Gjest Swarovski Skrevet 1. september 2012 #5421 Skrevet 1. september 2012 Når flytter vi? Finn stedet du, og gi meg et par dager til å pakke, så er jeg klar Wednesday: Er du på tur denne helgen?
Gjest Skrevet 1. september 2012 #5422 Skrevet 1. september 2012 (endret) Dreamdrops: Hvor lenge har du og typen vært sammen ? Vi har vært sammen i 10,5 måned bare Guybrush: Hva er dine planer i helgen? Endret 1. september 2012 av Dreamdrops
Gjest Skrevet 1. september 2012 #5423 Skrevet 1. september 2012 Dreamdrops: Har det hendt at du har drømt den samme drømmen flere ganger? Ja, det har hendt. Men mest da jeg var liten, var om at 5års-klubben jeg gikk i begynte å brenne. Den drømte jeg et par ganger, men ellers tror jeg ikke det har skjedd. Drue: Man er da aldri for gammel for Disney Hvilken Disney-film var best fra da du var liten da?
Gjest Skrevet 1. september 2012 #5424 Skrevet 1. september 2012 Dreamdrops, hva er det rareste du noen gang har fått i gave? Det vet jeg faktisk ikke. Tror aldri jeg har fått noe veldig rart i gave. Søren, hadde jo sikkert vært morsomt å fortelle om Tilbake til deg: Det rareste du har fått i gave? Raindrops: Hvordan kom du på nicket ditt? Var det på grunn av den fine sangen til Roy Orbison "Raindrops"? (Beklager for 3 innlegg på rad her, men denne pcen vil bare ikke multisitere....)
Gjest Nyx Skrevet 1. september 2012 #5425 Skrevet 1. september 2012 Beklager å måtte skuffe deg kjære, men jeg kommer ALDRI til å fri til noen Synes det er mannen sin jobb jeg ....... (er jeg gammeldags ?) Nyx: Skal du noe spennende i helgen ? Jeg skulle egentlig vært i forlovelsesfest, men.. Jeg er syk. Så nei, jeg glor på tv og spiser ritz. En innholdsrik lørdag med andre ord.. *kremt* Mammamora90: Hva gjør deg mest lykkelig en mandagsmorgen? BusteMartePinn: (håper jeg stavet navnet riktig) hvor mange GODE venner har du? CJ. har du noe forhold til Disney Channel?
TheHairyToothfairy Skrevet 1. september 2012 #5426 Skrevet 1. september 2012 CJ. har du noe forhold til Disney Channel? ikke sånn veldig, jeg suger på å se på tv uanz. fNYxx: hvor svær tv har du? Swarovski: på denne ranchen vår, hva dyr kan jeg forvente at vi skal stelle med?
Gjest Raindrops Skrevet 1. september 2012 #5427 Skrevet 1. september 2012 Raindrops: Hvordan kom du på nicket ditt? Var det på grunn av den fine sangen til Roy Orbison "Raindrops"? (Beklager for 3 innlegg på rad her, men denne pcen vil bare ikke multisitere....) Det er forsåvidt på grunn av en sang, ja :gjeiper: *danse rundt* Hva med deg, hvor fikk du navnet ditt fra?
Gjest Swarovski Skrevet 1. september 2012 #5428 Skrevet 1. september 2012 Swarovski: på denne ranchen vår, hva dyr kan jeg forvente at vi skal stelle med? Jeg vil ikke ha kuer Og hvis vi skal ha hester får du ta hovedansvaret Hva med lama, sauer og gjeiter? Pluss selvsagt katter, noen høner, og hvis du absolutt vil, så kan du få ha en hund. CadJack: Kan jeg forvente at du farter verden rundt, sånn at jeg har det daglige stellet? Og hvis så skjer, så krever jeg at det ikke kommer noen damer på gården som klager sin nød over at du har ei jente i hver havn. Jeg vil ha en dramafri hverdag, så sånt noe får du takle selv. Deal? Drue: Hva liker du best å bake?
Gjest lillesiren Skrevet 1. september 2012 #5429 Skrevet 1. september 2012 (endret) Lillesiren: Når du drar ut av døra, hva er alltid oppi vesken din? The holy trinity: Mobil, nøkler og lommebok. Ellers er vesken alltid full av diverse rusk, som tomme läkerolesker, gamle bussbilletter, 5-6 kulepenner og annet ymse. Egentlig ganske irriterende når jeg skal lete etter noe, men blir liksom sjeldent til at jeg gjør noe med det likevel:P lillesiren: Er det kult å ha pupper? Finnes det tøffe bruksområder, som folk ikke alltid tenker over? Hehe, ja synes egentlig det Hm,, kommer ikke på noe umiddelbart, men noen hevner at de fungerer helt ypperlig til å f.eks slippe unna trafikkbøter eller lange køer på utesteder;) lillesiren: hva synes du om bergensregnet idag? Det passet svært dårlig, jeg travet sentrum rundt akkurat den dagen, uten paraply, usj, skal fra nå av ALLTID ha med paraply når eg skal ut døren! Cad.Jack: Har du truffet mange her fra KG? Yme: Har du husket å ta med paraplyen? Nyxx: Studerer du? Isåfall, hva? Endret 1. september 2012 av lillesiren 1
Wednesday Skrevet 1. september 2012 #5430 Skrevet 1. september 2012 Finn stedet du, og gi meg et par dager til å pakke, så er jeg klar Wednesday: Er du på tur denne helgen? hehe, nei ikke før neste helg lillesiren: Har du uggs ? 1
skruf Skrevet 1. september 2012 #5431 Skrevet 1. september 2012 Hahaha. Ja, jeg ser at du er skikkelig gangstah der ja Ypperlig variant av nicket mitt forresten. Hvis jeg har oboy, så blander jeg det i den melken jeg har stående. Hvilket er lettmelk eller ekstra lett. Maya76: Er det mulig å ha en så våt våtlinje, at ingen eyelinere vil bli sittende? (Jeg gir snart opp letingen ) Det sitter ikke lenge på min våtlinje heller.........har en vannfast kajal fra dior som sitter ei lita stund iallefall! Raindrops; Hva er det rareste du har vært med på?
TheHairyToothfairy Skrevet 1. september 2012 #5432 Skrevet 1. september 2012 CadJack: Kan jeg forvente at du farter verden rundt, sånn at jeg har det daglige stellet? Og hvis så skjer, så krever jeg at det ikke kommer noen damer på gården som klager sin nød over at du har ei jente i hver havn. Jeg vil ha en dramafri hverdag, så sånt noe får du takle selv. Deal? Farte rundt? Åneidu, jeg blir hjemmeværende og suller i garasjen og låven! Og soverommet som en slags samarbeidsgreie med deg, harr harr harr. Dramafri hverdag is a deal! Jeg er med på hjemmekos og potetsetting, og forøvrig - hest har jeg allerede! Cad.Jack: Har du truffet mange her fra KG? *regne regne. gir opp.* jeg aner ikke, det er nok en del. sånn vennskapsmessig kjenner jeg en ca. 15 personer herfra, de fleste aktive nuh. lillesiren: tenker du bli med på KG-kino på tirsdag, sammen med oss andre raringer? yme: paraply, eller regnfrakk? hva er best? Swarovski: er du god på ski? Drømmedråpe: har du hørt historien om de tre små fisk?
Gjest Swarovski Skrevet 1. september 2012 #5433 Skrevet 1. september 2012 Farte rundt? Åneidu, jeg blir hjemmeværende og suller i garasjen og låven! Og soverommet som en slags samarbeidsgreie med deg, harr harr harr. Dramafri hverdag is a deal! Jeg er med på hjemmekos og potetsetting, og forøvrig - hest har jeg allerede! Swarovski: er du god på ski? Hmmm... dette går ikke helt som planlagt. Men greit nok. Jeg skal fint 'overleve' de to ukene du er hjemme, før du blir lei av a4 livet og drar ut på eventyr igjen Og jeg er håpløs på ski. Dvs, jeg likte å gå på langrenn da jeg var ung. Men det er sikkert 15 år siden jeg hadde ski på beina sist. Ødelegger dette dealen vår? Nyx: Hvor mange medaljer har du? NozMonster: Liker du fagene så langt, eller er alt litt overveldende?
Gjest Drue Skrevet 1. september 2012 #5434 Skrevet 1. september 2012 Drue: hvilket av verdens underverk har du mest lyst til å besøke? Og feirer du Id/Eid? Er det ikke bare pyramidene som er bevart av de 7 "opprinnelige"? Der har jeg vært. Mista passet midt inni keopspyramiden, men jeg fant det heldigvis igjen. Haha! Men av andre underverker så må jeg si den kinesiske mur. Drue: Man er da aldri for gammel for Disney Hvilken Disney-film var best fra da du var liten da? Da jeg var liten likte jeg en film som het Bernard og Bianca. Men altså, jeg er ikke for gammel for Disney, men jeg bare føler at din generasjon hyper opp Løvenes Konge på en måte vi ikke gjorde. Det er for all del en veldig bra tegnefilm, også for voksne, men kultstatusen dens påvirker meg ikke. Drue: Hva liker du best å bake? Jeg liker best å bake rustikke brød. Dvs. med mye væskeinnhold (uten olje), noe som gir store bobler og saftig krumme, gjerne bakt i gryte eller på bakestein. Tonje!: hva synes du om menn som står og tisser sånn at det bobler i vannet?
TheHairyToothfairy Skrevet 1. september 2012 #5435 Skrevet 1. september 2012 (endret) Hmmm... dette går ikke helt som planlagt. Men greit nok. Jeg skal fint 'overleve' de to ukene du er hjemme, før du blir lei av a4 livet og drar ut på eventyr igjen Og jeg er håpløs på ski. Dvs, jeg likte å gå på langrenn da jeg var ung. Men det er sikkert 15 år siden jeg hadde ski på beina sist. Ødelegger dette dealen vår? neida, jeg bare måtte sjekke siden du hadde ski i nicket. forøvrig ingen fare, ingenting er a4 med meg. jeg skal fint klare å både trekke smilebåndet ditt og facepalm-faktoren skyhøyt hjemme på en gård. går det forøvrig greit at jeg gjør om ene låven til cadillac-ranch? trenger en plass å skru beist på. Gia: Admiral Vampen beklager å måtte forstyrre, men ferien din må avbrytes umiddelbart! Norge er under angrep av snodig art, vår base på Jan Mayen utsettes for elektromagnetiske støysignaler som forstyrrer flytrafikken, radiokommunikasjon for båter og viktigst av alt - tv-mottakene på Svalbard!!! Det antas at det er den skvær gærne Kristian Valen som er i gang sammen med sine trenede spermhvaler! Raska på, dette må du fikse FØR ny sesong av Hotel Caesar begynner! Til dette oppdraget er agent Nozmonster stilt til din rådighet, husk at hun er under trening og fremdeles uerfaren - men ikke undervurder henne! a) hen svarte er det du har vært på ferie, vi brukte hele 29 minutter på å spore deg opp? Dette vet du er uholdbart. b) hvordan kommer du deg til Jan Mayen fra ditt bestemmelsessted? c) hva er det egentlig Valen vil oppnå? hva er egentlig hans agenda denne gangen? d) tar du med to kartonger melk når du er ferdig? Endret 1. september 2012 av CadillacJack
Gjest hogwash Skrevet 1. september 2012 #5436 Skrevet 1. september 2012 (endret) ... Hogwash: Hva er dine 3 beste egenskaper? ... Jeg er snill, ærlig og empatisk. ... hogwash: om du fikk tilgang til freia sin fabrikk og ingredienser- hvordan sjokolade hadde du lagd? .... Ikke Nidar? Jeg er egentlig veldig fornøyd med de som fins på markedet, men kanskje en hybrid av stratos og smil hadde vært noe... Swarovski: Hva er det beste å få servert på sengen? NozMonster: Link en avslappende sang til meg? Kristain82: Store planer for helgen? Endret 1. september 2012 av hogwash
Guybrush Skrevet 1. september 2012 #5437 Skrevet 1. september 2012 Vi har vært sammen i 10,5 måned bare Guybrush: Hva er dine planer i helgen? Idag har vi vært på ladehammerenfestivalen på barneprogrammet deres ellers har jeg hengt med en kompis og sønnen hans før det ble shopping og rett hjem på soafen. Imorra tar jeg som det kommer - absolutt ingen planer. Dreamdrops: enn du? Wednesday: gi et eksempel på hvor utrolig pappajente du er 2ne2: favoritt iskremen ?
Gjest Swarovski Skrevet 1. september 2012 #5438 Skrevet 1. september 2012 neida, jeg bare måtte sjekke siden du hadde ski i nicket. forøvrig ingen fare, ingenting er a4 med meg. jeg skal fint klare å både trekke smilebåndet ditt og facepalm-faktoren skyhøyt hjemme på en gård. går det forøvrig greit at jeg gjør om ene låven til cadillac-ranch? trenger en plass å skru beist på. Ja, jøss. Du kan skru så mye du vil, så lenge jeg slipper å bli møkkete. Men antar at det da er greit at jeg har ett rom fullt av smykkeutstyr og andre prosjekter, pluss et stort walk-in skap/rom med alt av klær, sminke, smykker osv? Swarovski: Hva er det beste å få servert på sengen? Så lenge det ikke er jeg som har måttet lage det, så har det egentlig ingen betydning. Alt er godt når det er laget med omtanke Men uansett tid på døgnet, kan jeg alltid spise is Guybrush: Er du glad i å (tulle-)erte folk? Dreamdrops: Hva er de beste egenskapene til kjæresten din?
Wednesday Skrevet 1. september 2012 #5439 Skrevet 1. september 2012 Wednesday: gi et eksempel på hvor utrolig pappajente du er hihi det må være når jeg var 18 og bodde hjemme.. Hvis jeg og venninnene mine skulle hjem fra byen en lørdags natt kl 04:00 så ringte jeg bare til pappa, som MED GLEDE sto opp og kom og henta oss, og kjørte alle venninnene mine hjem Jeg har verdens snilleste pappa da Guybrush: Hva er det du liker aller best ved meg ? (fysj så kvalm jeg er nå ) 2
Guybrush Skrevet 1. september 2012 #5440 Skrevet 1. september 2012 (endret) Guybrush: Er du glad i å (tulle-)erte folk? Selvsagt, det er jo kjempegøy Guybrush: Hva er det du liker aller best ved meg ? (fysj så kvalm jeg er nå ) At du utfordrer meg på alle måter vittig, frekk og intelligent - da er det ikke sannsynlig at jeg klarer å overkjøre deg! og jeg må passe meg så jeg ikke blir det selv (også kan jeg jo selvsagt ha lagt til pen, sexy, snill, eventyrlysten - og at du har ufattelig bra interesser ) Wednesday: back at u Swarovski: har du inntrykk av at jeg er det ? Hogwash: beste point'n'click adventuregame? Endret 1. september 2012 av Guybrush
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå