dem vet det. Jeg byttet nick fordi jeg kom til å forsnakke meg til en av dem. Kråkefjas: Har du hatt et annet nick tidligere? Nei. Endret 19. august 2012 av kråkefjas
Kosemose Skrevet 19. august 2012 #4920 Skrevet 19. august 2012 Kosemose: Vil du flyttet sammen med meg eller ville du foretrukket gonoré og konstant streptokokker? Min hemmelige fantasi har lenge vært å få leve ut Tante Sofie-fetishen min, så det valget var enkelt. Og seriøst - gonoré og streptokokker? Ser jeg ut som en person som blir affisert av sånt noe?! Nei. Sånne greier preller nok av på mitt gamle skinn liker sikkert som (fyll inn noe kjempesikkert, jeg kom ikke på noe selv i farta)!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå