Gjest Drue Skrevet 10. september 2012 #5881 Skrevet 10. september 2012 For et spørsmål. Men: Drue: Hva er dette for noe snakk om en dokke? Det spørsmålet er det beste jeg har kommet med. Helt seriøst. Det baserer seg egentlig på at jeg og en kamerat har tulla om at vi skal skaffe dama hans en dildo som er et avstøp av tvillingbroren hennes, og ikke si det til henne før etter at hun har brukt den. Spørsmålet er bare hvordan vi får lurt tvillingbroren til å gi oss et avstøp av kølla. Men ja, jeg er spent på hva Noz svarer. Angående dokka: Flair sendte meg en opplåsbar dokke som fikk smake drua før jeg sendte den i retur. Så gjenstår det å se om hun smaker på vinen som følger med. Hahaha! Drue: Er du flink til å danse? Gjennomsnittlig vil jeg si. Jeg har sjangerbredde som styrke. Jeg kan forresten danse folkedans også. Halling, springar, gangar...you name it. Haha! Jada, Druaa. Men det er fortsatt mange jeg har spurt, som ikke har giddet og svart Flair: Et farlig dyr du godt kunne tenke deg som kjæledyr, bare fordi den er så søt? Drua: Fornøyd nå? Veldig flink jente Hogwash: har du innvia lammesesongen enda?
Sweet77 Skrevet 10. september 2012 #5882 Skrevet 10. september 2012 (endret) Angående dokka: Flair sendte meg en opplåsbar dokke som fikk smake drua før jeg sendte den i retur. Så gjenstår det å se om hun smaker på vinen som følger med. Hahaha! Drue: fortell som det var, du fikk ikke noen dame så jeg sendte deg den av ren medlidenhet. Og den returpakken har jeg ikke åpnet selv om du unnlot å skrive avsenderadresse på den, det luktet helt jææævlig av den så det var ikke så vanskelig å skjønne hvor den kom fra. Blir nok aldri noen felles vinkveld på oss to, de druene eller hva det er kan du holde for deg selv, det her var bare for ekkelt... Men EDIT: Bra den tjente sin hensikt i alle fall Nye opplysninger: Fikk politiet til å åpne den. Den hadde spontanantent på veien. Endret 10. september 2012 av Flair 1
Gjest Gorgonzola Skrevet 10. september 2012 #5883 Skrevet 10. september 2012 (endret) Gorgon Kan jeg være med neste gang? Ναι, βέβαια Flanør: Nevn minst tre aspekter ved kvinner du ikke helt begriper men som samtidig begeistrer/fasinerer deg Right. Du er for øvrig en god iakttager, så du får spørsmålet i retur :-) Dette blir en sånn kvinne-som-gruppe-betraktning, altså noe som er relativt typisk for det soleklare flertall av disse fantastiske skapningene, men jeg benekter altså ikke at det finnes unntak 1. Kvinners eventyrlige evne til å sense at alle/de fleste har det ålreit i en større gruppe. De følger med/føler/scanner/analyserer og handler deretter på en måte og et nivå jeg ikke er i nærheten av. Blir stadig like overrasket hver gang, og innser selvsagt viktigheten av kvinners tilstedeværelse i nesten alle situasjoner/settinger. 2. Selv om jeg nå (endelig) er blitt stor gutt og dermed omgås voksne kvinner (eller eldre kjærringer som KG hopen ville kalt dem ) så er jeg fremdeles like fasinert av kvinners dyriske og instinktive atferd. Selvsagt styrt av hormoner og menssyklus og hva det nå kalles alt sammen. Kvinner er mye mer dyriske enn menn, i nesten alle situasjoner, vi gutta er kun dyriske i unntakssituasjoner mens dere lar livet styres av dette, mer enn dere liker å innrømme. Slitsomt for oss? Javisst. Bra for oss? Åpenbart. Enten det er daglige småting i forholdet, unger, sex, what to do or what to wear. 3. Kvinners kropp, former, duft, mykhet, graisøsitet, ALT eksteriøret. Jeg blir fullstendig fintet ut av en kvinnemage, en ankel, en hals eller nakke, måten dere beveger dere på, enten det er hele kroppen eller et håndledd, hodet på skakke, et bein over det andre osv osv. Sluker dere rått Gorgonzola: Du blir invitert med på en tur til afrika. En del av opplevelsen er en jaktsafari. Ville du blitt med, eller unngår du å drepe dyr? Jeg hadde ikke blitt med. Makter ikke drepe dyr. Unntatt er innsekter, edderkopper (verste som finnes), fisk og krabber. Pattedyr? Ikke pokker! Altfor bløthjertet Vampen: Kun lov å velge ett alternativ; A) Kanotur i sommervarmt Sibir, med ørretfiske, bål, telt og kamera. B) Shopping og kultur i Budapest C) Roskilde festivalen D) Sykkel, sololje, nudiststrand og slækking på Menorca Endret 10. september 2012 av Gorgonzola 2
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 10. september 2012 #5884 Skrevet 10. september 2012 (endret) Gorgonzola: Holder du hodet kaldt i krisesituasjoner? Flanør: Hva får deg til å gråtè? Bandit: Hva er det mest macho du ha gjort i det siste? Cadjack: Speedo eller badeshorts? Bud: Når hadde du sist på deg dress? Drue: Kommer du til å farge håret når det begynner å bli grått? Endret 10. september 2012 av Maria_Marihøne
Gjest NozMonster Skrevet 10. september 2012 #5885 Skrevet 10. september 2012 (endret) NozMonster: Du får en dildo av kjæresten din, og har aldri før opplevd at en dildo passer deg så godt. Etter innvielsen får du vite at dildoen er et avstøp av penisen til en halvbror du ikke visste at du hadde, og som du aldri kommer til å møte (han bor i Venezuela). Beholder du dildoen eller ikke? nei, det hadde jeg ikke klart! Det er nesten incest jo! neida, det er jo ikke det.. men jeg frykter at småekle tanker bare kommer til å dvele i topplokket om jeg skulle ha brukt den igjen etter å ha fått vite om det... Solsenga: har du/har du hatt en venn eller fler som du egentlig ikke liker/ som du er sammen med pga sympati eller liknene? Badebing: om du finner en katt som er veldig skadd (for skadd til å repareres)- klarer du å ta livet av den da? (enten med hendene dine eller ved hjelp av en stein/sokk/) Marihøna: har du og en partner noen gang blitt tatt på fersken? fortell Endret 10. september 2012 av NozMonster
TheHairyToothfairy Skrevet 10. september 2012 #5886 Skrevet 10. september 2012 Cadjack: Speedo eller badeshorts? Badeshorts, jeg hater når kvinner glor og menn får penismisunnelse. Marihøna: Langtur. Sitte på eller kjøre sjøl? 1
Cuddlegirl Skrevet 10. september 2012 #5887 Skrevet 10. september 2012 Cuddlegirl: har du noe på gang med noen for tida ? Nei, det har jeg ikke. Herr Heftig: 5 egenskaper du ser etter i en jente?
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 10. september 2012 #5888 Skrevet 10. september 2012 (endret) Marihøna: har du og en partner noen gang blitt tatt på fersken? fortell Bra for meg, men kjedelig for dere, jeg har aldri blitt ferska Marihøna: Langtur. Sitte på eller kjøre sjøl? Siden jeg ikke har lappen selv, er det nok tryggest at jeg sitter på :gjeiper: Silfen: Hvilken film kan du se om igjen og om igjen uten å bli lei? Vampen: Hvilken karakter fra en TV-serie kunne du tenke deg å spille, evnt spille mot? Endret 10. september 2012 av Maria_Marihøne
Gjest Drue Skrevet 10. september 2012 #5889 Skrevet 10. september 2012 (endret) Drue: Kommer du til å farge håret når det begynner å bli grått? Jeg har allerede et par grå hår, og nei, jeg kommer ikke til å farge det! Gleder meg til den dagen også skjegget blir grått. Digger grått hår, og jeg tror jeg kommer til å bli (om mulig) enda mer sexy med det. Håper bare øyenbrynene ikke forblir mørke. Jeg gidder ikke noe Sean Connery/Sasha Gabor opplegg. Jeg farga håret (lilla) da jeg gikk på videregående og var rocker. Det ble med den ene gangen. Aranciata: har du prøvd hasj? Endret 10. september 2012 av Drue 1
Wednesday Skrevet 10. september 2012 #5890 Skrevet 10. september 2012 Wednesday: har du hatt mareritt da du var liten, og isåfall husker du om hva? jaaa husker spesielt en drøm jeg hadde når jeg var rundt 5-6.. jeg satt på en huske, som hang i et stoort tre på en eng hvor det var grønt så langt øyet kunne se... jeg hadde på meg en hvit penkjole og hatt...jeg husket frem og tilbake mens jeg sang og koste meg... men så mister jeg kontrollen på husken, og den går fortere og fortere..og det samme gjorde sangen min ... jeg kom meg ikke av og ble veldig redd... hadde det marerittet mange ganger faktisk ;( hva med deg Guybrush?
Silfen Skrevet 10. september 2012 #5891 Skrevet 10. september 2012 Silfen: Hvilken film kan du se om igjen og om igjen uten å bli lei? Jeg er så langt ikke lei verken HP eller SW. Caddis; Du har ved en feiltagelse invitert ikke en, ikke to, men hele tre KåGe-jenter på date på en lørdag. Hvordan arrangerer du dagen? Og du kan ikke ta en fellesdate.
Gjest Skrevet 10. september 2012 #5892 Skrevet 10. september 2012 jaaa husker spesielt en drøm jeg hadde når jeg var rundt 5-6.. jeg satt på en huske, som hang i et stoort tre på en eng hvor det var grønt så langt øyet kunne se... jeg hadde på meg en hvit penkjole og hatt...jeg husket frem og tilbake mens jeg sang og koste meg... men så mister jeg kontrollen på husken, og den går fortere og fortere..og det samme gjorde sangen min ... jeg kom meg ikke av og ble veldig redd... hadde det marerittet mange ganger faktisk ;( Det hørtes ekkelt ut Drua: Den beste og dårligste norske filmen?
Gjest NozMonster Skrevet 10. september 2012 #5893 Skrevet 10. september 2012 silfen: er det en grunn til at du ignorerer alle spørsmålene jeg stiller deg? :/
Guybrush Skrevet 10. september 2012 #5894 Skrevet 10. september 2012 jaaa husker spesielt en drøm jeg hadde når jeg var rundt 5-6.. jeg satt på en huske, som hang i et stoort tre på en eng hvor det var grønt så langt øyet kunne se... jeg hadde på meg en hvit penkjole og hatt...jeg husket frem og tilbake mens jeg sang og koste meg... men så mister jeg kontrollen på husken, og den går fortere og fortere..og det samme gjorde sangen min ... jeg kom meg ikke av og ble veldig redd... hadde det marerittet mange ganger faktisk ;( hva med deg Guybrush? Kan bare huske en gang. Hufsa!!! Jeg var livredd og 6 år gammel. Brrrr. Vampen: noen bra nhe film/serie/spill å anbefale ?
Gjest Skrevet 10. september 2012 #5895 Skrevet 10. september 2012 Kan bare huske en gang. Hufsa!!! Jeg var livredd og 6 år gammel. Brrrr. Tror du er litt redd enda jeg Herr Heftig: Hvor mange ganger i måneden spiser du frossenpizza, cirka? 1
Puserjenta Skrevet 10. september 2012 #5896 Skrevet 10. september 2012 Katy perry: har du noen kule planer de neste månedene?? Maria m: strutter du for tiden?
Gjest Herr Heftig Skrevet 10. september 2012 #5897 Skrevet 10. september 2012 To spørsmål allerede; stas. Herr Heftig: 5 egenskaper du ser etter i en jente? Nå har jeg ingen tydelig definert smak i kvinner, men fem egenskaper skal jeg nok klare å diske opp: 1. Jeg liker jenter som er glade i å snakke, gjerne uten å vente på svar før de fortsetter. 2. Det ville være en stor fordel om hun var glad i å trene slik at vi kan motivere hverandre dersom den ene skulle finne sofaen mer fristende enn treningssenteret/joggeløypa. 3. Seksuelt frigjort/nysgjerrig. Man trenger ikke like alt, men det meste skal prøves, enkelte unntak finnes selvsagt. 4. Sett i sammenheng med punktet over virker kanskje dette litt hyklerisk, men jeg foretrekker jenter som ikke har pult halve Norge før hun blir sammen med meg. 5. Dette punktet er sikkert veldig klisjé, men jeg inkluderer det likevel fordi det er så viktig: Hun burde være snill/positiv. Litt baksnakking og sånt i hverdagen går helt greit, vi trenger alle å få ut litt frustrasjon, men jeg orker ikke folk (jenter er jo folk de også) som skalsnakke drit om alt og alle hele tiden og som klager og kritiserer. Herr Heftig: Hvor mange ganger i måneden spiser du frossenpizza, cirka? Så langt i år har spist 3 frossenpizzaer, så jeg ligger vel på ca 5 i året. Vi kan runde av og si 0,5 ganger i måneden. Cuddlegirl: Hvordan kom du på et så bra spørsmål? Silfen: Dersom HP og SW står for Harry Potter og Star Wars, hvilke enkeltfilmer liker du best i disse filmseriene? Drue: Hvordan fikk du Flair til å spandere sex-dukke på deg? Kan jo være nyttig å kunne. Jeg måtte skrive dette innlegget to ganger fordi jeg klarte å slette hele drit da jeg var ferdig første gang. Blææ
pinar Skrevet 10. september 2012 #5898 Skrevet 10. september 2012 Ναι, βέβαια Poú prépei na páme ? Gleder meg Lillesiren Hvor gammel er du?
Gjest Eurodice Skrevet 10. september 2012 #5899 Skrevet 10. september 2012 (endret) Poú prépei na páme ? Gleder meg Mboreí avrio stin Kriti; Endret 10. september 2012 av Arabella
Gjest Gorgonzola Skrevet 10. september 2012 #5900 Skrevet 10. september 2012 Gorgonzola: Holder du hodet kaldt i krisesituasjoner? Oi, tøff fråga....... alle indikasjoner og forventninger til en ekte mann med stor M indikerer et soleklart og småbarskt "selvsagt". Hva er krisesituasjon? Brann(både fotballlaget og flammer og røyk er jo krise )?, ulykker? Plutselig alvorlig sykdom? Jeg trodde jeg hadde mista min yngste sønn da han, som to-åring, klasket i bakken etter tre meter fritt fall, og hvorvidt jeg var rasjonell og fornuftig da kan nok diskuteres. For ordens skyld: Det gikk bra med ham, han er så normal som det er mulig å hevde at 16 åringer er i dag. Har ellers vært borti situasjoner bl.a. i Forsvaret som har vært nære på alvorlige greier og både nødlandinger og mere "vanlige" berg-og-dalbane landinger med SAS (har primært flydd Norwegian siden 2004) hvor jeg har vært vesentlig roligere enn mange av mine (primært kvinnelige) medpassasjerer. Dermed ble vel svaret et klart og entydig "tja"? Zaphireh: Konsert med Gojira eller Coldplay? Cuntzilla: Sykepleier eller skolepike?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå