Kosemose Skrevet 27. mai 2012 #1821 Skrevet 27. mai 2012 Hvilke diskusjoner og spekualsjoner? Hvis du eller noen andre lurer på noe rundt moderering syns jeg dere bør vise Trådstarter såpass respekt at dere tar det med meg via PM eller lager en egen tråd om dette på Ris&ros. Kosemose, mod 2
Silfen Skrevet 27. mai 2012 #1822 Skrevet 27. mai 2012 Hvis du eller noen andre lurer på noe rundt moderering syns jeg dere bør vise Trådstarter såpass respekt at dere tar det med meg via PM eller lager en egen tråd om dette på Ris&ros. Kosemose, mod Ts startet en tråd som heter: Spør en bruker. Spørsmål er stilt til en bruker. Ingen avsporing foretatt. 4
Gjest Koala Lompa Skrevet 27. mai 2012 #1823 Skrevet 27. mai 2012 (endret) Koala Lompa: Hvorfor endret du brukernavnet ditt fra Uglefot? Jeg vet ikke helt.. Uglefot var et veldig "tungt" brukernavn, men jeg savner det litt også. Ble litt skuffa da jeg så at det allerede finnes en bruker her som heter koala eller noe slikt, burde gjort grundigere etterforskning på dette før jeg skifta brukernavn. Edit; Skriveleif. Endret 27. mai 2012 av Koala Lompa
SemperFi Skrevet 27. mai 2012 #1824 Skrevet 27. mai 2012 De som blir spilt mest her hjemme er Amy Winehouse, Thomas Dybdahl og Ane Brun. Sånn alt i alt - Er du fornøyd med hvordan livet ditt er nå? Veldig fornøyd, det blir bedre og bedre for hver dag som går. Hvor mye tid bruker folk her inne foran skjermene? (TV og PC).
Gjest Nuppdupp Skrevet 27. mai 2012 #1825 Skrevet 27. mai 2012 Hvis du eller noen andre lurer på noe rundt moderering syns jeg dere bør vise Trådstarter såpass respekt at dere tar det med meg via PM eller lager en egen tråd om dette på Ris&ros. Kosemose, mod Er ikke dette en tråd for å spørre andre brukere hohohooho du er en bruker du også 3
Kosemose Skrevet 27. mai 2012 #1826 Skrevet 27. mai 2012 Ts startet en tråd som heter: Spør en bruker. Spørsmål er stilt til en bruker. Ingen avsporing foretatt. Du må gjerne spørre meg om noe som bruker, men hvis du lurer på noe rundt moderering må du fortsatt ta det på PM eller på egen tråd på r&r. Tråden er forøvrig ryddet igjen for avsporing som ikke har noe som helst med trådens tema å gjøre. Ønsker dere å diskutere tegnsetting, finnes det et ypperlig språkrom til det. Kosemose, mod 2
Sophia Skrevet 27. mai 2012 #1827 Skrevet 27. mai 2012 NozMonster: Hva jobber du med? Evt hva studerer du?
Gjest NozMonster Skrevet 27. mai 2012 #1828 Skrevet 27. mai 2012 (endret) var det ikke litt overdrevent å fjerne mitt innlegg hvor jeg spurte om hva noen tegn betyr da kosemose?? jeg spurte jo bare etter betydningen av denne ---> ^^ og et par andre tegn........ jeg er faktisk oppriktig nyskjerrig på det! Endret 27. mai 2012 av NozMonster 1
Gjest SummerJudith Skrevet 27. mai 2012 #1829 Skrevet 27. mai 2012 svar til nozmonster: vet nesten ingen her hva de betyr xD? men ta blir jo poenget i det jeg sier borte XD ok jeg skal prøve å forklare :D men litt vanskelig men skal prøve husker ikke alle tegna du sa men skjal prøve ta de: xD betyr hm at det er morsomt eller flaumorsomt på en måte >.> betyr shit, oy sann, vanskelig å forklare ^^ hver strek er hver øye så det er to øyne som smiler så det er et smiletegn O__o betyr wtf, eller overaska,høh på en måte, o.o det tegnet også spesielt " hva i"?? .___. betyr hmm klarer ikke forklare det.. men hvis du ser på tegnet ser du at de to prikkene er øyne og streken er munnen og da ser man liksom utrykket hvis du skjønner 1
HedvigR Skrevet 27. mai 2012 #1830 Skrevet 27. mai 2012 var det ikke litt overdrevent å fjerne mitt innlegg hvor jeg spurte om hva noen tegn betyr da kosemose?? jeg spurte jo bare etter betydningen av denne ---> ^^ og et par andre tegn........ ^^ bruker jeg i betydingen vanlig smilefjes, litt som De skal vel representere et par øyne, sammenskviste sånn som de blir når man smiler.
Gjest badeand1 Skrevet 27. mai 2012 #1831 Skrevet 27. mai 2012 var det ikke litt overdrevent å fjerne mitt innlegg hvor jeg spurte om hva noen tegn betyr da kosemose?? jeg spurte jo bare etter betydningen av denne ---> ^^ og et par andre tegn........ jeg er faktisk oppriktig nyskjerrig på det! Denne ^^ er en sånn en. http://www.google.no/imgres?start=162&um=1&hl=no&safe=off&sa=N&biw=1366&bih=653&addh=36&tbm=isch&tbnid=PqhFd3JXL70nNM:&imgrefurl=http://new-girls-accessories.blogspot.com/2011/05/smiley-face.html&docid=K50sm34zK2RTUM&imgurl=http://www.birdnest.org/alphaomega/star-smiley-face.gif&w=300&h=287&ei=2JXCT8WsHObj4QSbpdTmCQ&zoom=1&iact=rc&dur=445&sig=117019151749065088749&page=7&tbnh=142&tbnw=148&ndsp=27&ved=1t:429,r:3,s:162,i:194&tx=77&ty=75 ^^
Niennas Skrevet 27. mai 2012 #1832 Skrevet 27. mai 2012 (endret) var det ikke litt overdrevent å fjerne mitt innlegg hvor jeg spurte om hva noen tegn betyr da kosemose?? jeg spurte jo bare etter betydningen av denne ---> ^^ og et par andre tegn........ jeg er faktisk oppriktig nyskjerrig på det! Enkelt forklart så er ^^ (eventuelt ^_^) et slikt ansikt: Edit: Litt sent ute, ser jeg. Endret 27. mai 2012 av Niennas
Niennas Skrevet 27. mai 2012 #1833 Skrevet 27. mai 2012 Veldig fornøyd, det blir bedre og bedre for hver dag som går. Hvor mye tid bruker folk her inne foran skjermene? (TV og PC). Tror folk vegrer seg litt for å svare på disse "Til alle"-spørsmålene. Jeg bruker nok 3 timer hver dag på pcen. Det er aldri sammenhengende, da jeg sjekker facebook mens datteren min leker på babygymen og sånne ting. Vi ser ALDRI på tv (Siste vi fulgte med på TV var Alt for Norge), men den er på daglig, det samme med xboxkonsollen. Vi spiller begge xbox, men det er nok mannen min som spiller mest.
Gjest NozMonster Skrevet 27. mai 2012 #1834 Skrevet 27. mai 2012 (endret) svar til nozmonster: vet nesten ingen her hva de betyr xD? men ta blir jo poenget i det jeg sier borte XD ok jeg skal prøve å forklare :D men litt vanskelig men skal prøve husker ikke alle tegna du sa men skjal prøve ta de: xD betyr hm at det er morsomt eller flaumorsomt på en måte >.> betyr shit, oy sann, vanskelig å forklare ^^ hver strek er hver øye så det er to øyne som smiler så det er et smiletegn O__o betyr wtf, eller overaska,høh på en måte, o.o det tegnet også spesielt " hva i"?? .___. betyr hmm klarer ikke forklare det.. men hvis du ser på tegnet ser du at de to prikkene er øyne og streken er munnen og da ser man liksom utrykket hvis du skjønner aaah, takk for svar... men det dukka fort opp 2 spørsmål til.... 1: hvorfor gjøre det så himmla vanskelig, hva er poenget med det? 2: hvordan i huleste klarer du å huske alt det der?? Endret 27. mai 2012 av NozMonster 3
Gjest SummerJudith Skrevet 27. mai 2012 #1835 Skrevet 27. mai 2012 aaah, takk for svar... men det dukka fort opp 2 spørsmål til.... 1: hvorfor gjøre det så himmla vanskelig, hva er poenget med det? 2: hvordan i huleste klarer du å huske alt det der?? hva mener du? det er jo kjempe enkelt :D og det får fram mere følelser i det man skriver så folk ser hva man mener vis man for eksempel skriver: "du er rar" uten tegn så tolker man det kanskje negativt uansett men vis man skriver "du er rar xD" så tolker man det positivt fordi da mener man at man er rar på en positiv måte og ikke en negativ. det er enkekt å huske for du ser ansiktene i tegnene (: xD på den er øyne "x" og munnen "D" og tilsammen ser man det blir et ansikt. ser du det? og på dete tegnet: n_n ser man at n er øyne og _ er munn og tilsammen smileansikt 1
Gjest HunterLady Skrevet 27. mai 2012 #1836 Skrevet 27. mai 2012 Jeg forstår godt at Aaleyah husker disse tegnene. Er jo ikke spesielt vanskelig. Til og med jeg kan de XD 2
Gjest badeand1 Skrevet 27. mai 2012 #1837 Skrevet 27. mai 2012 Jeg forstår godt at Aaleyah husker disse tegnene. Er jo ikke spesielt vanskelig. Til og med jeg kan de XD Word. Kommer jo automatisk. Som å skrive en setning. ^^ 1
Gjest Vampen Skrevet 27. mai 2012 #1838 Skrevet 27. mai 2012 Nå må dere slutte å drepe tråden! Jeg blir straks en gammel dame, så jeg tåler ikke fanteri fra dere kidsa! Men seriøst, tiime out til alle, do not kill the tråden. Så, til topic, Bandit, har du noen spennende ferieplaner i år?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå