Gjest NozMonster Skrevet 9. september 2012 #5801 Skrevet 9. september 2012 NozMonster: Skal DU se Skal vi danse? ja, jeg må nesten titte litt på det... Noz: Når du er 60 og ser tilbake på livet, hva ønsker du da å glede deg mest over ? forhåpentligvis mine 2-3 barn og mine 7-8 barnebarn men jeg er nok stygt redd for at det ikke kommer til å skje gorgonzola: bruker du mye gorgonzola til matlaging? isåfall, hvilke retter er favoritt(ene) ? vampen: har du noen gang sag/gjortt noe, kun for å få medfølelse?
Gjest norah Skrevet 9. september 2012 #5802 Skrevet 9. september 2012 (..........................................................) Åhja. Ja. Åokei. Mhm.......... Bortsett fra det med ost&fløte&sigarett er jeg med på helst begge alternativer om mulig. Så er det jo flaks for deg at min ultimate sexsang er nettopp er Bleed av Meshuggah. Hah! Drue: Hvordan har det seg at du vet hvordan så mange ser ut her inne uten at de har lagt ut bilde av seg selv? Er du synsk, eller får du bare masse PM`er fra søte jenter? Svar ærlig nå. Svar til CadJack: Ja, egentlig - men så har jeg egentlig lyst å stille litt mer substante/ spørsmål enn "hva liker du til middag" - men kanskje vi må opprette en egen "spør en bruker om noe litt småkomplekst". Den tråden hadde jeg likt innmari mye. 1
Gjest hogwash Skrevet 9. september 2012 #5803 Skrevet 9. september 2012 ... hogwash: hva synes du at du er flinkere til enn hva kompisene dine er? ... Å tenke på hvilke konsekvenser handlinger kan få Og ikke minst å vite når det er på tide å sjangle hjemover. Katten: Angrer du på at du ødela mystikken og postet bilder? Mynona: Har du noen gang vært i en skikkelig slåsskamp? NuskMonster: Tror du du hadde slått meg i basket?
Gjest Cuntzilla Skrevet 9. september 2012 #5804 Skrevet 9. september 2012 norah: Nå må jeg bare spørre - bruker du Barolo i saus? For en dekadanse! Jeg vil på middag hos deg. Men jeg kan ikke se på når du heller den vinen i saus, haha. Ikke barberaen heller for den saks skyld. Kanskje litt av pappversjonen, om den er noen dager gammel. Åh. Nå fikk jeg lyst på vin.
Gjest Drue Skrevet 9. september 2012 #5805 Skrevet 9. september 2012 Drue: Når var du sist på kino, og hva så du? terningkast ?;p Jeg så Kon-Tiki på kino for to uker sida. Terningkast tre. Drua: Den beste filmen med DiCaprio i hovedrollen? Det må bli Catch me if you can. Enig? Drue: Hva er det mest romantiske du har opplevd? Hmmm. Det var flere år sida. Det var jeg og ei jente jeg kjente veldig veldig godt - det var mye fram og tilbake mellom oss. Jeg hadde vært hos familien hennes på middag. Da jeg skulle dra hjem ga vi hverandre en klem, og jeg førte hendene mine opp toppen hennes bak på ryggen. Hun hviska i øret mitt at jeg skulle stryke henne på rumpa, og jeg førte hendene mine nedover ryggen og nedi buksa. Det hele endte i et lidenskapelig kyss. Hele sekvensen varte i kanskje ti-femten sekunder. Vi visste at det var forbudt kjærlighet, av forskjellige grunner. Det ble aldri oss, og jeg har dessverre ikke kontakt med henne lenger, men hun dukker opp i drømmene mine (stort sett i ikke-romantiske settinger) flere ganger i uka. Drue: Hvordan har det seg at du vet hvordan så mange ser ut her inne uten at de har lagt ut bilde av seg selv? Er du synsk, eller får du bare masse PM`er fra søte jenter? Svar ærlig nå. Svar til CadJack: Ja, egentlig - men så har jeg egentlig lyst å stille litt mer substante/ spørsmål enn "hva liker du til middag" - men kanskje vi må opprette en egen "spør en bruker om noe litt småkomplekst". Den tråden hadde jeg likt innmari mye. Haha! Er det noen spesiell situasjon du sikter til? Jeg skriver og får noen PM'er, ja. Med både menn og søte jenter/kvinner. Men det er bare én person jeg har sett som ingen (ikke engang Cuntzilla) har sett. Jeg føler meg privilegert. Og forresten, snakker vi om en spør en bruker 3.0? maya76: hvor mange ganger i uka er det action i senga hos deg? 1
TheHairyToothfairy Skrevet 9. september 2012 #5806 Skrevet 9. september 2012 Svar til CadJack: Ja, egentlig - men så har jeg egentlig lyst å stille litt mer substante/ spørsmål enn "hva liker du til middag" - men kanskje vi må opprette en egen "spør en bruker om noe litt småkomplekst". Den tråden hadde jeg likt innmari mye. Ditto. Dette er jo nesten bare pusespørsmål som kommer nå.
skruf Skrevet 9. september 2012 #5807 Skrevet 9. september 2012 Jeg så Kon-Tiki på kino for to uker sida. Terningkast tre. Det må bli Catch me if you can. Enig? Hmmm. Det var flere år sida. Det var jeg og ei jente jeg kjente veldig veldig godt - det var mye fram og tilbake mellom oss. Jeg hadde vært hos familien hennes på middag. Da jeg skulle dra hjem ga vi hverandre en klem, og jeg førte hendene mine opp toppen hennes bak på ryggen. Hun hviska i øret mitt at jeg skulle stryke henne på rumpa, og jeg førte hendene mine nedover ryggen og nedi buksa. Det hele endte i et lidenskapelig kyss. Hele sekvensen varte i kanskje ti-femten sekunder. Vi visste at det var forbudt kjærlighet, av forskjellige grunner. Det ble aldri oss, og jeg har dessverre ikke kontakt med henne lenger, men hun dukker opp i drømmene mine (stort sett i ikke-romantiske settinger) flere ganger i uka. Haha! Er det noen spesiell situasjon du sikter til? Jeg skriver og får noen PM'er, ja. Med både menn og søte jenter/kvinner. Men det er bare én person jeg har sett som ingen (ikke engang Cuntzilla) har sett. Jeg føler meg privilegert. Og forresten, snakker vi om en spør en bruker 3.0? maya76: hvor mange ganger i uka er det action i senga hos deg? Ytterst varierende! Av og til frustrerende lite og av og til flere ganger i uken:-) norah: Hva skal til for at du virkelig skal mislike et menneske? Drue; Samme spm til deg som du ga meg..hvor mange ganger i uken?
Gjest Bandit Skrevet 9. september 2012 #5808 Skrevet 9. september 2012 Bandit: Leve uten poteter eller uten kjøtt? Jeg kunne fint levd uten poteter. Masse moro man kan lage med pasta, ris og salater også, uten at poteter er involvert. Kjøtt hadde jeg ikke klart meg uten. Bandit; Blir det mye fotball på poden og deg i helgen da? Det ble nå litt ja. På lørdag dro vi på lokal toppkamp og det var stor jubel og opprykksrus på stadion. Utrolig moro. I dag var det frivillig trening, og det var godt oppmøte, så gutta fikk kjørt seg skikkelig. Bandit: Er det noen programmer du følger med på, på tv? Nå for tiden er det pent lite jeg følger med på. Men det kommer vel en ny sesong med Dexter snart, og The Walking Dead er snart igang igjen også. Bandit: Favorittrestauranten? Bølgen og Moi er fantastisk, men jeg elsker Eden. Fantastisk mat, og herlig betjening. Bandit: Liker du saft? Og hvilken er i så fall favoritten? Jeg drikker vel mer juice, men om jeg skal ha saft er det Lerum husholdningssaft som gjelder... På tide med noen sexy spørsmål her da kanskje... maya76: Yndlingsstilling? Cuddlegirl: Hvor ofte skulle vi gjort det? norah: Heteste opplevelse? HunterLady: Hva får deg til himmels? Noz: Merkeligste sted? Swarovski: Favorittsted å bli kysset? 2
Gjest Bandit Skrevet 9. september 2012 #5809 Skrevet 9. september 2012 Så lang tid og bare et spørsmål? Hmmm, jeg tror det må være den rutete flanelldaffeskjorten min. Den er altfor stor, lyseblå og hvit og altfor deilig. Av klær jeg kan bruke offentlig er det faktisk noe så enkelt som en kjole fra H&M trend i en rosa/magenta-farge. Bonusspm: Er det lov å regne vesker som plagg? I så fall kommer favorittvesken min også på pallen. Bonusspm 2: Hvis ja, hvor bertete er det å ha favorittvesken på pallplass? Vesker er tilbehør, og bør da kanskje være med, ja. Og det er veldig bertete å ha favorittvesken på pallplass. Men nå er ikke bertete nødvendigvis et negativt ord i mitt vokabulær. Drue: Beste avis?
skruf Skrevet 9. september 2012 #5810 Skrevet 9. september 2012 Jeg kunne fint levd uten poteter. Masse moro man kan lage med pasta, ris og salater også, uten at poteter er involvert. Kjøtt hadde jeg ikke klart meg uten. Det ble nå litt ja. På lørdag dro vi på lokal toppkamp og det var stor jubel og opprykksrus på stadion. Utrolig moro. I dag var det frivillig trening, og det var godt oppmøte, så gutta fikk kjørt seg skikkelig. Nå for tiden er det pent lite jeg følger med på. Men det kommer vel en ny sesong med Dexter snart, og The Walking Dead er snart igang igjen også. Bølgen og Moi er fantastisk, men jeg elsker Eden. Fantastisk mat, og herlig betjening. Jeg drikker vel mer juice, men om jeg skal ha saft er det Lerum husholdningssaft som gjelder... På tide med noen sexy spørsmål her da kanskje... maya76: Yndlingsstilling? Meg liggende på magen med samlede bein og han liggende over (litt klønete forklart). Liker og godt at jeg sitter/delsvis ligger over han. Dessuten er heller ikke den trauste misjonærstillingen å kimse av heller:-) Bandit; Hva er din favorittstilling? Guybrush; Hva er det mest romantiske og heite kysset du har fått?
Gjest Bandit Skrevet 9. september 2012 #5811 Skrevet 9. september 2012 Bandit; Hva er din favorittstilling? Misjonæren og dens mange variasjoner er kraftig undervurdert i mine øyne, og absolutt en favoritt. Sammen med skjeen dersom man skal roe ned litt... og dersom dama virkelig kan ri, så ligger den helt klart der oppe den og. Med alle sine variasjoner den også... Vampen: Det mest sexy antrekket du har hatt på i senga?
Gjest Gorgonzola Skrevet 9. september 2012 #5812 Skrevet 9. september 2012 gorgonzola: bruker du mye gorgonzola til matlaging? isåfall, hvilke retter er favoritt(ene) ? Nei, ikke mange butikker som har den. Men når jeg bruker den så er det på pizza, i ostesaus, dip til kyllingvinger og i enkelte salater. Bruker det sjelden. Kamikatze: Playstation eller Backgammon? Yme: Festival eller kanotur i ødemarka? Tirkes: Hva engasjerer du deg i på fritida? Cathrine88: Favorittlitteratur?
pinar Skrevet 9. september 2012 #5813 Skrevet 9. september 2012 Karpuzi: Favorittsted i Hellas? Jeg har hatt det veldig fint på Karpathos! Syns det er litt mye charter turister, men øya er koslig og menneskene der er veldig hyggelige. Jeg har og hatt det veldig gøy i Agios Nikolaos på Kreta. En by ca en time fra Iraklion. Karpuzi: Maccern eller BK? Ingen av delene. Karpuzi: Hvilken mobil har du? En iphone med knust skjerm. karpuzi, Du må velge mellom; spise menneskebæsj eller dyrebæsj? Hva slags spørsmål er det? Karpuzi: Hvis du har en favorittkjole, hvordan ser den ut? Bruker lite kjoler, men den jeg liker best er sølvfarget med leopard flekker. Gorgon Kan jeg være med neste gang? Hogwash Nevnt 3 artister og sanger du liker godt?
Gjest NozMonster Skrevet 9. september 2012 #5814 Skrevet 9. september 2012 NuskMonster: Tror du du hadde slått meg i basket? det kommer ann på hvordan vi hadde spilt... om vi spiller en mot en, så hadde du nok slått meg. men jeg taper veldig sjeldent 21... så om vi hadde spilt det, så kan det jo være at jeg vil vinne! Noz: Merkeligste sted? hva er egentlig er merkelig sted? det er jo ikke særlig uvanlig å ha sex i skogen og i båten og i prøverom og på forskjellige toaletter her og der... Men jeg har hatt sex i kinosalen under kinoforestillinger, gjentatte ganger- vi snakker ikke om forsiktig berøring under jakka, men fult og helt hele pakka Bandit: hva er det du savner mest med å ha et forhold?
Sweet77 Skrevet 9. september 2012 #5815 Skrevet 9. september 2012 Flair: Hvilken musikk er det umulig å sitte stille til? Titanium og Bjøro Haaland. Førstnevnte fordi den er sinnssykt bra. Sistnevnte fordi jeg vrir meg i ren irritasjon og smerte. Krakonosj: Hvor mange "lesber" kjenner du egentlig?
Solsenga Skrevet 9. september 2012 #5816 Skrevet 9. september 2012 NozMonster: På en skala fra 1-10, hvor lyst har du på denne? http://pinterest.com/pin/136233957448237045/
Gjest Skrevet 9. september 2012 #5817 Skrevet 9. september 2012 Alle sammen: Begynner det bli vanskelig å finne på spenstige spørsmål? Merker dere at tråden dør litt hen i trivielt chitchat? Skjønner hva du mener, men er ikke så lett og alltid komme på nye, kule og superspenstige spørsmål. Og ikke skjønner jeg helt hva du mener med det heller. Cad. Jack: Kan du komme med noen eksempler? 1
Gjest NozMonster Skrevet 9. september 2012 #5818 Skrevet 9. september 2012 NozMonster: På en skala fra 1-10, hvor lyst har du på denne? http://pinterest.com...33957448237045/ hahahaaa- jeg har bestandig veeeeeeldig lyst på alt med sjiraff på seg, men jeg har denne koppen alt til og med i 2 forskjellige størrelser... det ligger bilder av dem i sjiraff-tråden min/mortem sin! det skal veldig godt gjøres å finne noe sjiraffgreier jeg ikke har, eller et bilde på nettet jeg ikke har sett mortem: har du noen gang følt deg urettferdig behandlet? i hvilken situasjon? 1
Gjest Swarovski Skrevet 9. september 2012 #5819 Skrevet 9. september 2012 Swarovski: Hva synes du om Rihannas nye sveis? Jeg har ikke studert den så nøye. Men den minner meg om Halle Berry sin frisyre en gang i tiden. Og Rihanna når ikke opp til anklene hennes engang. Så nei, jeg er ikke noen fan av den frisyren på henne Swarovski: Hvilken sang gjør deg mest glad? Jeg er skikkelig blå for tiden, så jeg kommer ikke på noen. Swarovski: Har du hatt/ har du pannelugg? I så fall, synes du selv at du kler det? Jeg hadde pannelugg i hele barndommen og ungdommen. Og kledde det vel bare sånn delvis. Jeg har en liten verv på siden, så det vil kreve litt arbeid å ha en pannelugg som ser pen ut. Swarovski: Gleder du deg til noe ? isåfall, hva da ? Nå skulle jeg si nei, jeg kommer ikke på noe jeg gleder meg til. Men så kom jeg på at jeg skal på en liten miniferie om et par uker. Og det gleder jeg meg til Alle sammen: Begynner det bli vanskelig å finne på spenstige spørsmål? Merker dere at tråden dør litt hen i trivielt chitchat? Jeg har aldri hatt spenstige spørsmål, så ja, det er vanskelig å finne på. Trivielle og positive spørsmål derimot... det har jeg hundrevis av fremdeles Swarovski: Favorittsted å bli kysset? Hvis en ser bort fra det mest åpenbare, så er svaret: i nakken. En kjæreste som smyger seg opp bak meg, stryker vekk håret, legger en hånd på magen min, og kysser meg i nakken... da kommer gåsehuden nedover ryggen og verden rundt forsvinner. Guybrush: Har du en sang som gjør deg glad? Solsenga: Hvor tror du at du er om 10 år? BusteMartePinn: Har du noen fobier som du har klart å overvinne? Høymann: Har du noen nyttårsforsetter?
TheHairyToothfairy Skrevet 9. september 2012 #5820 Skrevet 9. september 2012 (endret) Cad. Jack: Kan du komme med noen eksempler? awrite. Dreamdrops: høyeste antall halvlitere konsumert på et døgn under russetiden? Bandit: har du noensinne fått kvinnekne/fot i skrittet? var det fortjent? fortell. Swarovski: hva var russenavnet ditt, og har det en gøyal historie bak? Gøybrush: du har byens besøk av kvinnen med byens fineste skrog (les:kropp). her gjelder det å være smooth som silke og imponere pusekatten før det bærer inn på gøyal-rommet (les:soverommet). Hva serverer du henne i glass (her er det lov å freestyl'e med flaske) , hva sanger kommer glidende ut av høytalerne på stereoen og HVEM har det siste plagget på før det er showtime? Solsengen: er klokken tjuetre eller elve? Endret 9. september 2012 av CadillacJack
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå