Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest badeand1
Skrevet

Da lurer jeg på om mennesker rører deg i det hele tatt, Mortem? Siden barn er jo også mennesker?

Det spørs helt på mennesket, og hva som har skjedd.

Men jeg kan ikke fordra barn. Det er virkelig ille, så kanskje derfor.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trodde det var opplagt?

:)

Ikke opplagt nok :) Men jeg husker ikke alle brukernavn, så kanskje jeg ikke har sett det, evenuelt ikke fått med meg at den ble slettet? Forteeell! :)

Skrevet

Langt tilbake i tråden her er det noen som har spurt om hvor gammel jeg er, men i stedet for å svare på det vil jeg heller beklage overfor den/de som jeg har vært ufin mot her inne. Jeg kan ikke si hvorfor jeg har vært ufin, men jeg skulle ønske jeg ikke hadde vært det. Jeg kjenner ingen av brukerne her og har nok projisert en smule. Så da håper jeg at de som jeg har hengt ut kan tilgi meg. Jeg er egentlig veldig snill og grei, men noen ganger blir jeg vrang og det burde absolutt ikke gå utover uskyldige. :fnise: Men fra nå av skal jeg forbedre meg.

• Liker 5
Gjest NozMonster
Skrevet

Da lurer jeg på om mennesker rører deg i det hele tatt, Mortem? Siden barn er jo også mennesker?

Mener du at det er snodig å ikke like barn selvom man liker mennesker? :klo:

Gjest NozMonster
Skrevet

Langt tilbake i tråden her er det noen som har spurt om hvor gammel jeg er, men i stedet for å svare på det vil jeg heller beklage overfor den/de som jeg har vært ufin mot her inne. Jeg kan ikke si hvorfor jeg har vært ufin, men jeg skulle ønske jeg ikke hadde vært det. Jeg kjenner ingen av brukerne her og har nok projisert en smule. Så da håper jeg at de som jeg har hengt ut kan tilgi meg. Jeg er egentlig veldig snill og grei, men noen ganger blir jeg vrang og det burde absolutt ikke gå utover uskyldige. :fnise: Men fra nå av skal jeg forbedre meg.

har du det litt tøft for tiden pet? :/

Gjest badeand1
Skrevet

Noz, hvor gammel er du? Jeg innbiller meg at du er 23? Tror jeg har lest det et sted her på forumet. :gjeiper:

Gjest JosefK78
Skrevet

Jeg gråt meg til søvn tre netter på rad pga deg

Skrevet

har du det litt tøft for tiden pet? :/

Nei, jeg har det bra, men jeg har hatt det litt tøft og så har jeg en tendens til å være stor i kjeften og snakke (skrive) før jeg skriver. Jeg har litt for lett for å irritere meg og angrer noen ganger på utbrudd. Lover å legge meg inn på forbedringsanstalt (hvis det finnes).

Gjest NozMonster
Skrevet

Noz, hvor gammel er du? Jeg innbiller meg at du er 23? Tror jeg har lest det et sted her på forumet. :gjeiper:

nesten akkuratt blitt 26 :sjenert:

Nei, jeg har det bra, men jeg har hatt det litt tøft og så har jeg en tendens til å være stor i kjeften og snakke (skrive) før jeg skriver. Jeg har litt for lett for å irritere meg og angrer noen ganger på utbrudd. Lover å legge meg inn på forbedringsanstalt (hvis det finnes).

har du noen å prate med om dette da Pet? :sukk:

Gjest badeand1
Skrevet

nesten akkuratt blitt 26 :sjenert:

:sjokkert: Du ser mye yngre ut!

Skrevet

har du noen å prate med om dette da Pet? :sukk:

Jeg har det bare bra, jeg har bare vært irritabel en stund og har latt det gå utover menneskeheten. Nå har jeg det fint, følte bare for å be om unnskyldning i en tråd som jeg vet at mange leser.

• Liker 2
Gjest JosefK78
Skrevet

Spørsmål til alle

Et tog forlater perongen kl 16:00, eksakt på samme tid forlater et tog perongen på motsatt side av strekningen, togene kjører nå mot hverandre. Tog 1 kjører i 106 kmt mens tog 2 kjører i 84 kmt, farten er konstant på begge tog, strekningen som begge togene kjører på er 136 km

Spørsmålet er:

Hvem var forsvarsminister i Norge i 1964?

Skrevet
Er du rett frem på alle områder, eller er det enkelte ting du ikke liker å snakke om?

Rett frem?, jeg? :gjeiper:

Ja, jeg har vel aldri gått en hel runde rundt grøten, jeg setter pris på kjappe, direkte og konkrete svar fra andre så da må jeg nesten være sånn selv også.

Den egenskapen har for øvrig ikke bare positive sider - det er så mye hårsåre folk rundtomkring :fnise:

Det er enkelte tema jeg ikke diskuterer ja...

Skrevet

Rett frem?, jeg? :gjeiper:

Ja, jeg har vel aldri gått en hel runde rundt grøten, jeg setter pris på kjappe, direkte og konkrete svar fra andre så da må jeg nesten være sånn selv også.

Den egenskapen har for øvrig ikke bare positive sider - det er så mye hårsåre folk rundtomkring :fnise:

Det er enkelte tema jeg ikke diskuterer ja...

Når du sier at mennesker er hårsåre, er det fordi du er ufin eller er det fordi de ikke takler å høre det?

• Liker 1
Skrevet

Når det gjeld you tube-videoen med dama med den funksjonshemma ungen, synest eg på ein måte det er rørande, heilt klart. Men må ein anna måte synest eg og, som ein annan brukar nemnte, at det vert litt for typisk amerikansk "happy ending"/klisjé. Synest videoen berre viste framsida av medaljen. Sjølv om dei nemnte nedturane og, vart det veldig "me kom oss gjennom det og no er alt bra", medan verkelegheita sikkert er at foreldra framleis har det kjempetøft og vil få det i framtida og. Foreldre til funksjonshemma ungar i Noreg seier jo at det er ein kamp, så i USA er det nok enno verre.

• Liker 2
Skrevet

Når du sier at mennesker er hårsåre, er det fordi du er ufin eller er det fordi de ikke takler å høre det?

Grensen mellom den ubeslørte sannhet og det som kan oppfattes som ufinhet er ikke stor.

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

:sjokkert: Du ser mye yngre ut!

ja, jeg vet, og jeg hater hater hater hater det :grine:

kanskje noen har noen tips til hvordan jeg kan se eldre ut??

(dette er jo en spørretråd så)

Endret av NozMonster
Skrevet (endret)

Kaffe, tobakk og heroin.

Hilsen voksen mann i kroppen til en 14-åring :)

Endret av Bud
Skrevet

Hvorfor hater du det? Skulle gjerne sett yngre ut :)

Gjest NozMonster
Skrevet

Kaffe, tobakk og heroin.

Hilsen voksen mann i kroppen til en 14-åring :)

drikker kaffe og røyker, men tar veldig lite heroin, men jeg ser ikke noe eldre ut av den grunn...

Hvorfor hater du det? Skulle gjerne sett yngre ut :)

fordi jeg har lav nok selvtillitt som det er, og trenger ikke bli minna på ukentlig at jeg ser ut som en liten drittunge :sukk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...