Sweet77 Skrevet 28. mai 2012 #1882 Skrevet 28. mai 2012 Wohooo, trekant med Aud Schønemann og Tante Pose Jeg sa "klem", ikke pushd den for langt nå, Kenny / Li'Boy, neste gang gjenoppstår du som Pingvinen i Batman
Niennas Skrevet 28. mai 2012 #1884 Skrevet 28. mai 2012 Rompa og puppene. Hva med deg? Mest fornøyd med leppene mine. Kan jeg si at jeg er minst fornøyd med overvekten generelt? I så fall så er det det, men hvis jeg må velge noe mer spesifikt så velger jeg lårene mine.
Gjest Bud Skrevet 28. mai 2012 #1885 Skrevet 28. mai 2012 Mest fornøyd med leppene mine. Kan jeg si at jeg er minst fornøyd med overvekten generelt? I så fall så er det det, men hvis jeg må velge noe mer spesifikt så velger jeg lårene mine. Er du så stor at du snorker i våken tilstand? Med mindre det ligger en medisinsk årsak bak så syns jeg det er tåpelig at voksne mennesker klager på vekten. Nei, du er ikke big-boned, nei, det er ikke noe du har arvet - du kan gjøre noe med det, det er kun opp til deg selv! Jeg trener annenhvert år (kommer an på hvordan det går med kjærligheten ), vekten varierer med opptil 20 kilo på få måneder. Det er liksom kroneksempelet på at ALLE kan klare det!
Niennas Skrevet 28. mai 2012 #1886 Skrevet 28. mai 2012 Er du så stor at du snorker i våken tilstand? Med mindre det ligger en medisinsk årsak bak så syns jeg det er tåpelig at voksne mennesker klager på vekten. Nei, du er ikke big-boned, nei, det er ikke noe du har arvet - du kan gjøre noe med det, det er kun opp til deg selv! Jeg trener annenhvert år (kommer an på hvordan det går med kjærligheten ), vekten varierer med opptil 20 kilo på få måneder. Det er liksom kroneksempelet på at ALLE kan klare det! Bare fordi jeg er misfornøyd med vekten min, så betyr det ikke at jeg ikke gjør noe med det. Men å gå ned i vekt tar tid, uansett hvilken måte du gjør det på. Jeg snorker ikke, ikke i våken tilstand eller i søvne, men du hadde nok ikke snudd deg etter meg på gata. Men at vekten varierer med opptil 20 kg på få måneder høres jo ikke så sunt ut det heller?
Gjest Bud Skrevet 28. mai 2012 #1887 Skrevet 28. mai 2012 Kosemose, hold deg fast, her kommer det litt off-topic. Etter at jeg leste svaret ditt så dro jeg opp til bestemor og tilbragte dagen der, takk! 3
Gjest Bud Skrevet 28. mai 2012 #1889 Skrevet 28. mai 2012 Mnoo - du er jo søt og da Bøddegutten Ja, er visst ikke pikenes drøm, men jeg er helt klart svigermors drøm.
Silfen Skrevet 28. mai 2012 #1890 Skrevet 28. mai 2012 Gi det et par tre år, Bud, så er du jenters drøm også. De må bare skjønne det.
Gjest SummerJudith Skrevet 28. mai 2012 #1891 Skrevet 28. mai 2012 Silfen: hater du meg? Bud og Bandit: hva liker dere best av blåbær, bringebær og jordbær? Aldrisur: hvilken årstid liker du best?
Aldrisur Skrevet 28. mai 2012 #1892 Skrevet 28. mai 2012 Silfen: hater du meg? Bud og Bandit: hva liker dere best av blåbær, bringebær og jordbær? Aldrisur: hvilken årstid liker du best? Jeg liker absolutt vår og sommer best! Hvilken årstid liker du best?
Gjest SummerJudith Skrevet 28. mai 2012 #1893 Skrevet 28. mai 2012 Jeg liker absolutt vår og sommer best! Hvilken årstid liker du best? hm det må være vinter og sommer xD vi liker ialfall sommer begge to :D 1
Gjest SummerJudith Skrevet 28. mai 2012 #1894 Skrevet 28. mai 2012 Giacomo_P: hva er ditt yndlings tv-pogram?
Gjest SummerJudith Skrevet 28. mai 2012 #1895 Skrevet 28. mai 2012 har et spørsmål til aldrisur (: hva like du best av katter eller hunder? 1
Giacomo_P Skrevet 28. mai 2012 #1897 Skrevet 28. mai 2012 Giacomo_P: hva er ditt yndlings tv-pogram? Jeg ser nesten aldrig på TV, så det er vanskelig å svare på.... Jeg hadde en periode jeg så mye på flyhavarikommisjonen på NGC. Kanskje det er riktig svar?
Gjest Bandit Skrevet 28. mai 2012 #1898 Skrevet 28. mai 2012 Bud og Bandit: hva liker dere best av blåbær, bringebær og jordbær? Jordbær! Nammenamm! Hva er det morsomste som har hendt deg?
Gjest NerdMedSverd Skrevet 28. mai 2012 #1899 Skrevet 28. mai 2012 Aaleyah: Dilemma til deg. Eneste plagget du kan bruke resten av livet er termodress eller alltid måtte gått baklengs?
Aldrisur Skrevet 28. mai 2012 #1900 Skrevet 28. mai 2012 har et spørsmål til aldrisur (: hva like du best av katter eller hunder? Både og Liker katter og hunder omtrent like godt. Spesielt liker jeg store hunder når og kattene når de er kattunger.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå