Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har lyst på en eplebit.

:)

:) hvilken farge?

Videoannonse
Annonse
Gjest Søgni
Skrevet

Hvorfor det, my lady?

Jeg leser da innleggene dine i tråder da, og det er bare "noe" som samsvarer :)

Overbevist og helt sikker er jeg jo ikke, men jeg har en sterk følelse av at det stemmer.

Gjest Janus
Skrevet

Jeg leser da innleggene dine i tråder da, og det er bare "noe" som samsvarer :)

Overbevist og helt sikker er jeg jo ikke, men jeg har en sterk følelse av at det stemmer.

Du er snill.

Jeg liker deg.

Skrevet

Den fargen som smaker best.

Lys knall grønn :)

Skrevet

Nei nei nei, kun RØDE epler som er brukbare :briller:

Skrevet

Flair: Hvor fikk du avataren din fra? Jeg synes den er dødskul :jepp:

Takk! :)

Den skal minne meg om at dersom man er en person som kjeder seg fort, så er det ikke smart å gå på ølkurs først, for deretter å ta nachspielet i baren ved siden av Norsk Bondelags årskonferanse.

...eller var det Google.

Din er også kjempefin! Nysgjerrig jeg også - så hvor fikk du den fra?

Skrevet

Yess! Den eneste bruktbare farge på epler :jepp:

Skrevet

Kan noen komme og smøre meg på ryggen?

Skrevet

Kan noen komme og smøre meg på ryggen?

Hvis du gjengjelder tjenesten etterpå, så. Er jaggu ikke lett! Trodde jeg fikk det til bra i går, men det er tydeligvis en liten flekk jeg ikke klarte å nå helt, som ble en liten antydning til rosa :gjeiper:

Skrevet

Jeg sprayet veggen på badet og gnidde meg inntil. Et år gikk jeg med et håndavtrykk på låret etter jeg tørket meg etter å ha smurt unger.

Vi burde danne en smørering. Evt stands der vi tar en femmer for smøret.

Gjest Nuppdupp
Skrevet

Da var den inne på snikk snakk. Tenkte jeg det ikke....

Jeg har spørsmål til Noz

Er du singel?

Har du nesten alltid hatt kort hår?

Hvor mange kjærester har du hatt?

Hvor lenge siden ble det slutt med den forrige?

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

Da var den inne på snikk snakk. Tenkte jeg det ikke....

Jeg har spørsmål til Noz

1Er du singel?

2Har du nesten alltid hatt kort hår?

3Hvor mange kjærester har du hatt?

4Hvor lenge siden ble det slutt med den forrige?

1 ja, er singel

2 hart hatt kort hår fra siden jeg var i begynnelsen av tenårene, og etter "endt" frisørutdannelse (mangler litt av lærlingstida) så har jeg hatt enda kortere :P ( helheten ser absolutt lengre ut enn den egentlig er da! en magisk illusjon!)

3 Om man ikke tar med barneskoleforhold og 8.klasseforhold, så har jeg hatt 4 kjærester, men føler jeg har glemt 1 :sjenert: 4 eller kanskje 5 er svaret da!

4 det er 4 år siden det ble slutt nå i sommer, etter å ha vært kjærester i 4 år.

spm til deg nuppis: hva fant du av informasjon om meg i snikksnakken siden du kom opp med disse spørsmålene? :)

Endret av NozMonster
Gjest Meridius
Skrevet

Nei nei nei, kun RØDE epler som er brukbare :briller:

Feil. Grønne epler er best, unntak Pink Lady epler (Røde) de er helt utrolige.

• Liker 2
Skrevet

Til alle sammen:

Kan du bestemme deg for å ha en god dag, eller påvirker andre humøret ditt?

Skrevet

Til alle sammen:

Kan du bestemme deg for å ha en god dag, eller påvirker andre humøret ditt?

Godt spørsmål. Jeg ble tidligere veldig preget av andres humør og adferd, men jeg har jobbet aktivt med dette og lar meg nå sjelden irritere av typisk negativitet, sniking i køer, feighet og ansvarsfraskrivelse. Jeg har lært meg at dette er deres problem, og ikke mitt, og at det ikke skal prege meg og mitt liv!

Ja, jøss, det tok tid, men jeg får stadig/daglig aha-opplevelser med at her ville jeg tidligere blitt en liten implodert lemen, men så reagerer jeg ikke i det hele tatt, kun observerer det og smiler videre. Cool, calm and collected. Herlig!

Skrevet

Feil. Grønne epler er best, unntak Pink Lady epler (Røde) de er helt utrolige.

Er dette et fåfengt forsøk på å innynde deg hos kvinnene eller syns du faktisk sure fæle grønne epler er bedre de saftige, guddommelige røde eplene?

Gjest Nuppdupp
Skrevet (endret)

1 ja, er singel

2 hart hatt kort hår fra siden jeg var i begynnelsen av tenårene, og etter "endt" frisørutdannelse (mangler litt av lærlingstida) så har jeg hatt enda kortere :P ( helheten ser absolutt lengre ut enn den egentlig er da! en magisk illusjon!)

3 Om man ikke tar med barneskoleforhold og 8.klasseforhold, så har jeg hatt 4 kjærester, men føler jeg har glemt 1 :sjenert: 4 eller kanskje 5 er svaret da!

4 det er 4 år siden det ble slutt nå i sommer, etter å ha vært kjærester i 4 år.

spm til deg nuppis: hva fant du av informasjon om meg i snikksnakken siden du kom opp med disse spørsmålene? :)

Jeg fant ingenting i snikk snakk om deg. Bare kommenterte at denne TRÅDEN har havnet her :gjeiper:

Jeg har lurte. Er nysgjerrig :)

Endret av Nuppdupp
Skrevet

Takk! :)

Den skal minne meg om at dersom man er en person som kjeder seg fort, så er det ikke smart å gå på ølkurs først, for deretter å ta nachspielet i baren ved siden av Norsk Bondelags årskonferanse.

...eller var det Google.

Din er også kjempefin! Nysgjerrig jeg også - så hvor fikk du den fra?

Jeg husker ikke helt. Jeg vet bare at jeg søkte på ett eller annet med ulv en eller annen gang da jeg kom over og valgte å lagre bildet :)

Det er originalt litt større, men har kuttet det til for KG.

Gjest Meridius
Skrevet (endret)

Er dette et fåfengt forsøk på å innynde deg hos kvinnene eller syns du faktisk sure fæle grønne epler er bedre de saftige, guddommelige røde eplene?

Ja, og ja.

Endret av Meridius

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...