Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 5. september 2012 #5681 Skrevet 5. september 2012 Kanskje brukere som har slettet seg? Også er plussene fra da de hadde nick? Nei, det er liksom nye innlegg. Hm.. Nå fikk vi noe å fundere på. I alle fall jeg
Gjest Bud Skrevet 5. september 2012 #5682 Skrevet 5. september 2012 Bud: Er du lykkelig for tiden? På enkelte arenaer - ja Tarantus: Er du samboer med Bud? Hu ligger under beina mine og spiser potetgull, ergo litt for opptatt til å svare Men ja, Tarandus er samboer med Bud Bændit: Åssen går det med kjærligheten? Har Vectraen din rustet bort enda? Har guttungen fått seg kjæreste enda..?
Gjest Eurodice Skrevet 5. september 2012 #5683 Skrevet 5. september 2012 (endret) Nei, det er liksom nye innlegg. Hm.. Nå fikk vi noe å fundere på. I alle fall jeg Det er en som har "Gjest" som nick, og en annen "Gjesten". Det er ikke disse du har sett da? Endret 5. september 2012 av Arabella
SemperFi Skrevet 5. september 2012 #5684 Skrevet 5. september 2012 Sempi: Yndlingsølen? Akkurat nå er det Nøgne Ø sin Porter. :happy: Men gamlingen har også en hjemmelaget øl som er knallgod, den er jeg kjempefan av! Dreamdrops. Hvordan oppfører du deg mot fremmede som forsøker å kjøpe alkohol til deg på utesteder? Yme. I dare you til å vise ditt siste kunstverk. (Inne i mitt hode er du en kunstner).
Feminist1 Skrevet 5. september 2012 #5685 Skrevet 5. september 2012 Rainbow Dash! Super sonic rainbOOOOOOM Feminist1: Hvem er din? Om du ser på det. Samme faktisk, ser ikke på det da. Men når ungen kommer ut! Kanskje "barnet må se på det" da? (muhaha) Feminist1: Er du rød- eller blåstrømpe? Hmm regner med at du tenker på hvor jeg står politisk? Da er jeg vel en blåstrømpe. Men er ikke konservativ, så blir heller en gul-strømpe, men det er bare en nerde trivalitet fra min side Kommer sikkert til å stemme Høyre. Semper fi: Har du valgt navnet ditt pga. USMC?
SemperFi Skrevet 5. september 2012 #5686 Skrevet 5. september 2012 Semper fi: Har du valgt navnet ditt pga. USMC? Nei, bla et par 20 sider tilbake for å lese hvorfor.
Gjest hogwash Skrevet 5. september 2012 #5687 Skrevet 5. september 2012 ... Hogwash: Har du opplevd noe spirituelt/uforklarlig noen gang? Jeg har opplevd en del ting som søvnparalyse, vardøger, sett folk komme ut av vegger (edru!) Jeg finner det mer sannsynlig at det var en liten kjemikale "mixup" i topplokket enn at dette er tegn på noe spirituelt. Arabella: Enn der? Hunterlady: Har du troen på at du vil finne kjærligheten? (igjen) Giacomo: Hvilken gammel sivilisasjon er mest fascinerende?
Gjest Error Sapiens Skrevet 5. september 2012 #5688 Skrevet 5. september 2012 Error sapiens: Hvilken del av landet kommer du fra? Midten på folkemunne, Nord for Dovre, Sør for Namsskogeen. Swarovski: Navnene på gutta i N.K.O.T.B? Google er fyfy!
Gjest Bandit Skrevet 6. september 2012 #5689 Skrevet 6. september 2012 Bandit: Hvilken TV-serie er du flau for å like? Jeg er ikke flau for å like noe, men den serien som jeg føler kanskje er minst "kul" som jeg har sett, var vel Dr. Quinn medicine woman. Mye på grunn av Jayne Seymour føler jeg... Bud og Bandit: hvor mange katter kan man ha før man offisielt er crazy cat-woman? 3... Bandit: En kjendisdame som nesten er FOR pen? Mila Kunis og Scarlett Johansson ligger nok i den kategorien. Bændit: Åssen går det med kjærligheten? Har Vectraen din rustet bort enda? Har guttungen fått seg kjæreste enda..? Kjærligheten MIN er vel heller fraværende for øyeblikket, men jeg trives egentlig godt som det er. Poden derimot, har kjæreste... Og ASTRAEN står enda... Grattis med samboerskap, forresten! Arabella: Det fineste noen har gitt deg?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 6. september 2012 #5690 Skrevet 6. september 2012 Det er en som har "Gjest" som nick, og en annen "Gjesten". Det er ikke disse du har sett da? Nei
Minya Skrevet 6. september 2012 #5691 Skrevet 6. september 2012 Minya: Er du glad i katter? Nei, nei, det er onde rykter som er satt ut av mine fiender, hvordan kan du tro noe sånt? (jeg forguder ikke katter i det hele tatt altså!) Minya: Når på døgnet er du i ditt ess? Midt på natta? Det kommer ærlig talt an på når jeg stod opp og hvor mye jeg føler jeg har fått tid til å gjøre, eller ikke gjøre. Minya: vittigste etternavnet du noen gang har hørt? Dødt løp mellom Bang, Langballe og Dølje. Cad.Jack; Pest eller kolera; pølsemeny (i brød) fra bensinstasjon i et helt år, eller billignudler (uten mulighet for tilbehør av noe slag) i et helt år?
TheHairyToothfairy Skrevet 6. september 2012 #5692 Skrevet 6. september 2012 Cad.Jack; Pest eller kolera; pølsemeny (i brød) fra bensinstasjon i et helt år, eller billignudler (uten mulighet for tilbehør av noe slag) i et helt år? Lord. Hm. Valget er egentlig bekymrende enkelt. Jeg hater nudler, så det blir nok pølsemenyene. da får jeg jo fanta også. Singha: beste spillet til PC noensinne?
Feminist1 Skrevet 6. september 2012 #5693 Skrevet 6. september 2012 Nei, nei, det er onde rykter som er satt ut av mine fiender, hvordan kan du tro noe sånt? (jeg forguder ikke katter i det hele tatt altså!) Hehe spurte bare om du er glad i katter, er det selv, var ikke noe negativt ment ^^ Minya: Er det din katt på bildet? Error Sapiens: Har du mista trua på menneskeheten?
Gjest Swarovski Skrevet 6. september 2012 #5694 Skrevet 6. september 2012 Hu ligger under beina mine og spiser potetgull, ergo litt for opptatt til å svare Men ja, Tarandus er samboer med Bud Gratulerer som samboere :strix: Swarovski: Navnene på gutta i N.K.O.T.B? Google er fyfy! NkOTB er vel den eneste gruppa jeg ikke hadde cd'er fra Uansett er jeg håpløs med navn, så husker ikke navna på de i take that eller boyzone heller Ps Swarovski: Jeg trodde du var yngre, av en eller annen grunn! Skal jeg ta det positivt eller negativt? dreamdrops: Er du glad i å lage mat? CadJack: hvilken temperatur er best å ha på soverommet? Wednesday: Hvor mange kostymer har du?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 6. september 2012 #5695 Skrevet 6. september 2012 Skal jeg ta det positivt eller negativt? dreamdrops: Er du glad i å lage mat? Positivt mente jeg det Ja, i det siste året har jeg faktisk blitt det. Lager jo mat selv nesten hver dag, så da et det litt moro å sjekke ut matprat. Lagde også noe kjempe godt og enkelt i går sammen med kjæresten; det er jo selvfølgelig moro når det jeg lager smaker godt også Wednesday: Yndlingskaffe?
TheHairyToothfairy Skrevet 6. september 2012 #5696 Skrevet 6. september 2012 CadJack: hvilken temperatur er best å ha på soverommet? Jeg er fleksibel, jeg kan ha det både varmt og kaldt - men er jeg alene så trives jeg best med litt kjølig rom. Swarovski: sove tett eller sove med avstand? Drømmedrops: hva sang ville vært rett for deg å synge til kjæresten din?
Gjest Swarovski Skrevet 6. september 2012 #5697 Skrevet 6. september 2012 Swarovski: sove tett eller sove med avstand? Sove med avstand evt så må jeg være 'storeskje'. Minya: Hvor mange katter har du? Guybrush: Favorittøl?
Gjest Error Sapiens Skrevet 6. september 2012 #5698 Skrevet 6. september 2012 Error Sapiens: Har du mista trua på menneskeheten? En liten del av den: ja, desverre. Hvem har ikke det? Men heldigvis finnes det ildsjeler og individer som gir meg troen på mennesket. Feminist1: Er det stygt gjort av meg?
QueenOfTheSidewalk Skrevet 6. september 2012 #5699 Skrevet 6. september 2012 CadillacJack: Hvordan fant du bildet ditt? hahahaha.
Guybrush Skrevet 6. september 2012 #5700 Skrevet 6. september 2012 Guybrush: Favorittøl? Om jeg skal "kose" meg med øl blir det noe mørkt. Guiness eller tilsvarende Guybrush: Er det mulig å bli for sukkersøt? Tja, si det. Når man kaster opp i munnen kanskje ? GuyBrush; Når flytter dere sammen? Trokke det står på planen gitt Maya76: er det noe av det du drømte om da du var lita som gikk i oppfyllelse? Dreamdrops: hvor mange ganger kom du og kjæresten i mål igår ?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå