Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

Det er hu bedritne oppmerksomhetshora som lager stygge, lettvinte klovnemalerier fra helvete. Bestemora mi kan lage bedre kunst enn det der, i blinde! (men bestemora mi er faktisk veldig flink da, så det sier ikke så mye)

Beste beskrivelsen! Gimmi five, Yme!

Yme: Hva tenker du om at Michael Clarke Duncan er død?

Trist synes jeg.. John Coffey er død på ekte :(

Bud: Beste konsert?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

Ja, kjære.

Guybrush: Har du kjæreste/samboer?

Tror ikke guybrush sin kjæreste hadde blitt så glad for at wednesday kommer til han på en sex-weekend i så fall :fnise:

Skrevet

Guybrush: Noe fysisk umulig du skulle ønske gikk an?

Hmmm hadde vært gøy å kunne fly :P Teleportasjon også!

Guybrush: Hang du noensinne på gamle ungdommenshus? Gråtta fritidsklubb?

Det gamle gule bygget tenker du på ? Joda tråkka en periode der. Selv om endel av de selvutnevnte raddisene hata oss som så så "straite" ut :P Jeg var jo film og brettspill/rpg-geek med MtG-kort og alt mulig rart på den tiden.

Gjorde du?!

Tilbake til deg, hva er de viktigste kvalitetene i en kjæreste?

Haha, tror det hadde noe med en tråd hvor en AB utrykte sitt nesegruse crush for noen som veldig mange tippa var deg ;)

Sånn generelt eller for meg spesifikt?

Generelt:

- trofast

- åpen

- omtenksom

- like verdier

- endel felles interesser

- god kommunikasjon

For meg:

- sta og egen (må stå opp imot meg :P)

- sterke meninger

- frekk i kjeften

- smart

- "morsom" på soverommet ;)

- ikke være så veldig "A4"

- reise og eventyrlysten

- barnslig (på de rette måtene)

- reflektert

- gjerne litt småquirky

- gjerne litt smånerdete

Og at hun er søt, pen og sexy og alt det der selvsagt ;)

Bud: hører rykter om at din madam vurderer en egen kosemosetråd ? :P

Yme: peneste manfolk og kvinnfolk på jord?

Wednesday: hva lager du meg når du inviterer på den første hjemmelagde middagen ? :)

Dreamdrops: hvis du skulle endret en enkelt ting/egenskap på oss mannfolk, hvilken ville det vært?

Raindrops: du har ikke vurdert kanelsnurrbod i sentrum her i byen sånn rundt klokka 03.30. Må jo være en knallsuksess! Bare sette opp ei vifte i tillegg for å lokke til seg kunder.

Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet (endret)

Dreamdrops: hvis du skulle endret en enkelt ting/egenskap på oss mannfolk, hvilken ville det vært?

Hm, egentlig ingen. Men det jeg merker kanskje er den største forskjellen mellom meg og min kjæreste (ikke det at forskjeller trenger å være negativt overhodet), er at han er litt "Åja, nei, det tenker jeg ikke over i det hele tatt", at han er ganske chill i forhold til meg.

Og det gjør jo ingenting, men om han hadde tenkt LITT mer over ting, så hadde jeg kanskje ikke følt meg så.. sprø.

Det er nok det nærmeste jeg kommer til noe jeg vil forandre :) Kanskje litt mer ryddige, men søsteren min er et stort rotehode, så det trenger jo ikke å ha noe med kjønn å gjøre.

Bandit: Hender det at du kjøper vann?

Edit: Føyde til noe.

Endret av Dreamdrops
Skrevet

Tekola eller annen mod, hva er forskjellen på moderator og global moderator?

Skrevet

Yme: peneste manfolk og kvinnfolk på jord?

Det varierer så mye, men jeg pleier stort sett å være glad i alle jenter som har fin rumpe.

Beste beskrivelsen! Gimmi five, Yme!

Yme: Hva tenker du om at Michael Clarke Duncan er død?

Trist synes jeg.. John Coffey er død på ekte :(

Han var en av mine favoritter, så jeg blei faktisk trist når jeg leste det. Likte alle filmene han spilte i, og syns han var en flott kar, så det var noe skikkelig dritt.

Bandit: Hadde oktoberfest (i tyskland, selvfølgelig) vært et spennende reisemål?

Gjest Badabing
Skrevet

badebing: hva er du mest fornøyd med i livet ditt for tiden?

Uff, for noen dager siden skjedde det noe veldig leit med en i familien, så jeg har det vel heller kjipt nå for tiden. Men oppe i det så er jeg jo veldig fornøyd med at jeg har verdens beste søster, sterkt samhold i familien, gode venner, fin samboer og bra kolleger. Så jeg er jo veldig heldig, sånn alt i alt :)

(Jeg trodde ikke på akupunktur, men pappa overtalte meg til å prøve mot at han betalte. Jeg ble kvitt både senebetennelse og migrene og har ikke hatt det siden. Eneste alternative behandlingen jeg også tror på) :)

Yme: jeg vil ikke ta på silikonpupper i det hele tatt! Jeg har tatt på det, og jeg likte det ikke. :P

Hva slags kunstverk jobber du med nå?

Guybrush: hva var drømmejobben da du var liten?

Wednesday: tror du ble spurt om hva slags spesialisering du ville ta, men at du ikke visste. Men hvilken spesialisering er du sikker på at du ikke kommer til å ta/vil du minst ta?

Skrevet

Guybrush: hva var drømmejobben da du var liten?

Jagerflyger. Skulle suse rundt i F16. basillen befesta seg til gangs da Top Gun gikk som en landeplage på 80-tallet. Sleit meg frivillig gjennom helvettesøvelser, våpenpuss og drit i noen år før jeg ble stoppa av for dårlig syn før jeg overhodet fikk forsøkt å bli tatt opp :/

Satser på å ta flylisens for mellomstort fly for gøy seinere istedet for å kompensere :)

Karpuzi: om du ble tvunget til å skifte kjønn, hva ville du savnet mest som kvinne/jente ? :)

Skrevet

Ja, kjære.

Guybrush: Har du kjæreste/samboer?

Ikke som jeg vet om? har jeg gått glipp av noe igjen nå ? :overrasket:

Tarandus & Bud: hvem av dere er mest "whipped" ? :P

Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

Raindrops: Kan jeg komme til deg å få servert disse gode bollene du lager? Om jeg tar med alkohol så klart ;)

Skrevet

...

hogwash: Hvor mange timer går med til spilling i løpet av en uke?

...

Det varierer ganske mye.. 4-5 i snitt kanskje? Brukte mye mer for 5 års tid siden.

...

Hogwash: Hvilken kake er best?

...

Oreokake! :sikle:

Finnes mange gode da men :ler:

...

Det gamle gule bygget tenker du på ? Joda tråkka en periode der. Selv om endel av de selvutnevnte raddisene hata oss som så så "straite" ut :P Jeg var jo film og brettspill/rpg-geek med MtG-kort og alt mulig rart på den tiden.

Gjorde du?!

Er nok ingen "hærsjramp", men har vært innom noen ganger ja ;)

Guybrush: Serra Angel eller Senghir Vampire? Alternativt favoritt fargekombinasjon på deck?

Kristian82: Frister det å prøve seg i f.eks. NM i sjakk?

Skrevet

SemperFi: Er det noen av fadderbarna dine som er ekstra søte? :tongue:

Selvfølgelig er det alltid noen man legger litt ekstra merke til. :)

semper: hvor mange fadderbarn har du klina med?

1. Deeeet var en challenge under drikkelek at vi skulle kline, gale unger.

Trives du med studiene Noz?

Vampen. Burger med eller uten ananas?

Gjest Raindrops
Skrevet

Raindrops: Hva er det beste med en tirsdag?

Denne tirsdagen var veldig OK, men vanligvis kan jeg ikke komme på noe bra med tirsdager.

Raindrops: du har ikke vurdert kanelsnurrbod i sentrum her i byen sånn rundt klokka 03.30. Må jo være en knallsuksess! Bare sette opp ei vifte i tillegg for å lokke til seg kunder.

Jeg føler at kanelbollene mine blir litt opphypet her. Kanskje jeg skal invitere trondheims-kgere på kanelboller og melk.

Raindrops: Kan jeg komme til deg å få servert disse gode bollene du lager? Om jeg tar med alkohol så klart ;)

Ta med vin og jeg er din!

Noz: Hva er den rareste drømmen du har hatt som har involvert KG-brukere?

Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

Ta med vin og jeg er din!

Deal! Rød, hvit eller musserende?

Skrevet

Wednesday: Er Christina Ricci heit?

Neee ikke sånn spesielt ;p

Wednesday: hva lager du meg når du inviterer på den første hjemmelagde middagen ? :)

da tror jeg at jeg skal prøve med på noe indisk, siden vi begge elsker det :)

Wednesday: tror du ble spurt om hva slags spesialisering du ville ta, men at du ikke visste. Men hvilken spesialisering er du sikker på at du ikke kommer til å ta/vil du minst ta?

spesialist i revmatologi blir jeg aldri. ;p

Yme: Synes du Christina Ricci er "innafor"?;p

• Liker 1
Skrevet

Tror ikke guybrush sin kjæreste hadde blitt så glad for at wednesday kommer til han på en sex-weekend i så fall :fnise:

sex-weekend ??????? :overrasket:

• Liker 1
Skrevet (endret)

You "heard" me :lur:

Yes ma`am. :sjenert:

Endret av Wednesday
Skrevet

Wednesday: hvor rosa er du egentlig ? :P

Gjest Raindrops
Skrevet

Deal! Rød, hvit eller musserende?

Det meste går ned på høykant. Helst hvit :)

Dreamdrops: Hva var favorittaktiviteten din da du var 8-9 år?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...