Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Fremhevede innlegg

Skrevet

CadJack: om du skulle måtte ha en elbil/miljøvennlig bil, hvilken ville du hatt? (tar sjansen på et bilspørsmål til siden du ikke skrev at du var lei av bilspørsmål i denne tråden)

Noe hybrid-idioti blir aldri å skje her, ikke før produksjonen og resirkuleringen av fuelcells blir adskillig mange ganger bedre enn det det er pr idag. Elbil er fullstendig uaktuelt. Personlig forstår jeg ikke hvordan en elbil kan være så miljøvennlig når vi sliter med å produsere nok strøm i verden. Det er ikke sånn at strømmen til den bilen kommer fra ingensteds.

Jeg har gjort en løsning selv på Broncosaurusen min. Det er en stor bil på 2.2 tonn og med fem liter slagvolum på motoren, mekanisk firehjulsdrift, og det er selvfølgelig en bensinmotor. Men hun har to fueltanker, den ene tar bensin og den andre tar gass. Fordelene er store, både for lommeboken og miljøet. Jeg taper ikke all verdens med kraft for å drive denne bilen, hun er like billig å kjøre som en Ford Focus. Avgassene er bagatellmessige kontra når hun drives på bensin.

Denne konverteringen kan gjøres på absolutt alle bensinbiler, og gevinsten er størst på de eldste bilene - som pr idag forurenser mest. Jeg forstår ikke hvorfor dette ikke belønnes av staten, tvert imot begynte statens vegvesen å forby slike konverteringer fordi "det var ombygging av bilen".

Sannheten er mer det at det betyr mindre avgiftskroner i kassen.

Swarovski: når frøkenen har datet - hva er det verste du har opplevd at en fyr har hatt på seg av klær på daten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må jeg ta høyde for fysikk? haha

Dersom du skal synge Tacata når vi går knask eller knep, så får jeg være en 60's jukebox og du være mynten som skal i sprekken. ;)

I'm in! Pun Intended!

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

NozMonster: hvor lenge er det siden du opplevde det?

et par-tre måndter siden.

Noz: Hva er det ekleste du vet?

det ekleste innenfor hvilket som helst tema i hele verden? hmm.. det er jo ihvertfall vanskelig å velge da... jeg synes ordet "pudding" er veldig ekkelt, men jeg synes bæsjesex er enda eklere på alle måter, mens jeg synes smalahove og liknene ekkelheter er veldig ekle matretter...

NozMonster: Tegnet og sendte du inn sjirafftegninger (eller bilder med sjiraffer på) til han som skulle samle inn 1 mill sjiraffer for en stund siden?

eehh- jaaaa :sjenert:

opptil flere...

Mammamora: har du sett en eller fler av de sjiraffene på den siden, som du tenkte kanskje muligens jeg hadde sent inn?

Auroressa: Gjør du ut av mor- og farsdagene?

Drua: om du ikke liker damas antrekk når dere skal ut å møte for.eks foreldrene dine eller ut å spise eller liknene- sier du ifra til henne da, eller later du som ingenting? eller hva?

Flanør: Liker du best å lage mat til andre, eller bli laget til av andre? hvorfor?

SIlfen: Hvilke høytid/ helligdag liker du best? hvorfor?

Skrevet

I'm in! Pun Intended!

Come on October!

Skrevet

CadillacJack: Har du noen tips til oss yngre gutta om å please ei dame - noe du selv ikke var klar over i 20-åra ? :)

jeg har i alle fall en god del tips om hva man IKKE skal gjøre.

1. aldri aldri aldri bestill pasta med tomatsaus eller lignende om du har på deg lyse klær når du er på date.

2. om dere skal ut på byen sammen - drit i å gå der kompisene dine kommer til å være. disse er som oftest beruset, og du har ingen kontroll over hva de kommer til å si eller gjøre til/mot kvinnen du har med deg.

3. ikke gjør det så himla åpenlyst at du satser på sex første kvelden. kondomene dine skal anskaffes god tid i forveien og holdes skjult frem til de faktisk skal monteres.

4. aldri la en kvinne ta på deg den allerede nevnte kondomen. "det er jo fremdeles plass igjen! hvorfor er du så liten, småen?"

4b. aldri spør en kvinne om du er liten. om du lurer, så holder det å ta av deg buksene. om hun sier "aaaw", så er det på tide å kjøpe en Porsche.

5. vask håret, for faen. kvinner bryr seg om hår.

6. puss skoene. kvinner bryr seg om sko

7. RYDD BILEN! i alle fall om du fremstår som bilinteressert. hvis øyenstenen din ser ut som bakgården til en skrothandel, så fremstår du som en slask. du vil neppe få rote i bakgården til kvinnen.

8. når jenta forteller deg at hun er vegetarianer, gjør alt du kan for å ikke virke sjokkert eller skeptisk. det er heller ikke ok å spørre om hun allikevel svelger.

9. sørg for å ha like sokker. om de er sorte, så er det ikke ok om de har forskjellig kulør.

10. ta bildet av exen din ut av lommeboken.

11. kvinner elsker å snakke om seg selv. spør, ikke fortell.

12. kvinner elsker ikke å snakke om exen din. de blir også skeptiske om du utleverer alle feil og mangler i ditt forrige forhold. "kommer han til å gjøre det samme med meg?"

13. det er ikke sikkert rompehumor er akseptert. OM det er, she's a keeper.

14. kvinner elsker mye oppmerksomhet, men husk at det er en tynn linje før du er over i stalking. det funker bare for edward cullen.

15. i det øyeblikket du har henne i bilen din - gir høyt! det funker ikke å ha høyt turtall sidelengs gjennom svingene. MENN tenner på racerbiler. om kvinnen gjør det, se punkt 13. she's a keeper.

16. på første daten - aldri ligg med en full kvinne. aldri. gjelder for så vidt uansett hvilken date det er. er hun for full, bit det i deg - det er bedre å ta saken i egne hender. trist men leit, etc.

17. om du har hund/katt. sørg for at klærne dine ikke ser ut som en dyrepark full av hår.

18. aldri ta daten hjem første kvelden, men om du gjør - sørg for at huset ser respektabelt ut. det gjør ikkeno om det lukter grønnsåpe. ta ned carmen electra-plakaten.

19. IKKE BIT NEGLER

20. rent undertøy, for faen. sørg for at alt sånt er rent og pent - står du og mangler dette rett før du skal avgårde så er du en dott. vask kroppen din. også føtter og junior.

et lite utdrag fra dating women for dummies, av undertegnede. før du spør - ja, enkelte punkter er selvopplevde.

Guybrush: føler du deg litt mer trygg på oppgaven nå?

Lillesiren: noe du ville tilføyd?

• Liker 4
Skrevet (endret)

Flair: nevn 1 ting du er fornøyd og 1 du er missfornøyd med vedrørende personlighet og utseende :)

Veldig fornøyd med bakenden min :nigo: og med at jeg sjelden har vett nok til å være redd.

Litt mindre fornøyd med... er egnetlig ganske fornøyd med hele kroppen min?

Men kunne tenkt meg å bli litt flinkere til å passe tiden. Der har jeg et klart forbedringspunkt, så har du en mirakelkur, KJØR PÅ.

Mazda-Cosmo--5174.jpg

den her. Eunos Cosmo. kjenner en som har en sånn. :sjarmor:

Flair: Du må reise med buss. 45 minutter. Du kommer inn i selve bussen, og her er det tre ledige sitteplasser. Den ene er ved siden av en mann i størrelse xxxl som lukter litt svett og spiser ostepop. Den andre er ved siden av en afrikaner som snakker høyt i telefonen sin HELE turen, på sitt morsmål. Den tredje og siste er ved siden av en mor med sin 4 måneder gamle sønn som griner og gulper.

Nei, du får ikke stå. Du må sitte.

Ahhhh, nydelig bil :))))))

Jeg tror definitivt jeg hadde valgt ungen. Den kunne jeg tatt på fanget og kaldkvelt på veien... hehe, nei, seff ikke. Men barnegråt og babygulp er det som irriterer meg minst av nevnte situasjoner :)

1. aldri aldri aldri bestill pasta med tomatsaus eller lignende om du har på deg lyse klær når du er på date.

2. om dere skal ut på byen sammen - drit i å gå der kompisene dine kommer til å være. disse er som oftest beruset, og du har ingen kontroll over hva de kommer til å si eller gjøre til/mot kvinnen du har med deg.

3. ikke gjør det så himla åpenlyst at du satser på sex første kvelden. kondomene dine skal anskaffes god tid i forveien og holdes skjult frem til de faktisk skal monteres.

4. aldri la en kvinne ta på deg den allerede nevnte kondomen. "det er jo fremdeles plass igjen! hvorfor er du så liten, småen?"

4b. aldri spør en kvinne om du er liten. om du lurer, så holder det å ta av deg buksene. om hun sier "aaaw", så er det på tide å kjøpe en Porsche.

7. RYDD BILEN! i alle fall om du fremstår som bilinteressert. hvis øyenstenen din ser ut som bakgården til en skrothandel, så fremstår du som en slask. du vil neppe få rote i bakgården til kvinnen.

8. når jenta forteller deg at hun er vegetarianer, gjør alt du kan for å ikke virke sjokkert eller skeptisk. det er heller ikke ok å spørre om hun allikevel svelger.

9. sørg for å ha like sokker. om de er sorte, så er det ikke ok om de har forskjellig kulør.

12. kvinner elsker ikke å snakke om exen din. de blir også skeptiske om du utleverer alle feil og mangler i ditt forrige forhold. "kommer han til å gjøre det samme med meg?"

14. kvinner elsker mye oppmerksomhet, men husk at det er en tynn linje før du er over i stalking. det funker bare for edward cullen.

15. i det øyeblikket du har henne i bilen din - gir høyt! det funker ikke å ha høyt turtall sidelengs gjennom svingene. MENN tenner på racerbiler. om kvinnen gjør det, se punkt 13. she's a keeper.

16. på første daten - aldri ligg med en full kvinne. aldri. gjelder for så vidt uansett hvilken date det er. er hun for full, bit det i deg - det er bedre å ta saken i egne hender. trist men leit, etc.

17. om du har hund/katt. sørg for at klærne dine ikke ser ut som en dyrepark full av hår.

18. aldri ta daten hjem første kvelden, men om du gjør - sørg for at huset ser respektabelt ut. det gjør ikkeno om det lukter grønnsåpe. ta ned carmen electra-plakaten.

19. IKKE BIT NEGLER

20. rent undertøy, for faen. sørg for at alt sånt er rent og pent - står du og mangler dette rett før du skal avgårde så er du en dott. vask kroppen din. også føtter og junior.

et lite utdrag fra dating women for dummies, av undertegnede. før du spør - ja, enkelte punkter er selvopplevde.

Æsj, hvis alle mannfolka begynner å følge det her så blir det jo UMULIG å skille de gode fra de dårlige.

Endret av Flair
Skrevet

Drue; Samme spm til deg som du ga meg..hvor mange ganger i uken?

Et par ganger i uka :)

Drue: Beste avis?

Morgenbladet.

Drue: Skal du snart opprette en ny morsom snikk-snakk-tråd ? :)

Hmmm, i hodet mitt driver jeg og utvikler en "spør en bruker 2.5.". Norah og dem snakker om spør en bruker 3.0.

Drua: om du ikke liker damas antrekk når dere skal ut å møte for.eks foreldrene dine eller ut å spise eller liknene- sier du ifra til henne da, eller later du som ingenting? eller hva?

Hmmm. Jeg tror jeg har til gode å oppleve det. Jeg aner ikke hva det skulle ha vært. Jeg synes f.eks. det bare er kult med stor utringning, og jeg pusher som regel på for at hun skal ha større. Men joda, jeg hadde nevnt det, men som sagt, jeg har til gode å oppleve det. Da jeg gikk på vgs. sa jeg til (den gang) dama mi at hun hadde et plagg jeg hata, men jeg ville ikke si hvilket. Haha! Dust gjort. Det var en tynn narkisaktig second hand brun boblejakke som var litt for kort.

Flair: hvor blir det av dokka? Har den kommet i retur?

BusteMartePinn: har du noen gang sagt til en fyr: "Du kan IKKE danse, ass"? Hvordan tok han det?

Maria Marihøne: Du er singel. Du er på et utested. Du er rett og slet HEIT! Drømmemannen kommer inn døra sammen med to kamerater, ei dame og hennes chiuaua. Du blir mo i knæra og tenker at "Jeg må få telefonnummeret hans". Hvordan går du fram?

Skrevet

.Flair: hvor blir det av dokka? Har den kommet i retur?

Jepp, tilgriset og jævlig.

Ikke prøv å unnskylde deg.

Skrevet

19. IKKE BIT NEGLER

Eneste jeg ble nysgjerrig på; hva er rompehumor?

Skrevet

Eneste jeg ble nysgjerrig på; hva er rompehumor?

megapyton1.jpg

Skrevet (endret)

NozMonster: Du får en dildo av kjæresten din, og har aldri før opplevd at en dildo passer deg så godt. Etter innvielsen får du vite at dildoen er et avstøp av penisen til en halvbror du ikke visste at du hadde, og som du aldri kommer til å møte (han bor i Venezuela). Beholder du dildoen eller ikke?

Jepp, tilgriset og jævlig.

Ikke prøv å unnskylde deg.

Veit du setter pris på en dokkecreampie!

Endret av Drue
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet (endret)

Maria Marihøne: Du er singel. Du er på et utested. Du er rett og slet HEIT! Drømmemannen kommer inn døra sammen med to kamerater, ei dame og hennes chiuaua. Du blir mo i knæra og tenker at "Jeg må få telefonnummeret hans". Hvordan går du fram?

Jeg kidnapper bikkja til dama og legger igjen en lapp hvor det står: "Gi meg tlfnr til XXX eller så får du aldri se Princess igjen" :nigo:

Flair: Hva syns du er skikkelig harry, som du selv gjør/har?

Endret av Maria_Marihøne
Skrevet

Cad og Dream. Dere må følge retningslinjene! Kommentarer til spørsmål og kommentarer til kommentarerer skal følges opp med spørsmål! Skjerpings!

Se, sånn her:

Badabing: når var sist du løp fra noen, og hvorfor gjorde du det?

Skrevet

:spy:

Flair: Hva syns du er skikkelig harry, som du selv gjør/har?

hmmm... er snusing harry nok??

Men gjemmer den godt på siden da, er jo ikke spesielt sjarmerende i ansiktet på en dame(!) om den synes. Selv om boksen fint kan ligge fremme - hvilket jeg ser som min menneskerett. Tar dog hensyn dersom det befinner seg sarte sjeler i nærheten - OG de samtidig ikke snuser selv.

Samme tilbake til deg, Maria Marihøne, for du virker jo så søt :)

Gjest Swarovski
Skrevet

Swarovski: Klarer du å uttale skj, kj, sj-lydene riktig muntlig?

Jeg vokste opp på 80-tallet hvor vi faktisk øvde på slike ting på skolen. Og det var ikke et utbredt problem. Så ja, jeg kan uttale de rett. Ikke noe sjino her i gården ;)

Swarovski: Hva tror du skjer etter døden?

Ingenting. Kroppen råtner og blir til jord. Vel, untatt de delene av skjelettet som beklageligvis blir gravd opp for tidlig. De får se sollyset nok en gang...

(Det merkes ikke at jeg har jobbet på en kirkegård vel? :tongue: )

Swarovski: når frøkenen har datet - hva er det verste du har opplevd at en fyr har hatt på seg av klær på daten?

I motsetning til visse KG damer, så har jeg ikke en sterk kjærlighet for joggebukser. De er greie nok til sin tid. En date er ikke en slik tid :gjeiper:

NozMonster: Du får en dildo av kjæresten din, og har aldri før opplevd at en dildo passer deg så godt. Etter innvielsen får du vite at dildoen er et avstøp av penisen til en halvbror du ikke visste at du hadde, og som du aldri kommer til å møte (han bor i Venezuela). Beholder du dildoen eller ikke?

:skratte: For et spørsmål. :daane:

Men: Drue: Hva er dette for noe snakk om en dokke?

Gorgonzola: Du blir invitert med på en tur til afrika. En del av opplevelsen er en jaktsafari. Ville du blitt med, eller unngår du å drepe dyr?

(Tror jeg må gå igjennom tråden og lista mi igjen.. jeg har glemt halvparten av de som er tilstede i denne tråden :sukk: )

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

:spy:

hmmm... er snusing harry nok??

Men gjemmer den godt på siden da, er jo ikke spesielt sjarmerende i ansiktet på en dame(!) om den synes. Selv om boksen fint kan ligge fremme - hvilket jeg ser som min menneskerett. Tar dog hensyn dersom det befinner seg sarte sjeler i nærheten - OG de samtidig ikke snuser selv.

Samme tilbake til deg, Maria Marihøne, for du virker jo så søt :)

Tja, jeg drar på charterferie, og til og med på harrytur til Sverige. Og så synger jeg hjertelig med til Plumbo :fnise: Hva er det jeg gjør som ikke er harry, liksom ;)

Og snusing er harry, men du er tilgitt for du er jo så søt :)

Drue: Er du flink til å danse?

• Liker 1
Skrevet

Jada, Druaa. Men det er fortsatt mange jeg har spurt, som ikke har giddet og svart :snurt:

Flair: Et farlig dyr du godt kunne tenke deg som kjæledyr, bare fordi den er så søt?

Drua: Fornøyd nå?

Skrevet

Tja, jeg drar på charterferie, og til og med på harrytur til Sverige. Og så synger jeg hjertelig med til Plumbo :fnise: Hva er det jeg gjør som ikke er harry, liksom ;)

Og snusing er harry, men du er tilgitt for du er jo så søt :)

Drue: Er du flink til å danse?

Jippiiii!!!

Skrevet

Jada, Druaa. Men det er fortsatt mange jeg har spurt, som ikke har giddet og svart :snurt:

Flair: Et farlig dyr du godt kunne tenke deg som kjæledyr, bare fordi den er så søt?

Drua: Fornøyd nå?

En tiger. Eller en ørkenrev, men jeg vet ikke hvor farlig den er:

ny3_0.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...