Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest hogwash
Skrevet

...

Hogwash: Hvor gammel er du?

30.

Forøvrig synes jeg jeg så Yme luskende rundt her inne i går :opplyser:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde (og fortsatt har) en ganske rar boksmak i en alder av 10.......husker de bøkene som jeg ble helt satt ut av; det var Isslottet, Stephen King med De levende døde, Tora-bøkene av Wassmo og Anna Karenina av Dostovjeskvi..... :sjenert: Foreldrene mine ga meg fri flyt i bokhyllene, og det er jeg veldig takknemlig for idag!!

Tolstoj, vel? :)

Enig med deg ang Vesaas, forresten, Fuglane er blant mine favorittbøker :rodmer:

Og min norske favorittdikter? Ibsen, uten tvil.

Hvem er din favorittpoet utenfor Norge? :)

Skrevet

Xaphan: Hvorfor har du valgt den avataren?

Fordi jeg kan være en liten djevel, men jeg er fremdeles søt :fnise: Pluss at jeg tegnet avataren min for lenge siden, men så har jeg aldri fått brukt den til noe, så da ble det KG, da...

Skrevet

Tolstoj, vel? :)

Enig med deg ang Vesaas, forresten, Fuglane er blant mine favorittbøker :rodmer:

Og min norske favorittdikter? Ibsen, uten tvil.

Hvem er din favorittpoet utenfor Norge? :)

Såklart! Jeg roter litt med disse russiske navnene:-)

Utenlandske poeter jeg har som favoritt er jeg litt usikker på, men har lest endel av Dylan Thomas.

Er og veldig glad i Hauge sine dikt!

Skrevet

En haug med spørsmål igjen: (Ja, det er altfor varmt til å være ute i sola, mye bedre å finne på spm på KG :jepp: )

Yvonne: Hvor lenge har du vært moderator?

Hikken: Hvorfor har du valgt det nicket?

Yme: Hvor er du? :lete:

Giacomo_P: Har jeg rett hvis jeg gjetter på at du skal jobbe i HELE pinseferien?

Xaphan: Hvorfor har du valgt den avataren?

Hogwash: Hvor gammel er du?

Jeg er redd for det, ja.

Skrevet

Yvonne: Hvor lenge har du vært moderator?

Jeg hadde faktisk femårsjubileum som moderator i april. Det vil si at jeg har vært modde siden april 2007. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest hogwash
Skrevet

Swarovski: leser du mer her inne enn du poster? Eller bruker du mye AB?

Skrevet

Jeg tror du er min nye favoritt-AB!:nigo: Og pensumlesingen min består bla av Skram, fint lite lystig altså, så ikke spar på champagnen.

Haha, jeg kan flørte med en stuevegg, så det er ikke så vanskelig.:lur: Man kommer langt med humor, også kan det være greit å vite om det er mann eller dame jeg flørter med.. Men det er ikke et must!:lur:

Og så ble tråden flyttet til snikk-snakk, what a surprise :roll:

Og dermed er jeg brått mindre anonym :grine:

Hehe, hensikten med spørsmålet var todelt: du har fått en del oppmerksomhet, noe av det er av negativ art (ifølge deg selv, samt det jeg har lest litt ut fra denne tråden) – og plutselig så minnet det meg litt om skoledagene der guttene trakk i jentenes musefletter, og jenter ertet gutter, det var deres måte å flørte/ tiltrekke seg oppmerksomhet på.

Så jeg tenkte jeg skulle spørre på deres vegne om hva som fungerer best for å få oppmerksomhet fra deg, derav mitt spørsmål – og for å erte dem litt også ;)

Den andre delen er hemmelig....

Mann eller kvinne...av og til så må man jo ha litt spenning i livet, tror du ikke? :lur:

Du tror at jeg er din nye favoritt-AB?

Neinei, ikke bare har jeg jobbet hardt med det formålet å bli din favoritt-AB, nå er muligheten gått fløyten pga flyttingen til snikk-snakk :grine:

Et spørsmål: for å bli din favoritt-AB (jeg kommer fortsatt til å være AB andre steder), hva kreves?

Og et spørsmål til Aldrisur: blir du aldri lei av spørsmål som går på “blir du aldri sur”-linjen?

• Liker 1
Skrevet

Yvonne:

Hvorfor signerer du alltid innleggene dine med "Mvh Yvonne" og med den cheerleader-smilyen bak?

Er det noen situasjoner hvor du ikke gjør det?

Skrevet

Det var bare så vidt jeg fikk med den nederste linjen med spørsmålet ditt til meg FortsattAnonym! :fnise:

Men ja, det har faktisk slått meg at det er et merkelig spørsmål. Årsaken til spørsmålet, sånn jeg oppfatter det, er vel at folket her inne syns at jeg tuller og fjaser mye + bilde av avataren min - som jo virker hysterisk usur (til tider).

Hadde nok ikke fått samme spørmålet dersom jeg hadde hatt en sexy babe-avatar, men de samme kommentarene.

Og, nei - jeg blir ikke lei av spørmålet.

:skaal: Ikke i kveld i hvert fall, har drukket masse kald hvitvin. :bolledeig:

Skrevet

Havbris, Bud, Bandit, Maya76

Hvem er den viktigste personen i ditt liv, og hvorfor?

Skrevet

Yvonne:

Hvorfor signerer du alltid innleggene dine med "Mvh Yvonne" og med den cheerleader-smilyen bak?

Er det noen situasjoner hvor du ikke gjør det?

Det er vel egentlig ikke et veldig godt svar på dette. Jeg begynte med det da jeg kom hit som 12-13 åring, og det har på en måte bare blitt meg. Det er en del av min bruker og min identitet her inne. Eneste gangene jeg ikke signerer med heiajenta er f.eks i ordleker, eller andre steder hvor det føles feil, f.eks i en av trådene angående Utøya vekslet jeg litt siden en heiajente kanskje kan virke støtende på noen.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet (endret)

Aldrisur: Mja, vanligvis skriver jeg kortere, men i kveld har jeg drukket litt vin og da hender det at jeg blir litt mer ordrik enn jeg vanligvis er... :sjenert:

Nå stikker jeg over på s-forumet - altså syklubben-forumet :)

Skål!

Endret av FortsattAnonym
Gjest Swarovski
Skrevet

Swarovski: leser du mer her inne enn du poster? Eller bruker du mye AB?

Jeg har aldri brukt AB.

Men ja, jeg leser mye mer enn jeg skriver her inne.

Gjest Swarovski
Skrevet

Hvor mange av dere som leser denne tråden, er det som ikke har fått ett spesifikt spørsmål?

Gjest Applecore
Skrevet

Hvor mange av dere som leser denne tråden, er det som ikke har fått ett spesifikt spørsmål?

Jeg :sjenert:

Skrevet

*rette på*

Applecore: bildet du bruker her med katten? er det deg? (altså, jenta, ikke katten)

Skrevet

Havbris, Bud, Bandit, Maya76

Hvem er den viktigste personen i ditt liv, og hvorfor?

De aller, aller viktigste er jentene mine!

Veldig vanskelig å velge ut en som er viktigst, for faren min seiler og opp som en veldig viktig person i livet mitt.

Grunnen til det er at han er ei klippe i livet mitt, uansett hva som skjer eller om ting er vanskeilg og vondt så kan jeg fortelle han alt. Absolutt alt, t.o.m ting jeg ikke klarer å snakke med min nærmeste venninne om. Det har ikke alltid vært sånn, var skikkelig pappajente da jeg var lita, men så skilte foreldrene mine seg, og moren min brukte meg for å såre og "krige". Dvs flyttet langt unna, boikottet samvær, svartemalte pappa i mine øyne (skikkelig hjernevasking). Da jeg fikk mitt første barn så begynte jeg sakte å nærme meg han igjen, og da jeg fikk nestemann så løsnet det helt og vi fikk tilbake det gode forholdet vi hadde da jeg var barn.

Gjest Swarovski
Skrevet

Appelcore: Hvilket underforum på KG liker du best? Og hvilket holder du deg laaangt unna?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...