Butterfly20 Skrevet 21. mai 2012 #141 Del Skrevet 21. mai 2012 Stakkars fyr.. Han blir vel temmelig forvirra selv når han tar kontakt gang på gang, og det alltid er han som må gjøre det. Og du prøver å holde igjen fordi du er usikker på han?? Tro meg, når han vil møtes igjen, og sender meldinger med blunkefjes, er han nok litt nysgjerrig på deg. Kjenner INGEN menn som gidder å gjøre det med mindre de ikke er interesserte.. Man kan ikke gå rundt å være redd for å falle hele tiden. Da blir man til slutt bare stående alene.. Lykke til! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anna.S Skrevet 21. mai 2012 #142 Del Skrevet 21. mai 2012 Hadde jeg vært på en trivelig date, blitt kysset adjø ved døren og funnet ut i etterkant at han hadde besøkt elskerinna si like etterpå; hadde jeg ikke ville truffet ham igjen. Pga det er et uttrykk for Hore/Madonna distinksjonen på lik linje med "testing" og annet skit som du har fortalt om her, Anna. Poenget mitt er at hvis man som kvinne har et dårlig selvbildet og ikke vil takle at man blir lurt og pult så bør man ikke pule på første date. Det er jo en grunn til at TS har laget denne tråden fordi hun følte hun ødela alt ved å pule for tidlig. Er man usikker så avstår man. Prinsippene og hvordan ting burde være osv osv blir bare pjatt uansett. Jeg gir et råd og så får folk gjør som de vil At dere skal "ta" meg fordi jeg gir det rådet er ikke mitt problem. Jeg vil fortsette å gi det rådet uansett. Natta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SkiZy Skrevet 21. mai 2012 #143 Del Skrevet 21. mai 2012 (endret) Det gikk jo bra? Endret 18. mai 2013 av SkiZy 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommee Skrevet 22. mai 2012 #144 Del Skrevet 22. mai 2012 (endret) Synes det er stor forskjell på å ha sex første date, eller å ha sex med noen du har snakket med på nett lenge og så ha sex første gangen dere møtes. Hvor godt kjente du han fra før da? Vet av mange som har snakket på nett lenge og så blir det action når de møtes. Må signere her, og Anna, ingen som puler blir lurt. Det er faktisk mange som nyter sex om det er på første eller en av de første datene, som nyter spenningen i det, men allikevel ikke hopper til sengs med hvem som helst. Dette pga den berømmelige kjemien, og partnerens dyktighet til å få motparten til å slappe av, og som i sitatet her, følelsen av å ha kjent hverandre lenge. Synes du generaliserer og du tror mange damer ikke har en egen utviklet seksualitet. Endret 22. mai 2012 av Sommee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strykebrett Skrevet 22. mai 2012 #145 Del Skrevet 22. mai 2012 Nei, men da vet man i det minste at det ikke var fordi man har hatt sex og kvinner som har dårlig selvbildet, eller er i faresonen for å få det, vil gå med hodet hevet. Wow.. så om man har hatt sex med noen man ikke er i et forhold med så skal man gå med halen mellom beina og skamme seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Herr Langbein Skrevet 22. mai 2012 #146 Del Skrevet 22. mai 2012 (endret) TS, her har du et valg: Være ærlig med typen om hva du ønsker, eller Holde tilbake, spille spill, "knipe bena igjen" og bruke teknikker for å få et bestemt resultat Du valgte det første, og selv om noen her kjemper for at det er bedre å spille er det ikke gitt at det får resultatet du ønsker deg. (Selv er jeg mann, og det hadde vært en stor negativ å oppleve noen som brukte sex som et våpen/verktøy for å oppnå et resultat i et forhold. De færreste menn har "tester" som dette; hvis han trives i lag med deg og liker deg, så trekker ikke sex dette ned). Endret 22. mai 2012 av Herr Langbein 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 22. mai 2012 #147 Del Skrevet 22. mai 2012 Selvfølgelig skal kvinner ha glede av å pule!!! Jeg har da aldri sagt noe annet. Man trenger bare ikke å knulle en potensiell kjæreste på første daten. Er man kåt kan man heller ringe elskeren på vei hjem.. :gjeiper: Jeg vil tørre å påstå at for 100% av de mennene jeg kjenner som er verdt å ha et forhold med, ville dette vært langt, langt, langt verre enn om de fikk seg noe selv på første daten. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. mai 2012 #148 Del Skrevet 22. mai 2012 Og Dreamdrops: Jeg håper vi finner ut av dette her. Det holder ikke med date ser du. Begge to er ute etter forhold. etter hva vi har snakket om tidligere (altså før daten) , og vi kom strålende godt overens utenom denne kjemien som gikk litt over styr.. ts Neinei, det forstår jeg. Som oftest går man jo på date fordi man ønsker noe senere. Min mening er i alle fall at ingenting er ødelagt av den grunn Spent på å høre om flere dater! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anna.S Skrevet 22. mai 2012 #149 Del Skrevet 22. mai 2012 Wow.. så om man har hatt sex med noen man ikke er i et forhold med så skal man gå med halen mellom beina og skamme seg.. Nei det skal man ikke, men veldig mange føler seg lurt og pult når han i ettertid sender en melding med "jeg hadde det veldig koselig, men føler meg ikke klar for noe forhold" eller noe i den duren. Det er vel også derfor TS har laget denne tråden? Fordi hun selv følte at hun hadde ødelagt alt ved å ha sex for tidlig. Når man tenker de tankene og bekymrer seg for det, bør man i mine øyne ikke ha sex på første date. Så slipper man å gruble over det. Hva som er normalt og hva som burde være normalt har egentlig ikke noe med saken å gjøre. Her er det TS som er blitt usikker FORDI hun hadde sex på første date, akkuratt som så mange andre jenter/kvinner blir når de har hatt sex på første date. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gloriosa88 Skrevet 22. mai 2012 #150 Del Skrevet 22. mai 2012 Jeg har en gutt jeg snakker med og flørter med, men han bor i en annen by, så vi har ikke hatt tid til og møtes enda. Kan bli litt kåte melinget til tider, begge har vert veldig opptatt med livet våres så har ikke fått så mye sex på en stund. Vet vertfall at ikke jeg har det.. Har skjønt av dere at jeg da kansje ikke skal overfalle han ved første møte hehe Selv om inni hode mitt høres ut som en veldig god idee hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anna.S Skrevet 22. mai 2012 #151 Del Skrevet 22. mai 2012 Har skjønt av dere at jeg da kansje ikke skal overfalle han ved første møte hehe Selv om inni hode mitt høres ut som en veldig god idee hehe. Jeg hadde ikke gjort det, for jeg har gått på en sånn smell 2 ganger. Meeeen jeg er jo så gammel og kjedelig så ikke hør på meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 22. mai 2012 #152 Del Skrevet 22. mai 2012 Jeg er ikke ute etter å ta deg, men du virker enig med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 22. mai 2012 #153 Del Skrevet 22. mai 2012 Jeg har mange gode kompiser som er fantastiske kjærester og ektemenn men som aldri ville blitt sammen med damene sine hvis de hadde fått de på første kvelden. Sånn er det bare. Skjønner ikke hvorfor de skal være komplette idioter fordet? For det er de faktisk ikke Fordi det er tøys og tull å dømme folk bare fordi man er glad i sex. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #154 Del Skrevet 22. mai 2012 Jeg har hatt sex på første date med flere. Kan med hånden på hjertet si at alle har vært interessert i mer etterpå. Om en mann er interessert i mer enn sex, kommer rett og slett an på hva du kan by på utenom sexen, tenker jeg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 22. mai 2012 #155 Del Skrevet 22. mai 2012 Jeg har hatt sex på første date med flere. Kan med hånden på hjertet si at alle har vært interessert i mer etterpå. Om en mann er interessert i mer enn sex, kommer rett og slett an på hva du kan by på utenom sexen, tenker jeg. Ja, og dersom damen går å tenker på at hun skal/ikke skal ha sex er hun ikke tilstede med meg! Da er hun off i crazywomen toughts. Går greit om man bare ikke vil ha sex også, men blir bare teit når man skal gjøre en sak ut av det. Det er veldig irriterende når man vet at damen liker en, men at hun bevisst holder tilbake fordi hun mener at hun må huke tak i gutten før hun kan ha sex. Man føler seg utsatt for et spill og det er ikke kjekt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BM2 Skrevet 22. mai 2012 #156 Del Skrevet 22. mai 2012 Ja, og dersom damen går å tenker på at hun skal/ikke skal ha sex er hun ikke tilstede med meg! Da er hun off i crazywomen toughts. Går greit om man bare ikke vil ha sex også, men blir bare teit når man skal gjøre en sak ut av det. Det er veldig irriterende når man vet at damen liker en, men at hun bevisst holder tilbake fordi hun mener at hun må huke tak i gutten før hun kan ha sex. Man føler seg utsatt for et spill og det er ikke kjekt. Nettopp! Ubrukelige kjerringer som en IKKE gidder å bruke så mye mer tid på. Det lyser jo dramaqueen, sexnekt og silent treatment lang vei. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #157 Del Skrevet 22. mai 2012 Rart om man skal være nødt å spille for å finne kjærligheten. Ligger man med noen, får man ikke mannen, ligger man ikke med noen så er man dramaqueen. Sender man mannen mld, ja da blir han lei. Sender man ingen mld, ja da blir mannen frustrert og ikke vet hva han skal tro. Må da gå an å ha sex om man vil det vel? For så å vise oppmerksomhet etterpå om man vil noe mer, uten at man skal gå etter en viss "kode"?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 22. mai 2012 #158 Del Skrevet 22. mai 2012 Rart om man skal være nødt å spille for å finne kjærligheten. Ligger man med noen, får man ikke mannen, ligger man ikke med noen så er man dramaqueen. Sender man mannen mld, ja da blir han lei. Sender man ingen mld, ja da blir mannen frustrert og ikke vet hva han skal tro. Må da gå an å ha sex om man vil det vel? For så å vise oppmerksomhet etterpå om man vil noe mer, uten at man skal gå etter en viss "kode"?! Livet er uansett et spill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #159 Del Skrevet 22. mai 2012 Når jeg møtte eksen hadde han vært på masse date's og det var flere av disse damene som han synes var knall bra og som han likte kjempe godt før de traff hverandre og også under date'n. Men når de ble med han på hotellrommet eller inviterte han med hjem og gav han godsakene på første date mistet han hele gnisten. Så jeg var den første han møtte som hold bena sammen og gjett om han ble stormforelska! Og kanskje dere hadde vært sammen enda om du hadde pult på første date? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 22. mai 2012 #160 Del Skrevet 22. mai 2012 Er det rart at menn blir fortvila, FOR en overanalysering. TS, var sexen god? Hvis ja, gled deg over at du fikk pult. Det er det ikke alle som får! Noen menn får panikk etter første date, noen får det ikke. Noen blir kjærester og hadde sex første treff, andre blir kjærester og hadde ikke sex før de gifta seg. Det er så utrolig mange fasetter. Det er kun du TS og han som vet hva som skjedde. Jeg har datet folk lenge, så har vi hatt sex, så har det blitt brått slutt på moroa. Fordi vi pulte? Neppe, fordi de plutselig fikk nærhetspanikk? Høyst sannsynlig. Jeg har møtt langt flere menn med nærhetspanikk, enn menn som får puleangst. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå