Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Fremhevede innlegg

Gjest hogwash
Skrevet

...

Hogwash: Hva slags kampsport? Og kan du knekke en planke i to ved å sparke til den?

...

Har prøvd mye forskjellig, men en underform av Kung Fu jeg har drevet mest med. Kombinasjonen av resten blir litt for gjenkjennelig. Til spørsmål to kommer det helt ann på planken! Vanlig bordkledning skulle jeg alltids klare å hamle opp med.

Swarovski: Favorittaktivitet på en gjennomsnittlig søndag?

EryMax: Kunne du tenkt deg å jobbe i teamt til House?

Videoannonse
Annonse
Gjest Swarovski
Skrevet

Swarovski: Favorittaktivitet på en gjennomsnittlig søndag?

Det spørs på mange faktorer. Er jeg alene, eller med familie/venner? Bra eller dårlig vær?

Jeg trenger litt mer alenetid enn de fleste, så jeg trives veldig godt en søndag med bare meg selv, en bok, et puslespill, en pc og et smykkeprosjekt.

Hogwash: Er du like irritert på den dirrende musen som det jeg er? :tongue:

EryMax: Den beste nattmaten er?

Skreppamedleppa: Hvor mange leppestifter eier du?

Skrevet

CJ: BMW eller Toyota?

Den dagen jeg kjøper BMW igjen så vil det forekomme et kraftig lavtrykk med tilhørende kraftig snøstorm i helvete, griser vil innta landing på Gardermoen med sine søte små vinger, og paven vil slutte gå med rar hatt.

Siden jeg nekter å ha noe å gjøre med at smådjevlene skal fryse på føttene, samt at jeg ser for meg at mengden bacon kan bli vel mye for bøndene på Jessheim - og jeg vet at paven er veldig glad i hatten sin - så skal jeg for fredens skyld, og ikke minst min egen, velge Toyota.

henrix: menn i munke-outfit. hot or not?

Gjest hogwash
Skrevet

...

Hogwash: Er du like irritert på den dirrende musen som det jeg er? :tongue:

...

Ehm.. Den eneste assosiasjonen jeg får til dirrende mus tror jeg ikke jeg skal skrive om her :ler:

Swarovski: Her er det tydeligvis noe jeg har gått glipp av.. Dirrende mus..? :vetikke:

Vampen: Mer penger eller mer fritid?

Mynona: Hadde du vært ekstra oppmerksom hvis du møtte en som het Pål med det første?

NuskMonster: Hva blir den største utfordringen i høst?

Guybrush: Har du spilt xcom/ufo spillene?

Skrevet

EryMax: Den beste nattmaten er?

160 gram bacon cheese burger

EryMax: Kunne du tenkt deg å jobbe i teamt til House?

JA

Hog:Favoritt byen din?

Gjest hogwash
Skrevet

...

Hog:Favoritt byen din?

Jeg tror kanskje jeg må svare Siena. Bergen i Norge.

EryMax: Noen bakgrunn for nicket ditt?

ThaiChi: Er det deg på avataren?

CaddyJack: Hvilket lands soldater har imponert deg mest?

Hikken: Hva er best, middag eller dessert?

Skrevet

EryMax: Noen bakgrunn for nicket ditt?

Ikke noe annet enn at jeg måtte ta Ery Max når jeg registrerte meg her

Hvordan fant du ditt nick da Hog?

Skrevet

CaddyJack: Hvilket lands soldater har imponert deg mest?

I fare for å høres ufattelig patriotisk ut, men jeg skulle ønske jeg på noe vis kunne illustrere hvor fuckings gode norske jegere er. Vi er ettertraktet, beryktet og nyter høy respekt uansett hvor i verden man er. Jeg har all ære i behold når jeg sier disse er bedre enn noen annen nasjons spesialenheter.

Ut over det, så er jeg både ufattelig takknemlig og full av beundring for polske og tyrkiske heli-piloter. Galere bande skal du lete lenge etter, det er så mye baller på disse menneskene at det er sykt. US Air Cavalry er også en gjeng jeg setter høy pris på, samme gjelder pilotene på A10 fra USAF. Jeg skylder et par av dem både takk og all hengivenhet.

Og, mannskapet på en viss AC130 Spooky, der er det er par stykker jeg skylder langt mer.

Det finnes så mye dyktige soldater og befal der ute at det er veldig vanskelig å pinpointe hvem som er best og så videre, som du ser så er det mange jeg føler for å nevne.

lillesiren: kan du danse swing og/eller jive?

• Liker 1
Gjest Swarovski
Skrevet

Ehm.. Den eneste assosiasjonen jeg får til dirrende mus tror jeg ikke jeg skal skrive om her :ler:

Swarovski: Her er det tydeligvis noe jeg har gått glipp av.. Dirrende mus..? :vetikke:

:ler:

La meg gjette: Du er smart nok til å bruke AdBlock?

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=682706

EryMax: Er du flink til å lage mat? Jeg kan godt tenke meg ett eller annet til frokost :nigo:

Raindrops: Hva gjør du på en regnværsdag?

Wednesday: Hva skal du til helga? :fnise:

Guybrush: Hva skal du til helga? :fnise:

• Liker 1
Skrevet

EryMax: Er du flink til å lage mat? Jeg kan godt tenke meg ett eller annet til frokost :nigo:

Flink og flink, bare fortell hva damen ønsker? Er veldig god å lese oppskrifter

Gjest Swarovski
Skrevet

Flink og flink, bare fortell hva damen ønsker? Er veldig god å lese oppskrifter

Det er det som er problemet. Jeg vet ikke hva jeg har lyst på :bond:

CadJack: Nå som det søkes etter moderatorer, synes jeg det er på tide med en mannlig moderator. Hvem skal vi foreslå, som vil være oppgaven verdig?

Skrevet

Det er det som er problemet. Jeg vet ikke hva jeg har lyst på :bond:

Kanskje egg og bacon eller pannekaker?

Gjest hogwash
Skrevet

Ikke noe annet enn at jeg måtte ta Ery Max når jeg registrerte meg her

Hvordan fant du ditt nick da Hog?

Jeg er lat, så siterer meg selv;

Jeg hørte på Motorpsycho - hogwash mens jeg registrerte meg, tenkte betydningen kom til å passe mitt seriøsitetsnivå.

Det er også en tredje grunn, men den holder jeg for meg selv :ninja:

:ler:

La meg gjette: Du er smart nok til å bruke AdBlock?

http://forum.kvinneg...howtopic=682706

...

Aha! Ja, ser ikke så mye til de reklamene ;)

Swarovski: Hva leser du for tiden?

Gjest Swarovski
Skrevet

Kanskje egg og bacon eller pannekaker?

Er ikke noe glad i bacon :sjenert:

Men pannekaker :sikle: Jeg regner med de er varme når du kommer hit med de? For jeg gidder ikke å lage pannekaker selv altså...

Kosemose: Hvilke egenskaper synes du en moderator bør ha?

Karpuzi: Har du hatt et annet nick før?

Skrevet

CadJack: Nå som det søkes etter moderatorer, synes jeg det er på tide med en mannlig moderator. Hvem skal vi foreslå, som vil være oppgaven verdig?

Jeg vet faktisk ikke om jeg er enig i at det er korrekt på et kvinneforum. Den eneste som jeg i så fall kunne finne verdig en slik oppgave, er Giacomo.

Swarovski: samler du på krystall?

Gjest Swarovski
Skrevet

Swarovski: Hva leser du for tiden?

Ingenting. Jeg sliter litt vel mye med motivasjonen og ork til å lese en hel bok. Så i det siste har jeg lest noen få enkle kioskromaner. :(

Jeg vet faktisk ikke om jeg er enig i at det er korrekt på et kvinneforum. Den eneste som jeg i så fall kunne finne verdig en slik oppgave, er Giacomo.

Swarovski: samler du på krystall?

Nei, jeg er ikke så glad i dilldall som ikke gjør annet enn å tiltrekke støv, men jeg bruker masse krystall i hobbysmykkene mine.

CadJack: Så du tenker på KG som et KVINNEforum, og ikke et generellt forum for alle? Hva var da grunnen til at du meldte deg inn?

fysikeren: Beste middag etter en lang dag på skolebenken?

Skrevet

CadJack: Så du tenker på KG som et KVINNEforum, og ikke et generellt forum for alle? Hva var da grunnen til at du meldte deg inn?

Jeg tenker nok på det som et forum på kvinnens premisser, ja. Derfor synes jeg det er rett og rimelig at det er kvinner som styrer det. Det er i mine øyne litt av kvaliteten og imaget.

Jeg havnet her fordi en venninne, som var svært aktiv her før, mente at jeg kunne finne god underholdning her. Og det fikk hun jo veldig rett i.

Til førstemann som ser denne; åffer svarte er du våken nå?

Skrevet

Til førstemann som ser denne; åffer svarte er du våken nå?

Fordi jeg ikke har lagt meg enda

Gia: hvorfor har du vært så stille i natt?

Gjest lillesiren
Skrevet

Lillesiren: hva var det absolutt beste og verste med å bo i Trondheim før du flytta til Bergen?

Det verste er klimaet her oppe. Mørkt halve året, og at vinteren varer fra oktober til april:P Jeg sitter igjen med mange dårlige minner fra kalde morgener med slaps, usalta veier, løpe for å rekke bussen, for så å snuble på glatta og ende opp ned oppskrapte hender og litt for mye snø inni munnen. DET kommer jeg ikke til å savne;)

Det beste med å bo i Trondheim er utvilsomt de mange fine menneskene som bor her, de supre venninnene jeg har delt kollektiv med de siste årene, de kommer til å bli et stort savn:)

lillesiren: kan du danse swing og/eller jive?

Jeg kan danse swing ja, men ikke jive. Har prøvd meg noen ganger på det også, men det er en ganske lang vei å gå før jeg vil si jeg kan danse det;)

Solsenga: Hva er din verste uvane?

Cad.Jack: Danser du noe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...