Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja det gjør jeg.

De bor hos oss til de dør. Noen ganger har ansatte tatt de med hjem, eller gitt dem bort til venner som ikke bryr seg om at den ikke er liten.

Har aldri avlivet et dyr som ikke blir solgt. En kanin som ikke ble solgt og ble for stor til buret i butikken fikk et større bur på kontoret til sjefen. Alle som ønsket kanin ble også vist den, og den ble solgt etter halvannet år hos oss :) Ikke helt optimalt, men vi avliver ikke friske dyr.

Det var skikkelig koselig å lese :) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm.. Men for hvem da? Hvem spiser marsvin, kaniner, undulater, fisk osv..?

Eller, kanskje de har andre dyr i hennes butikk enn de har her jeg bor.

Yndlingsmaten til marsvin er jo parakitter :)

Sorry Kose, nå legger jeg meg....

Skrevet

Jeg forstår godt at Aaleyah husker disse tegnene. Er jo ikke spesielt vanskelig. Til og med jeg kan de XD

Selv min mor kan disse tegnene. Vi snakker om en ultrakonservativ nordlandskjærring med kontorjobb og fast plass i den lokale kirken. True story.

• Liker 1
Skrevet

Til neste bruker som leser dette her, og nødvendigvis svarer raskest.

Hvordan feirer du pinse? Har pinsen noen betydning for deg personlig som helligdag?

Skrevet

Niennas: Hvis du kunne endret en ting på bryllupsdagen deres, hva ville det vært?

Rainbow81: Hvis du måtte nevne tre styrker du har, hva ville det vært?

Hmmm.....

1. Omsorgsfull

2. God lytter

3. Flink med dyr

Dette var overraskende vanskelig klokka åtte om morran! :gjeiper:

Til neste bruker som leser dette her, og nødvendigvis svarer raskest.

Hvordan feirer du pinse? Har pinsen noen betydning for deg personlig som helligdag?

Pinse er noe jeg må sjekke på Google hvert år for å finne ut hvorfor i alle dager vi plutselig har fri, butikkene er stengt og borettslaget flagger! :fnise: Så det betyr ingen ting, gitt. Blir feira med å slappe av!:)

Skrevet

Om du fikk sjangsen til å være tenåring igjen, hadde du benyttet deg av den sjangsen?

Usikker på om dette var til alle, men velger å svare likevel :ler:

Jeg hadde ikke benyttet meg av den sjangsen, fordi det som skjedde skulle skje og en skal være glad for å ha kommet dit man er istedenfor å se tilbake.

Du da?

Gjest JosefK78
Skrevet

Usikker på om dette var til alle, men velger å svare likevel :ler:

Jeg hadde ikke benyttet meg av den sjangsen, fordi det som skjedde skulle skje og en skal være glad for å ha kommet dit man er istedenfor å se tilbake.

Du da?

Om jeg ville gått tilbake til å være en tynn, liten kvisete gutt som rødmer hver gang ei jente snakker til ham, så er svaret nei :) Ungdomstiden mellom 12 og 18 besto for det meste av kjedelige stunder i en kjellerstue mens vi så på MTV og klaget over hvor teite de voksne var.

Derimot kunne jeg gjerne blitt 20 år igjen

Skrevet

Kosemose: Du blir allergisk mot alt smågodt bortsett fra en type som du fikk velge, hvilken ville det vært?

For et hjerterått spørsmål - kun én?! :lete: Tror det måtte blitt sånne salte/sure lakrishodeskaller. Hvor det hadde sneket seg med en del dundersalt og cola-seiggodt (de store med surt pulver på), du vet - unger har det med å rote til smågodtet, så det er en reell fare for at det kunne ha sneket seg med noen skolekritt også :)

Kose Mose: hender det du legger deg med dårlig samvittighet? Spørsmålet har ingen dobbel mening, så bare svar rett fra lævra.

Selvsagt.

Skikkelig dårlig samvittighet, sånn som kjennes i magen, får jeg rett som det er fordi jeg er for dårlig til å ringe bestemoren min som bor langt unna. Jeg skyver det alltid bort fordi det er "for tidlig/for sent på dagen" men realiteten er at det er litt kjedelig og vanskelig å ringe henne, så jeg utsetter det. Også begynner jeg å tenke på at hun kan dø når som helst, og er ensom, og får utrolig dårlig samvittighet. Får samme vonde samvittighet fordi jeg besøker henne for sjeldent. :tristbla:

Så kan jeg få litt dårlig samvittighet fordi jeg er litt for utålmodig med foreldrene mine, og fordi jeg jobber for mye og fordi jeg tenker på alt jeg burde ha gjort, og fordi jeg gikk for kort kveldstur med hunden.

Sånn "liksom-dårlig samvittighet" får jeg fordi jeg legger meg forsent, eller fordi jeg diller på nett når jeg egentlig skulle vasket kjøkkengulvet. Og fordi planen om å bare spise godteri i helgen sprekker i blant :gjeiper:

Skrevet
Selvsagt.

Skikkelig dårlig samvittighet, sånn som kjennes i magen, får jeg rett som det er fordi jeg er for dårlig til å ringe bestemoren min som bor langt unna. Jeg skyver det alltid bort fordi det er "for tidlig/for sent på dagen" men realiteten er at det er litt kjedelig og vanskelig å ringe henne, så jeg utsetter det. Også begynner jeg å tenke på at hun kan dø når som helst, og er ensom, og får utrolig dårlig samvittighet. Får samme vonde samvittighet fordi jeg besøker henne for sjeldent. :tristbla:

Så kan jeg få litt dårlig samvittighet fordi jeg er litt for utålmodig med foreldrene mine, og fordi jeg jobber for mye og fordi jeg tenker på alt jeg burde ha gjort, og fordi jeg gikk for kort kveldstur med hunden.

Sånn "liksom-dårlig samvittighet" får jeg fordi jeg legger meg forsent, eller fordi jeg diller på nett når jeg egentlig skulle vasket kjøkkengulvet. Og fordi planen om å bare spise godteri i helgen sprekker i blant :gjeiper:

Der beskrev du livet mitt.

Skrevet (endret)

Der beskrev du livet mitt.

Og mitt.

Måtte le, faktisk.

Gruppeklem!

Endret av Flair
Skrevet

Ikke min.

Da er du ikke med i gruppeklemmen

Skrevet

Det er greit, jeg klemmer ikke fremmede.

Skrevet

Og mitt.

Måtte le, faktisk.

Gruppeklem!

Wohooo, trekant med Aud Schønemann og Tante Pose :sengekos:

Skrevet

Nå spør du vanskelig.

Skrevet

Bud: Hva er du mest og minst fornøyd med, med kroppen din?

Skrevet

Bud: Hva er du mest og minst fornøyd med, med kroppen din?

Rompa og puppene.

Hva med deg?

Skrevet

Har du en mentula?

A spatula.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...