Gjest Herr Heftig Skrevet 11. september 2012 #6001 Skrevet 11. september 2012 Herr Heftig: Lime eller sitron? Tett løp, jeg liker ingen av delene is in sanne form, men det er flere gode ting med sitronsmak enn med limesmak, så det får bli sitron. HerrHeftig: Er det noen fag du virkelig ikke kan utstå? Jeg har hatet Norsk helt siden 8. klasse, men jeg er nok ikke alene om det. Glad jeg er ferdig med det. Herr Heftig: Hvilken leverpostei synes du er best? Den gule boksen. Har aldri smakt noen annen. Herr Heftig: Det heftigste instrumentet? Didgeridu Gorgon: Hvordan ville du ha reagert dersom Peter Jackson hadde gjennomført idéen sin om å la Aragorn møte Sauron i nærkamp i Atter en Konge? maya: Hvor mange barn ar du, og hvor gamle er de? Wednesday: Hva er den største tabben du har gjort (som du tørr å fortelle om her)?
TheHairyToothfairy Skrevet 11. september 2012 #6002 Skrevet 11. september 2012 Cad. Jack: Hva er din mening om disse.. "nye artistene"? F. eks Lady Gaga, Beyonce, osv. (Er jo ikke sikkert du vet hvem det er en gang ) Jeg har vel jobbet med sjokkerende mange av disse nye artistene via konserter etc. Det er ikke helt greia jeg hører på, men jeg jeg må tilstå noe.... Da denne Alejandro-sangen til Lady Gaga kom.... Jeg var hektet! Fikk ikke den pokkers sangen ut av hodet, og jeg elsket videoen! Jeg vet, jeg bør skamme meg - men jeg liker den fremdeles. Fun fact. Jeg er en relativt ettertraktet DJ fremdeles. Jack: Kan du MC Hammer dansen? Haha, jeg tror nok jeg har glemt den. Caddis; frokost? Tror du jeg hadde blitt til frokost? Pfft. Men selvfølgelig tror jeg det! CadillacJack: Dersom du skulle giftet deg, hvordan ville bryllupet foregått? Vel, det er egentlig håpløst å tro/håpe at det skulle blitt noe lite bryllup. Med såpass mye familie og relasjoner via jobb så er det mer sannsynlig at det måtte bli en relativt stor affære. Det hadde vært kult å hatt hele ståheien i Lofoten, ved min fars hotell. Nok plass til å huse folk og fantastisk natur rundt. Ville jo vært en fantastisk plass å dele opplevelsen sammen med våre familier og venner. Jeg er offiser og har en gjeng tidligere arbeidskamerater som står ved hverandre i tykt og tynt. Jeg er nok ganske klar på at jeg ville giftet meg i uniform, noe slik som den på bildet. Jeg finnes ikke religiøs, så personlig er jeg skeptisk til et kirkebryllup. Det virker for meg langt riktigere å gjøre det ute under åpen himmel eller ved et annet sted av betydning for meg og henne. Men jeg er ikke imot å trå inn i kirken, hvis hun ønsker det. Jeg kan overtales, jeg. Det ville nok dukket opp en hel del kjente fjes fra både tv og musikk. Ser fort for meg at det ville vært helt naturlig med en slags åpen scene under selve festen, og selvfølgelig må jeg bidra der. Oh, og kjøretøyet til og fra vielsen er umulig å forhandle om. Det blir en hvit Cadillac uansett. Tvillingjenten: hva sier du til vinterbryllup?
skruf Skrevet 11. september 2012 #6003 Skrevet 11. september 2012 Jeg liker ikke smaken av smør så bruker margarin. Maya76 Kunne du ha tenkt deg å reise til Thailand Hadde sikkert ikke takket nei hvis jeg hadde fått en tur:-) Men det er ikke førstevalget. CadJack; Blir du av og til lei av å farte rundt?
pinar Skrevet 11. september 2012 #6004 Skrevet 11. september 2012 Karpuzi: Er du jordmorstudent? Nei hehe Karpuzi: Hvilken artist/band har du hørt mest på i løpet av ditt liv? Det var et utrolig vanskelig spørsmål! Jeg har hørt på så mye forskjellig gjennom årene! Noe har jo vært med meg lenger en andre. Som barn var jeg utrolig glad i Sarah Brightman og The opera phantom. Det er jo så utrolig mange artister og band jeg har hørt på lenge og periodevis, men så dukker det opp stadig noe nytt ig. Greit at de må lære, men det skal være opp til hver enkelt fødende om de vil ha med studenter. Og det må spørres på et tidligere tidspunkt enn helt på slutten tett før utdrivningsfasen. Joda, jeg skjønner det. Men ofte dukker det opp plutselige situasjoner som er veldige gode læringssituasjoner for studenter. Jeg syns praksisperioden er veldig gunstig for sykepleier og lege studenter til å lære. Det er synd om de ikke får utnyttet den tiden, for den gjør dem ofte mye mer klar for arbeidslivet. Men med innleggelse så kan man jo som pasient få vite at det kanskje vil dukke opp studenter. Det mener jeg og huske fra mine lege og sykehus stunder. Nå tenker jeg altså på sykepelie generelt og ikke nødvendigvis fødsler. Jeg syns og det er forskjell på en og ti studneter om gangen Jeg er 25:) Hva med deg, Karpuzi? 26 Lillesiren Hvor høy er du? Dreamdrops Hva er din favoritt sang som du er flau over å like? Solsenga Hvilket språk syns du er mest sjarmerende?
TheHairyToothfairy Skrevet 11. september 2012 #6005 Skrevet 11. september 2012 CJ: Har du noen gang vært i Skottland? Hva syntes du? Siste uttaksprøve og kvalifisering i Forsvaret var i Skottland Jeg hater regnet der, inderlig! Har vært der et par ganger senere, har venner som jeg pleier besøke i tide og utide. CJ: ditt høyeste reisemålsønske i verden? Hr Heftig: kan du stryke skjorter?
TheHairyToothfairy Skrevet 11. september 2012 #6006 Skrevet 11. september 2012 CadJack; Blir du av og til lei av å farte rundt? Yep. Veldig. Men, så sitter jeg i ro og blir rastløs. Drømmedrops: har du noen gang tatt på deg for mye ansvar? fortell om det.
skruf Skrevet 11. september 2012 #6007 Skrevet 11. september 2012 liker ikke at ting er "jentete" og "guttete" jeg.. folk burde bare kunne være seg selv egg&bacon!! akkurat nå er favoritten et OBH-nordica lekekjøkken hun fikk av meg i bursdagsgave. Jeg spurte henne i går hva hun lager.. hun så på meg og gliste og sa "GLYTELETT!!!!!!!!!" maya76: Bruker du ofte neglelakk? Bruker neglelakk ofte, har mange forskjellige farger. Favorittene nå er en blå glitterfarge, en rosa glitrefarge og en ferskenfarget en fra Deborah Lippman, og en som heter blue satin fra chanel. Men jeg har ikke lange negler da, tror det er en yrkesskade, for jeg takler ikke å ha lange:-) EryDash; Hvorfor skiftet du nick?
Gjest Raindrops Skrevet 11. september 2012 #6008 Skrevet 11. september 2012 Den brune fargen før svart. Raindrops, når var første gangen du smakte kaffe? Aner ikke. Smaker på det støtt og stadig, liker det fortsatt ikke. Jepp! Åssen er været hos Raindrops i dag? Helt forjævelig. Raindrops: Siden jeg har forstått det som at du bor i verdens beste by - hva er det beste og dårligste med å bo her? Det beste er at jeg føler meg fri. Det verste er at jeg fortsatt er den samme som flyttet fra Molde. Raindrops: Hva er det rareste du har kjøpt på ebay? Jeg kjøper ikke så veldig mye rart. Karpuzi: Liker du hatter?
skruf Skrevet 11. september 2012 #6009 Skrevet 11. september 2012 Er det nå jeg skal si at jeg liker det når de er naturlig røde og pene som dine? Hmmm jo, bare det ser pent ut. Spørs på jenta. Rødt er jo fargen for passion og *kremt* Maya: selv om wednesday ikke liker å skille mellom gutte og jentegreier. Hva er det mest "guttete" du har gjort? Vet ikke helt hva som er guttete jeg........men jeg liker å vaske bil, klippe gress, grille, fiske, være med på høstjakta, campe..... kan fint være ei uke i fjellet, bo i lavvo og ikke ha andre vaskemuligheter enn ei iskald elv:-)
skruf Skrevet 11. september 2012 #6010 Skrevet 11. september 2012 Tett løp, jeg liker ingen av delene is in sanne form, men det er flere gode ting med sitronsmak enn med limesmak, så det får bli sitron. Jeg har hatet Norsk helt siden 8. klasse, men jeg er nok ikke alene om det. Glad jeg er ferdig med det. Den gule boksen. Har aldri smakt noen annen. Didgeridu maya: Hvor mange barn ar du, og hvor gamle er de? Jeg har to jenter på 9 og 15:-) Wednesday; Hvor gammel er jenta di? Hun hørtes bare så skjønn ut med "glytelett":-)
skruf Skrevet 11. september 2012 #6011 Skrevet 11. september 2012 Nei hehe Det var et utrolig vanskelig spørsmål! Jeg har hørt på så mye forskjellig gjennom årene! Noe har jo vært med meg lenger en andre. Som barn var jeg utrolig glad i Sarah Brightman og The opera phantom. Det er jo så utrolig mange artister og band jeg har hørt på lenge og periodevis, men så dukker det opp stadig noe nytt ig. Joda, jeg skjønner det. Men ofte dukker det opp plutselige situasjoner som er veldige gode læringssituasjoner for studenter. Jeg syns praksisperioden er veldig gunstig for sykepleier og lege studenter til å lære. Det er synd om de ikke får utnyttet den tiden, for den gjør dem ofte mye mer klar for arbeidslivet. Men med innleggelse så kan man jo som pasient få vite at det kanskje vil dukke opp studenter. Det mener jeg og huske fra mine lege og sykehus stunder. Nå tenker jeg altså på sykepelie generelt og ikke nødvendigvis fødsler. Jeg syns og det er forskjell på en og ti studneter om gangen Som sagt; jeg er helt med på at studenter skal få være med, men samtidig skal det respekteres hvis pasienten ikke vil ha med student inn. Det ER faktisk frivillig fra pasientens sin side, ikke alle er komfortable med noen andre enn nødvendig helsepersonell til stede. Dette husker jeg selv fra studiet.
pinar Skrevet 11. september 2012 #6012 Skrevet 11. september 2012 Som sagt; jeg er helt med på at studenter skal få være med, men samtidig skal det respekteres hvis pasienten ikke vil ha med student inn. Det ER faktisk frivillig fra pasientens sin side, ikke alle er komfortable med noen andre enn nødvendig helsepersonell til stede. Dette husker jeg selv fra studiet. Jeg har ikke sagt noe annet heller.
Wednesday Skrevet 11. september 2012 #6013 Skrevet 11. september 2012 Wednesday: når du smalltalker med noen, er du da flink til å spørre om dem også eller mest å fortelle selv hva mener du med det ? Wednesday: Hva er den største tabben du har gjort (som du tørr å fortelle om her)? en gang etter en laang flytur så slapp jeg en promp (høyst ufrivillig, ..bitteliten, men dog) i immigration-køen på JFK... alle snudde seg Wednesday; Hvor gammel er jenta di? Hun hørtes bare så skjønn ut med "glytelett":-) Hun ble 3 forige uke maya76: Du snakker om korte negler og yrkesskade.. så da ble jeg nysgjerrig, hva jobber du med?
skruf Skrevet 11. september 2012 #6014 Skrevet 11. september 2012 hva mener du med det ? en gang etter en laang flytur så slapp jeg en promp (høyst ufrivillig, ..bitteliten, men dog) i immigration-køen på JFK... alle snudde seg Hun ble 3 forige uke maya76: Du snakker om korte negler og yrkesskade.. så da ble jeg nysgjerrig, hva jobber du med? Sykepleier:-) Ble drillet inn fra første praksis for en evighet siden om korte negler (og uten neglelakk og ringer), så har blitt en vanesak å klippe de korte. Men hadde lange negler da jeg giftet meg da...
Gjest EryDash Skrevet 11. september 2012 #6015 Skrevet 11. september 2012 EryDash; Hvorfor skiftet du nick? Fordi jeg vet ikke, å jeg angrer litt på det Silfen: Hvorfor hater du Margarin?
pinar Skrevet 11. september 2012 #6016 Skrevet 11. september 2012 Karpuzi: Liker du hatter? Ikke noe spesielt, går med caps av og til da Karpuzi: Yndlingsfrukt? Må si vannmelon da Men jeg er glad i sitrus frukter så kanskje appelsin, bortsett fra at jeg syns det er litt tiltak og spise de. Nerdmedsverd Hva syns du om Pj Harvey?
Silfen Skrevet 11. september 2012 #6017 Skrevet 11. september 2012 Silfen: Hvorfor hater du Margarin? Hater er et veldig sterkt ord. Jeg hater ikke margarin. Men jeg syns smør er bedre på alle måter. Og hvorfor kjøpe prosessert dritt når man kan få et mer naturlig produkt? Caddis; jeg blir aldri til frokost etter slike eskapader som beskrevet. Hadde vi og kinogjengen m.fl. hatt heidundrendes grillfest eller noe sånt, så hadde jeg selvsagt sluknet under et bord utpå morrakvisten og våknet groggy utpå dagen. Da hadde det blitt junkfood til frokost, takk. Så når inviterer du til fest?
Guybrush Skrevet 11. september 2012 #6018 Skrevet 11. september 2012 hva mener du med det ? en gang etter en laang flytur så slapp jeg en promp (høyst ufrivillig, ..bitteliten, men dog) i immigration-køen på JFK... alle snudde seg Hun ble 3 forige uke maya76: Du snakker om korte negler og yrkesskade.. så da ble jeg nysgjerrig, hva jobber du med? Tror den kom ut litt dårlig og ser helt feil ut - sorry vennen ... Anyone: tips til hvordan få opp en dør uten for mye skade når småen har låst inn begge på soverommet. Har brukt belte som multitool og fått av lista
TheHairyToothfairy Skrevet 11. september 2012 #6019 Skrevet 11. september 2012 (endret) Caddis; jeg blir aldri til frokost etter slike eskapader som beskrevet. Hadde vi og kinogjengen m.fl. hatt heidundrendes grillfest eller noe sånt, så hadde jeg selvsagt sluknet under et bord utpå morrakvisten og våknet groggy utpå dagen. Da hadde det blitt junkfood til frokost, takk. Så når inviterer du til fest? Veldig snart. Skal først: 1) en liten tur til Romsaa 2) en liten tur til Giacomo 3) en liten tur til Tråndhjæm 4) få litt mer møbler i husjævelen så det ser ut som jeg bor der - party - Karpuzi: om du kun fikk anskaffe klær i en kulør, hva hadde det blitt? Endret 11. september 2012 av CadillacJack
Silfen Skrevet 11. september 2012 #6020 Skrevet 11. september 2012 Trenger du personlig shopper? :weeeeeee: Gaybrush; du har stelt istand middag og romlemantiske greier til din kjære. Når hun er på vei hjem ser du at hun kliner med postmannen nede i gata. Attpåtil klarer hun å påstå at det er din skyld siden du har vært så fraværende i det siste. Hvordan håndterer du dette?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå