Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Fremhevede innlegg

Gjest Swarovski
Skrevet

mammamora, Cornflake-Girl, Swarovski, maya76, O___o: Hva er øvre grense for sexpartner?

10-15 år tenker jeg. Nedre aldersgrense er derimot mye mindre.

Hogwash: Nå som jeg innser hva det betyr; hvorfor valgte du nicket ditt?

Videoannonse
Annonse
Gjest hogwash
Skrevet

...

Hogwash: Nå som jeg innser hva det betyr; hvorfor valgte du nicket ditt?

Jeg hørte på Motorpsycho - hogwash mens jeg registrerte meg, tenkte betydningen kom til å passe mitt seriøsitetsnivå.

Det er også en tredje grunn, men den holder jeg for meg selv :ninja:

Swarovski: Har du en bok du kan lese om og om igjen?

Henrix: Går du ofte i nonnedrakt?

Skrevet

CadJack;

Er du sliten etter dagen?

IKEA tar på ja :( Men jeg lever!

Cad: Om du kunne velge blant all verdens biler, hvilken hadde blitt med deg hjem?

1987 Buick GNX! Hadde en sånn for noen år siden, skal ha på nytt. Fantastisk skapning.

CadillacJack: Hvilket kjøretøy har gitt deg størst adrenalinkick?

Må være min egen Mazda 929 med 3-rotor wankel. Boy, det var skøy! 0-100 på 4.2 sec og en kvartmil på lave 14-tall, sånt får en til å smile.

2645_71752976604_4588701_n.jpg

Nozzin' og Hogwash: hvis du skulle ha en theme-sang som ble spilt i bakgrunnen når du kom inn i rommet, hvilken sang ville det vært?

Gjest Swarovski
Skrevet

Jeg hørte på Motorpsycho - hogwash mens jeg registrerte meg, tenkte betydningen kom til å passe mitt seriøsitetsnivå.

Det er også en tredje grunn, men den holder jeg for meg selv :ninja:

Swarovski: Har du en bok du kan lese om og om igjen?

Luremus :tongue:

Jeg har mange bøker jeg kan lese om og om igjen. Alt fra klissete kioskromaner med lykkelig-i-alle-sine-dager slutt, til agatha christie sine krimbøker. (Har til og med lest anna karenina et par tre ganger ;) )

Karpuzi: Er det tilfeldig at det står Puz i nicket ditt?

Skrevet

Drue og Badabing: var dere på Martins der det lå før, på andre siden for kirken, eller var dere der der det ligger nå, på hjørnet der det var Follestad før? :)

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Mange alternativer, men tror kanskje Piano, uten at jeg helt får satt fingeren på hvorfor.

Arabella: Ligner du på avataren din?

CadillacJack: Hvilket kjøretøy har gitt deg størst adrenalinkick?

Det gjør jeg til en viss grad. Jeg har ikke sånn flommende, langt hår, da. Jeg har mer halvlangt, men det er mørkebrunt, nesten svart, slik som på avataren.

(Beklager, jeg kommer ikke på noe glupt i farten å spørre en bruker om.)

Endret av Arabella
Skrevet

CadillacJack: hvor kommer denne voldsomme og intense bilinteressen fra?

Gjest hogwash
Skrevet (endret)

...

Nozzin' og Hogwash: hvis du skulle ha en theme-sang som ble spilt i bakgrunnen når du kom inn i rommet, hvilken sang ville det vært?

Kunne vært interessant å sett hvilke reaksjoner jeg hadde fått med denne:

Edit: glemte spørsmål.

CadillacJack: Har du aldri prøvd noen rusmidler (utover koffein/nikotin)? Har det aldri fristet å kjenne hvordan kroppen reagerer?

Giacomo_P: Maltøl eller hjemmebrent?

Endret av hogwash
  • Liker 1
Skrevet

Giacomo_P, CadillacJack, SemperFi, Bandit: Hvilke verdensdeler har dere besøkt?

Europa.

Edit: glemte spørsmål (blame it on the alzheimer): Bandit, hva er en perfekt mandag?

Den perfekte mandag er en tirsdag i forkledning.

Bandit & CDJack. Hvilken type bil må man holde seg langt unna?

Ford Taunus. En kompis hadde en relativt sprek versjon av den, som av en eller annen grunn hadde det med å take. Ikke moro å sitte opp ned i en slik kjerre på et jorde og vente på grisekjeft fra bonden... :ler:

Bandit: Hva gjør du aller helst på lørdagskvelden?

Det beste jeg kan gjøre er å tilbringe den sammen med poden. Lage litt ekstra god mat, kose oss med godteri og en god film etterpå. :hoppendeglad:

Tonje!: Hvilken låt nynnet du på sist?

Skrevet

CadillacJack: hvor kommer denne voldsomme og intense bilinteressen fra?

Jeg er vokst opp i samme hus som mine to onkler og min bestefar. disse drev med så mye bil-skruing og mekanikk at det var vanskelig å unngå å fange interessen for det samme. året før jeg ble født åpnet de verksted og noen få år etter hadde de utsalg av vw og audi. jeg har lekt med verktøy og sett og lært siden jeg kunne gå, i tenårene kunne jeg skru motorer og biler med høyere teknisk innsikt enn flere av lærlingene som jobbet for verkstedet.

min tekniske lærelyst er umettelig selv den dag idag, og jeg elsker å finne ut av nye løsninger og tekniske designer bilfabrikantene bruker. for meg er det langt fra nok at en bil ser pen ut, pent innpakket drit er fremdeles drit.

men legg allikevel merke til at interessen ikke bare stopper ved bil, jeg er minst like altoppslukende av kunnskap og erfaringer når det kommer til enkelte andre ting ; våpen, gitarer, fly og også ting som historie etc etc.

CadillacJack: Har du aldri prøvd noen rusmidler (utover koffein/nikotin)? Har det aldri fristet å kjenne hvordan kroppen reagerer?

nei, har aldri prøvd noe form for rus, og ikke koffein eller nikotin heller. det slår meg som temmelig absurd å tilsette kroppen giftstoffer av noe kaliber når det er slik at jeg ikke får utdelt fler kropper. jeg har i tillegg ingen større trang etter å miste så mye kontroll over min egen adferd eller oppfattelsesevne, snarere tvert imot. det får holde meg adrenalinkick, og DE oppsøker jeg ofte.

Bandit: skumleste plassen du har hatt sex på?

Skrevet

Karpuzi: Er det tilfeldig at det står Puz i nicket ditt?

Ja, det har ingenting med pus/katt å gjøre :)

Hogwash - hvilke underforum liker du minst, og hvorfor?

Gjest hogwash
Skrevet

...

Hogwash - hvilke underforum liker du minst, og hvorfor?

Hmm, bryllupsforumet gir meg minst utbytte, men må vel nesten si samliv og relasjoner. Er så mange bastante meninger og steile motsetninger.

Rumle: Hadde jeg og Giacomo fått servering hvis vi plutselig sto på trappen din? Isåfall hva?

Stille vann: Hvorfor Ipswich? :klo:

Skrevet

Drue og Badabing: var dere på Martins der det lå før, på andre siden for kirken, eller var dere der der det ligger nå, på hjørnet der det var Follestad før? :)

Lillestrøm ? :overrasket:

Skrevet (endret)

SemperFi;

Fem ting du MÅ gjøre hver dag?

Fem ting du MÅ ha hver dag?

Må gjøre:

Dusje.

Drikke te/kaffe.

Sjekke gizmodo, tu, tek, wired, bbc, toms hardware, etc sider.

Sjekke e-post.

Slumre alarmen minst 10 ganger. :fnise:

Et lite utvalg av ting jeg må gjøre.

Må ha:

Te/kaffe.

Minst 30 min alenetid hver dag.

Snakke med et menneske i løpet av dagen.

Kommer ikke på så mye nå, kom hjem fra bartender jobben nå, er tom for tanker. Sannsynligvis for trøtt.

SemperFi: Hva er historien bak nicket ditt? Interessert i militæret? :)

Det er relatert til militæret, ja.

Jeg løp som regel tilbake for å hente de som falt av, mange som sikkert stolte på meg. Så jeg fikk det kallenavnet av de i troppen min. Ja, jeg er vell interessert i militæret. Kanskje vender jeg tilbake en dag? :vetikke:

Kornflake_jenta. Fisketur eller fjelltur?

Endret av SemperFi
Skrevet

Det brant vel ned, om jeg ikke husker feil? Det var ikke lenge før min tid (jeg hang der med fake-leg), men jeg har nok bare vært på den "nye" Martins. Har forstått at det er Klimt som liksom er greia nå? :smilorange:

maya76: kenwood eller kitchen aid?

Skrevet

Guybrush:

Ler du bittelitt av denne? http://xkcd.com/1049/ ;) (du lo bittelitt, innrøm det)

Hahaha, selvsagt. Man må da ha litt selvironi og være litt uhøytidelig :)

Guybrush: Bruker du capribukser?

Nei det tror jeg faktisk ikke (fjern som jeg er måtte jeg google her gitt....)

crispy chicken :) kommer du ?

Selvsagt, hiver meg på flyet :P

Guybrush: Indisk eller mexikansk mat?

Ahhh de er jo begge så gode! Men nå er det definitivt indisk :)

Guybrush: Hvilke av årets album liker du best hittil?

Tenker du musikk-album anno 2012? Hmm si det, nå er jeg litt konservativ på musikkfronten :P Er på en måte lite av mine favoritter som har sluppet noe i år

Guybrus;

Liker du å leke?

Oh yes :lur:

Guybrush: Angelina Jolie eller Scarlett Johansen?

Hmmmm må vel si Scarlett

Guybrush: Absint eller jagermeister?

Jäger!

Guybrush: greier du å gå en hel dag uten å pusse tenna?

Mye man greier, men om jeg liker det er en annen sak. HATER å få sånn "pels" på tennene.

Guybrush: Hvem er penest av jentene i Friends ?

Rachel :)

cornflake_girl: favoritt frokostblanding :)

Giacomo_p: nevn en ting du har sett, som du fikk skrekkelig lyst på men som du aldri kjøpte :)

EryMax: beste ishockeyfilm?

Solsenga: blei du lagt ann mer på som "hoe" enn ellers, og ble du litt fornærma over det isåfall ? :P

Cadillac_Jack: værste amerikanske bil lagd under muskelglansdagene?

Wednesday: vant du ? ;)

• Liker 1
Skrevet

Det brant vel ned, om jeg ikke husker feil? Det var ikke lenge før min tid (jeg hang der med fake-leg), men jeg har nok bare vært på den "nye" Martins. Har forstått at det er Klimt som liksom er greia nå? :smilorange:

maya76: kenwood eller kitchen aid?

Jeg har en kenwood, for jeg fikk høre at den er bedre til å sette store, tunge gjærdeiger i (jeg baker bare brød selv, kjøper så og si aldri brød) enn kitchen aid. Men jeg skal innrømme at kitchen aid er skikkelig lekre med alle sine farger!

Gia_p:

Hva liker du best å bake?

Drue;

Hjemmbakst eller kjøpbakst?

Skrevet

Yes I did!!! :danse:

maya76: Har du en favoritt shampo&balsam? Isåfall, hvilken ?

Guybrush: Hadde du turt å utfordre meg i en runde FIFA ? :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Wow. Imponert over at så mange har svart på spørsmålene mine :tommelsmil: Og beklager at ett av de skapte en diskusjon. Er ikke alltid jeg tenker like langt, dessverre :sjenert:

:klo: Og jeg som var sikker på at du tok inn katter både titt og ofte da. Lurer på hvem jeg egentlig tenker på da :klo:

Men det holder at 3 stk har adoptert deg, regner jeg med :fnise:

Ikke som jeg kommer på akkurat nå.

Kan jeg få de mørke lange øyenvippene dine?

Om ikke, så ønsker jeg meg av den mer materialske sorten:

- de perfekte sommer/vår/høst skoene som ikke er for varme, med halvhøye hæler og som ikke er åpne. Jeg har lett i evigheter.

- En kollage av inspirasjon for smykker, siden jeg er litt tom for øyeblikket.

- En bok med gode tanker, minner, historier ol, som kan gjøre en vond dag til en bedre dag.

Nei, overhodet ikke. Jeg fikk ikke min første alderskrise før jeg var 31 :fnise:

:klo:

En av de som migrerer til sydligere strøk akkurat nå.

Eventuellt en snakkende papegøye, så kunne jeg sagt alle mulige frekke og sjokkerende ting, som jeg ville blitt belønnet for :fnise:

Cornflake-Girl: Skal du noe spesiellt i løpet av høsten?

Kristian82: Hva er den beste måneden i året?

Gaby: Hva er den beste kaken du har smakt?

Kosemose: Kuleis eller pinneis?

Jeg skal starte på et nytt studie! :D Ellers ikke noe annet spesielt.

Nord eller sør for Oslo?

mammamora, Cornflake-Girl, Swarovski, maya76, O___o: Hva er øvre grense for sexpartner?

Giacomo_P, CadillacJack, SemperFi, Bandit: Hvilke verdensdeler har dere besøkt?

Det har jeg egentlig ikke tenkt noe særlig på, men kanskje +10 år? (dvs 35) Men synes ikke alder er det viktigste, altså.

Må gjøre:

Dusje.

Drikke te/kaffe.

Sjekke gizmodo, tu, tek, wired, bbc, toms hardware, etc sider.

Sjekke e-post.

Slumre alarmen minst 10 ganger. :fnise:

Et lite utvalg av ting jeg må gjøre.

Må ha:

Te/kaffe.

Minst 30 min alenetid hver dag.

Snakke med et menneske i løpet av dagen.

Kommer ikke på så mye nå, kom hjem fra bartender jobben nå, er tom for tanker. Sannsynligvis for trøtt.

Det er relatert til militæret, ja.

Jeg løp som regel tilbake for å hente de som falt av, mange som sikkert stolte på meg. Så jeg fikk det kallenavnet av de i troppen min. Ja, jeg er vell interessert i militæret. Kanskje vender jeg tilbake en dag? :vetikke:

Kornflake_jenta. Fisketur eller fjelltur?

Jatakk begge deler...? ;) Men det er få ting som slår fisketur med båt på sommeren, da (og da får man fiske hele tiden :P).

Hahaha, selvsagt. Man må da ha litt selvironi og være litt uhøytidelig :)

Nei det tror jeg faktisk ikke (fjern som jeg er måtte jeg google her gitt....)

Selvsagt, hiver meg på flyet :P

Ahhh de er jo begge så gode! Men nå er det definitivt indisk :)

Tenker du musikk-album anno 2012? Hmm si det, nå er jeg litt konservativ på musikkfronten :P Er på en måte lite av mine favoritter som har sluppet noe i år

Oh yes :lur:

Hmmmm må vel si Scarlett

Jäger!

Mye man greier, men om jeg liker det er en annen sak. HATER å få sånn "pels" på tennene.

Rachel :)

cornflake_girl: favoritt frokostblanding :)

Giacomo_p: nevn en ting du har sett, som du fikk skrekkelig lyst på men som du aldri kjøpte :)

EryMax: beste ishockeyfilm?

Solsenga: blei du lagt ann mer på som "hoe" enn ellers, og ble du litt fornærma over det isåfall ? :P

Cadillac_Jack: værste amerikanske bil lagd under muskelglansdagene?

Er ikke så veldig glad i frokostblanding, egentlig. Kan faktisk ikke huske forrig gang jeg spiste det... Men honnikorn, kanskje?

Wednesday: Beste konsertopplevelse?

Semper: Hvor vil du anbefale meg å dra på ferie?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...