Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Fremhevede innlegg

Skrevet

Wednesday: Hvordan er det å være KGs "Posh"? ;)

Haha KG`s "posh"?? den må du utdype ;p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bandit;

Hvordan stiller du deg til alder?

Alder på hva? Vin? Whisky? Bil? Eller kvinner? :ler:

Jeg er ikke så opptatt av dette med alder egentlig. Kjemi og modenhet er langt viktigere enn tall. Jeg har gått 11 år opp og 7 år ned, uten at det har ført til nevneverdige problemer.

Swarovski: Når kommer du og henter skjørtet ditt?

Flair: Beskriv det største bildet i stua di?

Skrevet

Haha KG`s "posh"?? den må du utdype ;p

Posh & Becks... Det var jo slik de startet å bli et stort ikon sammen. Sådde en liten spire med historier og rykter, og deretter kastet de nysgjerrige massene seg på. Genialt. ;)

Dreamdrops: har du sett i sokkeskuffen? Der har jeg funnet masse rart jeg har lett etter. Tror sokkemonsteret er ute etter å utvide horisonten sin...

Skrevet

Posh & Becks... Det var jo slik de startet å bli et stort ikon sammen. Sådde en liten spire med historier og rykter, og deretter kastet de nysgjerrige massene seg på. Genialt. ;)

hahaha du mener at Guybrush og jeg blir omtrent det samme ? :fnise:

Swarovski: Hva er det bannordet du bruker mest ?

Gjest Swarovski
Skrevet

Plusser du på en vask med antiStain - gress, så stemmer det perfekt... :ler:

Ahh. Selvsagt. Glemte at det fantes en fotballspillende pode :ler:

Swarkovski;

Gruer du deg til å runde 30 (tar en sjans her nå mtp alder)?

Håper du ikke veddet. For 30 er kommet og gått uten problemer. 31 derimot :daane: :daane: Godt jeg klarte meg over den også, uten for store sjelelige skader ;)

Swarovski: Når kommer du og henter skjørtet ditt?

Wupps :flau: Er det der det ligger altså. Er det like helt, eller blei det ødelagt i 'tumultene' ? :sjenert:

Raindrops: Hva er det beste med en tirsdag?

SemperFi: Er det noen av fadderbarna dine som er ekstra søte? :tongue:

Skrevet

hahaha du mener at Guybrush og jeg blir omtrent det samme ? :fnise:

La oss si det slik. Dere har fått en god start... :ler:

Wupps :flau: Er det der det ligger altså. Er det like helt, eller blei det ødelagt i 'tumultene' ? :sjenert:

Neida, det er bare litt krøllete. Jeg stryker det til neste gang, jeg. ;)

Yme: Hvilket blad ligger øverst i bladhyllen din?

Skrevet

La oss si det slik. Dere har fått en god start... :ler:

er det masse snakk og rykter om oss her inne altså ? :smilorange:

maya76: I hvilken del av landet bor du?

Gjest NozMonster
Skrevet

NozMonster: Skal du begynne på et av skolens 'idretts' lag? (altså fotball, basket, whatever de driver med på skolen din )

artig at du spør, for jeg så akkuratt at høyskolen har lagt ut en link på facebook om fotball lag, som jeg tenkte jeg skulle skjekke ut!

jeg har veldig lyst til det!

semper: hvor mange fadderbarn har du klina med?

maya: er du streng med hva du spiser? er det noe du ikke tillater deg selv?

BM2: hva skal du gjøre på jueaften? noe spesielt du skal huske på? :fnise:

Skrevet

er det masse snakk og rykter om oss her inne altså ? :smilorange:

maya76: I hvilken del av landet bor du?

Vestlandet:-)

Skrevet

artig at du spør, for jeg så akkuratt at høyskolen har lagt ut en link på facebook om fotball lag, som jeg tenkte jeg skulle skjekke ut!

jeg har veldig lyst til det!

maya: er du streng med hva du spiser? er det noe du ikke tillater deg selv?

Jeg er streng med det jeg ikke tåler, sånn som laktose (heldigvis mye laktosefritt nå!), likedan er jeg forsiktig med hvetemel da magen går berserk av det. Og snop spiser jeg bare (hvis jeg spiser det da) på lørdager, må være et godt eksempel til jentene da vi kjører lørdagsgodt. Ellers så liker jeg å spise sunt, og mest mulig naturlig mat, lager det meste fra bunnen av, og jeg baker det meste selv. Min store syndebukk er pepsi-max.....og jeg elsker å kose meg med et glass rødvin. Og kaffe må jeg ha et par kopper av hver morgen for å gå igang blodomløpet......

Noz;

Er du streng med hva du spiser? Noe du ikke tåler?

Dreamdrops;

Spiser du snop bare på lørdager? Og hva er favorittsnopet?

Gjest Badabing
Skrevet

Yme: bryr meg lite om silikonpupper. Det er mye bedre å ta på ekte pupper :)

Yme: har du noen gang fått bot/forelegg e.l for å ha gjort noe ulovlig?

Drua: samme spørsmål til deg. :)

Noz: hvordan stiller du deg til alternativ medisin, og tror du på ånder?

Swarovski: hvilke tre drømmegjøremål har du hatt på lista gjennom livet, og har du fått innfridd noen av dem hittil?

Gjest Swarovski
Skrevet

Swarovski: Hva er det bannordet du bruker mest ?

Jeg tror ikke jeg banner så veldig mye. Men det kommer nok noen faen fra tid til annen :gjeiper:

Neida, det er bare litt krøllete. Jeg stryker det til neste gang, jeg. ;)

Jammen det var jo god service. Det lover godt for andre ting også :nigo:

Swarovski: hvilke tre drømmegjøremål har du hatt på lista gjennom livet, og har du fått innfridd noen av dem hittil?

Jeg har aldri hatt en liste over ting jeg absolutt må gjøre.

Men jeg har alltid hatt lyst til å dra til usa, og det har jeg gjort, selv om jeg ikke har sett hele. Så håper på en tur eller to til.

Jeg har også alltid hatt lyst til å dra til amazonas og australia. Håper det skjer en gang i fremtiden. Men jeg vil først lære meg litt portugisisk.

Og så har jeg en hemmelig drøm om å hoppe fallskjerm, men er for redd til å gjennomføre det for øyeblikket :skratte:

Error sapiens: Hvilken er den skumleste filmen du har sett?

Viernes: Hvordan ville du klart deg uten bil/lappen i ett år?

Hogwash: Hvilken kake er best?

Hvem har ikke fått spørsmål på en stund?

Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

Dreamdrops: Skjørtet mitt er og blir borte. Burde vi kjøpe nye skjørt, eller burde vi være flinke og lete litt til?

Jeg har lett hos både mamma og pappa, og det forblir borte. Vurderer å investere i et nytt.. Hva tenker du?

Dreamdrops: Har du sett de nye H&M billboardsa med David Beckham ? Hvor hot synes du han er ? :hakeslepp::fnise:

Faktisk ikke spesielt hot i det hele tatt. Kommer enda et hakeslepp? :fnise:

Dreamdrops: har du sett i sokkeskuffen? Der har jeg funnet masse rart jeg har lett etter. Tror sokkemonsteret er ute etter å utvide horisonten sin...

Dessverre, den er full av bare sokker. Det er et høytlivs blyantskjørt, ergo noe man bruker til selskap, fest o.l. (i alle fall jeg), og forsvant også for en stund siden; rakk bare å bruke det en gang :( Men takk for tips!

Guybrush: Jeg stilte deg et superkult spørsmål litt lenger bak her, mista gnisten?

Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

Dreamdrops;

Spiser du snop bare på lørdager? Og hva er favorittsnopet?

Nei, jeg gjør nok ikke det.. Cookies (mmm, disse med 4 i en pakke), popcorn og cola.

Jeeg :sjenert:

Swarovski: Hvor gammel er du og hva er dine fremtidsplaner?

Skrevet

snufs.....

Skrevet

snufs.....

Øy, jeg har stilt deg et spørsmål. :snurt:

Vampen: har du hatt one night stand og stukket av før han våkner på morgningen?

Haha, nei. Jeg er ikke så bevandret i ONSens verden, så akkurat det har jeg ikke testet. ;)

Vampen: hvilken frivillig organisasjon ville du helst jobbet for?

Oi, gudene vet.. Det er mange gode alternativer, men de som står øverst på lista er, tror jeg, Dyrebeskyttelsen, en av de som jobber med tap av barn eller Flyktningehjelpen.

Yme: liker du å gå på dates?

Gjest NozMonster
Skrevet

Noz;

Er du streng med hva du spiser? Noe du ikke tåler?

det er noen ting jeg foretrekker ja

det finnes ingenting her i verden som jeg ikke tåler, verken av mat eller blomsterstøv

Noz: hvordan stiller du deg til alternativ medisin, og tror du på ånder?

njaaa- mulig ikke ånder, men etter å ha fått fjernet kronisk urinveisinfeksjon med akupunktur, samt at migreneanfallene(med besvimelser og oppkast) mine falt fra rundt 2 (noen ganger fler) anfall ukentlig, til ca 10 slike drastiske anfall i året, så er jeg overbevist om at "alt" kan kureres med akupunktur :ler:

heeling og diverse har jeg ikke særlig tro på- det vil jeg gjerne oppleve seg før jeg kan det!

Dreamdrops: hva er denne greia med skjørtet??

badebing: hva er du mest fornøyd med i livet ditt for tiden?

Skrevet
Bud: A eller B menneske?

Veit da pokker, et slik som liker å legge seg når det er trøtt og stå opp når det våkner :)

Tarandus: Gidder du hente litt vann til meg..?

Gjest tarandus
Skrevet

Tarandus: Gidder du hente litt vann til meg..?

Ja, kjære.

Guybrush: Har du kjæreste/samboer?

Skrevet

Yme: Kan jeg kjenne på silikonpuppene dine, når du skaffer deg de?

Sikker på at du vil vente så lenge? De er ganske fyldige fra før, så det er kanskje like greit om du bare kommer og kjenner med en gang.

Yme: hvem pokker er marianne aulie?

Det er hu bedritne oppmerksomhetshora som lager stygge, lettvinte klovnemalerier fra helvete. Bestemora mi kan lage bedre kunst enn det der, i blinde! (men bestemora mi er faktisk veldig flink da, så det sier ikke så mye)

Yme: Hvilket blad ligger øverst i bladhyllen din?

=Oslo og illustrert vitenskap ligger på toppen, siden jeg har 2 stabler.

Yme: bryr meg lite om silikonpupper. Det er mye bedre å ta på ekte pupper :)

Yme: har du noen gang fått bot/forelegg e.l for å ha gjort noe ulovlig?

Enig, men jeg kan jo aldri få vakre jentepupper, så jeg må nøye meg med silikon. Vil du kjenne?

De gangene jeg har gjort ulovlige ting, har det vært sånne ting som er litt mer ulovlig enn det man får bot for hehehe

Yme: liker du å gå på dates?

Bare hvis jeg kjenner jenta litt fra før. Det er veldig ubehagelig å snakke med folk jeg ikke kjenner, med mindre de er veldig flinke til å drive en samtale.

Wednesday: Er Christina Ricci heit?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...