Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Fremhevede innlegg

Skrevet

CadillacJack: Skal du se Skal vi danse?

Sannsynligheten for det er nok heller liten. Jeg liker å se dokumentarer og sånt, og veldig glad i politiske debatter og programmer. Men sånne "kjendiser gjør ting de ikke kan"-programmer gir meg både fnatt og spasmer.

Dansing skal man gjøre selv, ikke se på. Vel, iaffal ikke på tv. Med mindre det er stripping. (kanskje jeg skal ti stille nå)

Solsenga: ser du mye på tv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

(.....) Men sånne "kjendiser gjør ting de ikke kan"-programmer gir meg både fnatt og spasmer.

Dansing skal man gjøre selv, ikke se på. Vel, iaffal ikke på tv. Med mindre det er stripping. (kanskje jeg skal ti stille nå)

Solsenga: ser du mye på tv?

Helt enig! Men jeg må se på også ;) Jeg tar alltid opp og spoler forbi jabbinga.. Blir mye fjas.

Ser egentlig lite på tv. Jeg må se Home & Away og Greys Anatomy, det er vel det. Ellers blir det vel litt mer nå på høsten som Farmen og Jakten på kjærligheten begynner (apropos fnatt og spasmer) :)

CaddyJack: Fikk du med deg serien om Morgan og Ola-Conny? Hva synes du?

Egentlig lurer jeg på hva alle andre mener om samme spørsmålet! :fnise:

Skrevet

Jeg veit ikke helt hva det betyr? :sjenert: Selvom jeg er inne på tumblr konstant. :ler:

norah, hva betyr tumblrcrushes? :fnise:

Det betyr hvilke blogger du er mest inne på!

Du går inn på listen for hvem du følger, og der i høyre hjørne får du opp et liten collage med 9 bilder, og prosentfordeling på hver. Det er oversikt over hvem du trykker mest :hjerte:;) Eller like, som de kaller det på fjaseboka.

Skrevet

Maya: har du opplevd noe skikkelig nifst/skremmende/ utenom det vanlige på ferder?

Tenker her nå, men tror ikke jeg har opplevd så veldig mye skremmende. Eller; en gang jeg var på Samos så var vi på vei tilbake til hotellet etter å ha spist middag. Det var stupmørkt, og jeg hadde det lange håret mitt løst (blir veldig lyst om sommeren), og plutselig hadde jeg ei flaggermus sittende dønn fast i bakhodet. Jeg friket seriøst, løpte rundt som en gal og prøvde å rive av meg hodet.

Det verste var en "nær-døden-opplevelse" på Seychellene. Var på ei nydelig strand, og mannen og meg badet hyppig. Var endel store bølger, men vi svømte så langt ut at bølgene ikke brøt. Plutselig kikker jeg bak meg og der ser jeg ei bølge på et par meter som hadde reist seg. Langt unna land, og jeg så den kom til å bryte. Mannen prøvde å svømme/dukke inn i bølgen, mens jeg fikk panikk og tenkte å svømme over bølgen. Og det er det siste jeg husker før jeg våknet opp langt inne på land og kastet opp saltvann. Bølgen tok hele stranden, klær, sko, sekker osv var oppi trærne, og langt inne på land. Fikk bølgeskrekk etter denne opplevelsen, og klarer ikke dukke under vann lengre.

CadJack; :klemmer:

Musekatt;

Kunne du ønske at ferien hadde vart lengre?

Skrevet

CaddyJack: Fikk du med deg serien om Morgan og Ola-Conny? Hva synes du?

Egentlig lurer jeg på hva alle andre mener om samme spørsmålet! :fnise:

Hvemsaduathæ? Aldri hørt om. Jeg ser forøvrig ikke på serier :/ Sist det skjedde måtte det en kvinne til som holdt meg fast i sofaen, da var det greit. Så vidt.

lillesiren: mobilen til typen - greit å snoke eller forbudt område?

Gjest badeand1
Skrevet

Det betyr hvilke blogger du er mest inne på!

Du går inn på listen for hvem du følger, og der i høyre hjørne får du opp et liten collage med 9 bilder, og prosentfordeling på hver. Det er oversikt over hvem du trykker mest :hjerte:;) Eller like, som de kaller det på fjaseboka.

Ååja. ^^

Fuck-yeah-bleach heter den jeg reblogger mest fra. <3 Så er nok den som er favoritten. ^^

Skrevet (endret)

norah: hvilke blogger leser du? (generelt, ikke bare tumblr)

Endret av Drue
Skrevet

Wednesday: Jeans, joggebukse eller tights. Du kan kun velge én livet ut :)

bare èn av de resten av livet ? Det måtte blitt joggebukse. Ser ikke for meg en 83-år gammel dame med rulator og tights liksom. Og jeans blir muligens litt trangt de gangene jeg kommer til å være høygravid.

Joggebukse er aldri feil! ;)

maya76: Hva er den fineste julegaven du noen gang har fått?

Skrevet

bare èn av de resten av livet ? Det måtte blitt joggebukse. Ser ikke for meg en 83-år gammel dame med rulator og tights liksom. Og jeans blir muligens litt trangt de gangene jeg kommer til å være høygravid.

maya76: Hva er den fineste julegaven du noen gang har fått?

Det vet jeg egentlig ikke, jeg har fått masse fint! Bestemoren min hekler alltid duker som jeg får i julegaver, det blir jeg veldig glad for. Også kommer Mulberryveska jeg fikk fra mannen til jul høyt oppe på lista.. Også elsker jeg de hjemmelagede gavene som døtrene mine har laget til meg opp igjennom årene.

Drue;

Hvor mange dresser har du?

Skrevet

Hihi jeg har sett masse gamle damer med tights når jeg jobbet på sykehjem :)

Skrevet (endret)

norah: hvilke blogger leser du? (generelt, ikke bare tumblr)

Siden Tumblr omtrent ikke har noe "lesbart"så blir det lite lesing per se der. De har en longread seksjon og en politics seksjon, men det er bare amerikansk politikk.

Følger The Economist, Al Jazeera, Mother Jones+andre, men det er heller ikke så mye lesing i den forstand.

Jeg leser ingen blogger(bortsett fra at jeg kikket på han derre rosablogger gårdsmannen som jeg lo litt av). De aller fleste blogger er søppel, eller gjentakelser av ting som allerede tatt opp på nettsidene deres/i media.

Kan jeg heller utvide det til hvilke faste sider/nyhetsbrev og sånn man leser? Leser ingen blogger....jeg er mer sånn nyhetsbrevmenneske.

Drue: Svarte du meg på klesspørsmålet? Og hvilke blogger leser forresten DU?

Endret av norah
Skrevet

Hihi jeg har sett masse gamle damer med tights når jeg jobbet på sykehjem :)

du tuller ? :overrasket:

Skrevet

du tuller ? :overrasket:

Nei hehe. Men skal sies at de kanskje kombinerer klær litt annerledes da. Og jeg har mine misstanker om at det muligens er noen pårørende som har shoppet.

• Liker 1
Skrevet

Nei hehe. Men skal sies at de kanskje kombinerer klær litt annerledes da. Og jeg har mine misstanker om at det muligens er noen pårørende som har shoppet.

:fnise:

Skrevet

Siden Tumblr omtrent ikke har noe "lesbart"så blir det lite lesing per se der. De har en longread seksjon og en politics seksjon, men det er bare amerikansk politikk.

Følger The Economist, Al Jazeera, Mother Jones+andre, men det er heller ikke så mye lesing i den forstand.

Jeg leser ingen blogger(bortsett fra at jeg kikket på han derre rosablogger gårdsmannen som jeg lo litt av). De aller fleste blogger er søppel, eller gjentakelser av ting som allerede tatt opp på nettsidene deres/i media.

Kan jeg heller utvide det til hvilke faste sider/nyhetsbrev og sånn man leser? Leser ingen blogger....jeg er mer sånn nyhetsbrevmenneske.

Drue: Svarte du meg på klesspørsmålet? Og hvilke blogger leser forresten DU?

Jeg leser noen matblogger bare. Vurderer å starte en truseblogg.

Angående klær ja, jeg har en del rare klær (dashiki, t-skjorte med bilde av meg selv, truser, tennissokker, tightser, solbriller som ingen bruker, joggesko til dress, etc.), men går stort sett vanlig kledd.

Tonje: pleier du å dra ut i Oslo? I så fall, hvor?

Skrevet

norah: på en skala fra 1 til 7 der 1 er kjipest i absolutt hele verden og 7 er mer fantastisk enn man noen gang kunne forestille seg: hvor fornøyd blir du hvis Ludovie og jeg dukker opp på akuaku på daten med Drue? (Kunne forsåvidt også stilt Drue det samme spørsmålet, men er litt usikker på om det er forbudt og gidder ikke sjekke akkurat nå)

Skrevet

EryMax: Hva var det mest populære jentenavnet året du ble født ?

Ida

Hva med ditt fødselsår da Wednesday?

Skrevet

Nord eller sør for Oslo?

mammamora, Cornflake-Girl, Swarovski, maya76, O___o: Hva er øvre grense for sexpartner?

Solsenga: Hvor skulle du aller mest ønske at du var hen nå?

Skrevet

jeg bor i akershus..

mammamora: har du møtt noen fra kg?

Nei, ikke som jeg vet om i hvertfall :P

Tonje: Har du noen gang blitt gjenkjent her inne?

Skrevet

Ida

Hva med ditt fødselsår da Wednesday?

Silje

Drue: Hvilken sport er du flinkest i?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...