Wednesday Skrevet 23. august 2012 #5202 Skrevet 23. august 2012 Wednesday: Er Gybrush god i senga? time will show 3
Gjest Nyx Skrevet 23. august 2012 #5203 Skrevet 23. august 2012 Nyxxxxh: har du svær hage? Ja, det har jeg! Nyx: hva pokker er "ombre"? (nope jeg gidder ikke gogle ) At det rett og slett er kult med ettervekst. Altså at jeg har svart hår halvparten av håret og blondt/brunt resten av håret. (Veldig ofte nederst..) Er noen som kler det. Men det ser egentlig veldig.. stygt ut. Wednesday: Er du gla i dag? CJ: Har du vært i London de siste fem årene?
Wednesday Skrevet 23. august 2012 #5204 Skrevet 23. august 2012 Wednesday: Er du gla i dag? Jeg er glad hver dag jeg! Life is good Nyx: Samler du på noe ? Isåfall, hva da ? 1
Gjest Drue Skrevet 23. august 2012 #5205 Skrevet 23. august 2012 Drue: Hva er ditt yndlingsplagg? Det må bli den hvite Beckham-trusa mi, som jeg har lagt ut bilde av time will show *gni seg i øynene* Den kommentaren er for god til å være sann! Lille Solstråle: hvilken sang ville du ha dansa roligdans til med drømmemannen akkurat nå? (med obligatorisk "hånda ned på rompa etter andre refreng") Guybrush: hvor mange KG'ere har du på facern?
TheHairyToothfairy Skrevet 23. august 2012 #5206 Skrevet 23. august 2012 CJ: Har du vært i London de siste fem årene? Det har jeg. Litt sårt tema, det også, ex bodde der de siste fire-fem årene og døde der nå i vår. Jeg var der sist i sommer for å ordne opp i leiligheten og diverse dill sammen med hennes bror. Så jobber jeg også en del opp mot et relativt stort "firma" som har hovedkontor i London, senest nå i juli. Nyxxbyxx: hvilke europeiske land har du besøkt, fortell om det morsomste ferieminnet derfra! Bud: særeste plassen du har fått BJ?
SemperFi Skrevet 23. august 2012 #5207 Skrevet 23. august 2012 Noe av det styggeste jeg vet om SemperFi: har du begynt på skolen? Jo, men mesteparten av denne uken har gått til fest og fanteri.
Solsenga Skrevet 23. august 2012 #5208 Skrevet 23. august 2012 (endret) Solsenga: Hvor skulle du aller mest ønske at du var hen nå? Har alltid hatt lyst til å dra til Hellas. Men om det hadde blitt Athen og Akropolis eller en liten øy er jeg usikker på.. Jobbet i nesten 12 t i dag og føler ikke for å traske mer rundt, så velger strand, paraplydrink og varme! (Og jeg tar med meg en fyr ) Wednesday: Hva liker du MINST ved Guybrush? Drue: Ved hjelp av 5 ord, hvordan vil du beskrive deg selv? lillesiren: Har du vært ulykkelig forelsket? SemperFi: Favorittfarge? CadillacJack: Hvis du spiser frokostblanding, hvilken type? Nyx: Hytte på fjellet eller ved sjøen? Guybrush: Har du sagt "Jeg elsker deg" til noen? Bud: Hva tenker du om Snåsamannen? norah: Hva er din største skrekk? Endret 23. august 2012 av Solsenga
TheHairyToothfairy Skrevet 23. august 2012 #5209 Skrevet 23. august 2012 CadillacJack: Hvis du spiser frokostblanding, hvilken type? Spiser kun varm mat til frokost, forsøker dytte i meg minst mulig sukker når jeg starter dagen. norah: din aller aller dårligste vane?
Wednesday Skrevet 23. august 2012 #5210 Skrevet 23. august 2012 Wednesday: Hva liker du MINST ved Guybrush? At han er så langt unna meg solsenga: Har du blitt brun i sommer ?
Gjest Bud Skrevet 23. august 2012 #5211 Skrevet 23. august 2012 time will show Så dere drøyer`n? Bud: særeste plassen du har fått BJ? Spør meg over helga. Bud: Hva tenker du om Snåsamannen? Kjenner han personlig, så jeg hverken kan eller vil uttale meg om han. 2
Solsenga Skrevet 23. august 2012 #5212 Skrevet 23. august 2012 solsenga: Har du blitt brun i sommer ? Nei, ikke noe særlig.. Fikk fin farge i mai/ juni, men så dabbet det liksom litt av dessverre. Wednesday: Beste med en mandag?
Gjest NozMonster Skrevet 23. august 2012 #5213 Skrevet 23. august 2012 Wednesday: hvor mange ganger har du møtt Guybrush? 1
TheHairyToothfairy Skrevet 23. august 2012 #5214 Skrevet 23. august 2012 Spør meg over helga. Hvem faen er Helga? Vet fruen om henne? 2
Gjest Bud Skrevet 23. august 2012 #5215 Skrevet 23. august 2012 Hvem faen er Helga? Vet fruen om henne? he..he..
Gjest NerdMedSverd Skrevet 23. august 2012 #5216 Skrevet 23. august 2012 NerdMedSverd: skriver du og får du mange PM'er? Nei, ikke spesielt mange tror jeg. Drue: Hva er din spesialrett? Den du er flinkest på Mortem: Har du noen gang hatt en KG flørt? Raindrops: Lest noen bra bøker i det siste?
Gjest Drue Skrevet 23. august 2012 #5217 Skrevet 23. august 2012 (endret) Drue: Ved hjelp av 5 ord, hvordan vil du beskrive deg selv? Må de fem orda bestå av et subjekt og et finitt verbal, sånn at vi får med en helsetning å gjøre? Hehe. Neida. Fem enkeltord: Mørk. Sunn. Pratsom. Skjegg. Truse. Drue: Hva er din spesialrett? Den du er flinkest på Før i tida, kanskje da jeg var rundt nitten-tjue år, var jeg den eneste i kompisgjengen som kunne diske opp en carbonara (lol), så jeg ble alltid, da mener jeg minst én gang i uka, oppringt: "Ey Skinn, åssen lagde'ru den carrbonaraen igjen?". Men det var før. Vil tro at min spesialrett er en form for bacalao som jeg med diverse uvanlig (til bacalao å være) krydder steker i langpanne i ovnen, sånn at løken og potetene blir sprø. HedvigR: Hva kjennetegner en god kysser? Endret 23. august 2012 av Drue 1
Gjest badeand1 Skrevet 23. august 2012 #5218 Skrevet 23. august 2012 Nei, ikke spesielt mange tror jeg. Drue: Hva er din spesialrett? Den du er flinkest på Mortem: Har du noen gang hatt en KG flørt? Raindrops: Lest noen bra bøker i det siste? Nope. ..ikke enda..? HedvigR, hvor gammel er du?
Solsenga Skrevet 23. august 2012 #5219 Skrevet 23. august 2012 Må de fem orda bestå av et subjekt og et finitt verbal, sånn at vi får med en helsetning å gjøre? Hehe. Neida. Fem enkeltord: Mørk. Sunn. Pratsom. Skjegg. Truse. Hahaha! Den siste der må forklares!
Wednesday Skrevet 23. august 2012 #5220 Skrevet 23. august 2012 Wednesday: Beste med en mandag? at det er begynnelsen på en ny uke Wednesday: hvor mange ganger har du møtt Guybrush? Guybrush: Er du i godt humør om dagen ? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå