Feminist1 Skrevet 5. september 2012 #5661 Skrevet 5. september 2012 (endret) Høymann: Hvem er yndlingsfiguren din i My Little Pony? Endret 5. september 2012 av Feminist1
Gjest hogwash Skrevet 5. september 2012 #5662 Skrevet 5. september 2012 ... hogwash: Hvilke 3 ting har du alltid i kjøpeskapet? ... Isbiter, hvitost og majones. (nei dessverre, lager ikke majonesen selv.) ... Hogwash: to gode grunner for ikke å ha sex i kveld? 1. Jeg er ingen fans av ONS, og har ingen i kikkerten 2. Noen betaler for min tid i kveld, Det forplikter. ... hogwash; Tør du anbefale en bok til meg? ... Veronica decides to die, enten liker man den eller ikke er inntrykket mitt.. Ikke lest noen av de du anbefalte så dette blir spennende ... Hogwash: Sett Kon Tiki? Synes i så fall? Nei, ikke enda ihvertfall. Leste boka mange ganger når jeg var liten da Bud: Er du lykkelig for tiden? Swarovski: Er du et sjarmtroll?
Gjest Swarovski Skrevet 5. september 2012 #5663 Skrevet 5. september 2012 Jeeg Swarovski: Hvor gammel er du og hva er dine fremtidsplaner? Du hadde fått 3-4 spørsmål på 3 timer, og det syntes du var for lang tid siden sist spørsmål? Det er godt det ikke bare er meg som liker denne tråden Jeg er i begynnelsen av trettiårene, og planene fremover er å finne tilbake til meg selv. snufs..... Dakkar Sikker på at du vil vente så lenge? De er ganske fyldige fra før, så det er kanskje like greit om du bare kommer og kjenner med en gang. Men jeg har aldri tatt på silikonpupper... Det var det som var litt fascinerende. Selv om pupper med hår på unektelig har sin fascinasjon det også Swarovski: Hva er så godt at du kunne kjørt to mil for å kjøpe det? Jeg vokste opp i ei lita bygd som var 2 mil fra alt, så sånne avstander er jeg vandt med. Men sjokolade kunne jeg nesten ha syklet 2 mil for å få tak i Swarovski: Er du et sjarmtroll? Hmmm... jeg tror jeg virker for sjenert og tilbaketrukket til å være et sjarmtroll. Høymann: Hvor høy er du? Arabella: Er du glad i hagearbeid? Feminist1: Har du vært på mange soppturer, og kan du skille mellom spiselige og farlige sopper? Dreamdrops: Hva er du skikkelig god til? Guybrush: Er det mulig å bli for sukkersøt? Tarantus: Er du samboer med Bud?
Gjest Høymann Skrevet 5. september 2012 #5664 Skrevet 5. september 2012 Høymann: Hvem er yndlingsfiguren din i My Little Pony? Rainbow Dash! Super sonic rainbOOOOOOM Feminist1: Hvem er din? Om du ser på det. Høymann: Hvor høy er du? Når jeg målte meg på politi stasjonen for å få pass noen år tilbake sa veggmåleren 2m(sokkelesten) Litt høyere med sko, så jeg skaller mange ganger i alle de dumme 2m dørene... Swarovski: Er du nysgjerrig av deg?
Feminist1 Skrevet 5. september 2012 #5665 Skrevet 5. september 2012 Feminist1: Har du vært på mange soppturer, og kan du skille mellom spiselige og farlige sopper? Nei har ikke vært på så mange før akkurat, liker ikke skogen så godt da. Var på ganske mange før jeg ble tenåring da faktisk, og har faktisk vært på noen med mannen min. Men klarer å se hva som er kantareller (tror jeg), men får alltid noen som har peiling til å dobbeltsjekke det. Da jeg var liten spiste jeg faktisk litt av en fluesopp (eller kanskje det var no annet siden jeg ikke døde) for å sjekke hvorfor man ikke skulle gjøre det og hva som skjedde når man spiste det, alt jeg trenger å si er at det ikke er å anbefale Swarowski Har du familie/slektninger som opprinnelig ikke kommer fra Norge? Minya: Er du glad i katter?
Gjest Swarovski Skrevet 5. september 2012 #5666 Skrevet 5. september 2012 Swarovski: Er du nysgjerrig av deg? Jeg??? Kan ikke skjønne hva som kan ha gitt deg den ideen Nei har ikke vært på så mange før akkurat, liker ikke skogen så godt da. Var på ganske mange før jeg ble tenåring da faktisk, og har faktisk vært på noen med mannen min. Men klarer å se hva som er kantareller (tror jeg), men får alltid noen som har peiling til å dobbeltsjekke det. Da jeg var liten spiste jeg faktisk litt av en fluesopp (eller kanskje det var no annet siden jeg ikke døde) for å sjekke hvorfor man ikke skulle gjøre det og hva som skjedde når man spiste det, alt jeg trenger å si er at det ikke er å anbefale Swarowski Har du familie/slektninger som opprinnelig ikke kommer fra Norge? Huffda... Nnnja. Jeg har vel muligens noe dansker langt bak i slekta. Men ikke noe i nyere tid. CadJack: Hvor mange gitarer eier du i øyeblikket? Maya76: Har du noen serier som du må se hver eneste episode av? Cuddlegirl: Hvis du kunne bli født hvor og når du ville, hva ville du valgt? (du må velge noe annet enn det du er allerede)
TheHairyToothfairy Skrevet 5. september 2012 #5667 Skrevet 5. september 2012 Jeg??? Kan ikke skjønne hva som kan ha gitt deg den ideen Huffda... Nnnja. Jeg har vel muligens noe dansker langt bak i slekta. Men ikke noe i nyere tid. CadJack: Hvor mange gitarer eier du i øyeblikket? Maya76: Har du noen serier som du må se hver eneste episode av? Cuddlegirl: Hvis du kunne bli født hvor og når du ville, hva ville du valgt? (du må velge noe annet enn det du er allerede) Fem, tror jeg Swarovski: beste 90-talls hit?
Gjest Swarovski Skrevet 5. september 2012 #5668 Skrevet 5. september 2012 Fem, tror jeg Swarovski: beste 90-talls hit? Du vet ikke? Er du et rotehue, jack? 90-tallet mitt kretset dessverre omkring boyband. Og jeg kan vel ikke huske en eneste av deres hit'er som overlevde årstallet. Men den første sangen jeg kom på nå er: REM - everybody hurts. Error sapiens: Hvilken del av landet kommer du fra? Giacomo_P: Hva har du lyst på akkurat nå? Minya: Når på døgnet er du i ditt ess?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 5. september 2012 #5669 Skrevet 5. september 2012 Du hadde fått 3-4 spørsmål på 3 timer, og det syntes du var for lang tid siden sist spørsmål? Det er godt det ikke bare er meg som liker denne tråden Dreamdrops: Hva er du skikkelig god til? Det er nok ikke bare deg nei Hm, nå må jeg tenke. Gi bj's? Neida. Joda. Jeg kan lage kjempe digg kremsaus, være flink økonomisk, jeg kan synge (skikkelig god? Vanskelig å bedømme selv) og uhm.. Nå ble jeg nesten litt lei meg, er det ikke mer enn dette Ps Swarovski: Jeg trodde du var yngre, av en eller annen grunn! Bandit: En kjendisdame som nesten er FOR pen?
skruf Skrevet 5. september 2012 #5670 Skrevet 5. september 2012 Jeg??? Kan ikke skjønne hva som kan ha gitt deg den ideen Huffda... Nnnja. Jeg har vel muligens noe dansker langt bak i slekta. Men ikke noe i nyere tid. Maya76: Har du noen serier som du må se hver eneste episode av? Jeg liker å få med meg Greys på tirsdager:-) Og Big Bang Theory. CadJack; Nå er det snart helg igjen, hvordan skal den tilbringes?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 5. september 2012 #5671 Skrevet 5. september 2012 Jeg liker å få med meg Greys på tirsdager:-) Og Big Bang Theory. Elsker Greys! Ser det faktisk på nytt nå Maya76: Hvem er kjekkest av McSteamy og McDreamy?
skruf Skrevet 5. september 2012 #5672 Skrevet 5. september 2012 Elsker Greys! Ser det faktisk på nytt nå Maya76: Hvem er kjekkest av McSteamy og McDreamy? Tror jeg må si McSteamy av de to:-) Men det er andre der som er kjekkere;-) Dreamdrops; Hvis du skulle ha vært en av karakterene i Greys, hvem ville du ha identifisert deg mest med?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 5. september 2012 #5673 Skrevet 5. september 2012 Tror jeg må si McSteamy av de to:-) Men det er andre der som er kjekkere;-) Dreamdrops; Hvis du skulle ha vært en av karakterene i Greys, hvem ville du ha identifisert deg mest med? Hvem? Karev? Avery? Hm, det må nok bli Izzy. Hva med deg? Drua: Det fineste du har gitt til din kjære?
TheHairyToothfairy Skrevet 5. september 2012 #5674 Skrevet 5. september 2012 Du vet ikke? Er du et rotehue, jack? Absolutt ikke, bare litt usikker. Men jeg mener bestemt at det er fem, og pluss en mandolin da. CadJack; Nå er det snart helg igjen, hvordan skal den tilbringes? Er ikke sikker, jeg regner med at jeg skal tilbringe tid i studio med mindre noe superduperoverfantastisk skjer som betyr at vi blir ferdige lenge før tiden. Minya: vittigste etternavnet du noen gang har hørt?
Gjest Eurodice Skrevet 5. september 2012 #5675 Skrevet 5. september 2012 Nei, sport interesserer meg ikke og er dritt kjedelig å se på, men jeg gikk på svømming 4år eller noe når jeg var yngre, men droppet dette fordi speideren var/er mye bedre Nå er det bare jobb/skole, men det holder det også til tider. Arabella: Hva må til for å få 16000 innlegg? Det er ikke jeg den rette til å svare deg på. Du kan sikkert få inspirasjon av Katten . Feminist1: Er du rød- eller blåstrømpe?
Gjest Eurodice Skrevet 5. september 2012 #5676 Skrevet 5. september 2012 (endret) Høymann: Hvor høy er du? Arabella: Er du glad i hagearbeid? Feminist1: Har du vært på mange soppturer, og kan du skille mellom spiselige og farlige sopper? Dreamdrops: Hva er du skikkelig god til? Guybrush: Er det mulig å bli for sukkersøt? Tarantus: Er du samboer med Bud? Nei, det ville være løgn å si. Hvis jeg hadde bodd sånn til, ville jeg hatt terrasse med blomsterkasser. Det er vel det lengste jeg kunne drive det som "gartner". Hogwash: Har du opplevd noe spirituelt/uforklarlig noen gang? Endret 5. september 2012 av Arabella
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 5. september 2012 #5677 Skrevet 5. september 2012 Til en eller annen: Jeg får ikke til å like en gjests innlegg her inne, hvordan får de likes da? Kanskje litt dumt spørsmål, men bare skjønner ikke det
Gjest Eurodice Skrevet 5. september 2012 #5678 Skrevet 5. september 2012 Til en eller annen: Jeg får ikke til å like en gjests innlegg her inne, hvordan får de likes da? Kanskje litt dumt spørsmål, men bare skjønner ikke det Jeg tror ikke det går an å gi pluss til gjester.
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 5. september 2012 #5679 Skrevet 5. september 2012 (endret) Jeg tror ikke det går an å gi pluss til gjester. Det var det jeg også trodde, men så ser jeg innlegg skrevet av gjester med plusser. Endret 5. september 2012 av Dreamdrops
pinar Skrevet 5. september 2012 #5680 Skrevet 5. september 2012 Det var det jeg også trodde, men så ser jeg innlegg skrevet av gjester med plusser. Kanskje brukere som har slettet seg? Også er plussene fra da de hadde nick?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå