Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

*Gjenopplivning*

Til alle: Hva var det som gjorde at du meldte deg inn i KG, og hvorfor ble du aktiv bruker her? :)

Fordi jeg skulle gifte meg, og begynte å henge fast på bryllupsforumet, og etterhvert begynte jeg meg i jungelen på KG :)

Spørsmål til alle:

Hvilke underforumer henger du mest på, og hvorfor? Hvilket liker du best, og hvilket liker du dårligst?

Videoannonse
Annonse
Gjest norah
Skrevet

Raindrops

Er du tjukk?

Døh....kom an da.

Tjukk er vel ikke noen måte å omtale noen på.

Spørsmål til Bud:

Om Raindrops var overvektig; hvordan hadde fantasiene dine blitt da? ;)

• Liker 1
Skrevet

Døh....kom an da.

Tjukk er vel ikke noen måte å omtale noen på.

Spørsmål til Bud:

Om Raindrops var overvektig; hvordan hadde fantasiene dine blitt da? ;)

Fant ikke noe bedre ord, tjukk er tjukk :)S

Er ikke så glad i stryke på bein, så fantasiene kommer vel til å leve i beste velgående...

Skrevet

Nei, er du? :)

Tja, er litt rund og god i kantene - som seg hør og bør :)

• Liker 1
Skrevet

Og så, et spørsmål til alle, har du noen spennende planer for dagen?

Tja. Skal ta ettermiddagen på den solfylte verandaen og begynne å lese sensur på et par masteroppgaver - jeg synes alltid det er en spennende og morsom oppgave.

Deretter skal mannen min og jeg oppholde oss på nett for å planlegge bilferie nedover i Europa. Morsomt når man har alle de mulighetene som man har på nett.

Og da er det kanskje ikke plass til mer spenning i dag. Vi får se når vi har havnet i sengehalmen ;)

Gjest Swarovski
Skrevet

Koala Lompa: Er du veldig glad i pølse?

Skrevet

Til dere som har slettet brukeren og så kommet tilbake - for eksempel Hunterlady og Pet - hvordan fikk dere tilbake det gamle nicket? Hvordan 'beviste' dere at dere faktisk var den samme?

AnonymBruker
Skrevet

Til dere som har slettet brukeren og så kommet tilbake - for eksempel Hunterlady og Pet - hvordan fikk dere tilbake det gamle nicket? Hvordan 'beviste' dere at dere faktisk var den samme?

Vi har jo faktisk ikke vernede nick her inne, så jeg går ut fra at når de har slettet seg, er det fritt frem for andre å ta nicket. De var vel bare første mann ut til å ønske seg sitt gamle nick :skravle:

Skrevet

Vi har jo faktisk ikke vernede nick her inne, så jeg går ut fra at når de har slettet seg, er det fritt frem for andre å ta nicket. De var vel bare første mann ut til å ønske seg sitt gamle nick :skravle:

Så jeg kunne i utgangspunktet sagt at jeg ville ha nicket Hunterlady? Som også vil si at for alt vi vet kan disse brukerne være falske :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

Samme mailadresse sikkert.

Skrevet

Xaphan - korleis uttalar du brukarnamnet ditt?

Jeg fant brukernavnet mitt i noe jeg leste på nettet og har aldri hørt det bli uttalt, men jeg tror det er "safan".

Skrevet

Syns du? Jeg ser de samme brukerne gå igjen og igjen, og de spør kun vennene sine om ting.

Hierarkiet er bygget opp på smisking, så klart. Og at man for all del må være hyggelige med de man vil at skal like en (de som allerede er godt kjent) , men man driter i de nye brukerne og gjester osv.

Den eneste jeg kan si jeg kjenner litt til er Havbris, og de andre har jeg faktisk blitt litt bedre kjent med fordi jeg har stilt spørsmål til de.

Det er lettere å klage på det andre gjør, istedenfor å gjøre noe med det selv. Det er fritt frem for alle å stille spørsmål, men jeg tror man skal være litt forsiktig med å forvente å få svar fra alle. Er ikke sikkert alle ønsker å svare, og det må jo respektere.

Hvorfor føler du at du må kritisere andre måten? Og hvem mener du skal bestemme hvem som får og ikke får skrive spørsmål til hvem de vil?

Skrevet

Og så, et spørsmål til alle, har du noen spennende planer for dagen?

I dag skal jeg først og fremst lage middag, deretter blir det ut på altanen og nyte det fine været. Kanskje jeg tar meg en tur til noen venner i kveld.

Du da?

Skrevet (endret)

*Gjenopplivning*

Til alle: Hva var det som gjorde at du meldte deg inn i KG, og hvorfor ble du aktiv bruker her? :)

Jeg meldte meg inn her fordi jeg elsker å diskutere, og ble aktiv fordi det er mange gode diskusjoner her inne.

Hva liker du best med KG?

Endret av Piper
Skrevet

Til alle:

Liker du alle menneskene du møter? Og kunne du vært venner med alle? Om ja, kan du forklare hvordan du får det til? Om nei, hvorfor ikke?

Skrevet

Til alle:

Liker du alle menneskene du møter? Og kunne du vært venner med alle? Om ja, kan du forklare hvordan du får det til? Om nei, hvorfor ikke?

har ikke sjans. Men jeg har en venninne som går overens med alt og alle. Jeg syns det er veldig imponerende.

Gjest JosefK78
Skrevet

Jeg kritiserer ikke tråden, jeg bare sier at det er tydelig å se at KG er et hierarki, noe som jeg synes er synd.

Alle hirarkier kan knuses men de vil nok bare bli erstattet med et nytt hirarki, personlig sier jeg som Groucho Marx:“I'd never join a club that would allow a person like me to become a member :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...