Wednesday Skrevet 8. september 2012 #5761 Skrevet 8. september 2012 Wednesday: Hvilket armlende på kinoen/flyet er "ditt" ? er ikke så avhengig av armlene egentlig.. men hviler gjerne hodet mitt på skuldra di da det beste er hvis armlene kan løftes slik at vi kan sitte inntil hverandre Mortem: Hvor lenge før du skal ut døra om morgenen står du opp? 1
Gjest badeand1 Skrevet 8. september 2012 #5762 Skrevet 8. september 2012 er ikke så avhengig av armlene egentlig.. men hviler gjerne hodet mitt på skuldra di da det beste er hvis armlene kan løftes slik at vi kan sitte inntil hverandre Mortem: Hvor lenge før du skal ut døra om morgenen står du opp? Det spørs veldig om jeg skal ta buss eller om mamma skal kjøre meg et sted. Skal jeg ta buss står jeg opp ca tre kvarter før. Selvom jeg bruker bare ti min på badet. Kjører mamma meg et sted står jeg opp et kvarter før jeg skal dra. Skikkelig utredning dette her. Error sapiens, hva betyr nicket ditt? Jeg liker det men er litt usikker på hva det betyr.
Guybrush Skrevet 8. september 2012 #5763 Skrevet 8. september 2012 er ikke så avhengig av armlene egentlig.. men hviler gjerne hodet mitt på skuldra di da det beste er hvis armlene kan løftes slik at vi kan sitte inntil hverandre Mortem: Hvor lenge før du skal ut døra om morgenen står du opp? Awwww, du vet jaggu akkurat hva du skal si søta ps: det finnes kinoer hvor man har tosetere også fikk du sovet littegrann da ? Dreamdrops: hva synes du er penest med Wednesday? både personlighet og utseendet
Wednesday Skrevet 8. september 2012 #5764 Skrevet 8. september 2012 Awwww, du vet jaggu akkurat hva du skal si søta ps: det finnes kinoer hvor man har tosetere også fikk du sovet littegrann da ? ja tok meg en halvtime i stabilt sideleie foran TV`n deeeilig Drue: Når var du sist på kino, og hva så du? terningkast ?;p
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 8. september 2012 #5765 Skrevet 8. september 2012 (endret) Dreamdrops: Er du et A eller Bmenneske i dine øyne ? Garantert B! Dreamdrops - Hvilke sider besøker du mest utenom facebook og KG? Finn.no/eiendom, finn.no/jobb, NAV.no/ledige stillinger, vg.no og Dagbladet.no. Dreamdrops: hva synes du er penest med Wednesday? både personlighet og utseendet Utseende: Alt En veldig vakker jente! Personlighet: Lett å prate med, kjempe søt Bandit: Liker du saft? Og hvilken er i så fall favoritten? Swarovski: Har du hatt/ har du pannelugg? I så fall, synes du selv at du kler det? Wednesday: Om du måtte ha farget håret, hvilken farge ville det blitt? Gjerne link Cadder'n: Hvor lenge blir du i Drammen? Yme: Hva er planene for i kveld? Guybrush: Hvor høy er du? Karpuzi: Hvilken mobil har du? Error Sapiens: Liker du sci fi - filmet? I så fall, hvilken er favoritten? Sempi: Hva synes du om Ringenes Herre? Skal du se Hobbiten når den kommer på kino i desember? Mortem: Den filmen du virkelig gjerne ville sett på kino? (Pga kinofølelse, osv) Drua: Den beste filmen med DiCaprio i hovedrollen? Endret 8. september 2012 av Dreamdrops
Gjest badeand1 Skrevet 8. september 2012 #5766 Skrevet 8. september 2012 (endret) Garantert B! Finn.no/eiendom, finn.no/jobb, NAV.no/ledige stillinger, vg.no og Dagbladet.no. Utseende: Alt En veldig vakker jente! Personlighet: Lett å prate med, kjempe søt Mortem: Den filmen du virkelig gjerne ville sett på kino? (Pga kinofølelse, osv) Transformers maraton. <3 Hadde ikke hatt noe imot å sett Battleship også. ^^ Wednesday, hva har du alltid villet prøve? Endret 8. september 2012 av Mortem
Wednesday Skrevet 8. september 2012 #5767 Skrevet 8. september 2012 Wednesday: Om du måtte ha farget håret, hvilken farge ville det blitt? Gjerne link aww søta... takk for fine ord <3 hmm... jeg har faktisk lurt litt på å farge håret brunt.. litt sånn lys karamell-brun slik omtrent http://www.google.com/imgres?imgurl=http://www.marieclaire.com/cm/marieclaire/images/U3/blake-lively-cara-0610-mdn.jpg&imgrefurl=http://www.marieclaire.com/hair-beauty/trends/caramel-brown-hair-color&h=400&w=300&sz=31&tbnid=vDDGfZzLGVb-0M:&tbnh=91&tbnw=68&prev=/search%3Fq%3Dcaramel%2Bhair%26tbm%3Disch%26tbo%3Du&zoom=1&q=caramel+hair&usg=__ucZtkozRpjpwb015fcS3h_MkPIw=&docid=Mux3oN-0Bn2dhM&sa=X&ei=14hLUICYFYem4gSq44GAAQ&ved=0CCoQ9QEwAQ&dur=1412 ... hva tror du?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 8. september 2012 #5768 Skrevet 8. september 2012 aww søta... takk for fine ord <3 hmm... jeg har faktisk lurt litt på å farge håret brunt.. litt sånn lys karamell-brun slik omtrent http://www.google.com/imgres?imgurl=http://www.marieclaire.com/cm/marieclaire/images/U3/blake-lively-cara-0610-mdn.jpg&imgrefurl=http://www.marieclaire.com/hair-beauty/trends/caramel-brown-hair-color&h=400&w=300&sz=31&tbnid=vDDGfZzLGVb-0M:&tbnh=91&tbnw=68&prev=/search%3Fq%3Dcaramel%2Bhair%26tbm%3Disch%26tbo%3Du&zoom=1&q=caramel+hair&usg=__ucZtkozRpjpwb015fcS3h_MkPIw=&docid=Mux3oN-0Bn2dhM&sa=X&ei=14hLUICYFYem4gSq44GAAQ&ved=0CCoQ9QEwAQ&dur=1412 ... hva tror du? Jeg vil ikke ende opp med å si feil, så i så fall må jeg se flere bilder av deg før jeg kan vurdere:) Maya76: Flere serier enn Greys du følger med på?
Wednesday Skrevet 8. september 2012 #5769 Skrevet 8. september 2012 Wednesday, hva har du alltid villet prøve? sånn sykkel med ett hjul ! lurer på om jeg hadde fått det til ... Hva med deg ? Guybrush: Leser du på do ?
Gjest badeand1 Skrevet 8. september 2012 #5770 Skrevet 8. september 2012 (endret) sånn sykkel med ett hjul ! lurer på om jeg hadde fått det til ... Hva med deg ? Guybrush: Leser du på do ? Scarification - lurer på hvor vondt det egentlig er. Vil også prøve å hoppe i strikk eller i fallskjerm men det skjer nok aldri. karpuzi, Du må velge mellom; spise menneskebæsj eller dyrebæsj? Endret 8. september 2012 av Mortem
Wednesday Skrevet 8. september 2012 #5771 Skrevet 8. september 2012 Scarification - lurer på hvor vondt det egentlig er. Vil også prøve å hoppe i strikk eller i fallskjerm men det skjer nok aldri. Jeg har gjort begge deler!! Anbefales!!
Gjest badeand1 Skrevet 8. september 2012 #5772 Skrevet 8. september 2012 Jeg har gjort begge deler!! Anbefales!! =D Hvor mye betalte du?
Gjest Error Sapiens Skrevet 8. september 2012 #5773 Skrevet 8. september 2012 Error sapiens: Er glasset halvtomt eller halvfullt? Glasset er Halvtomt om jeg er tørst, og halvfullt om innholdet smaker vondt. Error sapiens: Hvis du måtte velge en themesong, hvilken? Evt hvilken rytme/stil skulle den hatt om du ikke har noen idag? Lett: Det måtte blitt AIRWOLF theme/C64 musikken til COMMANDO av Rob Hubbard medley. Anbefaler alle å sjekke ut begge. Error sapiens, hva betyr nicket ditt? Jeg liker det men er litt usikker på hva det betyr. Det betyr at jeg er en komplett idiot. :D Error Sapiens: Liker du sci fi - filmet? I så fall, hvilken er favoritten? JA. Veldig. Min favoritt er ALIEN. Mortem: Hva er ekte goth for deg? Cradle of Filth eller Sisters of Mercy?
Wednesday Skrevet 8. september 2012 #5774 Skrevet 8. september 2012 =D Hvor mye betalte du? strikkhoppet kosta 90 dollar (usa), og fallskjerm kosta meg ingenting.. ble spandert på.... eller jo det kosta meg sykehusregninga etterpå, men det er en annen historie ;p var verdt det!!
Gjest badeand1 Skrevet 8. september 2012 #5775 Skrevet 8. september 2012 (endret) Glasset er Halvtomt om jeg er tørst, og halvfullt om innholdet smaker vondt. Mortem: Hva er ekte goth for deg? Cradle of Filth eller Sisters of Mercy? Uhm..ingen tror jeg.. strikkhoppet kosta 90 dollar (usa), og fallskjerm kosta meg ingenting.. ble spandert på.... eller jo det kosta meg sykehusregninga etterpå, men det er en annen historie ;p var verdt det!! nå fikk jeg ikke så lyst alikevel. Guybrush, favorittretten din? Endret 8. september 2012 av Mortem
Raven Emerald Skrevet 8. september 2012 #5776 Skrevet 8. september 2012 Raven Emerald: Mulig du har svart på det før, men hvorfor bor du i Danmark? Jeg er misunnelig! :D Jeg fant meg en danske, og så ble det sånn... Raven Emerald: Mulig du har svart på det før, men hvorfor bor du i Danmark? Jeg er misunnelig! :D Seriøst? Ordrett!? O_o 1
Guybrush Skrevet 8. september 2012 #5777 Skrevet 8. september 2012 Seriøst? Ordrett!? O_o Hahahaha, flaaaaut. Jeg kopierte noen brukernavn fra en tidilgere liste og her sneik tydeligvis spørsmålet seg med også Guybrush, favorittretten din? Lam Vindaloo var magisk godt sist jeg spiste det, men generelt indiske retter med kylling/lam har vært favoritten i det siste. Ellers går det mye i hjemmelagd pizza og texmex Easy peasy og tradisjon fra jeg var liten. Guybrush: Leser du på do ? Hahaha ja! Husker da jeg var liten og bodde i et hjem med lite privatliv. Da var det greit å låse seg inn på badet og lese der i fred og ro. Tror jeg dovna bort i ræva en gang jeg hadde sittet der litt vel lenge Enn du frøken? Guybrush: Hvor høy er du? 181 ifølge offisielle målinger Raven Emerald: ett skikkelig spørsmål da har du virkelig virkelig skremt vannet av noen en gang?
Wednesday Skrevet 8. september 2012 #5778 Skrevet 8. september 2012 Hahaha ja! Husker da jeg var liten og bodde i et hjem med lite privatliv. Da var det greit å låse seg inn på badet og lese der i fred og ro. Tror jeg dovna bort i ræva en gang jeg hadde sittet der litt vel lenge Enn du frøken? hehe nei ;p Mortem: hvilke TV-serier følger du med på?
Gjest badeand1 Skrevet 8. september 2012 #5779 Skrevet 8. september 2012 (endret) hehe nei ;p Mortem: hvilke TV-serier følger du med på? Supernatural, fringe, the vampire diaries, the walking dead, castle, special victims unit, bleah og Naruto. Skal begynne å se Revolution. And you? ^^ Endret 8. september 2012 av Mortem
Guybrush Skrevet 8. september 2012 #5780 Skrevet 8. september 2012 hehe nei ;p Haha, trodde det var der illustrert vitenskap ble konsumert til slutt Men bare så det er sagt - det er en sjeldenhet og ikke bøker lengre maya76: hva var den vanskeligste utfordringen da du begynte å jobbe som sykepleier?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå