Gjest badeand1 Skrevet 8. september 2012 #5741 Skrevet 8. september 2012 Dreamdrops: Ble det noe godt til middag i dag? Wednesday: Hvilken film så du sist og hvordan synes du den var? NozMonster: Hva synes du om mørkelilla hår? Delirious: Hvilken egenskap/ evne/ interesse hos deg selv må kjæresten din ha? CadillacJack: Hva er det beste du vet av søtsaker? Drue: Hva er det mest romantiske du har opplevd? Mortem: Har du prøvd den nye melkesjokoladen Boble? Karpuzi: Hvis du har en favorittkjole, hvordan ser den ut? SemperFi: Er du hekta på en sang nå? Hvilken? Badabing: Har du opplevd innbrudd? Bandit: Leve uten poteter eller uten kjøtt? Raven Emerald: Mulig du har svart på det før, men hvorfor bor du i Danmark? Jeg er misunnelig! :D Guybrush: Hva synes du om Moods-dressene? EryMax: Klarer du å holde liv i blomster? Swarovski: Hva synes du om Rihannas nye sveis? Error sapiens: Er glasset halvtomt eller halvfullt? maya76: Har du noen gang abonnert på et blad? I såfall hvilket? Minya: Hva synes du om de noe politibilene? Mer eller mindre synlig? Yme: Gleder du deg til spisedag i morgen? Hva står på menyen? Blir det grøt? :D Badabing: Har du tenkt til å se Tina og Bettina-filmen? Fresi: Til hvilken flyplass fløy du sist? Arabella: Har du fått fartsbot? Bud: Den ene daten du har vært på, var det med KG-kjæresten? *Klappe på skulderen for god innsats* Nope, har bare hørt om den i en annen tråd her inne. Frister ikke så mye å prøve den heller. Noz, hva gjør du når du skal kose deg skikkelig?
Silfen Skrevet 8. september 2012 #5742 Skrevet 8. september 2012 la meg demonstrere haha! Din frekke mann!
Raven Emerald Skrevet 8. september 2012 #5743 Skrevet 8. september 2012 Raven Emerald: Mulig du har svart på det før, men hvorfor bor du i Danmark? Jeg er misunnelig! :D Jeg fant meg en danske, og så ble det sånn... Arabella: Er det noe språk du kunne tenkt deg å lære deg, men ikke helt kommer i gang med?
skruf Skrevet 8. september 2012 #5744 Skrevet 8. september 2012 maya76: Har du noen gang abonnert på et blad? I såfall hvilket? *Klappe på skulderen for god innsats* Jeg abonnerer for tiden på Iform og Kamille, og lokalavisen:-) Hr Drue; Vg, Dagbladet eller Aftenposten, hva foretrekker du?
Gjest NozMonster Skrevet 8. september 2012 #5745 Skrevet 8. september 2012 NozMonster: Hva synes du om mørkelilla hår? jeg er veldig glad i lilla og har vanvittige mengder med lilla ting, så mørkelilla hår elsker jeg! har hatt alle mulige nyanser av lilla i håret og vært like fornøyd hver gang! Noz, hva gjør du når du skal kose deg skikkelig? tja...si det ikke noe spesielt tror jeg? jeg koser meg stort sett jeg... kjeder meg aldri ihvertfall.... kombinasjonen av venninner og vin/te og skravvel er jo litt ekstra kos da! Dreamdrops: blir du sjalu om kjæresten din er sammen med andre jenter/har mange venninner? Mortem: hvilke historisk begivenhet skulle du ønske at du kunne få opplevd? Jelly: har du funnet deg en flørt der du har flytta til/på skolen? Solsenga: da det gikk ann å skjekke skattelistene- hvem skjekka du der da? hogwash: hva synes du at du er flinkere til enn hva kompisene dine er? drua: om du gjenkjenner en KG`er på gata- går du bort å hilser på om du føler at du kjenner vedkomne i den grad vi blir kjent her inne? hvorfor/hvorfor ikke.. Semperfi: prater du om vanskelige ting og følelsesladde greier med kompiser? maya? snakker du dialekt? isåfall hvilken.
skruf Skrevet 8. september 2012 #5746 Skrevet 8. september 2012 jeg er veldig glad i lilla og har vanvittige mengder med lilla ting, så mørkelilla hår elsker jeg! har hatt alle mulige nyanser av lilla i håret og vært like fornøyd hver gang! tja...si det ikke noe spesielt tror jeg? jeg koser meg stort sett jeg... kjeder meg aldri ihvertfall.... kombinasjonen av venninner og vin/te og skravvel er jo litt ekstra kos da! maya? snakker du dialekt? isåfall hvilken. Jeg snakker dialekt ja, men har ikke en bestemt dialekt tror jeg, pga mye flytting i barneårene. Tror det er en kombinasjon av trønder/sunnmøre, pluss at jeg skarrer. Til nå så er det ingen jeg har snakket med som har kunnet stedsfestet dialekten min;-) Noz; Snakker du dialekt? Bandit; Blir det mye fotball på poden og deg i helgen da? Dreamdrops; Skal du følge med på Skal vi danse?
Gjest NozMonster Skrevet 8. september 2012 #5747 Skrevet 8. september 2012 Jeg snakker dialekt ja, men har ikke en bestemt dialekt tror jeg, pga mye flytting i barneårene. Tror det er en kombinasjon av trønder/sunnmøre, pluss at jeg skarrer. Til nå så er det ingen jeg har snakket med som har kunnet stedsfestet dialekten min;-) Noz; Snakker du dialekt? næææ-æææh, artig ! tanken slo meg en sein kveld sånn plutselig serru.. etter å vært på kg noen timer før leggetid, så la jeg meg, og tenkte plutselig "nææh- maya bor på vestlandet, lurer på om hun har dialekt jeg!" ..... nei, jeg har desverre ikke dialket :/ ...prater sånn som jeg skriver men mamma er fra eidsvoll, og når vi er der eller når vi prater om eidsvoll, så prater jeg god og gammeldags eidsvoling ( noe som alldeles ikke er en pen dialekt) badebing: om du skal kjøpe kun en 2liter is (hennig olsen eller diplomis) hvilken smak velger du da? (pistasj, sjokolade, vanilje, krokan, tress...er det noen fler?)
skruf Skrevet 8. september 2012 #5748 Skrevet 8. september 2012 næææ-æææh, artig ! tanken slo meg en sein kveld sånn plutselig serru.. etter å vært på kg noen timer før leggetid, så la jeg meg, og tenkte plutselig "nææh- maya bor på vestlandet, lurer på om hun har dialekt jeg!" ..... nei, jeg har desverre ikke dialket :/ ...prater sånn som jeg skriver men mamma er fra eidsvoll, og når vi er der eller når vi prater om eidsvoll, så prater jeg god og gammeldags eidsvoling ( noe som alldeles ikke er en pen dialekt) badebing: om du skal kjøpe kun en 2liter is (hennig olsen eller diplomis) hvilken smak velger du da? (pistasj, sjokolade, vanilje, krokan, tress...er det noen fler?) Artig da
Gjest Bud Skrevet 8. september 2012 #5749 Skrevet 8. september 2012 (endret) Bud: Den ene daten du har vært på, var det med KG-kjæresten? Jepp! Åssen er været hos Raindrops i dag? Endret 8. september 2012 av Bud
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 8. september 2012 #5750 Skrevet 8. september 2012 Dreamdrops Du bor i Oslo? Nei Dreamdrops: Ble det noe godt til middag i dag? Jepp. I går ble det hjemmelagde burgere på grillen! Dreamdrops: blir du sjalu om kjæresten din er sammen med andre jenter/har mange venninner? Nei, vi stoler på hverandre Ikke det at det at han er med venninner så ofte, men nei jeg blir ikke sjalu. Dreamdrops; Skal du følge med på Skal vi danse? Nei, jeg ser omtrent aldri på tv Bandit: Er det noen programmer du følger med på, på tv? Karpuzi: Blir det noe godt til middag i dag? Wednesday: En rett du virkelig kan lage bra?
Solsenga Skrevet 8. september 2012 #5751 Skrevet 8. september 2012 Solsenga: da det gikk ann å skjekke skattelistene- hvem skjekka du der da? Haha. Synes ikke sånt er kjempespennende egentlig. Sjekket vel meg selv bare. Ellers har jeg brukt det noen ganger for å se hvor gamle div personer er NozMonster: Skal DU se Skal vi danse? Bud: Er du i et avstandsforhold?
Gjest badeand1 Skrevet 8. september 2012 #5752 Skrevet 8. september 2012 jeg er veldig glad i lilla og har vanvittige mengder med lilla ting, så mørkelilla hår elsker jeg! har hatt alle mulige nyanser av lilla i håret og vært like fornøyd hver gang! tja...si det ikke noe spesielt tror jeg? jeg koser meg stort sett jeg... kjeder meg aldri ihvertfall.... kombinasjonen av venninner og vin/te og skravvel er jo litt ekstra kos da! Dreamdrops: blir du sjalu om kjæresten din er sammen med andre jenter/har mange venninner? Mortem: hvilke historisk begivenhet skulle du ønske at du kunne få opplevd? Jelly: har du funnet deg en flørt der du har flytta til/på skolen? Solsenga: da det gikk ann å skjekke skattelistene- hvem skjekka du der da? hogwash: hva synes du at du er flinkere til enn hva kompisene dine er? drua: om du gjenkjenner en KG`er på gata- går du bort å hilser på om du føler at du kjenner vedkomne i den grad vi blir kjent her inne? hvorfor/hvorfor ikke.. Semperfi: prater du om vanskelige ting og følelsesladde greier med kompiser? maya? snakker du dialekt? isåfall hvilken. Ingen. Maya76, hva er det beste du veit når det kommer til dessert?
skruf Skrevet 8. september 2012 #5753 Skrevet 8. september 2012 Ingen. Maya76, hva er det beste du veit når det kommer til dessert? Jeg er ikke så glad i dessert....men gele med vaniljesaus er alltid godt:-) Bud; Hva er kveldens planer?
Wednesday Skrevet 8. september 2012 #5754 Skrevet 8. september 2012 Wednesday: Hvilken film så du sist og hvordan synes du den var? Sinister! En passe ekkel gyser!! terningkast 5!! Wednesday: En rett du virkelig kan lage bra? hjemmelaga pizza!! Solsenga: Kan du anbefale meg en bra film ? Dreamdrops: Ser du på "skal vi danse" ? CadJack: Kan du legge ut et skikkelig rockabilly-bilde av deg selv ?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 8. september 2012 #5755 Skrevet 8. september 2012 Dreamdrops: Ser du på "skal vi danse" ? Nei, ser aldri på tv Skal du? Bud: Liker du ifa?
Wednesday Skrevet 8. september 2012 #5756 Skrevet 8. september 2012 Nei, ser aldri på tv Skal du? hehe, nei. not my cup of tea ;p maya76: Når var sist du tok fly, og hvor var det ?
skruf Skrevet 8. september 2012 #5757 Skrevet 8. september 2012 hehe, nei. not my cup of tea ;p maya76: Når var sist du tok fly, og hvor var det ? Tok fly hjem fra Kreta i begynnelsen av juli:-) Neste gang blir i november. Guybrush; Når var du syk sist gang?
Guybrush Skrevet 8. september 2012 #5758 Skrevet 8. september 2012 Guybrush: Hva synes du om Moods-dressene? Kule nok de, men det begynner jo å bli ti på dusinet av dem Hadde vel en litt mer "sjokkeffekt" tidligere Dreamdrops: Er du et A eller Bmenneske i dine øyne ? Wednesday: Hvilket armlende på kinoen/flyet er "ditt" ? Raindrops: Siden jeg har forstått det som at du bor i verdens beste by - hva er det beste og dårligste med å bo her? CadillacJack: hvem var din første kjendiscrush da du var ung? Mortem: deltok du på noen fritidsaktiviteter som for eksempel idrett da du var liten? Karpuzi: Maccern eller BK? SemperFi: Værste tilfellet av fyllenerver du har hatt? Bandit: Favorittrestauranten? Raven Emerald: Mulig du har svart på det før, men hvorfor bor du i Danmark? Jeg er misunnelig! :D Swarovski: Hvilken sang gjør deg mest glad? Error sapiens: Hvis du måtte velge en themesong, hvilken? Evt hvilken rytme/stil skulle den hatt om du ikke har noen idag? maya76: Noen gang blitt tatt på fersken ? (åpen for tolkning) Minya: Hvis du kunne bodd i utlandet 1 år, hvilket land? Badabing: Hva er det frekkeste du har i undertøysskuffa ? Fresi: Har du en nerdete side? Isåfall innen hva ?
Guybrush Skrevet 8. september 2012 #5759 Skrevet 8. september 2012 Tok fly hjem fra Kreta i begynnelsen av juli:-) Neste gang blir i november. Guybrush; Når var du syk sist gang? Hmmm hva går under definasjonen "sjuk" ? Jeg blei skikkelig stempla under en fotballkamp for 2 måneder siden, den blei blåsvart og hovna opp noe helt j'vlig. Men ellers....hmmm....sikkert forkjøla, men så lenge siden at jeg ikke husker. Blir sjeldent sjuk igrunn *bank i bordet* Noz: Når du er 60 og ser tilbake på livet, hva ønsker du da å glede deg mest over ?
Gjest badeand1 Skrevet 8. september 2012 #5760 Skrevet 8. september 2012 Kule nok de, men det begynner jo å bli ti på dusinet av dem Hadde vel en litt mer "sjokkeffekt" tidligere Mortem: deltok du på noen fritidsaktiviteter som for eksempel idrett da du var liten? Hadde en veldig kort fotballkarriere. Tror jeg gikk på fotball i et halvt år eller noe. Rørte ballen bare en gang. Dreamdrops - Hvilke sider besøker du mest utenom facebook og KG?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå