Wednesday Skrevet 4. september 2012 #5621 Skrevet 4. september 2012 Wednesday: hvor rosa er du egentlig ? ganske Guybrush: Hva er favorittfargen din?? ;p
Gjest Høymann Skrevet 4. september 2012 #5622 Skrevet 4. september 2012 Hvordan starte i denne tråden? Guybrush er du medlem av gutteklubben grei? Noe sånt?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 4. september 2012 #5623 Skrevet 4. september 2012 (endret) Det meste går ned på høykant. Helst hvit Dreamdrops: Hva var favorittaktiviteten din da du var 8-9 år? Da er vi enige Jeg tar deg på ordet nå altså, Raindops. Jeg kommer på besøk! Leke barbie med min lillesøster, vil jeg tro. Tar meg selv i å savne det enda Var faktisk veldig gøy! Sempi: Yndlingsølen? Endret 4. september 2012 av Dreamdrops
Guybrush Skrevet 4. september 2012 #5624 Skrevet 4. september 2012 ganske Guybrush: Hva er favorittfargen din?? ;p Hmmm....vet ikke egentlig om at jeg har noen favorittfarge igrunn? Derimot skal jeg ALLTID ha gul når vi spiller noe. Det er lykkefargen min! Hmmm skal jeg si grønn? Enn du da? Wednesday: risikerer jeg at vi ender opp med rosa bil?! Høymann: når gikk du fra litengutt til høymann ?
Guybrush Skrevet 4. september 2012 #5625 Skrevet 4. september 2012 Hvordan starte i denne tråden? Guybrush er du medlem av gutteklubben grei? Noe sånt? Ehhhh hva legger man i noe slikt? Snakker vi om å være sånn sniill og grei, eller er det en metafor for det å holde seg i egne sirkler hvor man holder andre utenfor (spesielt kvinnfolk)? Hvis sistnevnte, så absolutt ikke Jeg har derimot vært medlem i fantometklubben - teller det? Raindrops og dreamdrops: får jeg også boller isåfall?
Wednesday Skrevet 4. september 2012 #5626 Skrevet 4. september 2012 Wednesday: risikerer jeg at vi ender opp med rosa bil?! Nei. Biler skal være røde, sølv eller svart. (Gul er lov hvis det corvette av nyere type) ;p
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 4. september 2012 #5627 Skrevet 4. september 2012 Raindrops og dreamdrops: får jeg også boller isåfall? Så klart! Ta gjerne med litt Jeger også! Høymann: Hva gjør du i denne natten?
Gjest Høymann Skrevet 4. september 2012 #5628 Skrevet 4. september 2012 (endret) Høymann: når gikk du fra litengutt til høymann ? Hmm, ikke lett å svare på. Litengutt var ikke lenge pga høyden, men jeg følte meg mer voksen når gikk over i 20-årene. (Jobb, bil, utgifter osv) Så klart! Ta gjerne med litt Jeger også! Høymann: Hva gjør du i denne natten? Denne natten suser jeg på KG, men nå skal Høymann legge seg siden han skal opp igjen om noen timer Dreamdrops: Hva er ditt favoritt sitat? Endret 4. september 2012 av Høymann
Yme Skrevet 4. september 2012 #5629 Skrevet 4. september 2012 spesialist i revmatologi blir jeg aldri. ;p Yme: Synes du Christina Ricci er "innafor"?;p Hvor kommer det ordet fra, egentlig? Jeg hørte det for første gang på fredag, og etter det sier folk "innafor" heeeeele tiden. Jeg er litt usikker på hva jeg syns om hu. Hu ser bra ut noen ganger, mens andre ganger ser hu kjedelig ut, så det er ikke godt å si, egentlig. Yme: jeg vil ikke ta på silikonpupper i det hele tatt! Jeg har tatt på det, og jeg likte det ikke. Hva slags kunstverk jobber du med nå? Det spiller jo ingen rolle hva du vil. Jeg er sterkere enn deg, så jeg bestemmer! Nå om dagen skal jeg starte opp med noen bilder jeg skal selge. Trenger 22.000 kr til rett over jul, så det er bare å sette igang. Har ikke funnet folk som kan stå modell for alt sammen, men jeg kan i det minste bruke meg selv, på bildene hvor jeg skal avbilde menn. Dreamdrops: Jeg veit at du biter tånegler, så det skal jeg ikke spørre deg om, men har du noen gang bitt andre mennesker tånegler?
Wednesday Skrevet 4. september 2012 #5630 Skrevet 4. september 2012 Hvor kommer det ordet fra, egentlig? Jeg hørte det for første gang på fredag, og etter det sier folk "innafor" heeeeele tiden. det er innafor å si innafor
TheHairyToothfairy Skrevet 4. september 2012 #5631 Skrevet 4. september 2012 Såvidt jeg husker, så var det da småbruket som bandt oss sammen. Tror det kommer til å gå dårlig hvis vi ikke har den plattformen altså For selv om du ikke er urimelig, så er jeg en håndfull å takle perfect match, med andre ord. for min del kan du gjerne være to håndfuller, siden jeg har to hender. og elsker utfordringer. Hogwash: skal ikke begynne å jobbe sammen meg Gakken, du vel? Du får jo verdens beste sjef da!
Yme Skrevet 4. september 2012 #5632 Skrevet 4. september 2012 det er innafor å si innafor Ja, det er vist sånn verden har blitt... Jeg som hadde det så fint på Andys, og sto der og sang med pianisten, så skulle alle plutselig si det til meg... "æj, Yngve... Hu der er innafor!!" men hu vakke det, for hu dreiv å kasta sånne kåte blikk til absolutt alle menna som var der. Ække noe å spare på det, og det er på ingen måter "innafor". CadillacJack: Blei du glad når du fikk høre at det har kommet en ny boble?
TheHairyToothfairy Skrevet 4. september 2012 #5633 Skrevet 4. september 2012 CadillacJack: Blei du glad når du fikk høre at det har kommet en ny boble? Nei, egentlig ikke. Møkk lei alle disse pokkers retrobilene produsentene spyr ut fordi de skal melke gimmick istedet for å utvikle noe nytt. Fiat 500, Mini Cooper, VW Beetle - kan de ikke se til å gi seg med det tøyset? Bilene suger jo abnorme mengder tissefant også. Arabella: fem sanger jeg må ha i bilen på østlandstur om noen timer?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 4. september 2012 #5634 Skrevet 4. september 2012 Dreamdrops: Hva er ditt favoritt sitat? "All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them" Walt Elias Disney. Dreamdrops: Jeg veit at du biter tånegler, så det skal jeg ikke spørre deg om, men har du noen gang bitt andre mennesker tånegler? Haha, Yme Jeg kom virkelig ikke på noe bra svar til det der. Annet enn at negler er som krydder. Nei, huff Tær er ekle! Og hvert fall neglene. Yme: Lite å gjøre i kveld? Og hvordan finner du på disse spørsmålene? Og et til: Spist en sofa eller gått på jobb naken?
Yme Skrevet 4. september 2012 #5635 Skrevet 4. september 2012 Nei, egentlig ikke. Møkk lei alle disse pokkers retrobilene produsentene spyr ut fordi de skal melke gimmick istedet for å utvikle noe nytt. Fiat 500, Mini Cooper, VW Beetle - kan de ikke se til å gi seg med det tøyset? Bilene suger jo abnorme mengder tissefant også. Men den er så trygg og god å kjøre! fniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis Jeg skal ha meg sånn gammal hippivænn. "All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them" Walt Elias Disney. Haha, Yme Jeg kom virkelig ikke på noe bra svar til det der. Annet enn at negler er som krydder. Nei, huff Tær er ekle! Og hvert fall neglene. Yme: Lite å gjøre i kveld? Og hvordan finner du på disse spørsmålene? Og et til: Spist en sofa eller gått på jobb naken? Folk spør meg ofte om hvor disse tingene kommer fra, men jeg veit ikke. Hjernen min er en slags gjørme av inkonsekvent tull, som plutselig spytter ut noe ræl... Det kommer mange fine, spontane sanger av det da. Nå og da kanskje til og med en liten dans. Jeg har akkurat kommet hjem fra en ålreit Oslo-tur, som varte helt fra fredag til nå, så det er litt nedtur å sitte her aleine, og da er det lite å finne på, ja. Jeg har ikke noe jobb, og jeg tviler på at jeg har spist noen sofaer. Du da? Hvilken prosess går du igjennom, når du skal produsere et spørsmål? Arabella: Hvor mye hårvekst har du på hendene?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 4. september 2012 #5636 Skrevet 4. september 2012 Men den er så trygg og god å kjøre! fniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis Jeg skal ha meg sånn gammal hippivænn. Folk spør meg ofte om hvor disse tingene kommer fra, men jeg veit ikke. Hjernen min er en slags gjørme av inkonsekvent tull, som plutselig spytter ut noe ræl... Det kommer mange fine, spontane sanger av det da. Nå og da kanskje til og med en liten dans. Jeg har akkurat kommet hjem fra en ålreit Oslo-tur, som varte helt fra fredag til nå, så det er litt nedtur å sitte her aleine, og da er det lite å finne på, ja. Jeg har ikke noe jobb, og jeg tviler på at jeg har spist noen sofaer. Du da? Hvilken prosess går du igjennom, når du skal produsere et spørsmål? Arabella: Hvor mye hårvekst har du på hendene? Men den er så trygg og god å kjøre! fniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis Jeg skal ha meg sånn gammal hippivænn. Folk spør meg ofte om hvor disse tingene kommer fra, men jeg veit ikke. Hjernen min er en slags gjørme av inkonsekvent tull, som plutselig spytter ut noe ræl... Det kommer mange fine, spontane sanger av det da. Nå og da kanskje til og med en liten dans. Jeg har akkurat kommet hjem fra en ålreit Oslo-tur, som varte helt fra fredag til nå, så det er litt nedtur å sitte her aleine, og da er det lite å finne på, ja. Jeg har ikke noe jobb, og jeg tviler på at jeg har spist noen sofaer. Du da? Hvilken prosess går du igjennom, når du skal produsere et spørsmål? Jeg kommer gjerne på Yme-Dreamdrops-alene-fest! Ingenting å gjøre jeg heller alene i mørket med en minipizza. Haha jeg ser meg rundt i rommet jeg er i og prøver å finne spørsmål derfra egentlig. Cad. Jack: Driver med kl 2 om natten?
TheHairyToothfairy Skrevet 4. september 2012 #5637 Skrevet 4. september 2012 Cad. Jack: Driver med kl 2 om natten? I kveld; sitter og titter på om jeg skal kjøre til drammen i natt eller vente til i morgen tidlig. var jo litt verre vær enn jeg hadde forventet. Dreamdrops: Et toi? Yme: hva med en chevy van med kapteinstoler og horelys i alle retninger?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 4. september 2012 #5638 Skrevet 4. september 2012 Dreamdrops: Et toi? Jeg er i Drammen nå! Spennende info altså Sitter og ser på Grey's Anatomy og spiser minipizza. Ikke noe særskilt nei.
Gjest hogwash Skrevet 4. september 2012 #5639 Skrevet 4. september 2012 ... Hogwash: skal ikke begynne å jobbe sammen meg Gakken, du vel? Du får jo verdens beste sjef da! Og du hadde faktisk fått ihvertfall en ansatt med god arbeidsmoral Sant å si har jeg ikke peiling på hva gakken styrer med, dørvokter? Jack: Blir du med på en øl (les; Fanta) neste gang jeg er I bergen hvis du er i byen? Minya: Tør du anbefale en bok til meg? Dreamdrops: Drømmer du mye? Og husker du drømmene dine?
TheHairyToothfairy Skrevet 4. september 2012 #5640 Skrevet 4. september 2012 Jeg er i Drammen nå! Spennende info altså Sitter og ser på Grey's Anatomy og spiser minipizza. Ikke noe særskilt nei. da må du komme og titte/høre på når jeg skal leke i studio! Hunterlady: Topp fem severdigheter i Romsaa?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå