yes2yes Skrevet 23. mai 2012 #1481 Skrevet 23. mai 2012 (endret) Til alle: Favorittmat? Jeg elsker mat alt for høyt til å tenke ut en favoritt. Sikkert noe med kylling, tomat og poteter. Hjemme eller ut på byen? Hjemme, er så mye mer å gjøre her. Øl eller vin? Jeg avstår fra å drikke etanol, men vin lukter i alle fall mindre vemmelig enn øl. A eller B menneske? Veldig varierende, men mest A tror jeg. Kjøtt eller fisk? Kjøtt. Har aldri likt noe særlig til fisk. . Endret 23. mai 2012 av yes2yes 2
Piper Skrevet 23. mai 2012 #1482 Skrevet 23. mai 2012 Hva er den perfekte dagen for deg? Er det noe du har veldig lyst til å gjøre, som du føler du ikke prioriterer?
Piper Skrevet 23. mai 2012 #1483 Skrevet 23. mai 2012 Fordi vi vet at kvinner vil elske oss selv om vi ikke er perfekte, det samme gjelder kvinner men dere hører aldri på oss Beklageligvis er det ikke alle som tenker som deg, for det er noen som faktisk mener at damen skal ha perfekt kropp og som kritiserer det de kan når de kan. Hva tenker du om slike menn?
Piper Skrevet 23. mai 2012 #1484 Skrevet 23. mai 2012 Tysk Riesling fra Mosel og Rheingau, tørr, men sier ikke nei til en Spätläse til god ost. Den beste komedie du har sett? favoritt komedieskuespiller?
Piper Skrevet 23. mai 2012 #1485 Skrevet 23. mai 2012 Nei, det tør jeg ikke. Note to self: diplomatiske svar biter deg i ræva... Hvorfor tør du ikke? Hva gjør du for å unngå å bli forelsket?
Gjest JosefK78 Skrevet 23. mai 2012 #1486 Skrevet 23. mai 2012 Beklageligvis er det ikke alle som tenker som deg, for det er noen som faktisk mener at damen skal ha perfekt kropp og som kritiserer det de kan når de kan. Hva tenker du om slike menn? Jeg tenker at mange som sier slikt om andres utseende, velger å kritisere alle som ikke passer inn i deres syn på hva som er perfekt, er folk som selv har et dårlig selvbilde og som føler seg liten. Jeg synest synd på de menn som ikke kan se det vakre i det uperfekte, for det er våre små mangler som gjør oss mennesker, perfekt er kjedelig 3
Piper Skrevet 23. mai 2012 #1487 Skrevet 23. mai 2012 Jeg tenker at mange som sier slikt om andres utseende, velger å kritisere alle som ikke passer inn i deres syn på hva som er perfekt, er folk som selv har et dårlig selvbilde og som føler seg liten. Jeg synest synd på de menn som ikke kan se det vakre i det uperfekte, for det er våre små mangler som gjør oss mennesker, perfekt er kjedelig Helt enig med deg Hva er egentlig perfekt?
Gjest JosefK78 Skrevet 23. mai 2012 #1488 Skrevet 23. mai 2012 Helt enig med deg Hva er egentlig perfekt? Perfekt finnes ikke, det er det som er tingen og hvorfor de som sliter aldri vil bli fornøyde så lenge de jakter på det perfekte Hva med deg, og alle dere andre, kan du se deg selv i speilet og smile mens du tenker, -Vet du hva du ser ikke så verst ut du 1
Rainbow Skrevet 23. mai 2012 #1489 Skrevet 23. mai 2012 Til alle: hva er det siste som rørte deg til tårer? Litt flaut, men: I går da jeg så på "Biggest Loser". Hvor hun ene endelig fikk bekreftelse fra foreldrene sine på at de var glade i henne, noe hun aldri hadde hørt før. Og moren hennes ble så lei seg da hun skjønte at dattera hadde hatt det så vondt. Men hva sjer egentlig om du legger litt på deg Det som skjer er vel mest at ingen klær passer lenger. Og da får jeg dårligere selvtillit og føler meg ukomfortabel i sommerklær. Nå når jeg har gått ned til idealvekta igjen (som er en normalvekt, ikke undervekt som hos altfor mange her inne) føler jeg med gladere, og alle klærne mine passer igjen. Så for meg handler det om selvtillit, og hvordan jeg føler meg. Trives bedre som slank enn litt overvektig. Spørsmål til alle: hvilken film eller tv-karakter minner du mest om? Oh, vanskelig! Først tenkte jeg oppførselen til Carmen i "The L-word", sånn jeg var før. Faller for de hun ikke bør falle for og blir såra til slutt. Så var jeg hovedkarakteren i "Fairly Legal", som løper rundt og gjør hundre tusen ting, skal fikse alt og har ikke tid til å ta pause. (Hmm, merkelig nok samme skuespiller i de to, supersexy Sara Shahi. Utseendemessig ligner jeg ikke på henne, altså!). Nå vet jeg ikke helt hvem jeg minner om. JJ i Criminal Minds, kanskje? Ansvarsfull og hjemmekjær, men likevel tøff! Til alle: Favorittmat? Hjemme eller ut på byen? Øl eller vin? A eller B menneske? Kjøtt eller fisk? 1. Kylling tandoori med hvitløksbaguette! 2. Hjemme. Kan ikke huske sist jeg var på byen 3. Vin! Øl har jeg aldri likt. 4. Definitivt B-menneske!! 5. Kjøtt. Eller, aller helst kylling. Men ikke fisk, hvertfall!
Piper Skrevet 23. mai 2012 #1490 Skrevet 23. mai 2012 (endret) Perfekt finnes ikke, det er det som er tingen og hvorfor de som sliter aldri vil bli fornøyde så lenge de jakter på det perfekte Hva med deg, og alle dere andre, kan du se deg selv i speilet og smile mens du tenker, -Vet du hva du ser ikke så verst ut du Jeg begynner å komme dit, at jeg er stolt over den jeg er og hvordan jeg ser ut. Jeg har nok vært inne i den boblen, der man lever etter å ville oppnå det man tror er perfekt. Dette har mye med hvordan jeg har blitt behandlet, men mest om hvordan jeg selv har behandlet meg selv. For selv om noen sier noe til deg, lar du tankene dine fortsette å male på det den andre personen har sagt. Derfor er man egentlig skyld i slike ting selv, for man kunne stoppet tanken og tenkt at personen får mene hva h*n vil. Vi mennesker er sårbare, og spesielt når det kommer til kjærligheten. Vi ønsker å få den andre til å ville ha oss, og vi går ofte på bekostning av oss selv for å "glede" den andre. En kan jo spørre seg hvorfor vi mennesker går på bekostning av oss selv, for å få noe som kanskje ikke passer med oss likevel? Endret 23. mai 2012 av Piper 1
Rainbow Skrevet 23. mai 2012 #1491 Skrevet 23. mai 2012 Perfekt finnes ikke, det er det som er tingen og hvorfor de som sliter aldri vil bli fornøyde så lenge de jakter på det perfekte Hva med deg, og alle dere andre, kan du se deg selv i speilet og smile mens du tenker, -Vet du hva du ser ikke så verst ut du Ja, det kan jeg! Fordi jeg er stolt av at jeg har gått fra å være en lat, lubben og daff sofasliter som gjerne spiste sjokolade hver eneste dag til å bli en jente som liker å trene, gjerne vil forme kroppen med muskler, er slank og ser fin ut i klærne jeg kjøper. Og som likevel kan kose seg med godteri av og til. Så ja, jeg er fornøyd nå, og det var jeg ikke før jeg begynte å bli strengere med kaloriene.
Sweet77 Skrevet 23. mai 2012 #1492 Skrevet 23. mai 2012 Til alle: hva er det siste som rørte deg til tårer? Denne Anbefaler alle å se den, er en av de fineste historiene jeg har sett. Og til dere som ser den og evt greier å ikke blir berørt: Jeg lurer på hvorfor. http://www.youtube.com/watch?v=vcVYFxGixkU&feature=player_embedded
Gjesten Skrevet 23. mai 2012 #1493 Skrevet 23. mai 2012 Okei, nå har jeg snoket her inne lenge, på tide å svare Til alle: Favorittmat? Sushi Hjemme eller ut på byen? Hjemme Øl eller vin? Begge deler! A eller B menneske? Definitivt B Kjøtt eller fisk? Fisk
Kråkesaks Skrevet 23. mai 2012 #1494 Skrevet 23. mai 2012 Til alle: Liker du alle menneskene du møter? Og kunne du vært venner med alle? Om ja, kan du forklare hvordan du får det til? Om nei, hvorfor ikke? Nei. Jeg prøver å finne noe positivt ved de fleste, men av og til er det rett og slett ikke kjemi. Det skal likevel mye til før jeg virkelig misliker noen. Til alle: Favorittmat? Vet ikke. Ingenting slår skikkelig fersk fisk. Hjemme eller ut på byen? Hjemme. Øl eller vin? Helt klart vin, men drikker helst slkoholfritt. A eller B menneske? Midt i mellom. Kjøtt eller fisk? Det kommer an på hva slags kjøtt/fisk, tilbehør og tilberedning. Piper: Hva gleder du deg til?
skruf Skrevet 23. mai 2012 #1495 Skrevet 23. mai 2012 Favorittmat? Ovnsbakt klippfisk med sprøstekt bacon Hjemme eller ute på byen? Definitivt hjemme! Eller hjemme hos andre:-) Øl eller vin? Vin! Helst en fyldig spansk rødvin A eller B menneske? Litt usikker.......står alltid tidlig opp, men har aldri vett til å legge meg.. Kjøtt eller fisk? Ja takk, begge deler!
Gjest Koala Lompa Skrevet 23. mai 2012 #1496 Skrevet 23. mai 2012 (endret) Denne Anbefaler alle å se den, er en av de fineste historiene jeg har sett. Og til dere som ser den og evt greier å ikke blir berørt: Jeg lurer på hvorfor. http://www.youtube.com/watch?v=vcVYFxGixkU&feature=player_embedded Jeg synes det blir for påtatt..finner ikke et ord som passer bedre. Ikke misforstå meg, jeg synes det er fælt at barn blir født med slike misdannelser. Men slike videoer gjør meg faktisk ikke spesielt rørt. Spørsmål tilbake til deg, Flair; Hvilke tanker gjør du deg om meg nå som jeg har svart at jeg ikke blir rørt av videoen? Edit; Skrivefeil. Endret 23. mai 2012 av Koala Lompa
Gjest uAnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #1497 Skrevet 23. mai 2012 (endret) "gjest"- Kan en mann bli for høy? .-L-.- Hvor gammel er du? uAnonymBruker- Er du like kul i virkeligheten som på KG? Er du singel? Valiumsjunkie- Hvilken klesstil har du? Adonis- Er du en adonis i virkeligheten? Søgni- Hvor gammel er du? Er du med i Ottar eller Kvinnefronten eller noe? OI jeg fikk et spørsmål, og jeg så det ikke engang! Jeg er SÅ kul i virkeligheten at du aner ikke engang, jeg er typ den kuleste beiben i gata mi! Nei jeg finnes veldig lite kul, jeg har alltid vært den litt merkelige som leser mye, drømmer mye, sier mye rart ofte veldig upassende ting jeg ikke tenker over, og jeg faller endel. Og ja, jeg er singel. Vil du ha en date så er jeg så utsultet på menneskelig kontakt at jeg ikke engang trenger å vite hvem du er for å si ja Endret 23. mai 2012 av uAnonymBruker
Gjest Søgni Skrevet 23. mai 2012 #1498 Skrevet 23. mai 2012 Søgni: Har du en bestevenn, og hvordan er forholdet deres? Det har jeg Vi har kjent hverandre hele livet, og det preger nok forholdet vårt. Jeg innbiller meg at man får en spesiell type forhold av å nærmest vokse opp sammen, særlig på et veldig lite sted der det aldri blir mer moro enn man lager selv. De fleste opplevelser i barndommen og tidlig ungdomstid har jeg delt med henne, på godt og vondt. I dag lever vi veldig ulike liv, og har utvikla oss i hver vår retning på mange områder, noe som jo skjer ofte med barndomsvenner. Likevel er vi like gode venner, har alltid noe å prate om og deler det meste av det som foregår i livene våre. Fra vi først møttes som spedbarn og til nå, så har vi nok aldri vært uten kontakt i mer enn et par uker i strekk. Sånn håper jeg at det fortsetter (Litt av et spørsmål, forresten :gjeiper: ) Spørsmål til alle: Hvor skal du på ferie i år? 1
Silfen Skrevet 23. mai 2012 #1499 Skrevet 23. mai 2012 Spørsmål til alle: Hvor skal du på ferie i år? En venninne og jeg reiser med fire barn fra 9 mnd til 13 år til Punta Prima, rett utenfor Torrevieja i Spania. Der har vi leid et lite rekkehus og ser frem til late dager med bading, tapas og sene kvelder på takterassen. Tre uker til avgang. :hyper:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå