Gå til innhold

Lå med daten

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Anna.S

Jeg tror det handler litt om å bli voksen. Voksne folk fatter at sex på første date, så lenge kjemien er der for begge to, ikke betyr at damen er en flyfille.

Ja det handler om voksenhet. En voksenhet som veldig mange voksne desverre ikke har, men som heldigvis ikke gjelder for alle.

Har man selvtilitt til å takle å bli avvist etter at man har hatt sex så er det bare å kjøre på. Men gjør man ikke det og føler seg brukt og føler at sexen var årsaken til at det ikke ble noe mer, så bør man holde bena sammen!

Det er jo ganske så logisk! Eller mener dere at man skal drive med selvskading bare fordi vi lever i 2012 og skal kunne knulle like mye som mannfolka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest "gjest"

Ja det handler om voksenhet. En voksenhet som veldig mange voksne desverre ikke har, men som heldigvis ikke gjelder for alle.

Har man selvtilitt til å takle å bli avvist etter at man har hatt sex så er det bare å kjøre på. Men gjør man ikke det og føler seg brukt og føler at sexen var årsaken til at det ikke ble noe mer, så bør man holde bena sammen!

Det er jo ganske så logisk! Eller mener dere at man skal drive med selvskading bare fordi vi lever i 2012 og skal kunne knulle like mye som mannfolka?

Er det liksom det som er låta di i kveld da, sist handlet det om at kvinnene måtte holde benene i kryss pga menn testet om de var flyfille ved å prøve å få dem til sengs ved første date.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Ja, det kan jeg forsåvidt være enig i.

Men her er det snakk om å ligge sammen på første date, og da er man ikke kjærester.

Og jeg sa at den angsten for nærhet som menn ofte har, ikke har korelasjon med å ha sex på første date.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna.S

Er det liksom det som er låta di i kveld da, sist handlet det om at kvinnene måtte holde benene i kryss pga menn testet om de var flyfille ved å prøve å få dem til sengs ved første date.

Det ER mange menn som gjør det! Det vet jeg fordi jeg har både en bror og kompisser som er sånn.

Og når disse uskre damene treffer på en sånn en og har sex med han og blir avvist i ettertid så sliter hun psykisk. Derfor anbefaler jeg alle usikre om å ikke ha sex på første date så slipper de å føle seg jævlig etterpå.

Er det virkelig så viktig for dere at man skal ha sex på første date at man ikke skal ta hensyn til de som ikke takler avvisningen etterpå??

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Det ER mange menn som gjør det! Det vet jeg fordi jeg har både en bror og kompisser som er sånn.

Og når disse uskre damene treffer på en sånn en og har sex med han og blir avvist i ettertid så sliter hun psykisk. Derfor anbefaler jeg alle usikre om å ikke ha sex på første date så slipper de å føle seg jævlig etterpå.

Er det virkelig så viktig for dere at man skal ha sex på første date at man ikke skal ta hensyn til de som ikke takler avvisningen etterpå??

Men hvis du mener kvinnene er ofre her, hvorfor klandrer du dem da? Hvorfor går du ikke på broren din og kameratene hans i stedet?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var det mest barnslige svaret jeg har lest på lenge. Stappe fingra i øra og synge lalalalalala for å ikke høre når voksne mennesker snakker til deg.

Jeg lukter på rosene flere enn noen her inne skal jeg si deg, og det er nettopp derfor jeg har erfaringer å dele. Jeg lever ikke gjennom nettet som mange andre.

Bli voksen og aksepter at folk har forskjellige meninger!

Er du singel?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anna S:

Det er ingen her inne som mener at det er anbefalt å ligge med en person om man ikke takler å bli dumpet/såret i ettertid. Ingen. Det kritikken handler mest om er dinebastante meninger presentert som fakta og annet BS, at man ikke klarer å ta noe av det du sier seriøst lenger. Ja, noen gutter/jenter synes at å ligge med noen på 1.date er no-no, men dette gjelder de gangene man er usikker på hva de vil. Hvis to mennesker er genuint interesserte i hverandre så har ikke set noe å si. Hvis to mennesker akkurat holder på å bli kjent, og interessen og tiltrekningen ikke er der helt enda av en eller annen grunn så kan det å "kaste seg" etter den så tidlig føre til at ene parten mister interessen kjapt.

Takler man ikke avvisning eller at fyren viser seg å være en dust så kan man, som du sier, "holde beina igjen". Men dette gjelder ikke kun 1. date, 5. date eller 10. date - men alle andre dates også. Det at man "holder beina igjen" endrer ikke på om fyren er en dust eller ikke. Det bare gjør at man utsetter å ligge med fyren før man er sikker på at han er "verdt" det.

Dating generelt er en risky ting, man kan treffe både bra og mindre bra gutter. Takler man avvisning; kjør på. Det gjør deg ikke noen regel som sier at det å ligge på 1. date er løst, men på 11. date så er det OK å gjøre det. Som noen nevnte; det å være løs ligger i å være tilfjengelig for "alt og alle", det er ingenting "løst" å ligge med folk man liker. Men generllt sett så mener jeg at folk kan gjøre hva de vil så lenge de ikke sårer andre (med vilje).

Er du derimot ikke så flink til å takle avvisning som kan komme av slike risky ting som dating/o.l. så vær klar over dette før ting leder til noe mer. Enkelt og greit.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna.S

Men hvis du mener kvinnene er ofre her, hvorfor klandrer du dem da? Hvorfor går du ikke på broren din og kameratene hans i stedet?

Jeg klandrer vel ikke kvinnene!! Jeg ber dem å være føre var. Hvorfor skal jeg gå på broren min og kamerater som ikke ønsker seg en dame som har sex på første date. Man velger selv hva man ønsker seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Jeg klandrer vel ikke kvinnene!! Jeg ber dem å være føre var. Hvorfor skal jeg gå på broren min og kamerater som ikke ønsker seg en dame som har sex på første date. Man velger selv hva man ønsker seg.

Fordi de har et elendig kvinnesyn og glemmer seg selv i spillet de selv spiller. De er de virkelige billige her.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna.S

Anna S:

Det er ingen her inne som mener at det er anbefalt å ligge med en person om man ikke takler å bli dumpet/såret i ettertid. Ingen. Det kritikken handler mest om er dinebastante meninger presentert som fakta og annet BS, at man ikke klarer å ta noe av det du sier seriøst lenger.

Mine meninger er ikke så bastante hvis man virkelig leser det jeg sier og ikke hva man tror jeg sier :) Men sånn er det i forumverden, slik har det alltid vært og slik vil det alltid være.

Det er ingen som må lytte til det jeg sier, men spør man så får man det svaret jeg har å gi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine meninger er ikke så bastante hvis man virkelig leser det jeg sier og ikke hva man tror jeg sier :) Men sånn er det i forumverden, slik har det alltid vært og slik vil det alltid være.

Det er ingen som må lytte til det jeg sier, men spør man så får man det svaret jeg har å gi.

Okei. Noen spurte deg - selveste samlivsguruen her - om du var singel?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anna.S

Okei. Noen spurte deg - selveste samlivsguruen her - om du var singel?

Jeg er ikke samlivsguru, jeg driver med matchmaking og med profilfiksing på nettdatingsider.

Som de fleste her inne vet så dumpet jeg akkuratt kjæresten min.( Det er til og med en egen tråd om det) Det er fordi jeg ekstremt dårlig til å finne en match til meg selv. Lysten til å finne den rette er for stor og jeg lager disse flotte illusjonen rundt det hele. Forelsker meg i forelskelsen og ikke i mannen :( Det er lettere å finne noen for andre enn å finne noen for meg selv.. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna.S

Men igjen så handler denne tråden om TS og jeg håper alt er bra med deg.. Siden jeg føler at usikkerheten din er påført av meg fordi jeg mener det jeg mener så hadde jeg satt pris på at du tok kontakt pr PM så vi kunne snakket litt der :):klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .-L-.

Dersom jeg er kåt på en mann, så kommer jeg. Han trenger ikke ta på meg en gang, orgasmene sitter i hodet. Det har ingen ting med erfaring å gjøre... Man er ikke BEDRE enn noen i senga, man er gode SAMMEN. Og god sex er ikke skummelt.

Det er jo flott at du kommer, men man har jo de som er på motsatt ende også. De som ikke kommer. Uansett hvordan man vrir og vender på det så handler sex også om teknikk. Teknikk får man av erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest .-L-.

Ja ha, fordi jeg arresterer deg når du motsier deg selv da eller??

Hvor har jeg sagt imot meg selv?

Kort oppsumert hva jeg har sagt.

*Man er ikke løs fordi man liker sex.

*Det høres ikke logisk ut at en mann blir skremt av at kvinnen liker sex. Menn generelt vil jo ha mye sex? Hvorfor skal han si nei til en dame som også vil ha mye sex?

*En alternativ forklaring kan være at damen overkjører han i sengen og han føler at han ikke strekker til.

KateW snakker om at menn har nærhetsangst. Det kan jo stemme.

Kan også hende man bare finner ut at h*n ikke var ens type.

Endret av .-L-.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det handler litt om å bli voksen. Voksne folk fatter at sex på første date, så lenge kjemien er der for begge to, ikke betyr at damen er en flyfille.

Det betyr at damen/mannen ikke legger noe mer i sex enn "fin kjemi med en jeg har kjent i 2 timer (og seff da absolutt ikke kjenner eller vet noe spes om) gjør det helt naturlig for meg å da gå til seng med han/henne ". Hva man kaller denne atferden får være opp til hver enkelt.

Relativt blåøyd å innbille seg at en person med det tenningsmønsteret og så lav terskel til å ha sex ikke har gjort det samme gang på gang på gang på gang på andre dates og møter hvor kjemi har vært til stede. Eneste som mangler da er at man i tillegg har ubeskyttet sex med disse "god kjemi" folkene, så er det i alle fall en person jeg hadde vurdert som en kjæreste fra helvete.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Søgni

Det betyr at damen/mannen ikke legger noe mer i sex enn "fin kjemi med en jeg har kjent i 2 timer (og seff da absolutt ikke kjenner eller vet noe spes om) gjør det helt naturlig for meg å da gå til seng med han/henne ". Hva man kaller denne atferden får være opp til hver enkelt.

Relativt blåøyd å innbille seg at en person med det tenningsmønsteret og så lav terskel til å ha sex ikke har gjort det samme gang på gang på gang på gang på andre dates og møter hvor kjemi har vært til stede. Eneste som mangler da er at man i tillegg har ubeskyttet sex med disse "god kjemi" folkene, så er det i alle fall en person jeg hadde vurdert som en kjæreste fra helvete.

Jeg veit ikke hvordan det er med deg, men personlig kjenner jeg ikke et behov for å sette en merkelapp på andre menneskers seksuelle atferd. Ei heller å tillegge dem egenskaper, for ikke å snakke om holdninger til prevensjon og helse, ut fra eget hode.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloè

Får du god kjemi med annenhver jente du treffer på byen da? Det får ikke jeg, ikke så ofte jeg treffer en gutt jeg får god kjemi med iløpet av "2 timer". Så når jeg for en gangs skyld gjør det, ser jeg ingenting galt i å ha sex etter "2 timer"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...