Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Fremhevede innlegg

Gjest Aphrodite
Skrevet

Aphrodite: Har du tenkt å fortsette med kampsport resten av livet? (eller så lenge helsa holder..)

Det er nesten litt morsomt at du kom med det spørsmålet, fordi jeg har faktisk den dag idag vurdert å legge fra meg kampsporten min for alltid. Jeg vet ikke, men jeg tror ikke det. Jeg håper på det, men jeg må alltid ha noe nytt. Det er en stor negativ faktor. Men det beste jeg vet er jo å trene. Spesielt trene barna. Men jeg tror nok at jeg slutter enten om det er i morgen eller om 10 år vet jeg ikke. Yngre kjøtt må få kommet til føler jeg.

Swarovski: det fineste smykkesettet du har, hvordan fikk du det? Eller er sett oppskrytt?

Yme: hvilken solfaktor pleier du å bruke en varm og heit sommerdag?

Noz: hvordan går skolen?

Herr Heftig: Hvor gammel er du? Jeg syntes du fremstår som en veldig reflerktert bruker.

Videoannonse
Annonse
Gjest Swarovski
Skrevet (endret)

Siden det er litt bitching om at folk blir glemt, så har jeg fornyet listen min, slik at alle som har vært innom tråden de siste 50 sidene (ca) er med. Er du allikevel glemt, så rop ut. Listen er selvsagt alfabetisk, siden jeg er et ordensmenneske :tongue:

"gjest": Tips til eyeliner som holder hele dagen på våtkanten?

O___o: Hva får du skikkelig latterkrampe av?

2ne2: Er du flink til å synge?

Aphrodite: Er det en spesiell grunn til at du valgte det nicket?

Arabella: Hvis du skulle begynt på en ny utdanning nå, hva ville det vært?

Auroressa: Hvor mange dyr har du?

Badabing: Er jeg den første som får assosiasjoner til Chandler og Friends, av nicket ditt?

Bandit: Hva er det høyeste du har vært?

BM2: Hva er det beste med kvinner?

Bud: Hvor mange uvaner skjuler du for tarandus?

BusteMartePinn: I hvilken tidsperiode ville du helst levd?

CadillacJack: Nå som du skal bli fulltidsmusiker; kommer du til å ha en KG jente i hver havn? :erter:

Cornflake-girl: Kan du plystre?

Cuddlegirl: Hvilken av KG gutta er mest aktuelle som kjærestemateriale?

Cuntzilla: Hva er det beste med en mann?

Dreamdrops: Hvor lang tid bruker du på å si farvel til kjæresten når dere snakker i telefonen på kvelden?

Drue: Hva tror du er sannsynligheten for at "vinen" din fremdeles er flytende når den kommer frem til Flair? Og for at Flair drikker den?

Error Sapiens: Tror du på et liv etter døden?

EryMax: Hva er den beste frokosten?

Evilposelos: Eier du en slem katt? (Det er hva jeg tenker på når jeg leser nicket ditt)

Fairydust: I hvilken sammenheng er du mest lattermild?

Feminist1: Kan det noengang bli slutt på all krig i verden?

Feskboillen: Hvilken nobelpris vil du helst ha?

Flair: Hvor kjenner du Drue fra?

Flanør: Hva er det beste med menn?

Fresi: Husker du din siste drøm?

Giacomo_P: Har du bringebærbusker i hagen din?

Gorgonzola: Hvor mange barn har du?

Guybrush: Når du og wednesday gifter dere, kommer dere til å legge ut bilder på KG da? :fnise:

HedvigR: Hvor lang tid bruker du på å plukke ut hva du skal ha på deg hver dag?

Herr Heftig: I hvilken situasjon er du mest heftig?

Hogwash: Hvor lenge ville du klart å bo på ei hytte uten strøm, nett og innlagt vann?

Høymann: Hva er det beste med høsten?

Kaffemor: Hvor ville du helst dratt på cruise?

Karpuzi: Har du lagt opp mange filmer på youtube?

Kråkefjas: Hva ønsker du deg mest akkurat nå?

LillePus: Hvor mange reisedøgn har du i løpet av et år?

lillesiren: Er du tilbake i tråden?

Lille solstråle: Er det et tidspunkt i livet hvor man burde slutte å bruke sminke?

Mammamora90: Hvor mange hårfarger har du hatt?

Maria-Marihøne: er du i god form for tiden?

Maya76: Løper du hver morgen?

Minya: Når har man for mange katter?

Mortem: Pleier du å kle deg ut til Halloween?

nattjenta: Den beste filmen er..?

NerdMedSverd: Hvor mange av klærne dine har nagler på seg?

Norah: Er det noe du virkelig ikke vil bli spurt om?

NozMonster: Har du noengang måttet kaste en sjiraffting?

Puserjenta: Har du en pus? Eller liker du å puse?

Raindrops: Hva er det rareste du har kjøpt på ebay?

Raven Emerald: Har du noen hobbier?

SemperFi: Hva er det merkeligste dyret du har sett?

Silfen: La du virkelig ut et bilde i bildetråden, og evt hva var det bilde av?

Skreppamedleppa: Hva er den ultimate leppestiften?

Solsenga: Kan man bli for brun?

Stueloff: Hvor mye sminke har du?

Svampelura: Hva lukter best av gran og bjørk?

Tarandus: Hva er det beste med Bud?

Tekola: Hvor er det aller best å bo?

Thought-Fox: Noen bakgrunn for nicket ditt?

Tonje!: Er det noen farger du ikke kler?

Vampen: Trenger du spenning hver dag i livet ditt?

Viernes: Hva er den beste alderen?

Wednesday: Kan man bli for jentete?

Yme: Hvis huset ditt brant, hva ville du reddet ut først?

Endret av Swarovski
  • Liker 3
Skrevet

Siden det er litt bitching om at folk blir glemt, så har jeg fornyet listen min, slik at alle som har vært innom tråden de siste 50 sidene (ca) er med. Er du allikevel glemt, så rop ut. Listen er selvsagt alfabetisk, siden jeg er et ordensmenneske :tongue:

"gjest": Tips til eyeliner som holder hele dagen på våtkanten?

O___o: Hva får du skikkelig latterkrampe av?

2ne2: Er du flink til å synge?

Aphrodite: Er det en spesiell grunn til at du valgte det nicket?

Arabella: Hvis du skulle begynt på en ny utdanning nå, hva ville det vært?

Auroressa: Hvor mange dyr har du?

Badabing: Er jeg den første som får assosiasjoner til Chandler og Friends, av nicket ditt?

Bandit: Hva er det høyeste du har vært?

BM2: Hva er det beste med kvinner?

Bud: Hvor mange uvaner skjuler du for tarandus?

BusteMartePinn: I hvilken tidsperiode ville du helst levd?

CadillacJack: Nå som du skal bli fulltidsmusiker; kommer du til å ha en KG jente i hver havn? :erter:

Cornflake-girl: Kan du plystre?

Cuddlegirl: Hvilken av KG gutta er mest aktuelle som kjærestemateriale?

Cuntzilla: Hva er det beste med en mann?

Dreamdrops: Hvor lang tid bruker du på å si farvel til kjæresten når dere snakker i telefonen på kvelden?

Drue: Hva tror du er sannsynligheten for at "vinen" din fremdeles er flytende når den kommer frem til Flair? Og for at Flair drikker den?

Error Sapiens: Tror du på et liv etter døden?

EryMax: Hva er den beste frokosten?

Evilposelos: Eier du en slem katt? (Det er hva jeg tenker på når jeg leser nicket ditt)

Fairydust: I hvilken sammenheng er du mest lattermild?

Feminist1: Kan det noengang bli slutt på all krig i verden?

Feskboillen: Hvilken nobelpris vil du helst ha?

Flair: Hvor kjenner du Drue fra?

Flanør: Hva er det beste med menn?

Fresi: Husker du din siste drøm?

Giacomo_P: Har du bringebærbusker i hagen din?

Gorgonzola: Hvor mange barn har du?

Guybrush: Når du og wednesday gifter dere, kommer dere til å legge ut bilder på KG da? :fnise:

HedvigR: Hvor lang tid bruker du på å plukke ut hva du skal ha på deg hver dag?

Herr Heftig: I hvilken situasjon er du mest heftig?

Hogwash: Hvor lenge ville du klart å bo på ei hytte uten strøm, nett og innlagt vann?

Høymann: Hva er det beste med høsten?

Kaffemor: Hvor ville du helst dratt på cruise?

Karpuzi: Har du lagt opp mange filmer på youtube?

Kråkefjas: Hva ønsker du deg mest akkurat nå?

LillePus: Hvor mange reisedøgn har du i løpet av et år?

lillesiren: Er du tilbake i tråden?

Lille solstråle: Er det et tidspunkt i livet hvor man burde slutte å bruke sminke?

Mammamora90: Hvor mange hårfarger har du hatt?

Maria-Marihøne: er du i god form for tiden?

Maya76: Løper du hver morgen?

Minya: Når har man for mange katter?

Mortem: Pleier du å kle deg ut til Halloween?

nattjenta: Den beste filmen er..?

NerdMedSverd: Hvor mange av klærne dine har nagler på seg?

Norah: Er det noe du virkelig ikke vil bli spurt om?

NozMonster: Har du noengang måttet kaste en sjiraffting?

Puserjenta: Har du en pus? Eller liker du å puse?

Raindrops: Hva er det rareste du har kjøpt på ebay?

Raven Emerald: Har du noen hobbier?

SemperFi: Hva er det merkeligste dyret du har sett?

Silfen: La du virkelig ut et bilde i bildetråden, og evt hva var det bilde av?

Skreppamedleppa: Hva er den ultimate leppestiften?

Solsenga: Kan man bli for brun?

Stueloff: Hvor mye sminke har du?

Svampelura: Hva lukter best av gran og bjørk?

Tarandus: Hva er det beste med Bud?

Tekola: Hvor er det aller best å bo?

Thought-Fox: Noen bakgrunn for nicket ditt?

Tonje!: Er det noen farger du ikke kler?

Vampen: Trenger du spenning hver dag i livet ditt?

Viernes: Hva er den beste alderen?

Wednesday: Kan man bli for jentete?

Yme: Hvis huset ditt brant, hva ville du reddet ut først?

Det var jaggu litt av en liste...

• Liker 1
Gjest Swarovski
Skrevet

Swarovski: det fineste smykkesettet du har, hvordan fikk du det? Eller er sett oppskrytt?

Nå lager jeg de fleste smykkene mine selv, og da er det ofte matchende øredobber og halskjede, evt armbånd.

Av kjøpte smykkesett så er det nok et helt enkelt halskjede i gull, med matchende studøredobber. Begge er veldig diskret og fine og passer til det meste. Fikk de av foreldrene mine da jeg var hmmm... i tidlig tenårene tror jeg.

Det var jaggu litt av en liste...

:bond: Og der kom det en som ikke er i lista mi.

_Tvillingjenta_: Vær så snill og si at dette er det første innlegget ditt i tråden, om ikke må jeg undersøke hjernen min snarest...?

:klo: Hvem flere skal jeg spørre nå da?

Skrevet

Jeg er så langt ikke lei verken HP eller SW.

Caddis; Du har ved en feiltagelse invitert ikke en, ikke to, men hele tre KåGe-jenter på date på en lørdag. Hvordan arrangerer du dagen? Og du kan ikke ta en fellesdate.

Dette høres ut som noe jeg kunne prestert, gud forby å gjøre det enkelt for seg selv.

Jeg måtte ha organisert kvelden med å dandere den ene kvinnen på Feliz, nummer to på Bocca og den tredje på Logehaven.

Og priset meg lykkelig over at jeg fremdeles er god på å løpe. Kurtiseringen måtte begynt med nummer en, rett skal være rett. Ordne til drinker og sørge for at hun fikk dobbelt i glasset slik at hun mister helt kontroll over klokken. Etter å ha delt sedvanligheter så løper jeg opp i 2. (det er to etasjer opp, takk gud for kondis) og begynt samme sekvens der. 10 minutter og halse avgårde til Logehaven tvers over Ole Bulls Plass for å møte #3. Det er viktig at #2 ikke sitter på terrassen på Bocca så hun ser hvor jeg løper, siden jeg har unnskyldt meg med at jeg må hjelpe til siden det tross alt er et av mine arbeidssteder (dødssmart!)

Her må jeg helt sikkert beklage at jeg er forsinket, men det går bra, sjarmtrollet som jeg er. Dandere frøkenen med et godt varmt pledd og servere smil og drinker.

Slik forløper egentlig de neste tre timene, og praktisk nok slipper jeg unna med dansing kun med #1, siden det kun er Feliz av disse stedene som har dansegulv.

Etterhvert begir turen seg hjem til meg, det praktiske med å ha en svær Cadillac er at de tre kvinnene nesten sitter i hver sin tidssone. De får ikke med seg at de ikke er alene med meg i bilen, hver for seg.

Og endelig kommer den praktiske siden med å ha svært hus. Nå har jeg bare to stuer, en på 1. etasje og en kjellerstue - men spisestuedelen er i vinkel og her har jeg en søt liten sofa som er perfekt for anledningen. Ja, for den ene av dem. Det blir litt mer velsignet enklere å løpe rundt her i mitt eget hus for å kurtisere, og det er bra - for jeg kommer naturlig nok til å være litt sliten etter seansene i sentrum.

Det kommer til å bli et lite stunt når jeg skal vise de forskjellige rundt i huset, jeg må selvfølgelig holde alle tre i samme sirkulasjon slik at de ikke bumper borti hverandre.

Jeg har fire soverom, takk gud. Min datters soverom er selvfølgelig off limits, men jeg trenger bare de tre andre. Her kler jeg av de tre på rekke og rad og sniker dem opp i hver sin seng før den VIRKELIGE kraftetappen begynner! Jeg kunne så klart vært sleip og skjenket i alle fall to av dem og fått dem i samme seng, men det legger opp til en avsindig manøver dagen etter - og det gidder jeg ikke. Jeg er lat.

Selve hanky pankyen går for så vidt greit nok, jeg er nødt til å gi såpass at de utmattet ber om pause hvert fjerde minutt før jeg løper videre til nesteman...erh..nestekvinne. Jeg er bare en mann, og kommer neppe klare å grise til alle tre, så jeg må nok jukse på siste entringen. Her kjører vi en avledningsmanøver med å legge henne på magen og sprute utover ryggen med en sånn greie man dekorerer kake med, som jeg selvfølgelig har gjort klar flere timer i forveien.

Da gjenstår kun det siste stuntet, og det er å sørge for at de ikke løper på badet samtidig. Med to bad burde dette kunne gå, men det gjelder allikevel å holde hodet kaldt.

Etterpå sovner alle tre lykkelige med smil rundt munnen, og jeg kan ta en velfortjent Coca-Cola i stuen hvor jeg sovner utmattet.

Dagen etter krever nok et stunt, men her må jeg være konsekvent. Hver av de tre må vekkes på tur og orden. Her må jeg føle meg frem hvem som er mest mulig uthvilt. Dandere frokost i dem, komme med en frekk unnskyldning om at min datter er rundt hjørnet hvert øyeblikk, og jeg nødig vil la kvinnen alt for hastig bli ført inn i min datters liv. Da virker jeg ansvarsbevisst og moden i samme slengen, win-win.

Drosjer må bestilles på forhånd, her er det ikke rom for å sjanse på at de kommer om man ringer fem minutter før. Hver og en ut i sin bil i tur og orden.

Det er mulig at #3 må bli litt lengre, for etter en slik seanse fortjener jeg premie.

Silfen: hva vil du ha til frokost?

Noz: hva vil du ha til frokost?

wednesday: hva vil du ha til frokost?

• Liker 1
Skrevet

Det er mitt første innlegg, så du kan bare slappe av :fnise:

Jeg kommenterte bare lista di, den var ganske omfattende kan man sibiggrin.png

Skrevet

Nei. Det blir for mye slit, bare se mitt siste svar. Jeg satser på å ha en tålmodig kvinne som kanskje også synes det er litt greit å få meg ut av huset innimellom, og som synes det er minst like godt når jeg kommer hjem. Kan gjerne kjefte og mase litt, og fabulere om at jeg burde bruke mer tid hjemme selv om vi begge vet at det verken kommer til å skje helt med det første og ingen av oss helt ønsker det - mest fordi jeg setter pris på det å komme hjem og hun setter pris på å følge med meg her og der.

Swarovski: er du flink til å kjefte?

BM2: hva type håndkrem bruker du?

Skrevet

Dette høres ut som noe jeg kunne prestert, gud forby å gjøre det enkelt for seg selv.

Jeg måtte ha organisert kvelden med å dandere den ene kvinnen på Feliz, nummer to på Bocca og den tredje på Logehaven.

Og priset meg lykkelig over at jeg fremdeles er god på å løpe. Kurtiseringen måtte begynt med nummer en, rett skal være rett. Ordne til drinker og sørge for at hun fikk dobbelt i glasset slik at hun mister helt kontroll over klokken. Etter å ha delt sedvanligheter så løper jeg opp i 2. (det er to etasjer opp, takk gud for kondis) og begynt samme sekvens der. 10 minutter og halse avgårde til Logehaven tvers over Ole Bulls Plass for å møte #3. Det er viktig at #2 ikke sitter på terrassen på Bocca så hun ser hvor jeg løper, siden jeg har unnskyldt meg med at jeg må hjelpe til siden det tross alt er et av mine arbeidssteder (dødssmart!)

Her må jeg helt sikkert beklage at jeg er forsinket, men det går bra, sjarmtrollet som jeg er. Dandere frøkenen med et godt varmt pledd og servere smil og drinker.

Slik forløper egentlig de neste tre timene, og praktisk nok slipper jeg unna med dansing kun med #1, siden det kun er Feliz av disse stedene som har dansegulv.

Etterhvert begir turen seg hjem til meg, det praktiske med å ha en svær Cadillac er at de tre kvinnene nesten sitter i hver sin tidssone. De får ikke med seg at de ikke er alene med meg i bilen, hver for seg.

Og endelig kommer den praktiske siden med å ha svært hus. Nå har jeg bare to stuer, en på 1. etasje og en kjellerstue - men spisestuedelen er i vinkel og her har jeg en søt liten sofa som er perfekt for anledningen. Ja, for den ene av dem. Det blir litt mer velsignet enklere å løpe rundt her i mitt eget hus for å kurtisere, og det er bra - for jeg kommer naturlig nok til å være litt sliten etter seansene i sentrum.

Det kommer til å bli et lite stunt når jeg skal vise de forskjellige rundt i huset, jeg må selvfølgelig holde alle tre i samme sirkulasjon slik at de ikke bumper borti hverandre.

Jeg har fire soverom, takk gud. Min datters soverom er selvfølgelig off limits, men jeg trenger bare de tre andre. Her kler jeg av de tre på rekke og rad og sniker dem opp i hver sin seng før den VIRKELIGE kraftetappen begynner! Jeg kunne så klart vært sleip og skjenket i alle fall to av dem og fått dem i samme seng, men det legger opp til en avsindig manøver dagen etter - og det gidder jeg ikke. Jeg er lat.

Selve hanky pankyen går for så vidt greit nok, jeg er nødt til å gi såpass at de utmattet ber om pause hvert fjerde minutt før jeg løper videre til nesteman...erh..nestekvinne. Jeg er bare en mann, og kommer neppe klare å grise til alle tre, så jeg må nok jukse på siste entringen. Her kjører vi en avledningsmanøver med å legge henne på magen og sprute utover ryggen med en sånn greie man dekorerer kake med, som jeg selvfølgelig har gjort klar flere timer i forveien.

Da gjenstår kun det siste stuntet, og det er å sørge for at de ikke løper på badet samtidig. Med to bad burde dette kunne gå, men det gjelder allikevel å holde hodet kaldt.

Etterpå sovner alle tre lykkelige med smil rundt munnen, og jeg kan ta en velfortjent Coca-Cola i stuen hvor jeg sovner utmattet.

Dagen etter krever nok et stunt, men her må jeg være konsekvent. Hver av de tre må vekkes på tur og orden. Her må jeg føle meg frem hvem som er mest mulig uthvilt. Dandere frokost i dem, komme med en frekk unnskyldning om at min datter er rundt hjørnet hvert øyeblikk, og jeg nødig vil la kvinnen alt for hastig bli ført inn i min datters liv. Da virker jeg ansvarsbevisst og moden i samme slengen, win-win.

Drosjer må bestilles på forhånd, her er det ikke rom for å sjanse på at de kommer om man ringer fem minutter før. Hver og en ut i sin bil i tur og orden.

Det er mulig at #3 må bli litt lengre, for etter en slik seanse fortjener jeg premie.

Dette må være det beste svaret i denne tråden sålangt, haha :-)

• Liker 1
Gjest Swarovski
Skrevet

---snip---

Øiii, hva med meg?? Jeg skal jo liksom bo på det småbruket ditt!!! :kjefte::kjempesinna:

Nei. Det blir for mye slit, bare se mitt siste svar. Jeg satser på å ha en tålmodig kvinne som kanskje også synes det er litt greit å få meg ut av huset innimellom, og som synes det er minst like godt når jeg kommer hjem. Kan gjerne kjefte og mase litt, og fabulere om at jeg burde bruke mer tid hjemme selv om vi begge vet at det verken kommer til å skje helt med det første og ingen av oss helt ønsker det - mest fordi jeg setter pris på det å komme hjem og hun setter pris på å følge med meg her og der.

Swarovski: er du flink til å kjefte?

Se mitt forrige svar...

:gjeiper:

Det er mitt første innlegg, så du kan bare slappe av :fnise:

Jeg kommenterte bare lista di, den var ganske omfattende kan man sibiggrin.png

Godt det da. Ja, det tok meg evigheter å finne på alle de spørsmålene, så nå får folk sannelig svare :jepp:

Delirious: Har du lest hele tråden?

Skrevet

Øiii, hva med meg?? Jeg skal jo liksom bo på det småbruket ditt!!! :kjefte::kjempesinna:

Kjære, jeg kunne aldri dratt deg med ut på et slikt stunt. Du skal få hele min oppmerksomhet! (det er et løfte, ikke en trussel)

Delirious: ditt beste råd mot hodepine?

Skrevet

Delirious: Har du lest hele tråden?

Hehe, nei har ikke det, datt litt av her inne i forrige måned eller noe. Så sorry om jeg ikke har svart på noen spørsmål rettet mot meg :-)

Tvillingjenta: Er du tvilling? Enegget eller toegget?

Arabella: Noen hobbyer du er spesielt opptatt av?

Skrevet (endret)

*

Endret av Tinnmannen
Skrevet

Kjære, jeg kunne aldri dratt deg med ut på et slikt stunt. Du skal få hele min oppmerksomhet! (det er et løfte, ikke en trussel)

Delirious: ditt beste råd mot hodepine?

Ett stort glass sjokolademelk og gå å legg deg igjen ett par timer ... :rolleyes:

Silfen: Hvor i landet holder du til? Har alltid sett deg for meg som en kjaptsvarende bergenser... :fnise:

Skrevet

Hehe, nei har ikke det, datt litt av her inne i forrige måned eller noe. Så sorry om jeg ikke har svart på noen spørsmål rettet mot meg :-)

Det må være at jeg har dilla på kryssord :fnise: . Kommer ikke på noe annet for øyeblikket.

Arvid78: Jeg returnerer spørsmålet til deg.

Skrevet (endret)

Nei, det er jeg ikke.Jeg er født i tvillingens tegnhappy.png

CadillacJack: Beskrivelse av hjerterdronningen?

P.S Jeg beklager at jeg brøt reglene litt lenger bak/opp her ett sted. Håper på tilgivelse :gullengel:

Endret av _Tvillingjenta_
Gjest Swarovski
Skrevet

:rodmer: Ååååå. Nå følte jeg meg spesiell igjen :rodmer:

:goodbye:

Yay :hoppendeglad:

Tinnmannen: Registrerte du deg kun for å være med i denne flotte tråden, eller var en en annen grunn til at du har dumpet borti KG?

Skrevet

CadillacJack: Beskrivelse av hjerterdronningen?

hun er min engel og mitt helvete.

hun er kravstor, men myk. hun er i stand til å få meg så frustrert at det ryker av meg, og samtidig så varm at hun smelter meg ved kun en berøring.

hun har egne meninger og plass for andres syn.

hun skaper naturlig et hjem og en hverdag sammen med meg, selv om jeg ikke er akkurat der hos henne. hun lar meg aldri føle meg ensom. hun tar imot det jeg gir.

hun er min naturlige støtte, men også min største kritiker. hun er trøst, men også en fot i ræven.

hun er lange turer mot både kjent og nytt, hun er med på både eventyr og hverdagskos.

hun er mor til mine barn, også den jeg allerede har. hun må gjerne ha selv, bare hun lar meg elske dem sammen.

hjerterdronningen er fullstendig innstilt på at kjærlighet ikke er en plass man havner, men noe man gjør sammen. hun er av et slikt kaliber at når vi er sammen så er det vanskelig å se hvor jeg begynner og hun ender.

Tinnmannen: er du redd for økser?

• Liker 1
Skrevet

Delirious: Hvilken egenskap/ evne/ interesse hos deg selv må kjæresten din ha?

Må ha humor, være litt småsarkastisk og ikke ta seg selv for høytidelig.

CadillacJack: Favoritt dessert?

Skrevet

Må ha humor, være litt småsarkastisk og ikke ta seg selv for høytidelig.

CadillacJack: Favoritt dessert?

pottis og fanta. eller rekebaguette. jeg er ikke helt som andre, er ikke så glad i søtsaker. kaker er ikke helt meg.

Arabella: beste james bond-filmen, hvilken er det?

Skrevet (endret)

*

Endret av Tinnmannen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...