Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Fremhevede innlegg

Gjest hogwash
Skrevet

...

Hogwash: tandem hopp med meg i falskjerm eller stupe fra 10 meteren?

Du har jo tidligere antydet at du ville :daane: av fallskjermhopping, så det kunne jo blitt en interessant opplevelse.. Så lenge du betaler er jeg med på hoppingen :ler:

kristian82: Hvis du kunne vært best i verden til noe, hva ville det vært?

Karpuzi: Ville du valgt å bo i Bergen sentrum i mai med buekorps som øver døgnet rundt, eller å bo i en hytte på fjellet i samme tidsrom uten tilgang til elektrisitet og innlagt vann?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Solsenga;

Øvre og nedre grense for sexpartner?

Når det er snakk om kun sex, så er jeg ganske likegyldig til alder i grunn. Men 18-55? Jeg er 24.

maya76: Vet du om en "eldre" mann du kunne tenkt deg? Må være google-bar :)

Skrevet

Når det er snakk om kun sex, så er jeg ganske likegyldig til alder i grunn. Men 18-55? Jeg er 24.

maya76: Vet du om en "eldre" mann du kunne tenkt deg? Må være google-bar :)

Hvis du tenker kjendiser så har jeg alltid vært svak for Colin Firth. Viggo Mortensen er og forsåvidt ganske så pulbar,-) Liam Neeson er heller ikke så verst!

hogwash;

Hva betyr egentlig nicket ditt?

• Liker 1
Skrevet

Karpuzi: Ville du valgt å bo i Bergen sentrum i mai med buekorps som øver døgnet rundt, eller å bo i en hytte på fjellet i samme tidsrom uten tilgang til elektrisitet og innlagt vann?

:sjokkert: :sjokkert: :sjokkert: Du vet hvor var jeg er på lyd og bråk! Tror nok jeg fint kunne bodd i Bergen sentrum minus korps, kunne nok og bodde på en hytte en måneds tid men jeg misstenker at jeg ville blitt rastløs. Og jeg liker å ha elektrisitet og innlagt vann. Hmm. Jeg liker og fjell.

Er neimen ikke sikker jeg.

Skrevet

Tonje: har du hatt en fin helg? var du på låvefesten i går? :ler:

Ja, en super helg! Har vært på hyttetur med jentegjengen, mye moro :) Ble derfor ikke noe låvefest, ellers hadde jeg vurdert det, for den høres artig ut :P Enn du da? Hatt en fin helg?

Mammamora90: Hva er dealbreakers for deg? (Feks: røyking, politisk syn, religion, vegetarisme(denne er faktisk en av mine) ,høyde, skallethet osv)

Edit: Var så utrolig fornøyd med det spørsmålet mitt at jeg ønsker å stille det samme til et par andre også: Maya76, Tonje! og norah

Hmmm. Veldig vanskelige å svare på, ettersom en bra nok kar kunne fått meg til å se bort ifra mindre attraktive kvaliteter. Men jeg prøver likevel.

Dealbreakers: Homofob, Frp-stemmer, hater dyr, vil kun dra på charter-turer (noen innimellom er helt OK), lite forståelse og empati for andres situasjon, sjalu, lavere enn meg, religiøs, veldig overvektig, usosial, totalt likegyldig til verden/miljøvern/politikk, like bare drittmusikk (trance, techno, house, danseband).

Nå tenker jeg at jeg stopper meg selv her... ;)

Purple Haze: Hvilken konsert var du på sist, og var den bra?

Skrevet

kristian82: Hvis du kunne vært best i verden til noe, hva ville det vært?

Vanskelig. Fotball eller sjakk.

Gaby: Panser eller lilleputt?

Skrevet

Dealbreakers: Homofob, Frp-stemmer, hater dyr, vil kun dra på charter-turer (noen innimellom er helt OK), lite forståelse og empati for andres situasjon, sjalu, lavere enn meg, religiøs, veldig overvektig, usosial, totalt likegyldig til verden/miljøvern/politikk, like bare drittmusikk (trance, techno, house, danseband).

Nå tenker jeg at jeg stopper meg selv her... ;)

Aksepterer du røyking?

Vampen: hva sang du sist?

Skrevet (endret)

Aksepterer du røyking?

Jepp. Jeg er ikke så glad i røyking eller snus, begge deler stinker og er veldig usunt og dyrt, men jeg ville ikke automatisk dumpet en bra fyr bare fordi han røyket. Men hadde nok håpet på at han i lengden kunne trappet ned eller sluttet. Er jo flere som endelig får til det når de blir sammen med en ikke-røyker :)

Hadde blitt røykeforbud inne, da.

Minya: Hva er det villeste du har gjort som du kommer på nå, på stående fot? (Definer «vill» akkurat slik du selv vil :) )

Endret av Tonje!
Skrevet

Siden du ikke har satt noen øvre grense når det gjelder pris, velger jeg glatt 1 par nye sko :nigo:

Alyah: Hvis du kunne bodd hvor som helst i landet, uten å tenke på jobb/stuff, hvor ville du bodd?

I en hytte langt ute i skogen, borte fra alt og alle, omgitt av de vakreste, grønne trær som dufter deilig og friskt, og verdens beste bredbånd så jeg kan shoppe når jeg vil, så klart ;)

K82: Star Wars eller Star Trek?

Gjest NozMonster
Skrevet

Nord eller sør for Oslo?

av de 2 alternativene, så blir det vel sør... men om "vest" hadde vært et av alternativene, så tror jeg nok det hadde stemt bedre ;)

NozMonster: Kebab eller burger etter en kveld på byn?

det er et fett ( heheee)..spiser ikke nattmat uansett :P

Ja, en super helg! Har vært på hyttetur med jentegjengen, mye moro :) Ble derfor ikke noe låvefest, ellers hadde jeg vurdert det, for den høres artig ut :P Enn du da? Hatt en fin helg?

ååhh så trivelige :)

hatt en helt ok helg jeg.

Verken mer eller mindre!

Solsenga: er du også fra akershus? kan du presisere litt nærmere om du er det? :)

Skrevet

Solsenga: er du også fra akershus? kan du presisere litt nærmere om du er det? :)

Bor ikke så langt fra Gardermoen :)

NozMonster: Bruker du Pinterest?

Giacomo_P: Hvor henter du nyheter?

Skrevet

Giacomo_P: Hvor henter du nyheter?

Romeriking her også :)

Tonje: hva slags ringetone og meldingstone har du på mobilen?

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

nei, har ikke hørt om det før nå, skal skjekke det ut...men jeg trenger absolutt ikke enda en ting som jeg blir avhengig av :sukk:

solsenga (og for så vet drua): bor du(dere) i/på Eidsvoll?

der er jeg nemlig en del :briller:

Skrevet

nei, har ikke hørt om det før nå, skal skjekke det ut...men jeg trenger absolutt ikke enda en ting som jeg blir avhengig av :sukk:

Da bør du passe deg! Helt sinnsykt genialt, men blir avhengig ja.. Nei, jeg bor ca 30 min unna Eidsvoll :)

Noz: Hvorfor er du på Eidsvoll? Venner? :)

Skrevet

Hogwash: New-age, eller kun generelt opptatt av balanse?

Skrevet

Jeg bor ikke på Romerike nå lenger. Men nei, bodde et stykke unna Eidsvoll.

Solsenga: prater du romeriksdialekt?

Gjest NozMonster
Skrevet

Noz: Hvorfor er du på Eidsvoll? Venner? :)

onkel, tante og fettere bor der.. halve slekta med andre ord :P

raindrops: sniktitter du inn her i tråden? eller er det ikke noe vits å spørre deg om ting?

• Liker 1
Skrevet

Drue: Dine tre favorittlukter?

Skrevet

Jeg bor ikke på Romerike nå lenger. Men nei, bodde et stykke unna Eidsvoll.

Solsenga: prater du romeriksdialekt?

Hehe, nei det gjør jeg ikke. Er ikke herfra. Når vi flyttet hit snakket jeg nordnorsk, la det fort av meg. Men er fra Akershus :)

Drue: Kan du presisere i hvilken retning? Evt forbokstav på sted?

Noz: Hvordan er drømmepartneren utseendemessig?

Gjest hogwash
Skrevet

...

hogwash;

Hva betyr egentlig nicket ditt?

Det betyr: hogwash noun. Worthless, false, or ridiculous speech or writing; nonsense. Garbage fed to hogs; swill.

Hogwash: New-age, eller kun generelt opptatt av balanse?

Skeptiker, men opptatt av harmoni og balanse.

AnnaKarenina: Er det din favoritt Tolstoy bok? (altså nicket.)

Maya76: Hva er favorittstedet ditt i Afrika?

Alyah: Klarer du å oppføre deg under fadderuken?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...