Gjest Swarovski Skrevet 29. august 2012 #5361 Skrevet 29. august 2012 Mm, jeg smakte den beste mojitoen da jeg var i Spania. Den ville du virkelig likt, tror jeg! Jeg har smakt noen i Spania, blant annet en kruttsterk en Resirkulerer lista mi, med nye spm (ja, jeg er lat, hvis noen lurte på det ) O___o: Er du wonderwomen en gang i blandt? 2ne2: Din beste egenskap? Arabella: Er du en kakemons? Auroressa: Har du en favorittserie på TV? Badabing: Er du kattemenneske eller hundemenneske? Bandit: Hva er det beste med jula, som ikke har med sønnen din å gjøre? BM2: Hva er den beste måten å lage egg på? (eggerøre, kokt, egg benedict osv ) Bud: A eller B menneske? BusteMartePinn: Hvis du hadde muligheten, ville du bodd sammen med munker i Tibet i 2 måneder? CadillacJack: Hvor mange arr har du? Og hvilket er mest fascinerende? Cornflake-girl: Hva er din mest verdifulle ting? (Verdifull for deg, ikke nødvendigvis i kr.) Cuddlegirl: Hvilken pizza er best? Dreamdrops: Hvor burde jeg lete for å finne det svarte, fotside skjørtet mitt? Drue: Hvor er det best å bo: i ei bygd med 1000 mennesker eller midt i oslo sentrum? Era_vulgaris: Hva er det beste spillet? EryMax: Hva er den beste tiden på døgnet? Fairydust: Føler du deg noengang som en liten fe? Fresi: Hva er du skikkelig god på? Giacomo_P: Eier du joggebukser? Guybrush: Er du flink med barn? HedvigR: Hvor mange bloggere leser du fast? Hogwash: Hva er dine 3 beste egenskaper? Kaffemor: Pleier du å ønske deg noe til bursdagen din? Karpuzi: Sjokoladekake eller bløtkake til bursdagen din? Kråkefjas: Hva er dine 5 beste egenskaper? LillePus: Er du alltid pent kledd, eller liker du å tusle rundt i onepiece? lillesiren: Jobber eller studerer du? Lille solstråle: Er du ofte en solstråle for de rundt deg? Mammamora90: Har du et favorittantrekk? Maya76: Hva er yndlingsfargen din, og har du flest klær i den fargen? Mortem: Blir du irritert hvis du ikke finner din størrelse i klesbutikker? nattjenta: Plastpose eller tøynett? NerdMedSverd: Bruker du bokbind på bøkene dine? Norah: Har du noengang blitt gjenkjent på gata av en KG bruker? NozMonster: Går det bra på skolen? (Jeg regner med du har begynt nå ) Nyx: Har du noengang måttet bruke kampsporttriks for å forsvare deg 'i det virkelige liv'? Raindrops: Finnes det noe bedre enn kanelboller/skillingsboller? SemperFi: Hvor lang tid brukte du på å vaske bort alle tusjmerkene etter fadderuka-festen du viste oss bilde av? Skreppamedleppa: Hva liker du best å gjøre på en mandag? Solsenga: Har du barn? Stueloff: Hvor mye sminke har du? Svampelura: Hva lukter best av gran og bjørk? Tonje!: Har du en egen sminkeblogg? Vampen: Drømmer du noengang om KG situasjoner/brukere/diskusjoner? Viernes: Hvor kommer nicket ditt fra? Wednesday: Hva er du mest fornøyd med på kroppen din? Yme: Blir du noengang 110% fornøyd med tegningene dine?
Gjest badeand1 Skrevet 30. august 2012 #5362 Skrevet 30. august 2012 Jeg har smakt noen i Spania, blant annet en kruttsterk en Resirkulerer lista mi, med nye spm (ja, jeg er lat, hvis noen lurte på det ) Mortem: Blir du irritert hvis du ikke finner din størrelse i klesbutikker? Bare hvis det er noe jeg virkelig har lyst på. Ellers tenker jeg "typisk det.." og leter etter noe annet. Cornflake-girl, hvor lenge sover du på søndager?
Gjest Cosette Skrevet 30. august 2012 #5363 Skrevet 30. august 2012 Bedre sent enn aldri. Cosette: hvilken russisk forfatter liker du best? Hvilken filmatisering av en bok har du likt best? Hvis jeg må velge, sier jeg Tsjekhov. Hva filmatisering angår.. Jeg liker The Hours med Meryl Streep ganske godt, særlig musikken. Cosette: Har du juicemaskin? En eller annen plass. Fikk til jul engang. Tipper den står hos min mor. Cosette: Corvette eller Ferrari? Corvette. Uten at jeg er spesielt interessert i bilmerker overhodet. Cosette: er du en perfeksjonist? Ja og nei. Jeg har (dessverre) lett for å sette krav om perfeksjon, aller mest til meg selv, men det er ikke alltid jeg oppfyller dem. Jeg er ganske skjødesløs av natur. Blir mer og mer avslappet i takt med at jeg blir mer komfortabel med hvem jeg er. Cosette: Hender det at du skriver skarpe innlegg her inne kun for å provosere? (Og nei, det ligger ingenting mellom linjene her. Måtte bare komme på et spørsmål til en eller annen bruker.) Nei. Raindrops: Hva tror du andre mennesker tenker om deg når de treffer deg for første gang?
Gjest Skrevet 30. august 2012 #5364 Skrevet 30. august 2012 Dreamdrops: Hvor burde jeg lete for å finne det svarte, fotside skjørtet mitt? Har du også mistet et skjørt?:O Jeg hadde et så utrolig fint, helt enkelt svart skjørt (du vet et sånt blyantskjørt), som jeg bare fikk bruke en gang. Og hvor ble det av? Gudene vet altså. Det bare forsvant Jeg som ville bruke det igjen! Cosette: Det du irriterer deg mest over ved deg selv? Mortem: Hvilke egenskaper hos et menneske setter du mest pris på sånn generelt? Swarovski: Savner du noen nå, i så fall hvem? Nå sier jeg natta!
Gjest badeand1 Skrevet 30. august 2012 #5365 Skrevet 30. august 2012 Har du også mistet et skjørt?:O Jeg hadde et så utrolig fint, helt enkelt svart skjørt (du vet et sånt blyantskjørt), som jeg bare fikk bruke en gang. Og hvor ble det av? Gudene vet altså. Det bare forsvant Jeg som ville bruke det igjen! Cosette: Det du irriterer deg mest over ved deg selv? Mortem: Hvilke egenskaper hos et menneske setter du mest pris på sånn generelt? Swarovski: Savner du noen nå, i så fall hvem? Nå sier jeg natta! Åpenhet, ærlighet og at personen er utadvent mot meg. (prater mye, spøker, ler og tar initiativ til å finne på ting) Drue, hva er favorittfilmen din?
TheHairyToothfairy Skrevet 30. august 2012 #5366 Skrevet 30. august 2012 Cad.Jack: Har du selvironi? Og på hvilken måte i så fall? Jeg er nordlending. Selvfølgelig har jeg selvironi, du blir i alle fall nødt å ha det når du er nordlending oppvokst i Bergen. Jeg mener oppriktig at man kan le av alt, og definitivt seg selv. Å ta seg selv så alt for alvorlig er en skummel sykdom blant mange nordmenn. CadillacJack: Hvor mange arr har du? Og hvilket er mest fascinerende? 5 sår/arr etter kniv, 4 av dem på armer - det største høyt oppe på høyre lår. Har et sår på halsen, et sår på venstre legg, En samling fra hagleskudd i ryggen (ser ganske freaky ut) et sår over albuen samt ett over vristen på høyre fot. Alle sammen skuddsår. Du finner også et relativt nasty kutt i bakhodet sammen med diverse slag og mishandlingsskader etter frihetsberøvelse og en heller røff behandling fra noen mindre hyggelige menn som gjerne ville vite mer enn hva jeg ville fortelle dem. Det mest fascinerende er skuddsåret jeg har på vristen, fordi dette er ganske svært men voldte heller lite skade. Det verste som skjedde var at jeg måtte gå i et døgn med en ødelagt støvel. Swarovski: hva husker du best; ansikter eller navn?
Gjest Swarovski Skrevet 30. august 2012 #5367 Skrevet 30. august 2012 Har du også mistet et skjørt?:O Jeg hadde et så utrolig fint, helt enkelt svart skjørt (du vet et sånt blyantskjørt), som jeg bare fikk bruke en gang. Og hvor ble det av? Gudene vet altså. Det bare forsvant Jeg som ville bruke det igjen! Swarovski: Savner du noen nå, i så fall hvem? Ja, hvordan klarer man å miste et skjørt egentlig? Skjønner ikke hvor det kan ha blitt av Tja. Både ja og nei. Jeg har noen venner som er litt for langt unna, som jeg savner litt akkurat nå. Og så savner jeg litt den mannen jeg ikke har truffet ennå. Han som skal krasje inn i meg, og hekte seg fast i livet mitt, så lenge som mulig. 5 sår/arr etter kniv, 4 av dem på armer - det største høyt oppe på høyre lår. Har et sår på halsen, et sår på venstre legg, En samling fra hagleskudd i ryggen (ser ganske freaky ut) et sår over albuen samt ett over vristen på høyre fot. Alle sammen skuddsår. Du finner også et relativt nasty kutt i bakhodet sammen med diverse slag og mishandlingsskader etter frihetsberøvelse og en heller røff behandling fra noen mindre hyggelige menn som gjerne ville vite mer enn hva jeg ville fortelle dem. Det mest fascinerende er skuddsåret jeg har på vristen, fordi dette er ganske svært men voldte heller lite skade. Det verste som skjedde var at jeg måtte gå i et døgn med en ødelagt støvel. Swarovski: hva husker du best; ansikter eller navn? :daane: Det er såpass ja. Og fordi så mange har vært slemme med deg. Og takk, for den jobben du har gjort. Jeg er håpløs med begge deler. Sett et nummer på de, så kanskje jeg husker hvem som er hvem :gjeiper: Cosette: Har du hatt en fin ferie i sommer?
Giacomo_P Skrevet 30. august 2012 #5368 Skrevet 30. august 2012 Gia: Beskriv deg selv med 6 ord; 3 negative og 3 positive. Jeg er: Trofast, ydmyg og nøktern og samtidig: Lad, sta og egenrådig Giacomo_P: Eier du joggebukser? Faktisk - men de brukes kun indenfor havegjerdet og huset i fritiden. Slikt har ikke noe i offentligheden å gjøre. Auroressa: Liker du flamenco?
Gjest Raindrops Skrevet 30. august 2012 #5369 Skrevet 30. august 2012 Raindrops: Finnes det noe bedre enn kanelboller/skillingsboller? Massevis. Men hvis jeg skal holde meg i samme gata så må jeg si krydderkake (som jeg forøvrig også skal bake snart), det er egentlig den eneste kaka jeg liker. Raindrops: Hva tror du andre mennesker tenker om deg når de treffer deg for første gang? Jeg har hørt at jeg virker skikkelig rar, selv om jeg selv har trodd jeg har oppført meg normalt. Men jeg aner rett og slett ikke hvordan jeg fremstår for andre mennesker, sikkert innesluttet, alvorlig, påtatt høflig og vanskelig å snakke med :gjeiper: Yme: Liker du krydderkake også?
skruf Skrevet 30. august 2012 #5370 Skrevet 30. august 2012 Nei. Jeg har smakt flere farris versjoner, og hatet alle like inderlig mye. Er det meningen at jeg bare kan svare en? Kanskje stratos dobbel... eller fruktnøtt... eller freia melkesjokolade... eller chocolove med appelsin... eller toppris... eller kvikk lunsj.... :bond: Nei, jeg bli gal, og sjokoladesugen. Jeg kan ikke velge. Jeg er fullstendig håpløs på musikk for tiden. Så hvis jeg er heldig står radioen på, og har noen sanger som kan spilles på full guffe og vaskedanse til Swarovski er et firma som produserer krystall. Både figurer og smykkebestanddeler. Jeg lager smykker på hobbybasis, og hadde masse swarovskikrystaller liggende fremme da jeg laget meg bruker på KG. Ofte så er det omgivelsene og selskapet som gjør en drink ekstra minneverdig og god for meg. Men en mojito er vel det jeg bestiller oftest. Maya76: Den beste iskremen er...? Jeg er veldig glad i Ben&Jerrys Strawberry cheesecake! Men uheldigvis så har jeg laktoseintoleranse, så det er ytterst sjeldent jeg spiser den. Yme; Har du lyst på hamster eller marsvin?
skruf Skrevet 30. august 2012 #5371 Skrevet 30. august 2012 Jeg har smakt noen i Spania, blant annet en kruttsterk en Resirkulerer lista mi, med nye spm (ja, jeg er lat, hvis noen lurte på det ) Maya76: Hva er yndlingsfargen din, og har du flest klær i den fargen? Jeg er veldig glad i blått, kremfarge, sort og dyp lilla. Men åpner jeg klesskapet mitt så er det mest mørke klær der. Liker og godt duse farger (ikke pastell), og jordfarger synes jeg er kjempefint om høsten. Stilen min er nok mest klassisk. Kjoler har jeg endel av, mange i farger også. Avatarbildet viser litt av en kjempefin kjole jeg kjøpte i sommer:-) Swarovski; Har du noen fobier?
Cuddlegirl Skrevet 30. august 2012 #5372 Skrevet 30. august 2012 Cuddlegirl: Hvilken pizza er best? Nr.13 på en pizzasjappe her jeg bor. Eller NÅ-bunnen fra dagligvarebutikker! Swarovski: Hva var det siste du hadde i munnen?
Gjest Bandit Skrevet 30. august 2012 #5373 Skrevet 30. august 2012 Bandit: Hva er det beste med jula, som ikke har med sønnen din å gjøre? God mat og godt selskap. Bandit: For eller i mot legalisering av cannabis og hvorfor/hvorfor ikke? Jeg er imot. Etter å ha vært på diverse fester der en liten gruppe koste seg med en liten pinn i tide og utide, og sett hvordan virkning det hadde på dem, så ser jeg helst at vi ikke åpner for cannabis. Omtrent halvparten av dem gikk over til tyngre stoffer etterhvert. Men jeg mener at man bør kunne åpne mer for det medisinsk. Det skal visst være bra for enkelte sykdommer. Bandit: beste country-sang ever? Crazy - Patsy Cline Bandit: Den kuleste filmen du har sett på kino? There's something about Mary. Det kan hende at hele vennegjengen og en del innabords først gjorde det til en ekstra morsom opplevelse. Bandit: hvem er tøffest, Bear Grylls eller Lars Monsen? Bear Grylls hadde spist Lars Monsen for å overleve. Auroressa: Hvilken film føler du beskriver livet ditt, og hvem skulle spilt DEG? MartePinneBust: Hva er det første du gjør om morgenen?
Wednesday Skrevet 30. august 2012 #5374 Skrevet 30. august 2012 Wednesday: Hva er du mest fornøyd med på kroppen din? My bewbs duda? Dreamdrops: Når skal du og kjæresten gifte dere ? 1
Gjest lillesiren Skrevet 30. august 2012 #5375 Skrevet 30. august 2012 Resirkulerer lista mi, med nye spm (ja, jeg er lat, hvis noen lurte på det ) lillesiren: Jobber eller studerer du? Jeg gjør begge deler=) Jeg skal til på prosjektoppgave nå i høst, og har en deltidsstilling på samme sted:) Hva med deg, Swarovski? Dreamdrops: Hvordan utarter den perfekte søndag seg?
Guybrush Skrevet 30. august 2012 #5376 Skrevet 30. august 2012 Guybrush: Er du flink med barn? Jeg tror og føler det. Har fått mye komplimenter og til og med fremmede unger har sjeldent problemer med å åpne seg og komme bærende på bøker og puslespill som de vil leke med sammen med meg i selskap og slikt Da jeg var innom min mors arbeidsplass (barnehage) og tulla litt med ungene endte det opp med at jeg hadde 12 stykk som fotfulgte meg og ble veeeeldig skuffa da jeg dro. Fikk rent dårlig samvittighet Det gikk noe ala: "ska du begynn å jobbe hææær?!" "ehh nei skal nok ikke det dessverre" "åja......men kjæm du i mårrå da?!!" "nei gjør nok ikke det heller - må nok jobbe" "åååhhhh......" Wednesday: har du skikkelig lurt noen en eller annen gang? Type aprilsspøk eller noe ? 1
Gjest Skrevet 30. august 2012 #5377 Skrevet 30. august 2012 Dreamdrops: Når skal du og kjæresten gifte dere ? Haha, du da Nei, det vet jeg ikke. Vi har da ikke vært sammen så lenge og unge er vi også. Vet ikke en gang om det kommer til å skje Dreamdrops: Hvordan utarter den perfekte søndag seg? En dag jeg ikke skal noen ting, har noe godt igjen fra helgen, det pøsregner ute (sånn at jeg ikke får dårlig samvittighet for å sitte inne) og rett og slett slapper av med en bra serie! Lillesiren: Når du drar ut av døra, hva er alltid oppi vesken din? Drua: Den kuleste Løvenes Konge-karakteren?
Wednesday Skrevet 30. august 2012 #5378 Skrevet 30. august 2012 Wednesday: har du skikkelig lurt noen en eller annen gang? Type aprilsspøk eller noe ? Hihi jeg er jo dronningen av practical jokes, så JA det har jeg såklart. Når jeg bodde i kollektiv var det en av jentene som hadde typen sin på overnatting.. han hadde akkurat kjøpt seg feit sportsbil som han var veeldig stolt av. Den sto parkert i oppkjørselen og nøklene lå på stua. Så jeg flytta bilen hans over gata, til baksiden av en barneskole, ikke synlig fra huset vårt...la nøklene tilbake hvor jeg fant dem og gikk å la meg igjen.. ....denne spøken gikk jo aaaltfor langt da, plutselig hadde han politiet på tråden ... det var ikke morsomt å fortelle at jeg var jeg som bare kødda med han Nå skal det sies at dette var HEVN for at han og dama hans la 3 PADDER i dusjen min. Jeg sto i dusjen når jeg hører masse knising utenfor døren, så jeg roper ut til dem "hva i alle dager er det dere kniser sånn av???" og de bare "se ned! hahahaha!" ......og JADA, der var det 3 ekle, feite padder. æææsj. Hva med deg Guybrush? Har du lurt noen noengang? Dreamdrops: Hvor lenge har du og typen vært sammen ? 1
Yme Skrevet 30. august 2012 #5379 Skrevet 30. august 2012 Yme: Blir du noengang 110% fornøyd med tegningene dine? Ja, men bare på veldig enkle og useriøse ting, for da er det ikke så viktig om det blir helt perfekt. Yme: Liker du krydderkake også? Jeg liker å både lage og spise alle slags kaker, og mat generelt. Kaker, og ting som det, er veldig stas om det er noen som har bakt (eller til og med kjøpt) fordi de tenkte på meg. Når jeg er i et forhold, er det sånne ting som det, som varmer i sjela mi. Yme; Har du lyst på hamster eller marsvin? Jeg hadde nok ikke kjøpt meg noen av delene, men om jeg hadde en samboer, eller barn, som ville ha det, hadde jeg ikke nekta på noen av delene. Er veldig glad i dyr. CadillacJack: Jeg har tenkt meg en tur til den sure byen din snart. Skal vi lage en fin sang til alle KG-menneskene?
TheHairyToothfairy Skrevet 30. august 2012 #5380 Skrevet 30. august 2012 CadillacJack: Jeg har tenkt meg en tur til den sure byen din snart. Skal vi lage en fin sang til alle KG-menneskene? MIN??!?! jeg bare sover og jobber her, jeg nekter å ha noen annen befatning med dette regnhølet! ^^ men ja, glatt - vi kan snekre sang. Ymulf: hva i all verden skal du her, når kommer du, blir du å tenke på meg med kvinnekropp fremdeles, og kan du spille noe instrument? Swarovski: bodd et år på småbruk med dyr eller et år i en europeisk storby?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå