Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest JosefK78
Skrevet

Når dere leser inllegene til de forsjellige brukerene her lager dere stemmer til vær og en av brukerene inni hodet

Videoannonse
Annonse
Gjest NozMonster
Skrevet

Jeg. Men så har jeg ikke vært så veldig aktiv i denne tråden heller da, jeg har bare fulgt litt med for å se om jeg kan lære noe spennende om dere :lur:

jooo-oooh? jeg mener at jeg har stilt deg et spm langt bakiher? :klo:

Skrevet

Har du drukket i dag, Josef?

• Liker 1
Skrevet

jooo-oooh? jeg mener at jeg har stilt deg et spm langt bakiher? :klo:

Har du? Det kan jeg ikke huske...

Skrevet

Ja, offda Josef, så mange skrivefeil, helt uten spørsmålstegn + stemmer i hodet?

Men du er sjarmerende allikevel. :fnise:

• Liker 1
Gjest JosefK78
Skrevet

Nei jeg er såpass rar når jeg er edru

Gjest NozMonster
Skrevet

Har du? Det kan jeg ikke huske...

mulig det var i ett innlegg hvor jeg mulitiquotet, så det kanskje var litt vanskelig å få øye på spørmålet.. men jeg husker ikke hva spørsmålet var, eller hvilken side det var på :daane:

Skrevet

Er du singel for tiden, Gjesten?

Skrevet

Stemmer i hodet er ikke rart. Eller jo, det er det. Men ja, om jeg vet hvilken del av verden folk kommer fra, så er det flere som jeg leser med en tvist, altså jeg leser bokmål, men ilagt dialekt. Derfor er det egentlig veldig greit å IKKE vite hvor folk er fra, fordi det kan bli litt stress.

Skrevet

stemmer i hodet kan da umulig være rart. hvor skulle du ellers høre dem? stemmer i beina, derimot! eller i skulderen! DET er rart.

• Liker 2
Skrevet

Gjesten: Har du vært naken i en fellesbadstu (altså felles for begge kjønn) noen gang? Hvordan ville du reagert om du så en mann i damegarderoben?

Skrevet

stemmer i hodet kan da umulig være rart. hvor skulle du ellers høre dem? stemmer i beina, derimot! eller i skulderen! DET er rart.

Stemmer i øret?

Gjest JosefK78
Skrevet

Stemmer i hodet er ikke rart. Eller jo, det er det. Men ja, om jeg vet hvilken del av verden folk kommer fra, så er det flere som jeg leser med en tvist, altså jeg leser bokmål, men ilagt dialekt. Derfor er det egentlig veldig greit å IKKE vite hvor folk er fra, fordi det kan bli litt stress.

De som skriver mye her og som jeg ofte leser har fått sin stemme i mitt hode, du foreksempel leses med en litt mørk og myndig stemme, andre her har mer lyse og barnlige stemmer, de som jeg ikke liker har en mer hvesende stemme, også tar jeg med følelsen, om noen skriver en trist historie så leses den med trist stemme

Skrevet

Stemmer i øret?

nettopp, en del av hodet!
Gjest JosefK78
Skrevet

Noz, kan jeg kalle deg Noz?, Det skal du være glad for at du slipper å oppleve, vi snakker lampesjerm på hode og buksa på knærne her

Skrevet (endret)

josef: denne lampeskjermen, i kombinasjon med buksene nede. jeg må jo spørre. hvilket hode?

Endret av WildThing
Skrevet

De som skriver mye her og som jeg ofte leser har fått sin stemme i mitt hode, du foreksempel leses med en litt mørk og myndig stemme, andre her har mer lyse og barnlige stemmer, de som jeg ikke liker har en mer hvesende stemme, også tar jeg med følelsen, om noen skriver en trist historie så leses den med trist stemme

Hehe, hvesende stemmer, nice one.

Og ja, du traff, scary.

Gjest JosefK78
Skrevet

josef: denne lampeskjermen, i kombinasjon med buksene nede. jeg må jo spørre. hvilket hode?

Vel det er det en kan aldri vite med meg, ingen kan si hva som sjuler seg under lampesjermen

• Liker 1
Gjest SummerJudith
Skrevet

haha xD genialt svar :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...