Solsenga Skrevet 21. august 2012 #5061 Skrevet 21. august 2012 Solsenga: Er du redd for veps ? Nei, det er jeg ikke Wednesday: Redd for lyn og torden? lillesiren: Når stod du opp i dag? Guybrush: Hva er det fineste jentenavnet du vet om? Evt de fineste. SøteMy: Hva skal du ha til middag i dag? CadillacJack: Hva er den ultimate konebilen? EryMax: Du vinner 50.000, hva gjør du? NozMonster: Hvor mange profilbilder har du på facebook?
TheHairyToothfairy Skrevet 21. august 2012 #5062 Skrevet 21. august 2012 CadillacJack: Hva er den ultimate konebilen? "konebil" er et begrep jeg ikke helt forstår. mange mener dette er små drittbiler a la vw golf etc. jeg sliter litt med å forstå sånt, for det blir som oftest kvinnen som frakter kids og andre ting jeg bryr meg veldig om - inkludert henne selv. for meg er konebilen det tryggeste og sikreste kjøretøyet man kan finne. jeg sliter dog litt med å kjøpe "kjedelige" biler, stygt redd for at min eventuelle kone måtte finne seg i et stort "fornuftig" muskeldyr. Cadillacen min er jo for så vidt en ganske praktisk bil, det ER jo en stasjonsvogn med god plass. Sikker er den og. Ikke bilens skyld at den har over 500 hester og satte rekord på Nurnburgring. Kvinnen kan gjerne få bruke den, jeg har ingen problemer med å dele. Men, ok - den ultimate familiebil, som jeg ikke ville nølt med å anskaffe selv. Dodge Durango. Evt en Suburban, det blir aldri feil. plass til unger, matvarer, gordon settere og alltid klar for langtur. lillesiren: fortell den beste vitsen du vet av. 1
Gjest Drue Skrevet 21. august 2012 #5064 Skrevet 21. august 2012 Drue; Hjemmbakst eller kjøpbakst? Helt klart hjemmebakt. Hvis jeg først kjøper brød, så er det fra "åpent bakeri". Det regnes som hjemmebakt. Ellers baker jeg alltid sjøl. Anser meg sjøl som en over gjennomsnittlig god baker Drue: Hvor på Romerike er det finest? Jeg bodde i Nittedal da jeg var liten, og hver gang jeg besøker det stedet, blir jeg slått over ende av nostalgien. Men hvor det er finest, det vet jeg egentlig ikke. Rundt Aurskog kanskje? Drueboy: når du setter deg med pc'en for første gang for dagen, hva er surfe-rutinene dine? Startsiden er nrk.no. Ellers må jeg innom KG, football365, twitter (sjekke fotballnyheter), og arsenal.com. Norah: Felles eller separat dyne?
TheHairyToothfairy Skrevet 21. august 2012 #5065 Skrevet 21. august 2012 drue: er det ikke litt kjipt å heie på et lag som heter "arse" og nesten "anal"? 1
Gjest EryMax Skrevet 21. august 2012 #5066 Skrevet 21. august 2012 EryMax: Du vinner 50.000, hva gjør du? Reiser til Canada for å oppleve favoritt laget mitt Erymax: Hvor handler du mest klær? Hmmmm Intersport Wednesday: Jul eller nyttår?
Wednesday Skrevet 21. august 2012 #5067 Skrevet 21. august 2012 Wednesday: Redd for lyn og torden? neee ikke egentlig. synes lyn er stilig, og jeg finner alltid frem kameraet når det lyner cadjack: Hvilken kvinnelig (hollywood-)skuespiller synes du er vakrest ?
Wednesday Skrevet 21. august 2012 #5068 Skrevet 21. august 2012 Wednesday: Jul eller nyttår? jeg eelsker jula.. koser meg masse da.. elsker stemningen hva med deg ? Nyx: Kaster du pizzaesker og lignende i vanlig søppel, eller sorterer du ?
Gjest EryMax Skrevet 21. august 2012 #5069 Skrevet 21. august 2012 jeg eelsker jula.. koser meg masse da.. elsker stemningen hva med deg ? Jula CJ: Hvis du hadde fått valget mellom å drikke din egen urin, eller spise 2 liter is fra Hennig Olsen. Hva ville du ha valgt?
TheHairyToothfairy Skrevet 21. august 2012 #5070 Skrevet 21. august 2012 cadjack: Hvilken kvinnelig (hollywood-)skuespiller synes du er vakrest ? Sharon Stone fra tiden rundt Basic Instinct og Sliver var en fantastisk nydelig kvinne. Idag tror jeg at jeg hadde fått taleproblemer og milde konsentrasjonsvansker om Isla Fisher skulle ytre noen søte ord til meg. Nyxings: hva er det lengste du har sovet sammenhengende?
TheHairyToothfairy Skrevet 21. august 2012 #5071 Skrevet 21. august 2012 CJ: Hvis du hadde fått valget mellom å drikke din egen urin, eller spise 2 liter is fra Hennig Olsen. Hva ville du ha valgt? Det er jo egentlig mye det samme, men jeg tror jeg går for Hennig-isen. Forutsatt at det er sjokoladesmak. Wednesdag: hvor stor tv har du?
Gjest Nyx Skrevet 21. august 2012 #5072 Skrevet 21. august 2012 jeg eelsker jula.. koser meg masse da.. elsker stemningen hva med deg ? Nyx: Kaster du pizzaesker og lignende i vanlig søppel, eller sorterer du ? Sorterer... Nyxings: hva er det lengste du har sovet sammenhengende? Jeg har sovet i 18 timer i strekk før. Da sov jeg ikke noe på noen dager. Så sov jeg så lenge, det var deilig.. :D CJ: hvorfor kaller du meg nyxings? Er jeg litt sånn "ings"? Drue: Syntes du at du sitter mye på KG? Maya76: Bor du i hus?
TheHairyToothfairy Skrevet 21. august 2012 #5073 Skrevet 21. august 2012 CJ: hvorfor kaller du meg nyxings? Er jeg litt sånn "ings"? Det bare passet seg idag. Jeg har for meg at jeg har kalt deg mye rart, Nyxxx, Nyxelull, Hyx, etc. Kreativiteten min eier ingen grenser! Nyxxxxh: hva tror du den neste varianten av nicket ditt blir?
skruf Skrevet 21. august 2012 #5074 Skrevet 21. august 2012 Maya76: Bor du i hus? Bor i enebolig med ganske så stor tomt. Eldre kråkeslotthus med finurlige løsninger, opplever ofte at folk som er her for første gang ikke finner ut hvor de kom inn hen når de skal dra:-) Og det kjekke er at det er epletrær, rips og solbærbusker, kirsebær og plommetrær i hagen! Og at det er bare 20min å spasere til sentrum, 15min å gå til jobb, og barneskolen ligger 10min spasertur unna. Nyx; Hvilken hund har du?
Gjest Nyx Skrevet 21. august 2012 #5075 Skrevet 21. august 2012 Det bare passet seg idag. Jeg har for meg at jeg har kalt deg mye rart, Nyxxx, Nyxelull, Hyx, etc. Kreativiteten min eier ingen grenser! Nyxxxxh: hva tror du den neste varianten av nicket ditt blir? Jeg mener det. Jeg spiser deg til frokost!!! Kall meg brannalarmen du. Nyx; Hvilken hund har du? Ååå, det høres ut som et fint hus Jeg har en blandingsvalp av Jack Russel og Bichon Frise. En liten rakker EryMax: Hvem smiley syntes du er finest? CJ: Kan jeg vise deg hvor sterk jeg er?
TheHairyToothfairy Skrevet 21. august 2012 #5076 Skrevet 21. august 2012 CJ: Kan jeg vise deg hvor sterk jeg er? bring it on! gimme yer best shot, fighter! ^^ Ery: hvilken smiley passer meg best?
Gjest EryMax Skrevet 21. august 2012 #5077 Skrevet 21. august 2012 EryMax: Hvem smiley syntes du er finest? bring it on! gimme yer best shot, fighter! ^^ Ery: hvilken smiley passer meg best? Nyx: Hvor liker du å handle?
Gjest Bud Skrevet 21. august 2012 #5078 Skrevet 21. august 2012 Bud: eller på ? Please advice, jeg klarer ikke velge. De øverste!! Takler seriøst ikke asymmetri NozMonster: Hvilket dyr er egentlig sjiraffens største fiende?
Gjest NozMonster Skrevet 21. august 2012 #5079 Skrevet 21. august 2012 (endret) NozMonster: Hvor mange profilbilder har du på facebook? 14 stk, men alle dem er ikke av meg da.. NozMonster: Hvilket dyr er egentlig sjiraffens største fiende? det blir litt dumt å spørre egentlig, for selvom jeg veit svaret, så kan jo alle tro at jeg jukser ved å google svaret... men ihvertfall: den har ikke så mange fiender, for den klarer til å med å sparke ihjel en løve. men det er når den drikker at den er skjør. og da kan for.eks krokodiller og løver drepe den mens eller så er det sjiraffbarna som er utsatte- for dem er geoparder, hyjener og diverse hunde/ulve arter-greier skumle Solsenga: har du snoket her en stund før du ble medlem? du virker så veldig erfaren her.. hehe... Raindops: har du noen gang truffet noen fra KG? Endret 21. august 2012 av NozMonster
Wednesday Skrevet 21. august 2012 #5080 Skrevet 21. august 2012 (endret) Det er jo egentlig mye det samme, men jeg tror jeg går for Hennig-isen. Forutsatt at det er sjokoladesmak. Wednesdag: hvor stor tv har du? 52" i stua, 42" på soverommet, en bitteliten på kjøkkenet + badet og 119" (tror jeg det er?) på kino/gaming-rommet hva med deg ? EryMax: Hva gjør du helst på en søndag? Endret 21. august 2012 av Wednesday 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå