Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Fremhevede innlegg

Skrevet

maya76: Når slapper du aller best av?

Fredagskveld, i badekaret, med masse badeskum, et glass rødvin og ei bok:-)

Ery-Max;

Hva er det aller beste du har smakt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ery-Max;

Hva er det aller beste du har smakt?

Indisk mat

NozMonster: is eller sjokolade?

Skrevet

Jeg husker ikke :bond:

Jeg har to brødre, som aldri ønsker seg noe, og kjøper selv alt de har lyst på. Jeg vet ikke hvor mange ganger under en førjulshandel at jeg har forbannet gud for at han ikke gav meg søstre i stedet for :tongue:

Men minns at sist jul ble det smågaver til de begge. Noe kjedelige nyttegjenstander til hus, parfyme, klær, minnepenn, og sånt noe :)

Jeg har ikke lyst til å legge ut butikken min her, for der står navnet mitt. Og det er ikke så mange som heter det samme som meg, altså vil man lett finne ut 'alt' om meg.

Men sender deg er PM :)

Sider dere fjaser så inatt, tar en søvnløs Swarovski på seg oppdraget med å stille masse spørsmål :jepp: Håper jeg har fått med de fleste som har vært innom tråden de siste dagene. Om ikke får dere stille noen spørsmål selv, så jeg legger merke til dere igjen :)

Nyx: Bruker du mye Nyx sminke?

Høhø, det gjør jeg faktisk. Men var ikke derfor jeg valgte navnet! Jeg bruker mest Nyx, Nars og det jeg rasker med meg :P

Wednesday: føler du deg glad idag?

Tonje!: hvordan har Frida det?

Maya76: din største drøm?

Gjest NozMonster
Skrevet

Noz: Når lo du sist?

i går kveld :)

Noz: Din naturlige hårfarge?

jeg tror den er litt småmørk blond!

har ikke hatt min farge siden jeg var 11-12 år, og nå er mitt neste prosjekt å få til en rødfarge så det ser ut som at jeg er naturlig redhead :strix:

NozMonster: is eller sjokolade?

is !

Badebing: har du spilt basket på lag, da du bodde "ved bandybanen" :ler: ?

det har nemlig jeg serru, så tenkte kanskje vi har spilt sammen/ mot hverandre :P

Hogwash: om du kommer over et dyr- gjerne en katt- som ligger å blør og lider i veigrøfta en kjempesen natt- hva gjør du? klarer du å ta livet av den?

Skrevet

Maya76: din største drøm?

Min største drøm er å bo en periode i Afrika med mann og barn. Mest sannsynlig går den drømmen i oppfyllelse om noen år, da blir det å bo og jobbe i Malawi:-D

Noz;

Pondus eller Nemi?

Gjest NozMonster
Skrevet

Noz;

Pondus eller Nemi?

Nemi! :hoppe:

Maya: fortell oss av dine svakheter/noe du skulle ønske du var mye bedre i?

Skrevet

Nemi! :hoppe:

Maya: fortell oss av dine svakheter/noe du skulle ønske du var mye bedre i?

Kunne ønske jeg hadde hatt litt bedre tålmodighet av og til... Også kunne jeg ønske at jeg hadde vært mere hardhudet og tøffere.

En annen ting er at jeg er altfor dårlig til å besøke bestemødrene mine! Hun ene er det en dagstur for å besøke, så det er litt mere prosjekt, men hun andre bor bare 1t unna. Begge er ganske gamle, 86 og 97 år, så jeg skal bli flinkere så jeg ikke angrer den dagen de ikke er her mere. Men jeg er veldig flink til å ringe de, ringer flere ganger i uken:-) Også sender jeg brev og kort til de:-)

Noz;

Hva er dine svakheter?

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

Noz;

Hva er dine svakheter?

apropo tolmodighet: jeg eier ikke tolmodighet! det er en stor svakhet jeg har!

mine svakheter dreier seg også om mangel på selvtillitt og at jeg ikke tror på at noen kan like meg, og derfor får jeg stygge tanker av at det er noe de er ute etter/ vil utnytte meg for.

jeg har desverre også et voldsomt temperament til tider, som kan skremme gud og enhver mann.

jeg kan fortsette i det uendlige ang mine svakheter, men avslutter med å nevne at jeg er en irriterende kontrollfreak over meg selv! jeg må ha så stålkontroll til en hver tid, at om jeg bestemmer meg for at jeg skal gå ned 1,7 kg til neste uke, så klarer jeg det på grammet! (gjelder andre ting enn det da!)

lillesiren: har du noen gang tatt æren for noe som du egentlig ikke skulle hatt æren for? isåfall hva.

Endret av NozMonster
Gjest lillesiren
Skrevet

lillesiren: Hva drikker du når du er ute på byen ?

Helst hvitvin:)

Lillesiren: Hvem vilde du tatt med hvis du blev invitert i gallamiddag på slottet?

Hm..Får jeg ta med en av samme kjønn? Isåfall, tror jeg jeg ville tatt med min beste venninne, hun eeelsker kongefamilien, og ville sannsynligvis fått mye mer ut av kvelden enn meg;)

lillesiren: Planer for i morgen?

Idag skal jeg muligens på konsert med Com Truise, ikke heelt min sjanger, men har noen venner som skal, så slenger meg sannsynligvis på likevel.

lillesiren: liker du å handle klær billig, så du får masse klær, eller liker du best å handle dyrere klær av mer fancy designere og heller ha færre klær?

Hm..En god blanding egentlig. Bukser kjøper jeg stort sett dyrt, da jeg synes de sitter bedre og holder lengre. Topper etc. kan jeg like god kjøpe på HM:)

lillesiren: Er du liten?

Hehe, nei egentlig ikke, er 167, så sånn akkurat midt i mellom tenker jeg:)

Swarovski: Hva tar du på deg, dersom du skal ut på byen?

Karpunzi: Hva er favorittmiddagen?

Skrevet

Wednesday: Hva drikker du til Tottenham-kampene?

bayer :ol: du da?

Wednesday: føler du deg glad idag?

ja, veldig :danse:

Nyx: Har du juksa på skolen noen gang ?

Gjest hogwash
Skrevet

...

Hogwash: om du kommer over et dyr- gjerne en katt- som ligger å blør og lider i veigrøfta en kjempesen natt- hva gjør du? klarer du å ta livet av den?

Jeg prøver å finne et redskap som kan lette prosessen, men det er faktisk en situasjon jeg har vært i flere ganger, men ikke med noe større enn høns (nei Janus, ikke damer, fjærkre), da måtte jeg bruke hender :sukk:

Det er ofte en grunn til båndtvangen folkens!

Mynona: Har du i det hele tatt møtt noen Pål i det siste?

FruN: Hvilke sorter baker du til jul?

• Liker 2
Skrevet

Vi fører ikke noe register over alt vi modererer nei :)

Hm, nå må jeg tenke... jeg tror jeg ble det en eller annen gang tidlig på våren 2011? Jeg ble spurt om jeg ville være, og syntes det var en spennende utfordring :)

Heyhoe (let's go): Fikk du oppleve å se Ramones live? :)

nei :( skulle gjerne!

kosemose: hvem er ho i profilebildet ditt? :)

Ja :) Jeg er ikke storfan, så jeg har ikke full kjennskap til katalogen deres og slikt, men alt jeg har hørt er bra, og har begynt å høre mer og mer på dem i det siste!

Kosemose: Hvor lenge har du vært moderator, og hvordan ble du det?

Bond: Samme spørsmål til deg :D

heyhoe16: Hva slags annen musikk liker du?

så bra at du liker dem :D

musikk.... hmmm, er veldig glad i band som arctic monkeys, the undertones, tom waits og radiohead.

du da? :D

alexanderw: hvem av damene her har finest kropp synes du, og nevn noe du liker best ved dem? :D

drue: hva er det støste dyret du har drept?

Gjest Swarovski
Skrevet

Swarowski: Hvilken farge har du på undertøyet ditt?

Pluss noen flere hvite som er på vask. Og har en kremfarget på meg akkurat nå :)

De fleste har tilhørende truse.

Swarovski: Hva tar du på deg, dersom du skal ut på byen?

En eller annen kjole. Som regel svart, og som dekker mer enn stumpen min ;)

Heyhoe16: Er du 16 år? Og hva gjør du på en regnværsdag?

Maya76: Har du lyst på flere dyr?

Wednesday: Har du noengang jukset på skolen?

Skrevet

Wednesday: Har du noengang jukset på skolen?

hmmmm ikke som jeg kan komme på ;)

har du?

kaffemor: Har du kaffemaskin ?

Skrevet

Swarovski: Viste du at det er 7 personer som har lastet ned bildet av undertøysamlingen din?

Gjest badeand1
Skrevet

Swarovski: Viste du at det er 7 personer som har lastet ned bildet av undertøysamlingen din?

De har bare sett på bildet i stor størrelse.:)

Skrevet

Pluss noen flere hvite som er på vask. Og har en kremfarget på meg akkurat nå :)

De fleste har tilhørende truse.

En eller annen kjole. Som regel svart, og som dekker mer enn stumpen min ;)

Maya76: Har du lyst på flere dyr?

Jeg har lyst på høner! Vet ikke om naboene blir så glad for en hane, men har lyst på det og:-) Ellers har jeg og lyst på en engelsk setter, men tror det får holde med berneren, katta og den nye hamsteren som lillefrøkena fikk seg idag (hadde egentlig ikke tenkt å kjøpe ny hamster, men de triste øynene hennes etter hamsterdøden forrige uke smeltet meg)

kaffemor;

Har du husdyr?

Gjest Swarovski
Skrevet

hmmmm ikke som jeg kan komme på ;)

har du?

Nei. Ikke som jeg kan huske i hvert fall.

Haha. Nå er det 13 som har sett de i full størrelse. :skratte:

Men kan ikke si at jeg tar det så nøye. Det er da bare BH'er. :)

NozMonster: Har du hatt en fin sommer?

EryMax: Hvor mange farger har du på undertøyet ditt? (Regner med at du legger ut et bilde du også :tongue: )

Gjest NozMonster
Skrevet

Noz, fått flere giraffting? :nigo:

hehee, artig at du spør, for jeg fikk faktisk det for et par dager siden!

Jeg fikk et kort i postkassa mi, med sjiraffer i 3D på! Skikkelig 3D! Jeg har faktisk aldri sett såå utpoppende ting av et ark før :overrasket:

På kortet stod det noe som at: "Halla. Sender deg et nytt familieportrett som avtalt. Hilsen Alvin & gjengen" ... Jeg holdte på å døøø av latter etter å ha lest det!! (den er nok spesiell morsom for de av dere som har meg på facebukken)

det tok litt tid før jeg forsto hvem det egentlig var fra, men jeg har et par KG-venninner som var i amsterdam forige helg, så det måtte jo være dem. og det var det :)

de tenkte på meg med en gang de så sjiraffene (sjokkerende nok :P ) så da måtte de nesten sende meg postkort :)

Mortem: sånn i hverdagen- hva irriterer du deg mest/oftest over?

Drua: om kjæresten din hadde fått seg drømmejobben i Tromsø, hadde du vært villig til å flytte dit sammen med henne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...