TheHairyToothfairy Skrevet 5. september 2012 #5641 Skrevet 5. september 2012 (endret) Jack: Blir du med på en øl (les; Fanta) neste gang jeg er I bergen hvis du er i byen? Selvfølgelig! Skulle jo blitt med i kveld, vi hadde et aldri så lite KG-treff med kino og Bocca etterpå Drømmedrops: topp fem severdigheter i Drammen? edit: jeg er forøvrig en jævel på å fiske frem god arbeidsmoral dørkusk, ja. Endret 5. september 2012 av CadillacJack
Gjest Eurodice Skrevet 5. september 2012 #5642 Skrevet 5. september 2012 (endret) Arabella: Hvor mye hårvekst har du på hendene? Jeg har ikke hårvekst på hendene . Høy mann: Driver du med idrett? Endret 5. september 2012 av Arabella
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 5. september 2012 #5643 Skrevet 5. september 2012 Dreamdrops: Drømmer du mye? Og husker du drømmene dine? Ja, og jeg husker de alltid. Noen dager er faktisk slitsomme fordi jeg har drømt så mye, at jeg faktisk blir nettopp sliten. Arabella: Liker du best rett eller krøllete hår på deg selv?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 5. september 2012 #5644 Skrevet 5. september 2012 da må du komme og titte/høre på når jeg skal leke i studio! Leke studio..?
TheHairyToothfairy Skrevet 5. september 2012 #5645 Skrevet 5. september 2012 Leke studio..? jeg skal gjøre tre cuts/sanger. jeg, gitaren og mikrofon pluss et par andre bajaser. så EGENTLIG bør jeg ta meg noen timer shuteye før jeg kjører, men jeg tenkte jeg skulle være sleip og få de andre til å kjøre mesteparten av turen. Yme: topp fem countrysanger?
Gjest Eurodice Skrevet 5. september 2012 #5646 Skrevet 5. september 2012 Ja, og jeg husker de alltid. Noen dager er faktisk slitsomme fordi jeg har drømt så mye, at jeg faktisk blir nettopp sliten. Arabella: Liker du best rett eller krøllete hår på deg selv? Krøller. Jeg har dessverre ikke naturlige, så jeg betaler en frisør i dyre dommer for å få det . Pawn heart: Hva liker du å gjøre når du har fri?
BusteMartePinn Skrevet 5. september 2012 #5647 Skrevet 5. september 2012 BusteMarte: Hva er din guilty pleasure sang? Hmmm, sitter langt inne å innrømme at jeg liker. Greit at det er sukkerspinnpop, men jeg synes den er søt jeg. Jeg tror kanskje ikke det hadde vært så vanskelig å innrømme, og heller ikke at den hadde fått så mye tyn, hvis det var noen andre som sang den Til den som kan forklare meg det: Hvorfor er jeg så blond at jeg ikke får til å embedde youtubevideoer? Wednesday: Hva er din energisang når du trener? (Var en eller annen treningsipodgreie som hadde en funksjon hvor man hadde bestemt en sang på forhånd som skulle settes på automatisk når du var sliten på slutten av treningsøkten så du fikk litt superpowers). Guybrush: Hvilket kjøttstykke liker du aller best? Maya76: Hvilken musikksjanger takler du virkelig ikke? CadillacJack: Du har sikkert fått dette allerede, men hvis penger ikke var et tema, hvilken bil ville du hatt? Yme: Hva er den mest alvorlige skaden du har hatt? NozMonster: Har du en mild tvangstanke/mani? (Har du noe du synes er veldig flaut eller pinlig trenger du såklart ikke svare )
Gjest hogwash Skrevet 5. september 2012 #5648 Skrevet 5. september 2012 ... Til den som kan forklare meg det: Hvorfor er jeg så blond at jeg ikke får til å embedde youtubevideoer? ... Bare lim linken rett inn! Http://www.youtube.com/etcetc CadillacJimboJones: Var det like godt å sette seg inn i cadillacen som du hadde sett for deg? EryDash: Hva smaker best i verden? Flair: Hvilken musikk er det umulig å sitte stille til? Evilposelos: Har du mye ondskap i deg, eller er det bare et salgstriks?
skruf Skrevet 5. september 2012 #5649 Skrevet 5. september 2012 Hmmm, sitter langt inne å innrømme at jeg liker. Greit at det er sukkerspinnpop, men jeg synes den er søt jeg. Jeg tror kanskje ikke det hadde vært så vanskelig å innrømme, og heller ikke at den hadde fått så mye tyn, hvis det var noen andre som sang den Til den som kan forklare meg det: Hvorfor er jeg så blond at jeg ikke får til å embedde youtubevideoer? Maya76: Hvilken musikksjanger takler du virkelig ikke? Jeg er ikke så innmari glad i svensk danseband-musikk.........og sliter litt med endel sånn "yo-bang-rap-bråk"-musikk.. Til alle som er våkne hele og halve natta; Får dere ikke sove eller jobber dere?
Gjest Bandit Skrevet 5. september 2012 #5650 Skrevet 5. september 2012 Bandit: Hender det at du kjøper vann? Ja... kan ikke ha springvann til fin vin... Bandit: Hadde oktoberfest (i tyskland, selvfølgelig) vært et spennende reisemål? Helt klart. Øl, feit mat, lederhosen og tyske bertzen! Kan det bli bedre? Swarovski: Hva er så godt at du kunne kjørt to mil for å kjøpe det? Vampen: Hvor lang tid bruker du i dusjen?
Gjest Error Sapiens Skrevet 5. september 2012 #5651 Skrevet 5. september 2012 Error sapiens: Hvilken er den skumleste filmen du har sett? Hmm.. Alien, første gang jeg så den. Jeg syns generelt ikke filmer er skumle lenger , men det var noe med den den gang som var så avventende og truende. God film uansett. Tar imot tips om skrekkfilmer når som helst forøvrig! Vil gjerne se en som er skummel CadJack: I studio og leke deg? Weapon of choice der da?
Wednesday Skrevet 5. september 2012 #5652 Skrevet 5. september 2012 Wednesday: Hva er din energisang når du trener? (Var en eller annen treningsipodgreie som hadde en funksjon hvor man hadde bestemt en sang på forhånd som skulle settes på automatisk når du var sliten på slutten av treningsøkten så du fikk litt superpowers). jaa, jeg har en sånn sang! det er Dave Matthews Band - Ants Marching !!!! den gir meg superpowers!! hogwash: Hvilke 3 ting har du alltid i kjøpeskapet? Error Sapiens: Hvor handler du klærne dine? Bandit: Hvilken TV-serie er du flau for å like?
Gjest Error Sapiens Skrevet 5. september 2012 #5653 Skrevet 5. september 2012 Error Sapiens: Hvor handler du klærne dine? På rema 1000, litt på europris, Brilleland, Shell osv der de selger klær. Neida, Jeg får dem faktisk av snille Finske damer på café i Oslo! True story. Dreamdrops: Største offentlige flause noensinne?
Gjest Badabing Skrevet 5. september 2012 #5654 Skrevet 5. september 2012 Nei, egentlig ikke. Møkk lei alle disse pokkers retrobilene produsentene spyr ut fordi de skal melke gimmick istedet for å utvikle noe nytt. Fiat 500, Mini Cooper, VW Beetle - kan de ikke se til å gi seg med det tøyset? Bilene suger jo abnorme mengder tissefant også. Pøh! Amerikanske, stygge bensinsluk suger mer! CadJack: har du blålappen på noe, eller holder du deg til fots/plank/truger?
TheHairyToothfairy Skrevet 5. september 2012 #5655 Skrevet 5. september 2012 CadillacJack: Du har sikkert fått dette allerede, men hvis penger ikke var et tema, hvilken bil ville du hatt? galemathias-bilen. 1987 Buick GNX, en av 80tallest raskeste biler. En Buick bygget av McLaren, gotta love that. eller Christine. herrefred, jeg hadde elsket å ha en Christine. Tekola: din favoritt av alle norske idol-deltakere så langt?
TheHairyToothfairy Skrevet 5. september 2012 #5656 Skrevet 5. september 2012 Bare lim linken rett inn! Http://www.youtube.com/etcetc CadillacJimboJones: Var det like godt å sette seg inn i cadillacen som du hadde sett for deg? Det var himmelsk, men jeg skal innrømme at jeg var litt nervøs for å slippe henne helt løs - av redsel for at det skulle gå galt igjen. Hun har fått en innkjøringsdistanse, så jeg må ta det rolig med henne. CadJack: I studio og leke deg? Weapon of choice der da? Min egen stemme og Epiphone Les Paul Ultra III + Gretch Tennessee Rose Pøh! Amerikanske, stygge bensinsluk suger mer! CadJack: har du blålappen på noe, eller holder du deg til fots/plank/truger? generelt sett gjør de nok ikke det. Husk at jeg er vant med å skru på dem. Får kjøre stort sett alle "normale" kjøretøy, aldri rørt noe beltedrevet utenom scooter. Har også både sivil og blå godkjenning på utrykkingskjøretøy. Så, jeg kan kjøre brannbil. (herregud, skrev jeg det der?) Bud og Bandit: hvor mange katter kan man ha før man offisielt er crazy cat-woman? Hogwash: to gode grunner for ikke å ha sex i kveld?
Minya Skrevet 5. september 2012 #5657 Skrevet 5. september 2012 (endret) Minya: Tør du anbefale en bok til meg? Nå driter jeg en lang marsj i hvilke sjangre du foretrekker selv, og anbefaler deg The forgotten garden av Kate Morton, De fire og han som gjør galt verre (triologi) av Hans Frederik Follestad og serien om Artemis Fowl (kommer ikke på forfatternavnet i farten) Edit; Så var det spørsmål da... *glemmer hver gang* kommer ikke på noe bedre så jeg sender samme spørsmål i retur; hogwash; Tør du anbefale en bok til meg? Endret 5. september 2012 av Minya
Gjest Bud Skrevet 5. september 2012 #5658 Skrevet 5. september 2012 Tarandus & Bud: hvem av dere er mest "whipped" ? Vi dasker like mye begge to Bud: hører rykter om at din madam vurderer en egen kosemosetråd ? Ok, det har ikke jeg hørt noe om, så jeg er kanskje mest "whipped" ... Bud: Beste konsert? Hellbillies som 17-åring ' Bud og Bandit: hvor mange katter kan man ha før man offisielt er crazy cat-woman? 1 GuyBrush; Når flytter dere sammen?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 5. september 2012 #5659 Skrevet 5. september 2012 Dreamdrops: Største offentlige flause noensinne? Da jeg ble kasta ut av et utested (2. etg var utleid til fest), fordi jeg hadde sex på doen og en snitcha. Da jeg skulle hente jakken og vesken min klappet resten av folket da vi dro. Det var ganske flaut. Hogwash: Sett Kon Tiki? Synes i så fall?
Gjest Høymann Skrevet 5. september 2012 #5660 Skrevet 5. september 2012 Jeg har ikke hårvekst på hendene . Høy mann: Driver du med idrett? Nei, sport interesserer meg ikke og er dritt kjedelig å se på, men jeg gikk på svømming 4år eller noe når jeg var yngre, men droppet dette fordi speideren var/er mye bedre Nå er det bare jobb/skole, men det holder det også til tider. Arabella: Hva må til for å få 16000 innlegg?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå