Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ah, slik ja. Nei det har jeg ikke gjort, siden jeg ikke visste at man kunne :fnise: Men det var noe å tenke på, ja :)

Bandit: Kan du synge? Og hvis du måtte gå på audition for Idol, hvilken sang hadde du sunget?

Kan være lurt:-) Husker da jeg selv fødte størstejenta så kom det ei jordmor inn helt på slutten og lurte på om noen studenter kunne se på. Noe jeg ville sagt nei til hadde hun spurt tidlig i forløpet, men på slutten var jeg hinsides alt og ante ikke hva jeg svarte på.

Herr Heftig;

Beste plassen å spise, gå på byen, ta en kaffe i Trondheim?

Videoannonse
Annonse
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Herr Heftig: I hvilken situasjon er du mest heftig?

brainstorming.

Herr Heftig: Hvor gammel er du? Jeg syntes du fremstår som en veldig reflerktert bruker.

Hyggelig at du synes det. Jeg er 19.

Aprodithe: Hvor gammel ville du gjettet at jeg var?

CadillacJack: Hva er den lengste pausen du har hatt fra KG etter at du ble medlem?

Gjest Herr Heftig
Skrevet (endret)

Herr Heftig;

Beste plassen å spise, gå på byen, ta en kaffe i Trondheim?

Aner ikke, er student så jeg spiser hjemme, drikker kaffe på skolen og er for ung til å gå ut.

Endret av Herr Heftig
Skrevet

CadillacJack: Hva er den lengste pausen du har hatt fra KG etter at du ble medlem?

2 år tror jeg. Sannsynligvis litt mer, jeg er for gammel til å holde rede på slikt.

Hogwash: favorittsang av Michael Jackson, og er du troende til å danse til den?

Gjest Herr Heftig
Skrevet (endret)

Tvillingjenta:har du eller har du hatt regulering?

Opps, dette innlegget var ment som en redigering av mitt forrige innlegg.

Endret av Herr Heftig
Skrevet (endret)

Katy perry: har du noen kule planer de neste månedene??

Maria m: strutter du for tiden?

Puserjenta: jeg skal på GABRIEL IGLESIAS og LADY GAGA med..... deg? :D ALRIGHT

(og jeg strutter ikke)

(red: trykkleif)

Endret av katyperry
Skrevet

Siden det er litt bitching om at folk blir glemt, så har jeg fornyet listen min, slik at alle som har vært innom tråden de siste 50 sidene (ca) er med. Er du allikevel glemt, så rop ut. Listen er selvsagt alfabetisk, siden jeg er et ordensmenneske :tongue:

"gjest": Tips til eyeliner som holder hele dagen på våtkanten?

O___o: Hva får du skikkelig latterkrampe av?

2ne2: Er du flink til å synge?

Aphrodite: Er det en spesiell grunn til at du valgte det nicket?

Arabella: Hvis du skulle begynt på en ny utdanning nå, hva ville det vært?

Mortem: Pleier du å kle deg ut til Halloween?

Nope, aldri gjort det. =)

Maria_marihøne, heter du Maria irl? ^^

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Nope, aldri gjort det. =)

Maria_marihøne, heter du Maria irl? ^^

Jepp :)

Noz: Hvis du skulle hatt superkrefter, hva skulle det vært?

Skrevet

Hvilke tv-programmer synes du er morsomme?

Jeg liker godt Big Bang Theory, The 70s show og Klovn (selv om det ofte er så pinlig at jeg nesten ikke klarer å se på). Og sikkert flere jeg ikke kommer på!

Solsenga: har du/har du hatt en venn eller fler som du egentlig ikke liker/ som du er sammen med pga sympati eller liknene?

Jeg holdt på å svare nei, men når jeg tenkte meg om, så må jeg faktisk si ja. Det var ei jeg gikk sammen med på ungdomsskolen og videregående som jeg prøvde å være hyggelig mot siden hun ikke hadde noen venner. Men hun var ikke helt "normal", stakkar, hun gjorde meg flau. Vi var aldri gode venninner. Men så var(er) jeg egentlig ganske venneløs selv og var nok ikke den kuleste å bli venn med. Jeg var nok både snill og litt slem når jeg tenker tilbake på den tiden og er noe jeg skammer meg litt over. Selv om hun ikke hadde sosiale antenner og folkeskikk.

Solsenga: Har du et spesielt nært forhold til noen i din familie?

Hmm, vil ikke si et spesielt nært forhold. Men har et veldig godt forhold til både foreldrene mine og broren min. Med han kan jeg snakke med om alt og motsatt. (Husker den tiden han begynte å interessere seg for jenter og sex, og spurte meg om fingring. Hahaha. Da ble det et litt VEL nært forhold, men jeg svarte så godt jeg kunne :P Han er 8 år yngre og synes nok det er bedre å snakke med meg enn mor og far). Også har jeg et godt forhold til ene onkelen min, sikkert fordi vi er veldig like og nesten på samme alder :) Oj, ble langt og uinteressant svar gitt!

Solsenga: Kan man bli for brun?

Helt klart! Både av naturlig og unaturlig sol. Hater folk som tror de kler (hudfargen) orange.

Hogwash: Hvis du snur hodet 45 grader til høyre og ser 1-2 m bort. Hva er det/står akkurat der?

Swarovski: Hvor mange søsken har du, og er du fornøyd med det? Noen gang ønsket at det var annerledes?

Herr Heftig: Er det deg på bildet? Tror folk du er eldre ellers også?

BusteMartePin: Hva er det lengste du har vært våken i ett strekk?

Badabing: Nå får du bare ett :P Hva laget du sist? (Ikke mat)

Drue: Har du noe i kjøleskapet som burde vært kastet? I såfall, hva?

Tvillingjenta: Er stjernetegn viktig for deg ved valg av kjæreste?

Skrevet

Dreamdrops: Hvor lang tid bruker du på å si farvel til kjæresten når dere snakker i telefonen på kvelden?

Vi har ikke sånn fast telefonsamtale hver kveld, nei. Men vi kan ha det, og da skjer det som følger:

Jeg: Ha det, kjæresten min. Glad i deg :)

Han: Ha det. Glad i deg og jenta mi :)

Tadaa! :fnise:

Cad. Jack: Hva er din mening om disse.. "nye artistene"? F. eks Lady Gaga, Beyonce, osv. (Er jo ikke sikkert du vet hvem det er en gang :fnise: )

Tinnmannen: En gjenstand/e.l. du har hjemme som du aldri ville solgt uansett hvor mye du hadde fått for den?

Sempi: Etter at du skrev at denne tråden er en samtale mellom noen personer. Har det blitt bedre?

Drua: Våkner du lett av lyder?

Delirious: Må du ha 3-4 vekkerklokker for å våkne, eller holder det med en?

Maya76: Du eller mannen din som lager middag, eller bytter dere på?

Gjest Aphrodite
Skrevet

Aprodithe: Hvor gammel ville du gjettet at jeg var?

23-28 tenker jeg!

Aphrodite: Er det en spesiell grunn til at du valgte det nicket?

Ja, hun er kjærligheten og fruktbarhetens gudinnne i gresk mytologi. Jeg elsker gresk mytologi <3

http://no.wikipedia.org/wiki/Afrodite Hu er ei ordentlig intrigemaker hu der!

Aphrodite: Når er du klar for trening igjen?

Jeg trener nå, men ikke kampsporten min. Jeg trener pilates for øyeblikket, og har trenet litt styrke. Men venter litt med kampsporten pga kneet mitt. Jeg slo det kraftig for litt siden..

Maria_Marihøne: Har du noen marihøne effekter i hjemmet?

Mortem: liker du historie? Hvis du liker, hvem periode finner du mest interessant?

Maya76: gleder du deg til dere skal dra? :D

Skrevet

2ne2: Er du flink til å synge?

Jeg synger rent og pent og sang ofte i avsluttninger på skole, russerevy osv. Men jeg hadde aldri vunnet Idol for å si det sånn :P

Drue: Skal du se landslagskampen i dag? Og hvis, har du trua??

Skrevet

Kan være lurt:-) Husker da jeg selv fødte størstejenta så kom det ei jordmor inn helt på slutten og lurte på om noen studenter kunne se på. Noe jeg ville sagt nei til hadde hun spurt tidlig i forløpet, men på slutten var jeg hinsides alt og ante ikke hva jeg svarte på.

Men disse studentene må jo lære da? Og det gjør man jo ikke av å bare lese i bøker.

Skrevet

...

Hogwash: favorittsang av Michael Jackson, og er du troende til å danse til den?

Smooth criminal tett fulgt av beat it.

Er nok troende til å danse til det ja.. Sjansen øker hvis det er gamle kjente og sprit med i bildet.

...

Hogwash: Hvis du snur hodet 45 grader til høyre og ser 1-2 m bort. Hva er det/står akkurat der?

...

En sånn:

Ergorapido%20-%20Aust%20low%20res.jpg

Karpuzi: Hvilken artist/band har du hørt mest på i løpet av ditt liv?

Minya: Hva er best, å gi eller motta gaver?

Skrevet

Men disse studentene må jo lære da? Og det gjør man jo ikke av å bare lese i bøker.

Greit at de må lære, men det skal være opp til hver enkelt fødende om de vil ha med studenter. Og det må spørres på et tidligere tidspunkt enn helt på slutten tett før utdrivningsfasen.

Solsenga: Hva er den mest ekle boken du noensinne har lest? Og den mest ekle filmen du har sett?

Skrevet

Vi har ikke sånn fast telefonsamtale hver kveld, nei. Men vi kan ha det, og da skjer det som følger:

Jeg: Ha det, kjæresten min. Glad i deg :)

Han: Ha det. Glad i deg og jenta mi :)

Tadaa! :fnise:

Maya76: Du eller mannen din som lager middag, eller bytter dere på?

Det er nok som oftest meg:-) Akkurat nå er jeg sykemeldt, så da er det middag i 16-tida, men før jeg ble sykemeldt så var det uansett jeg som kom hjem først av oss da jeg sluttet enten 14.30 eller 15, så da var det greit mtp barna at maten ikke var så sein. En annen ting er at han lager mest pannekaker og spaghetti, så det blir litt kjedelig... Men fredagen er det som oftest han som mekker sammen taco. Og han er veldig god på å steke biff og lage hjemmelagede fløtegratinerte poteter:-)

Drue; Hva er din slager på kjøkkenet?

Skrevet

23-28 tenker jeg!

Ja, hun er kjærligheten og fruktbarhetens gudinnne i gresk mytologi. Jeg elsker gresk mytologi <3

http://no.wikipedia.org/wiki/Afrodite Hu er ei ordentlig intrigemaker hu der!

Jeg trener nå, men ikke kampsporten min. Jeg trener pilates for øyeblikket, og har trenet litt styrke. Men venter litt med kampsporten pga kneet mitt. Jeg slo det kraftig for litt siden..

Maya76: gleder du deg til dere skal dra? :D

JA :hoppendeglad: Full nedtelling:-D

Dreamdrops; Hvis du noengang skal gifte deg, hva er menyen for dagen?

Skrevet

JA :hoppendeglad: Full nedtelling:-D

Dreamdrops; Hvis du noengang skal gifte deg, hva er menyen for dagen?

Nå er det noe jeg ikke har fått med meg, hvor skal du hen? :-)

Hm.. Det vet jeg faktisk ikke om jeg kan svare på. Er så utrolig mye mat jeg er glad i :fnise: Men jeg er veldig glad i kylling da, så det kommer nok til å dukke opp. Mer spennende svar kan jeg nok ikke gi :)

Maya76: Hva sto på deres meny?

Karpuzi: Yndlingsfrukt?

Hogwash: Er det et møbel/noen møbler hjemme du ikke kan fordra, men som du "må" beholde fordi du ikke har råd til nye for øyeblikket?

Skrevet

...

Hogwash: Er det et møbel/noen møbler hjemme du ikke kan fordra, men som du "må" beholde fordi du ikke har råd til nye for øyeblikket?

Nei. Bør vel nevnes at jeg fokuserer på funksjonalitet og ikke form og estetikk ;)

Jack: Kan du MC Hammer dansen?

Dreamdrops: Tror du det finnes folk som kan forutsi fremtiden?

Skrevet

Nå er det noe jeg ikke har fått med meg, hvor skal du hen? :-)

Hm.. Det vet jeg faktisk ikke om jeg kan svare på. Er så utrolig mye mat jeg er glad i :fnise: Men jeg er veldig glad i kylling da, så det kommer nok til å dukke opp. Mer spennende svar kan jeg nok ikke gi :)

Maya76: Hva sto på deres meny?

Vi drar til Kenya i november :smilorange:

Da vi giftet oss så hadde vi fersk asparges med serranoskinke til forrett, indrefilet av reinsdyr og div tilbehør til hovedrett, og panna cotta med lime til dessert:-D

Herr Heftig; Hva skal du bli når du "blir stor"?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...