Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Vampen
Skrevet

Til Vampen:

- Fikk du for mye visuell champagne sist helg? Denne brukeren som "serverte" deg masse visuell champagne - bør vedkommende våge å vise seg her igjen...?

Mvh,

AB nr 921

Det kan aldri bli for mye visuell champagne. ;) Så vedkommende må gjerne vise seg igjen, jeg kan komme til å trenge påfyll.

Er du forelsket Vamp?

Det er jeg. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Bandit
Skrevet

Er du forelsket bandit?

Nei, det er jeg ikke. Men det er noen brukere her inne som fascinerer meg. I aller høyeste grad.

Skrevet

Nei, det er jeg ikke. Men det er noen brukere her inne som fascinerer meg. I aller høyeste grad.

aw, jeg liker deg også - men ikke på den måten :/

Gjest Bandit
Skrevet

aw, jeg liker deg også - men ikke på den måten :/

:tristbla:

AnonymBruker
Skrevet

Hvem, hvem? Hvis du må nevne navn :danser:

(har et lite håp om å bli nevnt.. neida..joda :P)

Skrevet

Til alle:

Liker du alle menneskene du møter? Og kunne du vært venner med alle? Om ja, kan du forklare hvordan du får det til? Om nei, hvorfor ikke?

Nei, eg likar ikkje alle eg møter. Altså - sånn reint førsteinntrykksmessig. Får eit godt inntrykk av somme, og eit dårleg inntrykk av andre. Det viser seg ganske ofte å stemme. Ikkje at eg akkurat mislikar dei eg ikkje får eit så godt inntrykk av, handlar meir om at deg kjenner ganske kjapt om eg trur personen kan verte ein ven eller ikkje. Har ikkje så mange vener, er ikkje altfor sosial av meg. Tenkjer at folk som likar alle enten må vera ekstremt gode mennesker (eller naive?) eller ekstremt falske ;)

Gjest Bandit
Skrevet

Hvem, hvem? Hvis du må nevne navn :danser:

(har et lite håp om å bli nevnt.. neida..joda :P)

Noe hemmeligheter må man da ha... :lur:

Skrevet

Forelsker du deg ofte, Bandit?

Og er du en av de mennene her inne som får flest PM, tror du?

Tilgi en nykommer, du virker bare å være svært omsvermet. :romeo:

Skrevet

Havbris og Aldrisur: Hva jobber dere med? :)

Skrevet

WildThing: beskriv deg selv med 1 ord?

AnonymBruker
Skrevet

Til alle: hva er det siste som rørte deg til tårer?

AnonymBruker
Skrevet

Noe hemmeligheter må man da ha... :lur:

Noz og Vampen ;)

Skrevet

WildThing: beskriv deg selv med 1 ord?

utilstrekkelig

Skrevet

Havbris og Aldrisur: Hva jobber dere med? :)

Jeg jobber med By- og stedsutvikling :blush:

Og du Naive?

Skrevet

Maria; ett favoritt jentenavn og ett guttenavn?

Skrevet

Til alle:

Liker du alle menneskene du møter? Og kunne du vært venner med alle? Om ja, kan du forklare hvordan du får det til? Om nei, hvorfor ikke?

Nei, jeg liker ikke alle mennesker jeg møter og kunne ikke vært venner med alle. Jeg har mange bekjente men den vennekretsen som jeg kan dele det meste med, er relativt liten. Jeg pleier å ha noen antenner som virker godt og gir meg noen signaler ganske raskt. Men noen ganger har de virket litt for godt og jeg har bommet litt på folk. Men som oftest virker de riktig for meg.

Hvorfor? Vanskelig å si fordi mennesker er så samensatte. Men det er vel en salig blanding av personlige egenskaper, sosial kompetanse, interesseområder, felles tema å snakke om, humor (gjerne ganske rå), et tydelig glimt i øyet og et herlig smil. Jeg kan oppføre meg dannet blandt de fleste, men er relativt tilbakeholden når kjemien svikter.

Der den stemmer derimot - kan jeg blomstre med rå humor, være ganske sprø - og også kunne ha lange og gode samtaler over noen kopper te eller noen krukker vin!

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Maria; ett favoritt jentenavn og ett guttenavn?

Er det meg? Svarer uansett jeg :fnise:

Det fineste jentenavnet jeg vet om er Sarah (stavet sånn). Guttenavn er verre, men jeg syns Benjamin og Jonah er fine. Ikke spør meg hvorfor :gjeiper:

Gjest Cosette
Skrevet

Nei, jeg liker ikke alle mennesker jeg møter og kunne ikke vært venner med alle. Jeg har mange bekjente men den vennekretsen som jeg kan dele det meste med, er relativt liten. Jeg pleier å ha noen antenner som virker godt og gir meg noen signaler ganske raskt. Men noen ganger har de virket litt for godt og jeg har bommet litt på folk. Men som oftest virker de riktig for meg.

Hvorfor? Vanskelig å si fordi mennesker er så samensatte. Men det er vel en salig blanding av personlige egenskaper, sosial kompetanse, interesseområder, felles tema å snakke om, humor (gjerne ganske rå), et tydelig glimt i øyet og et herlig smil. Jeg kan oppføre meg dannet blandt de fleste, men er relativt tilbakeholden når kjemien svikter.

Der den stemmer derimot - kan jeg blomstre med rå humor, være ganske sprø - og også kunne ha lange og gode samtaler over noen kopper te eller noen krukker vin!

Jeg er helt lik.

Gjest Vampen
Skrevet

utilstrekkelig

Basert på mitt inntrykk av deg, dypt og inderlig uenig.

Gjest Vampen
Skrevet

Noz og Vampen ;)

Så himla fascinerende er jeg ikke.. :lur:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...