AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #1361 Skrevet 22. mai 2012 HunterLady: du og Katten. pleide å flørte vilt før du slettet deg. Kjenner du ham irl og er han lik som på KG? 2
Gjest Katten. Skrevet 22. mai 2012 #1362 Skrevet 22. mai 2012 Vi kjenner faktisk hverandre irl, men jeg er nok egentlig en førti år gammel mann, med ølvom og hår som Fabio.
Gjest Vampen Skrevet 22. mai 2012 #1363 Skrevet 22. mai 2012 I dag skal jeg først og fremst lage middag, deretter blir det ut på altanen og nyte det fine været. Kanskje jeg tar meg en tur til noen venner i kveld. Du da? Veldig lite spennende.. Pensum, pensum og mer pensum. Eller, akkurat nå ser det mer sånn ut: 3
Gjest Raindrops Skrevet 22. mai 2012 #1364 Skrevet 22. mai 2012 (endret) Døh....kom an da. Tjukk er vel ikke noen måte å omtale noen på. Spørsmål til Bud: Om Raindrops var overvektig; hvordan hadde fantasiene dine blitt da? Tviler sterkt på at jeg er Buds type uansett jeg :gjeiper: Endret 22. mai 2012 av Raindrops 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #1365 Skrevet 22. mai 2012 Gad, jeg som hadde tenkt å være litt løsluppen her, men får hente frem den litt mer seriøse brukeren i meg (som jeg er under mitt brukernavn), og opplyse at jeg føler meg godt mottatt blant de mer "faste" når jeg en sjelden gang havner i slike type tråder, oftest som AB Sånn, nå vekk med mitt seriøse jeg og inn med et par spørsmål. Til Vampen: - Fikk du for mye visuell champagne sist helg? Denne brukeren som "serverte" deg masse visuell champagne - bør vedkommende våge å vise seg her igjen...? Til alle: - Favorittis? Svupp, der forsvant jeg, men jeg kommer sterkt tilbake...kanskje... Mvh, AB nr 921
TheHairyToothfairy Skrevet 22. mai 2012 #1366 Skrevet 22. mai 2012 Jeg kritiserer ikke tråden, jeg bare sier at det er tydelig å se at KG er et hierarki, noe som jeg synes er synd. jeg tror du først og fremst trenger å lære betydningen av ordet "hierarki". er det noen brukere her som føler at andre brukere utøver makt mot dem selv eller andre? 1
AnnaKarenina Skrevet 22. mai 2012 #1367 Skrevet 22. mai 2012 AnnaKarenina, er det en spesiell grunn til at du valgte brukernavnet ditt, eller er det så enkelt at du er veldig glad i boka? Og, hva slags litteratur liker du best? Ganske glad i den romanen. Leste den første gang som 16-17 åring, og jeg husker den sommeren i en hengekøye veldig godt. En smak av noe storslått, voldsom kjærlighet og alle de fantastiske russiske navnene. Jeg hadde fra da og noen år fremover det jeg vil kalle min russiske periode. Jeg liker poesi, nyere skjønnlitteratur (Franzen, Tiller), klassikere (blir aldri ferdig med Hamsun), god og velskrevet krim (ikke de derre svenske damene...) samt endel faglitteratur og kunstlitteratur innenfor felt som er mine hobby og interesse.
Gjest JosefK78 Skrevet 22. mai 2012 #1368 Skrevet 22. mai 2012 jeg tror du først og fremst trenger å lære betydningen av ordet "hierarki". er det noen brukere her som føler at andre brukere utøver makt mot dem selv eller andre? Ja, men det er for det meste selvskading
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 22. mai 2012 #1369 Skrevet 22. mai 2012 Til alle: - Favorittis? Pæreis eller solo-is- Jeg liker saftis bedre enn fløteis. Av fløteisene er magnum med hvit sjokoladetrekk favoritten. Nå fikk jeg lyst på is...
AnnaKarenina Skrevet 22. mai 2012 #1370 Skrevet 22. mai 2012 Tor Ulven hører ikke med blandt mine absoludte favoritter, men det er ikke dårlig poesi. Ellers har jeg vel tidligere nevnt Stein Mehren. Jens Bjørneboes diktning er av noe varierende kvalitet, men mye er veldig bra. En periode var jeg opptatt av Kjell Erik Vindtorn (Triztan), men jeg klarte aldrig helt å trenge gjennom verkene hans. Tove Ditlevsen og Erik Knudsen skulde vel absoludt nevnes. Og Christian Dorph. Vilhelm Krag og Otto Benzon er også gode. I det sidste er jeg blitt grebet mere og mere av Göthes poesi. edit: Jeg vil føye til vår elskede Henrik Wergeland, og den til alle tider festlige Johan Herman Wessel. Mehren er fin. Tror jeg må plukke frem han igjen, lenge siden sist vi møttes. Göthe har jeg hatt mange og lange møter med, men jeg tror nå at vi er ferdige med hverandre. C.Dorph skal sjekkes ut, jeg liker dine poesireferanser. 1
yes2yes Skrevet 22. mai 2012 #1371 Skrevet 22. mai 2012 Jeg må spørre alle: Har noen lest romanen 'Nineteen Eighty-Four (1984)'? I såfall, hvordan var inntrykket? 2
Gjest JosefK78 Skrevet 22. mai 2012 #1372 Skrevet 22. mai 2012 Jeg må spørre alle: Har noen lest romanen 'Nineteen Eighty-Four (1984)'? I såfall, hvordan var inntrykket? JA elsker den, og liker også filmen fra 1984 med John Hurt
Gjest Eurodice Skrevet 22. mai 2012 #1373 Skrevet 22. mai 2012 Til alle: - Favorittis? Mvh, AB nr 921 Snickers-is er min favoritt blant enkeltisene, ellers liker jeg godt flere typer av Møvenpick, walnut og maple for eksempel.
Gjest Bud Skrevet 22. mai 2012 #1374 Skrevet 22. mai 2012 Tviler sterkt på at jeg er Buds type uansett jeg :gjeiper: Hvordan er Buds type? Vil gjerne ha et utfyllende svar, har ikke helt skjønt det sjøl heller...
Vulpes Skrevet 22. mai 2012 #1375 Skrevet 22. mai 2012 Til alle: - Favorittis? For tiden er det nok Royal-is i smaken Trippel. Liker også godt Royal Mørk og Royal Mandel. Royal hadde også før en kjempegod is med banansplitt-smak tror jeg, men den er borte fra markedet
Gjest Bud Skrevet 22. mai 2012 #1376 Skrevet 22. mai 2012 Tviler sterkt på at jeg er Buds type uansett jeg :gjeiper: Hvordan er Buds type? Vil gjerne ha et utfyllende svar, har ikke helt skjønt det sjøl heller... Aaaaah, jeg ser lyset - det var en flott måte å si at du ikke er min type
*Mina* Skrevet 22. mai 2012 #1377 Skrevet 22. mai 2012 Er du forelsket Bud? Er du forelsket Vamp? Er du forelsket annonym? Er du forelsket bandit? Er du forelsket Piper? Er du forelsket Tonje?
Mermaid Blues Skrevet 22. mai 2012 #1378 Skrevet 22. mai 2012 Jeg kjeder meg jaggu så mye at jeg tar en runde på fellesspørsmål, jeg Til alle her inne. Hvordan vil du beskrive deg med tre ord? Ambisiøs, kreativ og tørrvittig Nytt spørsmål til alle: La oss si at du skulle bli en superhelt, og at du kunne velge mellom tre superkrefter: 1. Å kunne lese andres tanker bevisst. 2. Ha en superhjerne uten begrensninger, hvor du for eksempel kunne lære deg et hvilket som helst språk/pensum/stoff/formel eller knekke en hvilken som helst kode på få minutter. 3. Å kunne løpe en hvilken som helst strekning på noen få sekunder uten å bli sliten, og derfor aldri trenge å ta fly eller kjøre bil igjen. Høhø, jeg har overhodet ikke sett på No Ordinary Family Hva ville dere valgt og hvorfor? Nummer 2, og jeg ville gjerne vært sidekick til nummer 1 og 3 Spørsmål til alle: føler dere at dere har lært noe av å tilbringe tiden her inne på KG? Og i såfall hva? Har fått mange gode tips og råd om ting jeg har lurt på, hvertfall Til alle: Er det bare jeg som trenger en ekstra kopp kaffe nå? Jeg er såpass fyllesjuk at dette er dagen hvor det bare ikke kan bli nok kaffe, tror jeg. Og så, et spørsmål til alle, har du noen spennende planer for dagen? Min store plan var å skrive, men jeg har pådratt meg et leit tilfelle av skrivesperre. Ny plan nå er å løse den opp. Så nei, ikke videre spennende *Gjenopplivning* Til alle: Hva var det som gjorde at du meldte deg inn i KG, og hvorfor ble du aktiv bruker her? Jeg hang her som gjest ganske lenge, men da jeg plutselig måtte spørre om et eller annet mens jeg var på ferie måtte jeg registrere meg siden gjesteposting ikke gikk an fra utenlandsk IP. Spørsmål til alle: Hvilke underforumer henger du mest på, og hvorfor? Hvilket liker du best, og hvilket liker du dårligst? Reiseliv, Karriere og utdanning, Film og TV og Kultur... Jeg studerer, og resten dekker mesteparten av interessene mine Til alle: - Favorittis? Ben&Jerry's Chocolate Fudge Brownie. I moderate mengder, den er temmelig mektig. Jeg må spørre alle: Har noen lest romanen 'Nineteen Eighty-Four (1984)'? I såfall, hvordan var inntrykket? Min favorittbok i hele verden=) JA elsker den, og liker også filmen fra 1984 med John Hurt ...og det er jaggu min favorittfilm
Gjest Musekatt Skrevet 22. mai 2012 #1379 Skrevet 22. mai 2012 Til alle: - Favorittis? Sandwich-is. 1
Gjest Raindrops Skrevet 22. mai 2012 #1380 Skrevet 22. mai 2012 Hvordan er Buds type? Vil gjerne ha et utfyllende svar, har ikke helt skjønt det sjøl heller... Rundere i kantene enn meg 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå