Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Bandit
Skrevet

Så, til topic, Bandit, har du noen spennende ferieplaner i år?:)

Jeg tar det litt på sparket i år, kjenner jeg, så ingen planer enda.

Hva med deg?

Videoannonse
Annonse
Gjest Vampen
Skrevet

Jeg tar det litt på sparket i år, kjenner jeg, så ingen planer enda.

Hva med deg?

Samme her, men jeg har planlagt at det skal bli en veldig bra sommer.:) Detaljene tar jeg som de kommer.

Skrevet

Til alle: Noen som skal på Hove-festivalen i sommer?

Gjest Tekola
Skrevet

Niennas: Hvis du kunne endret en ting på bryllupsdagen deres, hva ville det vært?

Rainbow81: Hvis du måtte nevne tre styrker du har, hva ville det vært?

Kosemose: Du blir allergisk mot alt smågodt bortsett fra en type som du fikk velge, hvilken ville det vært?

Gjest NerdMedSverd
Skrevet

Hvorfor valgte du brukernavnet ditt? :)

Ville bruke noe annet enn det jeg vanligvis bruker på div andre forum. Kommer fra da jeg var yngre og var på dataparty :danse:

• Liker 1
Skrevet

Niennas: Hvis du kunne endret en ting på bryllupsdagen deres, hva ville det vært?

Kaka :sjenert: Det er en grunn til at det ikke finnes et eneste bilde å oppdrive av hele kaka, det er vel bare kakepynten som ligger på facebook tror jeg.

En venninne av mamma gikk god for en fyr som var profesjonell konditor, men var nå ufør, så han lagde bryllupskaker mye billigere enn et konditor. Sparte ca 2500 kr på han, og kaka smakte kjempegodt, men kunne jeg velge på nytt så hadde jeg heller brukt 2500 kr ekstra. Den begynte å renne, og var skjevt. Ble også pyntet på en helt annen måte enn jeg ønsket meg :sjenert: Uff, blir dårlig humør bare av å tenke på det!

Men resten av dagen ble helt perfekt! :jepp:

Silfen: Yndlingsmat?

Gjest JosefK78
Skrevet (endret)

Om du fikk sjangsen til å være tenåring igjen, hadde du benyttet deg av den sjangsen?

Slettet sitering og kommentar til slettet innlegg, Kosemose mod

Endret av Kosemose
Skrevet

Jeg sitter nå på "Kjøpe,selge,bytte,gi bort"-gruppen for byen min på facebook. Noen ganger har jeg fryktelig lyst til å ønske folk lykke til med å få solgt noe av det de legger ut der, da de ønsker blodpris for noe som mest sannsynlig folk kun vil ha hvis de fikk det gratis.

Er det noen andre som er sånn? :fnise: (Ikke å selge ting til blodpris, altså)

Skrevet

Åååhhh,nå fikk jeg litt dårlig samvittighet :sjenert:

Jeg gjør om spørsmålet mitt til; Gjesten; har dere plukket blomster sammen?

Siden du fikk dårlig samvittighet av det egentlige spørsmålet, skal jeg være medgjørlig og heller svare på det du faktisk spør om, ikke det som antydes: Nei, vi har ikke plukket blomster sammen, har ikke plukket blomster siden jeg var liten :ler:

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Om du fikk sjangsen til å være tenåring igjen, hadde du benyttet deg av den sjangsen?

Det var et vrient spørsmål. Hvis jeg hadde kunnet utelukke visse personer, kunne jeg muligens tenkt meg det, fra 16-årsalder.

Sitering av slettet tekst er tatt vekk. Kosemose, mod

Endret av Kosemose
Skrevet (endret)

Haha, jeg var redd for at overgangen til snikk-snakk skulle skremme deg bort, så jeg må si at jeg elsker iherdigheten!:nigo:

Og goddamnit, egodrap! Jeg som trodde du skulle sjekke meg opp.. :sukk: Men altså, jeg liker både å bli dratt i museflettene og erte jeg, så det kan funke. :lur: Ellers er det egentlig ikke så vanskelig, spesielt ikke når jeg leser pensum, da er egentlig det meste nok til å vekke oppmerksomheten min. Men det hjelper selvfølgelig å skille seg ut, om det er fordi man er eksepsjonelt dum eller vanvittig morsom, eller noe midt i mellom. :nigo:

Og spenning er selvfølgelig bra.

Og du er på god vei, trikset fremover blir å finne ut hvordan jeg skal skille deg fra hordene av ABere. Det er jo så mange, så hvordan skal jeg vite om du er favoritten min, om jeg ikke klarer å kjenne deg igjen? Vi trenger et hemmlig Batman-signal eller noe. :jepp:

Heh, hvis du ser på datoen, så ble brukeren opprettet før tråden ble flyttet til snik-snakk. Ble så slitsomt å huske på å huke av for AB hver gang, og dessuten var det nok et tidsspørsmål før tråden ble flyttet, men selvfølgelig, for å gi deg en skikkelig egoboost, så er jeg fortsatt her delvis pga. deg! Fornøyd? Eller skal jeg gi deg mer egoboost? ;)

Dessuten er det alltid greit å vite hva som fungerer...en dag...en dag :lur:

Mja, har du forslag til et hemmelig tegn, du? :jepp:

Hei, vent, påstår du at jeg er eksepsjonelt dum, siden du har lagt merke til meg? :grine:

Den der må du gjøre godt igjen...

I mens så knepper jeg igjen champagne-flasken, ikler meg martyrdrakten og stikker til et eller annet underforum, så kan du klekke ut hvordan du skal gjøre det godt igjen.

Og siden det er en spørretråd, så må jeg vel hoste opp et spørsmål: hva føler du nå? :tristbla:

Endret av FortsattAnonym
Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Slettet sitering og kommentar til slettet innlegg, Kosemose mod

Ja! Gitt at jeg vet de tingene jeg gjør i dag :)

Endret av .-L-.
Skrevet

Tante Pose har vært i siget i kveld ser jeg :popcorn:

Kose Mose: hender det du legger deg med dårlig samvittighet? Spørsmålet har ingen dobbel mening, så bare svar rett fra lævra.

Gjest Bobler
Skrevet

Bobler: kan du nekte kunder å kjøpe dyr hvis de ikke passer til å ha dem?

Har jeg kunder som jeg mener er uegnet til å eie et marsvin eller en undulat så nekter jeg dem det det ja. Da får de dra et annet sted.

• Liker 2
Skrevet

Har jeg kunder som jeg mener er uegnet til å eie et marsvin eller en undulat så nekter jeg dem det det ja. Da får de dra et annet sted.

Hei :)

Jobber du i dyrebutikk? Hva gjør dere med de dyrene som ikke blir solgt?

Skrevet

De blir vel mat for de andre..?

Skrevet

De blir vel mat for de andre..?

Hm.. Men for hvem da? Hvem spiser marsvin, kaniner, undulater, fisk osv..?

Eller, kanskje de har andre dyr i hennes butikk enn de har her jeg bor.

Skrevet

Hm.. Men for hvem da? Hvem spiser marsvin, kaniner, undulater, fisk osv..?

Eller, kanskje de har andre dyr i hennes butikk enn de har her jeg bor.

Rotter og mus kan vel blant annet bli mat for reptiler. Store slanger kan kanskje også spise marsvin?

Gjest Bobler
Skrevet

Ja det gjør jeg.

De bor hos oss til de dør. Noen ganger har ansatte tatt de med hjem, eller gitt dem bort til venner som ikke bryr seg om at den ikke er liten.

Har aldri avlivet et dyr som ikke blir solgt. En kanin som ikke ble solgt og ble for stor til buret i butikken fikk et større bur på kontoret til sjefen. Alle som ønsket kanin ble også vist den, og den ble solgt etter halvannet år hos oss :) Ikke helt optimalt, men vi avliver ikke friske dyr.

• Liker 3
Skrevet

Rotter og mus kan vel blant annet bli mat for reptiler. Store slanger kan kanskje også spise marsvin?

Ja, sånn ja.. Men her jeg bor så har de bare gnagere, fugler, fisk og en og annen tarantella. Hva skjer med alle de da, mon tro?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...