Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er bare noe mamma sier fordi du er favoritten det...

Haha :)

Du har virkelig sett filmene du :) bror...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bud: Er du glad i oppmerksomhet/å være midtpunkt?

• Liker 2
Skrevet

Bud: Er du glad i oppmerksomhet/å være midtpunkt?

Nei, det er det verste jeg vet!

Min tilstedeværelse her inne handler om anonymitet.

Skrevet

hvor mange ganger må jeg si det :P? gjett

Fant det ut, beklager at jeg ikke hadde fått det med meg :)

Gjest Purelove
Skrevet

hvor mange ganger må jeg si det :P? gjett

Hun er 17, Strangedoll.

Gjest NozMonster
Skrevet

jeg har et spørsmål til Hogwash!

du MÅ droppe enten kaffe eller cola, fordi en av dem skal nemlig gå ut av produksjon, og det er opp til deg hvilken av de 2 som skal slutte å produseres...... hva vil du velge bort?

Skrevet

Til hvem som helst. Jeg vet Tonje lagde en god forklaring på hvordan man multisiteter. Jeg skjønner dte fortsatt ikke.

Så.... :sjenert: anyone? Jeg trenger trinn for trinn guide. Inn med t-skje.

• Liker 1
Skrevet

Til hvem som helst. Jeg vet Tonje lagde en god forklaring på hvordan man multisiteter. Jeg skjønner dte fortsatt ikke.

Så.... :sjenert: anyone? Jeg trenger trinn for trinn guide. Inn med t-skje.

Jeg syntes også det var vanskelig - helt til jeg forstod hvilken svarknapp man skulde bruke.

1. Trykk "multicitat" på de indleggene du vil citere.

2. Chek at multicitatknappen for aktuelle indlegg er blitt grønn.

3. Skriv indlegget ditt, og trykk på svar-knappen. Dette er IKKE den vanlige svarknappen, men den store røde helt nederst, ved siden av "opprett nytt emne"-knappen. Da jeg skjønte det, var det lett som en plett.

• Liker 2
Gjest + Carnage +
Skrevet (endret)

Giacomo Puccini:

Har du noen sinne bedrevet med sportslige aktiviteter, eller dedikert noe tanker/interesse til sport?

Endret av + Carnage +
Skrevet

Giacomo Puccini:

Har du noen sinne bedrevet med sportslige aktiviteter, eller dedikert noe tanker/interesse til sport?

Jeg har ingen glede av den slags aktiviteter. Men jeg var aktiv sportsrytter i mange år, og funderer på å ta det opp igjen.

Skrevet

Etter å ha lest litt mer i denne tråden vil jeg si følgende: Bandit virker som en trivelig kar! :happy: Så her er mitt spørsmål til deg, Bandit: Er du fan av Burt Reynolds? ;)

Gjest + Carnage +
Skrevet

Jeg har ingen glede av den slags aktiviteter. Men jeg var aktiv sportsrytter i mange år, og funderer på å ta det opp igjen.

Gjør det! :jepp:

Hva slags sport bedrev du?

Skrevet

Bare grundleggende dressur og lidt sprangridning. Jeg konkurrerte aldrig, men passet på å alltid ri korrekt antrukket, med blankpussede støvler, skjorte, slips og ridejakke.

Skrevet

Bare grundleggende dressur og lidt sprangridning. Jeg konkurrerte aldrig, men passet på å alltid ri korrekt antrukket, med blankpussede støvler, skjorte, slips og ridejakke.

Du har en veldig spesiell måte å skrive på...er du inspirert av dansk og "funnet opp" din egen måte å skrive på? Hvis ikke; hvorfor skriver du på den måten du gjør? :)

Gjest Silvermist
Skrevet

:rodmer:

Har du hatt egen hest?

Gjest NozMonster
Skrevet

Noz: hvor mye røyker du?

ikke så mye! jeg må egentlig slutte serru...

så jeg prøver så godt jeg kan å røyke færrest mulig- det kommer litt ann på om det er hverdag eller helg, men det blir vel et sted mellom 3/4 opptil 10

Gjest SummerJudith
Skrevet

Med 11 års aldersforskjell..?

Jeg er mye penere enn han, så eneggede er vi ihvertfall ikke!

er det xD? det viste jeg ikke :P hvem er eldst av dere da?

haha x) kanskje toeggede :D?

Gjest SummerJudith
Skrevet

Fant det ut, beklager at jeg ikke hadde fått det med meg :)

hehe, det går bra (: er bare litt irriterende at folk spørr om det hele tiden :P

Gjest Bandit
Skrevet

Etter å ha lest litt mer i denne tråden vil jeg si følgende: Bandit virker som en trivelig kar! :happy: Så her er mitt spørsmål til deg, Bandit: Er du fan av Burt Reynolds? ;)

Burt Reynolds har vært fantastisk i diverse roller, og som skuespiller har han sørget for mang en latter. Som person derimot, har man jo hørt diverse historier, og når man tar med at mannen i dag er en vandrende bit av plastikk, så vil jeg nok ikke kalle meg en fan.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...