Gjest Bandit Skrevet 26. mai 2012 #1721 Skrevet 26. mai 2012 Havbris, Bud, Bandit, Maya76 Hvem er den viktigste personen i ditt liv, og hvorfor? Det er soleklart poden. Han betyr alt for meg. Bare det å se smilet hans kan redde en ellers tung dag.
Gjest NozMonster Skrevet 26. mai 2012 #1722 Skrevet 26. mai 2012 Det er soleklart poden. Han betyr alt for meg. Bare det å se smilet hans kan redde en ellers tung dag. så koselig bandit hvor gammel er`n ?
Gjest Bandit Skrevet 26. mai 2012 #1723 Skrevet 26. mai 2012 så koselig bandit hvor gammel er`n ? Han er 9. En herlig alder. Av og til høres han og gutta ut som små tenåringer, mens andre ganger er det en liten kosegutt som sitter i armkroken til pappa og ser film. 1
SemperFi Skrevet 26. mai 2012 #1724 Skrevet 26. mai 2012 Jeg er ikke i tvil om at han har en herlig far Bandit. Godt at du bruker god tid på sønnen din. Skulle ønske min far gjorde det samme, han var opptatt av å jobbe.
Gjest Bud Skrevet 26. mai 2012 #1725 Skrevet 26. mai 2012 Havbris, Bud, Bandit, Maya76 Hvem er den viktigste personen i ditt liv, og hvorfor? For tiden er det meg selv. Uten meg blir det ingen nye mini-meger...
Gjest Applecore Skrevet 26. mai 2012 #1726 Skrevet 26. mai 2012 *rette på* Applecore: bildet du bruker her med katten? er det deg? (altså, jenta, ikke katten) Nei, det er nok ikke meg, jeg bare synes bildet var fint og passet til personligheten min Appelcore: Hvilket underforum på KG liker du best? Og hvilket holder du deg laaangt unna? Akkurat nå er jeg mye inne og skravler på Snikk-snakk og Data & spill, men jeg er mye inne og leser på Samliv og relasjoner og Kropp og Helse, selv om jeg ikke skriver så mye der selv. Jeg skygger konsekvent unna Religion & Livssyn.
Gjest Bandit Skrevet 26. mai 2012 #1727 Skrevet 26. mai 2012 Jeg er ikke i tvil om at han har en herlig far Bandit. Godt at du bruker god tid på sønnen din. Skulle ønske min far gjorde det samme, han var opptatt av å jobbe. Man gjør iallefall sitt beste. Hvordan kontakt har du med faren din i dag? Og har du fortalt ham at du synes han var fraværende?
Piper Skrevet 26. mai 2012 #1728 Skrevet 26. mai 2012 For tiden er det meg selv. Uten meg blir det ingen nye mini-meger... Men er ikke du den viktigste i ditt liv, selv om du får en mini? Jeg anser meg selv som den viktigste personen i mitt liv, og deretter kommer mine barn. Med å ta vare på meg selv, klarer jeg bedre å ta vare på mine barn. Jeg klarer å se de på en annen måte enn tidligere, der forventinger var en del av vår hverdag. Nå respekterer jeg at de er egne individer, og har forståelse for de på en helt annen måte enn tidligere. De må finne sin vei, og jeg kan være en veileder for de på veien. Midt oppe i dette må jeg ta hensyn til meg selv også, der jeg lærer å være mer ydmyk i forhold til meg og akseptere meg selv som jeg er. Hverdagen har blitt mye mindre stressende både for dem og for meg, i det jeg innså at jeg må forstå at de er egne individer med egne valg. De valgene de har påvirker ikke meg i negativ retning lengre, og jeg kan kose meg med å være med de når de har tid og lyst til å være sammen med meg. Noe de har oftere etter jeg forandret fokuset, og jeg ser den positive endringen på dem og på meg selv. Men veldig mange svarer barna sine, foreldre osv, og så glemmer de seg selv oppe i det hele. Jeg anser meg selv som viktigst i mitt liv, rett og slett fordi det er meg selv jeg skal leve med resten av livet. Alt det andre vet jeg ikke noe om, og må ta det som det kommer.
Gjest SummerJudith Skrevet 26. mai 2012 #1729 Skrevet 26. mai 2012 JosefK78: er det bilde av deg? og kul tekopp xD
Gjest JosefK78 Skrevet 26. mai 2012 #1730 Skrevet 26. mai 2012 (endret) JosefK78: er det bilde av deg? og kul tekopp xD Ja det er meg Endret 26. mai 2012 av JosefK78
Gjest SummerJudith Skrevet 26. mai 2012 #1731 Skrevet 26. mai 2012 Ja det er meg kult ^^ drikker du mye te xD?
Gjest JosefK78 Skrevet 26. mai 2012 #1732 Skrevet 26. mai 2012 kult ^^ drikker du mye te xD? Jeg drakk mye mer te da jeg budde i England, nå er jeg tilbake til kaffi
Gjest SummerJudith Skrevet 26. mai 2012 #1733 Skrevet 26. mai 2012 Jeg drakk mye mer te da jeg budde i England, nå er jeg tilbake til kaffi te er greit hvis det er masse sukker i x) kaffe smaker dritt skjønner ikke at noen drikker det frivillig xD
Gjest badeand1 Skrevet 26. mai 2012 #1734 Skrevet 26. mai 2012 Hvor mange av dere som leser denne tråden, er det som ikke har fått ett spesifikt spørsmål?
Gjest Vampen Skrevet 26. mai 2012 #1735 Skrevet 26. mai 2012 Og så ble tråden flyttet til snikk-snakk, what a surprise Og dermed er jeg brått mindre anonym Hehe, hensikten med spørsmålet var todelt: du har fått en del oppmerksomhet, noe av det er av negativ art (ifølge deg selv, samt det jeg har lest litt ut fra denne tråden) – og plutselig så minnet det meg litt om skoledagene der guttene trakk i jentenes musefletter, og jenter ertet gutter, det var deres måte å flørte/ tiltrekke seg oppmerksomhet på. Så jeg tenkte jeg skulle spørre på deres vegne om hva som fungerer best for å få oppmerksomhet fra deg, derav mitt spørsmål – og for å erte dem litt også Den andre delen er hemmelig.... Mann eller kvinne...av og til så må man jo ha litt spenning i livet, tror du ikke? Du tror at jeg er din nye favoritt-AB? Neinei, ikke bare har jeg jobbet hardt med det formålet å bli din favoritt-AB, nå er muligheten gått fløyten pga flyttingen til snikk-snakk Et spørsmål: for å bli din favoritt-AB (jeg kommer fortsatt til å være AB andre steder), hva kreves? Haha, jeg var redd for at overgangen til snikk-snakk skulle skremme deg bort, så jeg må si at jeg elsker iherdigheten! Og goddamnit, egodrap! Jeg som trodde du skulle sjekke meg opp.. Men altså, jeg liker både å bli dratt i museflettene og erte jeg, så det kan funke. Ellers er det egentlig ikke så vanskelig, spesielt ikke når jeg leser pensum, da er egentlig det meste nok til å vekke oppmerksomheten min. Men det hjelper selvfølgelig å skille seg ut, om det er fordi man er eksepsjonelt dum eller vanvittig morsom, eller noe midt i mellom. Og spenning er selvfølgelig bra. Og du er på god vei, trikset fremover blir å finne ut hvordan jeg skal skille deg fra hordene av ABere. Det er jo så mange, så hvordan skal jeg vite om du er favoritten min, om jeg ikke klarer å kjenne deg igjen? Vi trenger et hemmlig Batman-signal eller noe.
Gjest JosefK78 Skrevet 26. mai 2012 #1736 Skrevet 26. mai 2012 te er greit hvis det er masse sukker i x) kaffe smaker dritt skjønner ikke at noen drikker det frivillig xD Bare vent til din avsluttende eksamen og du må lese hele kvelden, da vil kaffi bli din venn 1
Gjest Herr Drue Skrevet 26. mai 2012 #1738 Skrevet 26. mai 2012 eplebit: hvilken skostørrelse bruker du?
Mermaid Blues Skrevet 26. mai 2012 #1740 Skrevet 26. mai 2012 Jeg drakk mye mer te da jeg budde i England, nå er jeg tilbake til kaffi Hvor i England bodde du?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå