AnnaKarenina Skrevet 20. august 2012 #5001 Skrevet 20. august 2012 Det betyr: hogwash noun. Worthless, false, or ridiculous speech or writing; nonsense. Garbage fed to hogs; swill. Skeptiker, men opptatt av harmoni og balanse. AnnaKarenina: Er det din favoritt Tolstoy bok? (altså nicket.) Skeptiker. Det er bra. Harmoni og balanse også. Jo, Anna Karenina er favoritten, med Krig og fred som en god nummer to. Solsenga: Solarium, naturlig sol eller selvbruning?
Gjest Katee Skrevet 20. august 2012 #5002 Skrevet 20. august 2012 Alyah: Klarer du å oppføre deg under fadderuken? Alt er relativt. Men jeg vil si, ja, det klarer jeg. Kan jo ikke skremme vekk disse ukjente menneskene (med en gang). Så jeg raste fra meg i en annen by i helgen Skal si... Jeg blir fotballentusiast på fylla, gitt Tonje! Drømmeferie? Noz: Har du et favorittplagg (som ikke har sjiraffer på seg )? I så fall, hvilket?
Solsenga Skrevet 20. august 2012 #5003 Skrevet 20. august 2012 Solsenga: Solarium, naturlig sol eller selvbruning? Naturlig sol Guybrush: Bruker du capribukser? AnnaKarenina: Hvor og hvordan reiser du helst på ferie?
Vulpes Skrevet 20. august 2012 #5004 Skrevet 20. august 2012 Tonje: hva slags ringetone og meldingstone har du på mobilen? Meldingslyden er standard-tonen til modellen jeg har, mens ringetonen for tiden er denne her: :D Tonje! Drømmeferie? Jorda rundt med seilbåt. Ønsker meg en god blanding av late soldager på båten, sightseeing på land og litt hardere seiling i ruskevær. Det er nok mest følelsen av total frihet som frister, samt at jeg alltid har vært ekstremt glad i sjøen og havet. Føler meg så hjemme der, og er nesten konstant lykkelig. Solsenga: Er du en flørter på byen? 1
Solsenga Skrevet 20. august 2012 #5005 Skrevet 20. august 2012 Solsenga: Er du en flørter på byen? Ahh, jeg elsker Tailfeather-sangen!! Jeg er egentlig aldri ute, men hvis jeg hadde så hadde jeg nok vært dårlig på flørtinga. Sjenert som få Hva med deg? Alyah: Når lagde du middag fra bunnen av sist? Hogwash: Hva er din favorittfilm?
Gjest Badabing Skrevet 20. august 2012 #5006 Skrevet 20. august 2012 Fysikeren: hvorfor er vegetarisme en dealbreaker? Drue: pleid å gå ut på Jessheim eller i Lillestrøm? (Jeg har også bodd på Romerike..) 1
AnnaKarenina Skrevet 20. august 2012 #5007 Skrevet 20. august 2012 Naturlig sol AnnaKarenina: Hvor og hvordan reiser du helst på ferie? I de siste årene har fiskevann, natur og Norge hatt stor prioritet. Men jeg er meget bereist, og tror jeg er på vei ut i verden igjen. Liker storbyer, dog ikke turistfeller. Og iallefall ikke Syden! Badabing: Er du vegetarianer? Og om du er; må du ofte forsvare all verdens elendighet sånn generelt for det valget du har tatt?
Gjest norah Skrevet 20. august 2012 #5008 Skrevet 20. august 2012 Guybrush: Ler du bittelitt av denne? http://xkcd.com/1049/ (du lo bittelitt, innrøm det) 1
Gjest Drue Skrevet 20. august 2012 #5009 Skrevet 20. august 2012 Drue: pleid å gå ut på Jessheim eller i Lillestrøm? (Jeg har også bodd på Romerike..) Jeg har fått min dose Martins, men slutta å dra dit allerede før jeg ble tjue (takk og pris). Har du vært der? Jeg har ikke vært der siden jeg var aktiv lillestrømfester. Haha! AnnaKarenina: liker du menn med langt hår?
Gjest Badabing Skrevet 20. august 2012 #5010 Skrevet 20. august 2012 I de siste årene har fiskevann, natur og Norge hatt stor prioritet. Men jeg er meget bereist, og tror jeg er på vei ut i verden igjen. Liker storbyer, dog ikke turistfeller. Og iallefall ikke Syden! Badabing: Er du vegetarianer? Og om du er; må du ofte forsvare all verdens elendighet sånn generelt for det valget du har tatt? Hehe.. Ja og ja. Har også fått høre sånt som "den kresne ungdommen nå til dags" og "før i tiden hadde man ikke råd til å være så sær". Jeg er absolutt ikke kresen og jeg ønsker jo heller at dyreholdet kunne vært mer som i gamle dager, da ville jeg kanskje gått tilbake til å spise kjøtt. Men de fleste er faktisk veldig forståelsesfulle av de jeg har snakket med, de ønsker ikke det industrielle dyreholdet de heller. Jeg pleier heller ikke å være den som tar det opp. Jeg vil bare spise maten min i fred. Anna Karenina: har du sett filmen om Tolstoj? Jeg har den liggende her, men har ikke fått sett den enda. Hvilke andre forfattere liker du? Noz: er du flørtete som person i virkeligheten? Faller menn lett for deg i virkeligheten også? 1
Gjest Badabing Skrevet 20. august 2012 #5011 Skrevet 20. august 2012 Jeg har fått min dose Martins, men slutta å dra dit allerede før jeg ble tjue (takk og pris). Har du vært der? Hehe.. Jeg var en del på Martins fra jeg var 18-20. Huff! Litt på Jessheim etter det, og så flyttet jeg til Oslo. Kommer nok aldri til å dra på verken Martins eller hva-det-nå-het på Jessheim igjen. Norah: har du endt opp med å bli nysgjerrig etter all omtalen så du har lest Fifty Shades of Grey?
Gjest Katee Skrevet 20. august 2012 #5012 Skrevet 20. august 2012 Alyah: Når lagde du middag fra bunnen av sist? Siden jeg ikke har spist middag i dag, så var det i går. Tåler ikke gluten og laktose, så er sjelden hel- eller halvfabrikata i mine skap Hog: Har du en favorittsang? (post gjerne en YT-video ) SemperFi: Hva er historien bak nicket ditt? Interessert i militæret?
skruf Skrevet 20. august 2012 #5013 Skrevet 20. august 2012 Maya76: Hva er favorittstedet ditt i Afrika? Til nå er det Kampala og Masindi i Uganda, men spørs om jeg har noen nye favorittplasser når jeg kommer hjem fra Kenya i desember:-) Gleder meg, gleder meg, gleder meg 1
Minya Skrevet 20. august 2012 #5014 Skrevet 20. august 2012 Jepp. Jeg er ikke så glad i røyking eller snus, begge deler stinker og er veldig usunt og dyrt, men jeg ville ikke automatisk dumpet en bra fyr bare fordi han røyket. Men hadde nok håpet på at han i lengden kunne trappet ned eller sluttet. Er jo flere som endelig får til det når de blir sammen med en ikke-røyker Hadde blitt røykeforbud inne, da. Minya: Hva er det villeste du har gjort som du kommer på nå, på stående fot? (Definer «vill» akkurat slik du selv vil ) Min mor ville svart; Hun klatret opp på taket på skoleskuret 17. mai som fireåring i hardangerbunad. Mamma fikk helt panikk. Jeg har igrunnen gjort mye rare ting i løpet av livet, men kommer ikke på så mye jeg ville kalt vilt i noen forstand. Kanskje da jeg flyttet fra jobb og hjem for å bo sammen med mannen min etter å ha kjent hverandre noen måneder Fantasiløs som jeg er i kveld, sender jeg samme spørsmål i retur; Tonje!; Hva er det villeste du har gjort som du kommer på nå, på stående fot?
Gjest NozMonster Skrevet 20. august 2012 #5015 Skrevet 20. august 2012 (endret) Noz: Hvordan er drømmepartneren utseendemessig? jeg liker de høye og mørke liker dem rocka, men bare at de ikke er helt A4 holder i det minste og så elsker jeg skjegg!! og jeg er veldig svak for mørkhuda gutter! Noz: Har du et favorittplagg (som ikke har sjiraffer på seg )? I så fall, hvilket? om du mener av de plaggene jeg allerede har, så må jeg svare min halvveis-mørkelilla Karen Miller kjole! Mine 2 andre favoritter har jeg postet bilde av i outfit-tråden. det er en helt lang herlig kjole, og min tykke, myke, deilige nike joggebukse! :strix; Noz: er du flørtete som person i virkeligheten? Faller menn lett for deg i virkeligheten også? jeg elsker å flørte! og er en flørtende person ja! men menn faller ikke lett for meg nei. maya: har dere noen konkrete planer/mål for afrikaturen deres førstkommende november? Al: du har jo helt sinnsykt mange innlegg på relativt kort tid- er du like snakkeglad i virkeligheten også? Endret 20. august 2012 av NozMonster
TheHairyToothfairy Skrevet 20. august 2012 #5016 Skrevet 20. august 2012 skjer her da? ikke et eneste spørsmål til meg i kveld? TSKTSKTSK! 1
skruf Skrevet 20. august 2012 #5017 Skrevet 20. august 2012 maya: har dere noen konkrete planer/mål for afrikaturen deres førstkommende november? Vi skal på safari i 3 døgn, og bo i teltlounge, det er eneste fastsatte planen vi har. De restrerende dagene skal vi på i en bungalow helt nede ved stranda på mombasakysten, så regner jeg med vi tar utflukter derifra:-) Har jo med en rakkerjente på 9 år, så må ta litt hensyn til henne. Heldigvis er hun vant med, og elsker å dra på eventyr og oppdagelsesferder! CadJack; Er du sliten etter dagen?
Gjest Katee Skrevet 20. august 2012 #5018 Skrevet 20. august 2012 Al: du har jo helt sinnsykt mange innlegg på relativt kort tid- er du like snakkeglad i virkeligheten også? Godt spørsmål! Jeg er nok det motsatte av snakkesalig om du ikke putter i meg litt alkohol eller gir meg et tema som virkelig engasjerer meg. Jeg liker og lytte, men må jo få ut alle disse pussige tankene som jeg har i hodet ett eller annet sted, og da blir det på KG. Cad: Om du kunne velge blant all verdens biler, hvilken hadde blitt med deg hjem? The Kitten: Hva er det særeste du har opplevd?
cornflake_girl Skrevet 20. august 2012 #5019 Skrevet 20. august 2012 Hehe.. Jeg var en del på Martins fra jeg var 18-20. Huff! Litt på Jessheim etter det, og så flyttet jeg til Oslo. Kommer nok aldri til å dra på verken Martins eller hva-det-nå-het på Jessheim igjen. Norah: har du endt opp med å bli nysgjerrig etter all omtalen så du har lest Fifty Shades of Grey? Taket/underhuset/kjellern/hydranten...? Og på Martins har de danskebåtgulv! 1
Gjest hogwash Skrevet 20. august 2012 #5020 Skrevet 20. august 2012 ...Hogwash: Hva er din favorittfilm? Mange alternativer, men tror kanskje Piano, uten at jeg helt får satt fingeren på hvorfor. ... Hog: Har du en favorittsang? (post gjerne en YT-video ) ... Varierer med stemning og humør, akkurat nå: Arabella: Ligner du på avataren din? CadillacJack: Hvilket kjøretøy har gitt deg størst adrenalinkick?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå