Gjest Skrevet 10. september 2012 #5841 Skrevet 10. september 2012 Volvo har et par biler jeg lurer litt på hvor mye sprit det var i omgang på kontoret. Designmessig, 440/460. Konstruksjonsmessig, 1. gen V40. Herregud, jeg hatet ex sin V40 når jeg lå under og herjet den for å korrigere bremser og ikke minst rust. Fittemongohelvetesbil. Bygde like godt om bremsene. V70 har alltid vært pen, jeg er sikkert eier av en før denne uken er over. Ble minnet på hvor godt det var å kjøre Volvo av en venninne i går. Antar Mazdaratien ryker til fordel for en søt, liten V70 med mye motor og lær her og der. Og før noen sier noe stygt om 240 - for sin generasjon var det fantastisk fremifra biler. Konstruksjonsmessig er de helt greie, selv om jeg hater den noe trange innstigningen via frontdørene. Dreamdrops: raskeste du har kjørt på norsk vei? Bryt sammen og tilstå! Jeg har faktisk ikke kjørt så mye i mitt liv. Raskeste er bare 120 km/t på vinterføre. Likte den nye avataren din av Mr. Martin forresten
Gjest hogwash Skrevet 10. september 2012 #5842 Skrevet 10. september 2012 ... Hogwash Nevnt 3 artister og sanger du liker godt? Skal prøve å få litt variert svar her, siden dagsformen er veldig viktig for hvilken musikk jeg liker: Lux Aeterna - Clint Mansell http://www.youtube.com/watch?v=hKLpJtvzlEI Foo Fighters - All my life Röyksopp - Happy up here Hoppetaujenta: Hva gjør du når du virkelig ønsker å slappe av?
Gjest Bandit Skrevet 10. september 2012 #5843 Skrevet 10. september 2012 Bandit: hva er det du savner mest med å ha et forhold? Jeg savner nærheten. Berøringene. Kyssene. Kosen. Sexen. Det å kjenne småkiling i magen av en person. Enten det er når jeg ser henne, når jeg snakker med henne, når jeg lukter henne, eller bare det dukker opp en sms. Det å ha den ene personen du bare MÅ ringe til når noe spesielt har skjedd. Bandit: har du noensinne fått kvinnekne/fot i skrittet? var det fortjent? fortell. Kne. Iallefall to ganger som jeg kan huske. Og nei, ingen av dem var fortjent. Den ene midt i akten sammen med ei overivrig og småklønete berte. Det blir ikke mye action av kjempesmerter, kvalme og krympetiss i flere timer etterpå... Den andre gangen var søstra mi, som plantet et kne på meg mens vi tulla. Jeg gikk ned i lugaren på båten i noen timer. I drittsinne. Smerte. Kvalme. Herregud så vondt det er. mammamora90: Flaueste situasjon? CadJack: Morsomste date? Med vekt på morsomste.
Sweet77 Skrevet 10. september 2012 #5844 Skrevet 10. september 2012 (endret) 10: Saab 900 Spesielt bakenden på disse bilene er for meg et underlig fenomen. Ingenting er avstemt og alt ser fugly ut. 9: Nissan Juke - De skrev navnet på denne bilen feil. Nissan Pjuke. Nissan Joke. Jeg lurer på hva pokker som pågikk da de designet denne frosken, og enda mer hva folk som kjøper den tenker på. 8. Audi TT 1.gen - Lol, nei. Stygg og direkte krampeaktig å kjøre. Farlig i fart er den også. 7. Lexus SC430 - "hei, jeg er en japansk/amerikansk bil som gjerne vil se ut som en Mercedes - men feiler." 6. Chevrolet Monte Carlo 5.gen. - GM valgte rett og slett å ta livet av en legendarisk bilmodell med å gjøre ræven vanvittig svær. Hva faen tenkte de på? 5. Hyundai Coupe/Tiburion 1.gen - det er få biler som ser så totalt maktesløst feil ut i enhver vinkel. 4. BMW X6 - Stygg, ubrukelig, elendig og rett og slett uten livets rett. Hva faen skal man med en grisetung bil med elendig awd-system uten noe som helst plass til bagasje eller folk? Ikke kan den trekke engang. 3. BMW 135 - "hei, jeg hadde ikke råd til en ordentlig BMW, derfor gikk jeg for denne merkelige skuten her" 2. Porsche Cayenne - Ew. Beste beviset på at man ikke automatisk har god estetisk sans bare man har mye penger. 1. Cadillac Escalade - hvem faen som fant ut at det var god deal å slenge en Cadillac-grill på en Suburban, dytte inn masse tredetaljer i dashbordet og en fet klokke? Det er ikke pent, det er ikke verd de sinnsvake tusenlappene du betaler ekstra istedet for en Chevy eller GMC Suburban, og i tillegg slenger de på noen sinnsvake hjul som gjør bilen ytterligere ubrukelig. Godt jobbet, det er en vits av en bil. Jeg elsket deg litt for dette svaret CadJack! Så mye at jeg ble inspirert til å legge ut min topp 4-liste: 4. Denne er så jævlig at det grenser til humor, og skulle slik sett ikke stått her. Men siden den jo ER stygg, så kommer den med likevel. 3. Dette er ikke en Mercedes. 2. Er bare irriterende. Får lyst til å gå løs på den glasskassa bak der med sprettert hver gang jeg ser den. 1. Denne er så HEMMA at jeg parkerer i en annen gate dersom den står i min. Cadillac Jack: Den fineste bilen ever? Edit: Håper jeg fikk lagt inn bilder nå Endret 10. september 2012 av Flair
Flanør Skrevet 10. september 2012 #5845 Skrevet 10. september 2012 Invitert deg og ei venninne (gjerne et fittemonster) på trekant med vekting av litt røff sex med orgasmegaranti, deretter iskald øl og en sigg (selv om jeg har slutta). Men siden du er gift og sånn: 1. Innbakt (butterdeig) steinbit med sitronsaus, homemade pannacotta med jordbær/bringebærsaus, eller 2. Mine greske lammekoteletter (etter oppskrift fra en gresk kjenning på Karpathos) med båtpoteter, salat og en alternativ ostetopping, homemade creme brulee til dessert. Oppvasken tar maskinen, jeg brygger ordentlig kaffe på Bialetti kanna, spiller Meshuggah, Opeth, gammel Genesis og iverksetter massasje av tinninger/nakke/kinn/skuldre/korsrygg/legger/føtter + pjusking i håret er et must, jeg er en røver på det der. Forventer en solid dose musikkprat, konsertprat, reiseskildringer, politikk, mellommenneskelige forhold, filosofi, ambisjoner og ønsker. Når det gjelder vin, artig at du nevner det, bildet vedlagt er tatt nå, for et kvarter siden, plukket dem ut av stativet. Saus du liksom... den er drøy Flanør: Nevn minst tre aspekter ved kvinner du ikke helt begriper men som samtidig begeistrer/fasinerer deg Right. 1. Evnen de har til å lyse opp et rom og gi meg godt humør bare ved å være tilstede. Takk alle gode makter for kvinnene. 2. Det medfødte talentet de har til å se bra og velproporsjonert ut uten å trene. 3. Tendensen til å gi det mest abstrakte problem en personlig vinkling. Baksiden er selvsagt at de ikke skiller sak og person. 4. At de har dårlig selvtillit og det burde være innlysende for alle at dette er helt grunnløst. Mange menn derimot er verdensmestere i eget hode - like uberettiget såklart. 5. At de tror kritikk av kvinner=liten pikk. Eller er dette bare KG-kvinnene? 6. At det ikke spiller noen rolle for dem whatsoever hva menn går i. En mann kan gå som en lasaron, ja med en tønne rundt magen og de reagerer ikke. Det som interesserer dem er hvordan de selv og andre kvinner går kledd, det er alt. 7. Hvordan jeg glatt ignoreres når jeg går alene, men går jeg med kjæresten blir jeg glodd ned. Helt greit det, men hvorfor blir en mann mer interessant når han er opptatt?????? Du er for øvrig en god iakttager, så du får spørsmålet i retur :-) 2
Gjest Badabing Skrevet 10. september 2012 #5846 Skrevet 10. september 2012 Badabing: Hva er det frekkeste du har i undertøysskuffa ? Jeg har sånt undertøy jeg ikke vet hva heter.. Sånt undertøyssett man kan feste i stay ups. For å være helt ærlig, er det ikke det jeg bruker mest. Badabing: Har du opplevd innbrudd? Badabing: Har du tenkt til å se Tina og Bettina-filmen? *Klappe på skulderen for god innsats* Veldig god innsats, jeg fikk til og med to spørsmål! Jeg har heldigvis og bank i bordet aldri opplevd innbrudd. Men så synes jeg at jeg ser de som tør å bryte seg inn her, hundene våre høres ganske mye skumlere ut enn de er.. Jeg har ingen planer om å se Tina og Bettina. Jeg ser sjelden komedier, for jeg er nok sær. Det er få komedier jeg ler av, og jeg synes hysterisk humor er teit og kjedelig. Jeg synes ikke Torsdag kveld fra Nydalen er morsomt heller. Trygdekontoret gikk på samme tid mener jeg, og jeg valgte det i stedet. Av ting på tv som jeg finner morsomt, liker jeg heller Ylvis, Karl Johan og Nytt på Nytt. Hvilke tv-programmer synes du er morsomme? badebing: om du skal kjøpe kun en 2liter is (hennig olsen eller diplomis) hvilken smak velger du da? (pistasj, sjokolade, vanilje, krokan, tress...er det noen fler?) Jeg kjøper helst den med belgisk sjokolade fra et annet merke, men av disse ville jeg valgt en annen med sjokolade eller sjokoladebiter. Badabing: hvilken glede får du av å se Drue i truse ? Det var mest ment som en utfordring, men i følge flere har jeg visst gått glipp av noe. Wednesday: har du noen gang tenkt over hva du vil skje med deg når du dør? Angående begravelse eller kremasjon, organdonasjon, donere kroppen til forskning etc? CadJack: om du skulle måtte ha en elbil/miljøvennlig bil, hvilken ville du hatt? (tar sjansen på et bilspørsmål til siden du ikke skrev at du var lei av bilspørsmål i denne tråden) Guybrush: hva synes du om folk fra venstresiden?
Gjest Herr Heftig Skrevet 10. september 2012 #5847 Skrevet 10. september 2012 (endret) Får prøve å slenge meg på her. Håper det er i orden. Dreamdrops: Liker du personen i profilbildet ditt generelt eller har du valgt henne pga. ett eller flere spesifikke kulturelle verker hun er en del av? evt. annen årsak? Katten: Dersom du fikk lov og ble oppfordret til å skyte hvem du ville, alt helt juridisk lovlig, hvem ville du prioritert? Endret 10. september 2012 av Herr Heftig
Sweet77 Skrevet 10. september 2012 #5848 Skrevet 10. september 2012 (endret) Right. 1. Evnen de har til å lyse opp et rom og gi meg godt humør bare ved å være tilstede. Takk alle gode makter for kvinnene. 2. Det medfødte talentet de har til å se bra og velproporsjonert ut uten å trene. 3. Tendensen til å gi det mest abstrakte problem en personlig vinkling. Baksiden er selvsagt at de ikke skiller sak og person. 4. At de har dårlig selvtillit og det burde være innlysende for alle at dette er helt grunnløst. Mange menn derimot er verdensmestere i eget hode - like uberettiget såklart. 5. At de tror kritikk av kvinner=liten pikk. Eller er dette bare KG-kvinnene? 6. At det ikke spiller noen rolle for dem whatsoever hva menn går i. En mann kan gå som en lasaron, ja med en tønne rundt magen og de reagerer ikke. Det som interesserer dem er hvordan de selv og andre kvinner går kledd, det er alt. 7. Hvordan jeg glatt ignoreres når jeg går alene, men går jeg med kjæresten blir jeg glodd ned. Helt greit det, men hvorfor blir en mann mer interessant når han er opptatt?????? Du er for øvrig en god iakttager, så du får spørsmålet i retur :-) Her, Flanør: Endret 10. september 2012 av Flair
Guybrush Skrevet 10. september 2012 #5849 Skrevet 10. september 2012 Guybrush: Hvor ofte møter du Wednesday? Ikke i nærheten av så mye som jeg har lyst til Guybrush: Har du en sang som gjør deg glad? Hmmm tror jeg har mange. Alt fra låter hvor teksten har litt mer å si over til hjernedød musikk som bare minner meg om da man var ung og dum Det kan være Jump Around til Don't Stop Me Now Gøybrush: du har byens besøk av kvinnen med byens fineste skrog (les:kropp). her gjelder det å være smooth som silke og imponere pusekatten før det bærer inn på gøyal-rommet (les:soverommet). Hva serverer du henne i glass (her er det lov å freestyl'e med flaske) , hva sanger kommer glidende ut av høytalerne på stereoen og HVEM har det siste plagget på før det er showtime? Hmm, om vi er i godt humør fra før av og dum nok til å ikke tenke på konsekvensen av det så har man jo alltids utfordre dama til å bli med på noen shotterunder Hvis vi snakker helaften er det vel heller en god rødvin som passer både til mat og ellers uten at jeg er noen vinkjenner igrunn. På anlegget tipper jeg at vi i denne gitte situasjonen kjører på med noe John Legend og den aktuelle jenta ligger nok i horisontalen og nyter foreplayen før jeg har fått av meg absolutt alt Guybrush: Har du noen ganger sett deg i speilet og tenkt "Shit.. Jeg er virkelig kjekk. Ikke rart jeg har draget " ? Hmmm kremt, nå skal jeg forsøke å ikke høres så jævlig selvgod ut da. Det er ikke noe jeg har for vane å gjøre men jeg husker da det har skjedd Spesielt når man sto der i gallauniformen Guybrush; Hva er det mest romantiske og heite kysset du har fått? Denne ønsker jeg å komme tilbake til seinere Cuddlegirl: har du noe på gang med noen for tida ? Dreamdrops: hva er den ene tingen du har gjort som ikke direkte involverer en seksuell handling som har fått typen din mest turned on CadillacJack: Har du noen tips til oss yngre gutta om å please ei dame - noe du selv ikke var klar over i 20-åra ? Hogwash: hvorfor så mye Stjørdalskunnskap ?
Guybrush Skrevet 10. september 2012 #5850 Skrevet 10. september 2012 Guybrush: hva synes du om folk fra venstresiden? Strømpeholdere? En av mine gode gamle kompiser er kommunist, jeg kjenner masse sosialister (vanskelig å unngå når man har studert både på teknisk høgskole og humaniora på universitet). Viktigst for meg er toveis respekt og at vi begge vet at våre mål stort sett er det samme selv om våre veier er forskjellige. Også har vi noen heftige diskusjoner og tar oss noen øl som venner etterpå Elsker dessuten å knuse myter om hva liberalister står for og hvorfor vi har våre ønsker og mål. Som ett av mine store forbilder Ron Paul selv sier, beste måten å få folk med på en ide er å gå forann som et godt eksempel (han er republikaner som ønsker å trekke ut amerikanske styrker fra utenlandske konflikter, redusere utgiftene til forsvaret, fjerne underskuddet i det amerikanske budsjettet, fjerne statens mulighet til å nekte folk å gifte seg basert på kjønn og legning osv). Flair: nevn 1 ting du er fornøyd og 1 du er missfornøyd med vedrørende personlighet og utseende Herr Heftig: Hvilken dialekt er den værste? Flanør: når jeg leser brukernavnet ditt ser jeg av en merkelig grunn for meg en sufør ikledd flanell. Hvor på trynet synes du dette er Badabing: for å glede drue, siden dette ikke blir så mye benyttet - hva er så gjengangeren og hva liker kjæresten best?
Gjest hogwash Skrevet 10. september 2012 #5851 Skrevet 10. september 2012 ... Hogwash: hvorfor så mye Stjørdalskunnskap ? Jeg var 7480**** ikke 7482**** hvis det gir noen mening? Guybrush: Tror ikke du svarte på hvilken MTG deck du likte best? Swarovski: Hva tror du skjer etter døden? 1
Flanør Skrevet 10. september 2012 #5852 Skrevet 10. september 2012 Strømpeholdere? En av mine gode gamle kompiser er kommunist, jeg kjenner masse sosialister (vanskelig å unngå når man har studert både på teknisk høgskole og humaniora på universitet). Viktigst for meg er toveis respekt og at vi begge vet at våre mål stort sett er det samme selv om våre veier er forskjellige. Også har vi noen heftige diskusjoner og tar oss noen øl som venner etterpå Elsker dessuten å knuse myter om hva liberalister står for og hvorfor vi har våre ønsker og mål. Som ett av mine store forbilder Ron Paul selv sier, beste måten å få folk med på en ide er å gå forann som et godt eksempel (han er republikaner som ønsker å trekke ut amerikanske styrker fra utenlandske konflikter, redusere utgiftene til forsvaret, fjerne underskuddet i det amerikanske budsjettet, fjerne statens mulighet til å nekte folk å gifte seg basert på kjønn og legning osv). Flair: nevn 1 ting du er fornøyd og 1 du er missfornøyd med vedrørende personlighet og utseende Herr Heftig: Hvilken dialekt er den værste? Flanør: når jeg leser brukernavnet ditt ser jeg av en merkelig grunn for meg en sufør ikledd flanell. Hvor på trynet synes du dette er Badabing: for å glede drue, siden dette ikke blir så mye benyttet - hva er så gjengangeren og hva liker kjæresten best? Her, Flanør: Ja nettopp
Flanør Skrevet 10. september 2012 #5853 Skrevet 10. september 2012 Strømpeholdere? En av mine gode gamle kompiser er kommunist, jeg kjenner masse sosialister (vanskelig å unngå når man har studert både på teknisk høgskole og humaniora på universitet). Viktigst for meg er toveis respekt og at vi begge vet at våre mål stort sett er det samme selv om våre veier er forskjellige. Også har vi noen heftige diskusjoner og tar oss noen øl som venner etterpå Elsker dessuten å knuse myter om hva liberalister står for og hvorfor vi har våre ønsker og mål. Som ett av mine store forbilder Ron Paul selv sier, beste måten å få folk med på en ide er å gå forann som et godt eksempel (han er republikaner som ønsker å trekke ut amerikanske styrker fra utenlandske konflikter, redusere utgiftene til forsvaret, fjerne underskuddet i det amerikanske budsjettet, fjerne statens mulighet til å nekte folk å gifte seg basert på kjønn og legning osv). Flair: nevn 1 ting du er fornøyd og 1 du er missfornøyd med vedrørende personlighet og utseende Herr Heftig: Hvilken dialekt er den værste? Flanør: når jeg leser brukernavnet ditt ser jeg av en merkelig grunn for meg en sufør ikledd flanell. Hvor på trynet synes du dette er Badabing: for å glede drue, siden dette ikke blir så mye benyttet - hva er så gjengangeren og hva liker kjæresten best? Hva?? Suflør i heldekkende flanell? Pyjamas da mener du?
Wednesday Skrevet 10. september 2012 #5854 Skrevet 10. september 2012 Wednesday: Hvor blir det av det bildet dere lovet meg/oss? hehehe har ikke bilder av oss som er sømmelige nok for KG`s retningslinjer ;p Wednesday: har du noen gang tenkt over hva du vil skje med deg når du dør? Angående begravelse eller kremasjon, organdonasjon, donere kroppen til forskning etc? døden er et altfor sårt tema for meg til at jeg orker å tenke på det akkurat nå. hogwash: Har du noen tatoveringer? 1
Gjest hogwash Skrevet 10. september 2012 #5855 Skrevet 10. september 2012 ... hogwash: Har du noen tatoveringer? Nei, men det har fristet flere ganger. I ettertid er jeg glad jeg ikke har falt for fristelsen så langt, hadde angret på motiv Onsdag: Hva er ditt forhold til karsk? Giacomo: Hva synes du om sløsing av champagne i forbindelse med sjøsetting av skip og feiring av idrettsbegivenheter for å nevne noe? odisi: Hvilken bok, film e.l. har du likt best det siste året?
Wednesday Skrevet 10. september 2012 #5856 Skrevet 10. september 2012 Onsdag: Hva er ditt forhold til karsk? ikke-eksisterende Drue: Skal du snart opprette en ny morsom snikk-snakk-tråd ?
TheHairyToothfairy Skrevet 10. september 2012 #5857 Skrevet 10. september 2012 Cadillac Jack: Den fineste bilen ever? den her. Eunos Cosmo. kjenner en som har en sånn. Flair: Du må reise med buss. 45 minutter. Du kommer inn i selve bussen, og her er det tre ledige sitteplasser. Den ene er ved siden av en mann i størrelse xxxl som lukter litt svett og spiser ostepop. Den andre er ved siden av en afrikaner som snakker høyt i telefonen sin HELE turen, på sitt morsmål. Den tredje og siste er ved siden av en mor med sin 4 måneder gamle sønn som griner og gulper. Nei, du får ikke stå. Du må sitte.
Gjest Skrevet 10. september 2012 #5858 Skrevet 10. september 2012 (endret) Dreamdrops: Liker du personen i profilbildet ditt generelt eller har du valgt henne pga. ett eller flere spesifikke kulturelle verker hun er en del av? evt. annen årsak? Egentlig ingen spesiell grunn. Eller.. Jeg liker den ene serien hun spiller i, Veronica Mars. Også synes jeg hun er veldig nydelig Ellers; Ikke noe mer spennende enn det. Dreamdrops: hva er den ene tingen du har gjort som ikke direkte involverer en seksuell handling som har fått typen din mest turned on Hm.. Ikke noe spesielt, som jeg kommer på. Jeg er bare meg selv jeg, Guybrush Karpuzi: Du får akutt diare på en festival midt i en svær folkemengde. Hva gjør du? Endret 10. september 2012 av Dreamdrops
Guybrush Skrevet 10. september 2012 #5859 Skrevet 10. september 2012 Wednesday: har du hatt mareritt da du var liten, og isåfall husker du om hva?
Silfen Skrevet 10. september 2012 #5860 Skrevet 10. september 2012 Silfæn: halloween - jeg og du skal kle oss ut som noe matchende! Hva blir det? Får jeg synge Tacata mens vi går trick or treatin? Må jeg ta høyde for fysikk? haha Dersom du skal synge Tacata når vi går knask eller knep, så får jeg være en 60's jukebox og du være mynten som skal i sprekken. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå