Feminist1 Skrevet 6. september 2012 #5701 Skrevet 6. september 2012 En liten del av den: ja, desverre. Hvem har ikke det? Men heldigvis finnes det ildsjeler og individer som gir meg troen på mennesket. Feminist1: Er det stygt gjort av meg? Hvorfor skulle det være det? Med mindre du faktisk vil ha en moralpreken fra Annemor :D Evilposelos: Hva er din hårfarge? Caddilackjack: Turbo eller kompressor?
skruf Skrevet 6. september 2012 #5702 Skrevet 6. september 2012 Om jeg skal "kose" meg med øl blir det noe mørkt. Guiness eller tilsvarende Tja, si det. Når man kaster opp i munnen kanskje ? Trokke det står på planen gitt Maya76: er det noe av det du drømte om da du var lita som gikk i oppfyllelse? Ja! Jeg drømte om å få en god familie, siden jeg hadde skilte foreldre som var (er) som hund og katt. Og det har jeg nå:-) Så litt mørkt ut ei stund da jeg ble alene med størstejenta, men så møtte jeg mannen og alt fallt på plass. Dessuten drømte jeg om å reise mye, og det er og gått i boks:-) Helt siden faren min var i Kenya da jeg var lita så har jeg drømt om Kenya, og nå er det bare 2mnd til den drømmen går i oppfyllelse. Drømte og om å ha hund da jeg var lita, og det har jeg også:-) kaffemor; Du har sikkert fått dette spm før, men drikker du mye kaffe? Hva er isåfall yndlingskaffen din?
TheHairyToothfairy Skrevet 6. september 2012 #5703 Skrevet 6. september 2012 CadillacJack: Hvordan fant du bildet ditt? hahahaha. mekket sjøl for mange herrens år siden, fant igjen på en bortglemt eksterndisk og jaggu meg var den under det idiotiske minstekravet på avatarstørrelse her på KG. Caddilackjack: Turbo eller kompressor? kommer HELT an på motoren/bilen. Noen motorer er for store til å effektivt ha noe glede ut av turbo, de vil tvert imot lide under et voldsomt turbolag - generelt sett. kompressor på små motorer er gjerne effektivt under lowtorque, men har lite å gi når du begynner passere 2500 o/min. alt dette er relativt, og det finnes unntak, selvfølgelig. så vil noen garantert påpeke at jeg ikke har for vane å sulle med små motorer. små motorer og forhjulsdrift = handlevogner. jeg holder på med biler men jeg trives best uten noen av partene, selv om jeg har bygget noen sinnsvake turbobiler selv. no turboshit, just pure power. kaffemor: funker kaffe på termos like bra som kaffe fra trakteren?
Gjest Drue Skrevet 6. september 2012 #5704 Skrevet 6. september 2012 kaffemamma: hva kjennetegner en god kysser?
Minya Skrevet 6. september 2012 #5705 Skrevet 6. september 2012 Hehe spurte bare om du er glad i katter, er det selv, var ikke noe negativt ment ^^ Minya: Er det din katt på bildet? Aaaw, tullesarkasmen min prellet av som vann på kalkunen. Nei, katten på avataren min er egentlig en ren tegning (photoshop sådan) laget med en fantastisk tegneteknikk jeg ikke engang har den fjerneste anelse om hvordan fungerer. Men hun ligner faktisk litt på baronessen vår. Minya: Hvor mange katter har du? Bare en, hun er veldig anti-katt og vil aller helst være alene, men en dag i fremtiden kommer vi til å ha fler. Yme; Katt eller hund?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 6. september 2012 #5706 Skrevet 6. september 2012 Drømmedrops: hva sang ville vært rett for deg å synge til kjæresten din? Den første jeg kom på var True Love Ways av Buddy Holly. Dreamdrops: hvor mange ganger kom du og kjæresten i mål igår ? Bare en dessverre, men en bra en Drua: Når du spiser knekkerbrød; hullene opp eller ned?
Gjest Drue Skrevet 6. september 2012 #5707 Skrevet 6. september 2012 Drua: Når du spiser knekkerbrød; hullene opp eller ned? Opp, ass. Må fange pålegget. Dreamdrops: siden du er selvutnevnt BJ-ekspert. Hva er dine hemmelige tricks? Badabing: hva synes om klovn? (serien)
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 6. september 2012 #5708 Skrevet 6. september 2012 (endret) Opp, ass. Må fange pålegget. Dreamdrops: siden du er selvutnevnt BJ-ekspert. Hva er dine hemmelige tricks? Bra drua, det som er den riktige veien. Og til spmet: Nå kan du lure! Nei, altså. Jeg gjør det jeg vet han liker og litt til. Prøver ut litt forskjellig underveis, pirrer litt, mye øyekontakt og rett og slett vise at jeg liker det. Swarovski: Ikke sant ostehøvel med hakk er bedre enn uten? Endret 6. september 2012 av Dreamdrops 1
Gjest Badabing Skrevet 6. september 2012 #5709 Skrevet 6. september 2012 Opp, ass. Må fange pålegget. Dreamdrops: siden du er selvutnevnt BJ-ekspert. Hva er dine hemmelige tricks? Badabing: hva synes om klovn? (serien) Jeg synes egentlig det er morsomt og ler mye. Samtidig er det så flaut at jeg har sluttet å se på det. Det blir så mye at jeg får vondt i kroppen. Drue: hva synes du om voldsfilmer som Tarantino-filmer og A History of Violence til torturfilmer som Saw? Dreamdrops: kunne du noen gang ha dratt på countryfestival, ungkarsfestival eller Odalsfestival? Minya: siste gode boken du leste?
Gjest Drue Skrevet 6. september 2012 #5710 Skrevet 6. september 2012 Drue: hva synes du om voldsfilmer som Tarantino-filmer og A History of Violence til torturfilmer som Saw? Nå er ikke alle tarantinofilmer så voldelige, er de? Jeg synes voldsfilmer stort sett bare er tull. Blir uvel av å se på det. Saw og Hostel og de greiene der er ikke noe for meg. Jeg liker klovn veldig godt jeg også, forresten. Det er jo en god serie i samme stil som favoritthumorserien min, nemlig Curb your enthusiasm. Fresi: hva kjennetegner en dyktig skysser?
QueenOfTheSidewalk Skrevet 6. september 2012 #5711 Skrevet 6. september 2012 Hvorfor skulle det være det? Med mindre du faktisk vil ha en moralpreken fra Annemor :D Evilposelos: Hva er din hårfarge? Caddilackjack: Turbo eller kompressor? Sort og brunt. I sommer var det rødt i tillegg på grunn av sola og et mislykka forsøk på å få jevn farge Feminist1: Hva er din hårfarge da?
Fresi Skrevet 6. september 2012 #5712 Skrevet 6. september 2012 (endret) Fresi: hva kjennetegner en dyktig skysser? Stress. Flytte på saker og ting, og kanskje meg, helt umotivert, bare fordi han er en skysser. Hvis du derimot mener SJYSSER vil jeg si en person som får den vanligvis ganske (ok, bittelitt) tilbakeholdne meg til å be ham om å bli, eventuelt får meg til å ikke stikke av. Drue: Hva kjennetegner en dyktig sjysser? norah: Når skal vi egentlig på den der daten med Drue og Ludovie på cafe 33? Endret 7. september 2012 av Fresi
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 6. september 2012 #5713 Skrevet 6. september 2012 (endret) Dreamdrops: kunne du noen gang ha dratt på countryfestival, ungkarsfestival eller Odalsfestival? Countryfestival: Sikkert! Country kan være ganske kult det altså Ungkarsfestival? Hva går så det ut på? Aldri hørt om! Og ikke Odalsfestival heller. Wednesday: På første "date"; øl eller vin? Endret 6. september 2012 av Dreamdrops
Wednesday Skrevet 6. september 2012 #5714 Skrevet 6. september 2012 Wednesday: På første "date"; øl eller vin? øøøøøøøøl alltid øl tihi gleder meg !! Herr Heftig: Er du faktisk "heftig"? på hvilken måte?
Wednesday Skrevet 6. september 2012 #5715 Skrevet 6. september 2012 Wednesday: Yndlingskaffe? har oversett denne ;p kaffen må være svart med en dæsj melk hva synes du?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 6. september 2012 #5716 Skrevet 6. september 2012 øøøøøøøøl alltid øl tihi gleder meg !! Jeg og! Beste stedet i Oslo å drikke øl? Karpuzi: Den kjendisen du ligner mest på?
Wednesday Skrevet 6. september 2012 #5717 Skrevet 6. september 2012 Jeg og! Beste stedet i Oslo å drikke øl? mikrobryggeriet i sporveisgata!!!!!
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 6. september 2012 #5718 Skrevet 6. september 2012 har oversett denne ;p kaffen må være svart med en dæsj melk hva synes du? Den kan godt være svart med en dæsj melk, men personlig har jeg blitt helt avhengig av ismoccaen som blir laget i sentrum her. Den eneste ismoccaen jeg liker. Baracoa f. eks, lager en ræva ismocca, så det er ikke lov å si at man ikke liker ismocca om man har smakt en sånn.. rar en. Uansett; den her nede er hiimmelsk! Bandit: Hvilken farge er det på sofaen i stua di?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 6. september 2012 #5719 Skrevet 6. september 2012 mikrobryggeriet i sporveisgata!!!!! Sier meg ingenting, men sikkert koselig!
SemperFi Skrevet 7. september 2012 #5720 Skrevet 7. september 2012 (endret) Kaffe med melk? Nei, nei, nei, fyyy! Hedgepig. Type favoritt-sko? Endret 7. september 2012 av SemperFi
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå