SemperFi Skrevet 10. september 2012 #5901 Skrevet 10. september 2012 silfen: er det en grunn til at du ignorerer alle spørsmålene jeg stiller deg? :/ Alle hater alle Noz. Inger svarer på mine. For å være ærlig så er denne tråden en samtale mellom 5-6 personer. 3
Silfen Skrevet 10. september 2012 #5902 Skrevet 10. september 2012 Silfen: Dersom HP og SW står for Harry Potter og Star Wars, hvilke enkeltfilmer liker du best i disse filmseriene? I SW er jeg er ikke helt sikker på om jeg liker The phantom menace eller A new hope best. Når det gjelder HP liker jeg eneren best. De tre første filmene var rett og slett mer magiske. Jeg likte ikke helt tungheten som senket seg over senere filmer selv om de to siste også var bra. Herr Heftig; du har fått dama oljet inn og klar for en heller sexy helaften i bingen da hun plutselig spyr utover hele deg. Hva gjør du?
Gjest Skrevet 10. september 2012 #5903 Skrevet 10. september 2012 Alle hater alle Noz. Inger svarer på mine. For å være ærlig så er denne tråden en samtale mellom 5-6 personer. Sempi da, folk må jo inkludere seg selv litt også. Og ikke er det lett å komme på folk alltid heller. Da jeg var i Spania 1 uke fikk jeg et par spørsmål, før jeg sluttet å få noen i det hele tatt. Da var jeg "glemt". Ingen kan huske på alle Silfen: Yndlingsforfattere? Og hvilken sjanger leser du mest av? 1
mammamora90 Skrevet 10. september 2012 #5904 Skrevet 10. september 2012 eehh- jaaaa opptil flere... Mammamora: har du sett en eller fler av de sjiraffene på den siden, som du tenkte kanskje muligens jeg hadde sent inn? Sist jeg var innom den siden var jeg ikke aktiv her inne, så må nok svare nei på det Men nå ble jeg litt nysjerrig.. Kanskje jeg skal prøve å søke opp fra der du bor å bare gjette meg frem til det.. Hm.. NozMonster: Hvor gammel var du da du sendte inn tegningene/bildene og hvilke alder hadde folk gjettet seg til at du var på det/de du var mest fornøyd med? Yes2Yes: Hvor gammel er du?
Gjest NozMonster Skrevet 10. september 2012 #5905 Skrevet 10. september 2012 Alle hater alle Noz. Inger svarer på mine. For å være ærlig så er denne tråden en samtale mellom 5-6 personer. nja, til tider så stemmer vel det ja...jeg har kommet med flere lange lister med spørsmål, men de blir sjeldent besvart så på trass, så gidder jeg ikke stille nytt spørsmål i dette innlegget..
Gjest NozMonster Skrevet 10. september 2012 #5906 Skrevet 10. september 2012 NozMonster: Hvor gammel var du da du sendte inn tegningene/bildene og hvilke alder hadde folk gjettet seg til at du var på det/de du var mest fornøyd med? jeg sender deg bilde på PM jeg mammamora! så slipper du å lete deg ihjel. har ikke lagt ut det sjiraffbilde i sjiraff-tråden min/mortem sin, fordi det kan bli litt for gjenkjennelig... (ikke at de andre bildene der ikke er det men...) mammamora: har du en hobby? semfer: har du noen gang vært alvorlig innblandet i en ulykke? (i trafikken for.eks)
Gjest Herr Heftig Skrevet 10. september 2012 #5907 Skrevet 10. september 2012 (endret) I SW er jeg er ikke helt sikker på om jeg liker The phantom menace eller A new hope best. Når det gjelder HP liker jeg eneren best. De tre første filmene var rett og slett mer magiske. Jeg likte ikke helt tungheten som senket seg over senere filmer selv om de to siste også var bra. Herr Heftig; du har fått dama oljet inn og klar for en heller sexy helaften i bingen da hun plutselig spyr utover hele deg. Hva gjør du? I følge reglene tror jeg du må stille et spørsmål til en annen også. SW 1 er også en av mine favoritter, er litt for ung for den gamle trilogien. For å svare på spørsmålet: Løper på badet for å ungå og spy selv, spyler raskt av meg i dusjen, ca 10 sekunder. Derretter er det tilbake på soverommet for å hent sengetøyet som først spyles litt i dusjen og så rett i vaskemaskina. Til slutt blir det felles dusj med litt lav temperatur. Evt. cola etterpå hvis jeg har. Semper FI: Favorittfotballspiller? Endret 10. september 2012 av Herr Heftig
Silfen Skrevet 10. september 2012 #5908 Skrevet 10. september 2012 Man er aldri for ung for gode filmer.
Cuddlegirl Skrevet 10. september 2012 #5909 Skrevet 10. september 2012 Cuddlegirl: Hvordan kom du på et så bra spørsmål? Alltid like gøy å se hva menn svarer på sånne spørsmål. Får jo et lite innblikk i hva de ser etter. Viernes: Din yndlingsrett? 1
Gjest "gjest" Skrevet 10. september 2012 #5911 Skrevet 10. september 2012 Arabella: Hvor gammel er du egentlig?
SemperFi Skrevet 10. september 2012 #5912 Skrevet 10. september 2012 Sempi da, folk må jo inkludere seg selv litt også. Og ikke er det lett å komme på folk alltid heller. Da jeg var i Spania 1 uke fikk jeg et par spørsmål, før jeg sluttet å få noen i det hele tatt. Da var jeg "glemt". Ingen kan huske på alle Jeg går ikke på heksejakt etter folk. Men f.eks når det er klart og tydelig at x antall personer har kun enveissamtaler, da kan de heller ta det på PM. Det blir ikke inkludering av 3 part i bunn og grunn når man ser at det er fra X1 til X2 og de inkluderer X3. X3 spør X1 et spm tilbake og inkluderer X2. X2 spør X3 og inkluderer X1. Når denne formelen går i en evig loop som de fleste kan se mer eller mindre om man har stukket gaffelen i begge øynene. semfer: har du noen gang vært alvorlig innblandet i en ulykke? (i trafikken for.eks) Jeg har selv lugget på sykehuset i 3 uker pga fall fra 4 meter rett ned på skarpe stener. Endte opp med flere brukne ribben, arm, kjeve, hjernerystelse, dype kutt og nesten blind på venstre øye. Ellers har jeg gått i autovernet med min første bil som var nissan primera. Kom først til ulykkessted når en bil kolliderte rett i førersiden i ca 50-60 kmt.
Gjest Gorgonzola Skrevet 10. september 2012 #5913 Skrevet 10. september 2012 (endret) I SW er jeg er ikke helt sikker på om jeg liker The phantom menace eller A new hope best. Xcuse me for interrupting! Dersom du er i tvil om det ovenstående er du, med respekt å melde, ingen Die Hard SW fan. Episode IV, V og VI er i en klasse og divisjon for seg, ferdig snakka. Min personlige favoritt er episode V, The Empire strikes back. Bandit: Hvor høy/lav er oddsen på at din frekventering på KG fikser en date/dame for deg? Endret 10. september 2012 av Gorgonzola 1
Gjest Herr Heftig Skrevet 10. september 2012 #5914 Skrevet 10. september 2012 Alle hater alle Noz. Inger svarer på mine. For å være ærlig så er denne tråden en samtale mellom 5-6 personer. Semper FI: Favorittfotballspiller? Jeg går ikke på heksejakt etter folk. Men f.eks når det er klart og tydelig at x antall personer har kun enveissamtaler, da kan de heller ta det på PM. Det blir ikke inkludering av 3 part i bunn og grunn når man ser at det er fra X1 til X2 og de inkluderer X3. X3 spør X1 et spm tilbake og inkluderer X2. X2 spør X3 og inkluderer X1. Når denne formelen går i en evig loop som de fleste kan se mer eller mindre om man har stukket gaffelen i begge øynene. Jeg har selv lugget på sykehuset i 3 uker pga fall fra 4 meter rett ned på skarpe stener. Endte opp med flere brukne ribben, arm, kjeve, hjernerystelse, dype kutt og nesten blind på venstre øye. Ellers har jeg gått i autovernet med min første bil som var nissan primera. Kom først til ulykkessted når en bil kolliderte rett i førersiden i ca 50-60 kmt. Semper Fi: Hvorfor svarte du ikke på spørsmålet mitt NozMonster: Hva er din nest største lidenskap? (forutsatt at giraffer er den største) Cuddlegirl: Hva syntes du om punktene mine? Har flere på lager, men tre får holde for denne gang.
Gjest Eurodice Skrevet 10. september 2012 #5915 Skrevet 10. september 2012 Arabella: Hvor gammel er du egentlig? Det er en dyp hemmelighet . Mammamora: Hva er grunnen til nicket ditt?
SemperFi Skrevet 10. september 2012 #5916 Skrevet 10. september 2012 Semper Fi: Hvorfor svarte du ikke på spørsmålet mitt For at jeg har gitt opp denne tråden. Favorittspiller er A. Iniesta.
Silfen Skrevet 10. september 2012 #5917 Skrevet 10. september 2012 Xcuse me for interrupting! Dersom du er i tvil om det ovenstående er du, med respekt å melde, ingen Die Hard SW fan. Jeg er absolutt ingen die hard noe som helst. Det overlater jeg til nerdene.
Silfen Skrevet 10. september 2012 #5918 Skrevet 10. september 2012 Det er en dyp hemmelighet . Dvs at du føler deg noe gammel her blant alle fjortisene? Ingen skam å være pensjonist, vet du.
Gjest hogwash Skrevet 10. september 2012 #5919 Skrevet 10. september 2012 ... Hogwash: har du innvia lammesesongen enda? Bare i form av koteletter. Fårikål er jeg ikke så stor fan av Aphrodite: Har du tenkt å fortsette med kampsport resten av livet? (eller så lenge helsa holder..) Solsenga: Har du et spesielt nært forhold til noen i din familie?
Gjest Eurodice Skrevet 10. september 2012 #5920 Skrevet 10. september 2012 Dvs at du føler deg noe gammel her blant alle fjortisene? Ingen skam å være pensjonist, vet du. Det er mye fjas og internt i snikk-snakk-trådene, men de er vel ikke ment for annet, heller. Det er en kjensgjerning at hovedvekten av medlemmene er ganske unge. Jeg dropper innom av og til, er jo litt gøy, også. Det er en mellomting mellom å være fjortis og pensjonist, vet du . Forresten sier man vel pensjonist om folk som for eksempel får uføretrygd, også?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå