Gjest hogwash Skrevet 28. mai 2012 #2001 Skrevet 28. mai 2012 NuskMonster: Når flytter du til trøndelag?
Gjest NozMonster Skrevet 28. mai 2012 #2003 Skrevet 28. mai 2012 NuskMonster: Når flytter du til trøndelag? njaaa...etter siste eksamen- er det ikke det vi ble enige om da?
Gjest hogwash Skrevet 28. mai 2012 #2004 Skrevet 28. mai 2012 njaaa...etter siste eksamen- er det ikke det vi ble enige om da? Det var det ja, denne gangen skal jeg notere det ned så jeg ikke glemmer det igjen!
Gjest Vampen Skrevet 28. mai 2012 #2005 Skrevet 28. mai 2012 Takk igjen for alle gratulasjoner. Say what, språkhistorie? Hva studerer du? Gmd, forresten. Jeg er lærerstudent. Språkhistorien er en del av fordypningen i norsk, sammen med litteraturhistorie, talemålskunnskap, sosiolingvistikk og annen moro. De har av en eller annen grunn klemt alle de ekle temaene inn i siste semester.
Gjest Eluveitie Skrevet 28. mai 2012 #2006 Skrevet 28. mai 2012 Gratulerer med dagen, Vampen Håper du har koset deg i dag? 1
Gjest HunterLady Skrevet 29. mai 2012 #2008 Skrevet 29. mai 2012 Badabing: Hva er favorittsjokoladen din? "gjest": Hva er du utdannet, evt holder på å utdanne deg til? Katten: Hvordan har du det? Bandit: Hvem er din favorittkomiker? Og hvilket musikkband/artist liker du best? NozMonster: Hvor ofte fester du? Silfen: Har du noen fobier? SemperFi: Hvilke typer jenter liker du? Aldrisur: Hva er det du irriterer deg over ved deg selv, dersom det er noe? Og hva liker du best ved deg selv? Imli: Hva er din største drøm akkurat nå? Mortem: Hva studerer du, eller hva jobber du med? Og hva vil du bli? PureLove: Har du komplekser for utseendet ditt? (Grunnen til at jeg spør er fordi jeg synes du er veldig pen, men opplever at mange pene synes selv at de ikke er så pene)
Gjest Bandit Skrevet 29. mai 2012 #2009 Skrevet 29. mai 2012 Bandit: Hvem er din favorittkomiker? Og hvilket musikkband/artist liker du best? Ohhh... dette er vanskelig. Gjengen fra Monty Python er en favoritt, og kanskje mest av alt John Cleese. Ellers ligger både Ricky Gervais og Stephen Merchant relativt godt an. Traveling Wilburys, Eric Clapton, Bruce Springsteen, Radiohead og Depeche Mode, er vel de som går igjen oftest på spillelista mi. Hva med deg, HL?
Gjest Purelove Skrevet 29. mai 2012 #2010 Skrevet 29. mai 2012 PureLove: Har du komplekser for utseendet ditt? (Grunnen til at jeg spør er fordi jeg synes du er veldig pen, men opplever at mange pene synes selv at de ikke er så pene) Tusen takk for at du synes det Nei egentlig ikke. Men jeg er jo som alle andre, har mine dårlige dager der jeg er misfornøyd med utseendet og føler meg fæl. Jeg er også veldig vant med å se meg selv i speilet, så føler meg mer enn normal til tider. Akkurat nå føler jeg meg dødsfæl Leser til eksamen og har en trøtt tryne med masse farver.
Gjest badeand1 Skrevet 29. mai 2012 #2011 Skrevet 29. mai 2012 Mortem: Hva studerer du, eller hva jobber du med? Og hva vil du bli? Jobber ikke og studerer ikke. Hva jeg vil bli aner jeg ikke. Kjedeliiiig.
Gjest Katten. Skrevet 29. mai 2012 #2012 Skrevet 29. mai 2012 Katten: Hvordan har du det? Jeg lever Enn du?
SemperFi Skrevet 29. mai 2012 #2014 Skrevet 29. mai 2012 SemperFi: Hvilke typer jenter liker du? Jeg er ikke helt sikker, men jeg skal forsøke å tynne det ned. - Hun må engasjere seg i dagens samfunn. - Kunne være litt spontan og ikke planlegge alt ned i detaljer, man må kunne ta ting på sparket. - Hun må kunne utfordre meg mentalt, ønsker ei som har ambisjoner og helst høyere enn VGS utdanning. - Det er en stor pluss om hun interessert i å lære seg Farsi, men absolutt ikke et must. - Ikke ta seg selv høytidelig, være ydmyk og ha selv ironi/innsigelse. Av utsende faller jeg lett for brunetter, blond-brunetter. Gjerne normal/slank. Under 187, rart om hun er høyere enn meg Og at hun kan kommunisere, løse problemer istedenfor å rømme fra problemene. Hmm, det var det jeg kom på i farten, spør gjerne om spesifikt om dere lurer på noe mer. Enn du da HunterLady, hva er du på jakt etter?
Silfen Skrevet 29. mai 2012 #2015 Skrevet 29. mai 2012 Silfen: Har du noen fobier? Tja. Jeg har hatt. Sprøyteskrekk, edderkoppskrekk, fødselsangst og tannlegeskrekk. De tre førstnevnte er mer eller mindre kurert, på den måtn at de tolereres, men ikke håndteres (edderkopper), tolereres og kan fikse selv om jeg må (sprøyter) og er en glede (fødsel). Tannlegen, derimot. Jeg kan nesten ikke si at det er en fobi. For jeg går ikke til tannlegen. Om jeg derimot skulle finne meg på et tannlegekontor for å gjøre et eller annet med meg selv, så kan man banne på at jeg har tilbrakt et par dager med renneræv og oppkast i ren fysisk skrekk. Mentalt takler jeg det tilsynelatende, jeg svimer bare av når jeg er ferdig. Du da, HL: har du noen rettning innen SP som du ønsker å gå? Ønsker du flere barn?
Gjest HunterLady Skrevet 29. mai 2012 #2016 Skrevet 29. mai 2012 Ohhh... dette er vanskelig. Gjengen fra Monty Python er en favoritt, og kanskje mest av alt John Cleese. Ellers ligger både Ricky Gervais og Stephen Merchant relativt godt an. Traveling Wilburys, Eric Clapton, Bruce Springsteen, Radiohead og Depeche Mode, er vel de som går igjen oftest på spillelista mi. Hva med deg, HL? Interessant Jeg liker mye forskjellig musikk, men hovedsakelig pop og rock. Favoritter er Muse, Mew, Queen, Nirvana, Coldplay, GNR, Aerosmith. Akkurat nå går det derimot mye i Lana Del Ray, en relativt ny artist. Favorittkomikere er Jim Jeffries og Dylan Moran og Tim Minchin. Også synes jeg Eddie Murhpy er litt morsom. Av norske synes jeg Morten Ramm er nokså tåpelig og særdeles morsom! :D Jeg lever Enn du? Lever jeg å Hmm, det var det jeg kom på i farten, spør gjerne om spesifikt om dere lurer på noe mer. Enn du da HunterLady, hva er du på jakt etter? Jeg er på jakt etter en rolig mann som vet å sette pris på livets små gleder. Han må også være intelligent og empatisk, samt være morsom og litt barnslig. Også må han være kjekk og ha en maskulin attitude. Tja. Jeg har hatt. Sprøyteskrekk, edderkoppskrekk, fødselsangst og tannlegeskrekk. Du da, HL: har du noen rettning innen SP som du ønsker å gå? Ønsker du flere barn? Edderkoppskrekken skjønner jeg veeeeldig godt, Silfen. De små krapylene fortjener å DØ!! Jeg vil jobbe med barne-og ungdomspsykiatri eller voksenpsykiatri. Målet er å bli pediatrisk sykepleier eller psykiatrisk spl. Og tusen takk til Tonje! som lærte meg å multisitere :D 1
Gjest Herr Drue Skrevet 30. mai 2012 #2017 Skrevet 30. mai 2012 (endret) Spørsmål til Badabing: er nicket ditt henta fra Sopranos? Endret 30. mai 2012 av Herr Drue
Vulpes Skrevet 30. mai 2012 #2018 Skrevet 30. mai 2012 Jeg liker mye forskjellig musikk, men hovedsakelig pop og rock. Favoritter er Muse, Mew, Queen, Nirvana, Coldplay, GNR, Aerosmith. Akkurat nå går det derimot mye i Lana Del Ray, en relativt ny artist. (...) Og tusen takk til Tonje! som lærte meg å multisitere :D Oi, jeg digger alle disse bandene/artistene du har listet opp her. Ikke dårlig. Og applaus til multisiteringen. Du har herved bestått multiquote-prøven med glans. Jeg er stolt! Haha.
Gjest NozMonster Skrevet 30. mai 2012 #2019 Skrevet 30. mai 2012 (endret) NozMonster: Hvor ofte fester du? tjaaa.... jeg kom hjem fra gårsdagen og nattens festligheter for 25 minutter siden etter en fuktig kveld med mange morsomheter og mange morsomme/bra mennesker- blant annet Alex Rosen men for å svare litt mer konkret, så må jeg nok si gjennomsnittlig 3 kvelder/netter i mnd? Hunterlady: hvor mange par gummistøvler har du? Har du et godt forhold til foreldrene dine? Har du søsken? Gjesten: Enten må du velge bort hårshampo og maskara hver dag i 5 år, eller så må du gå i knallfargerike klær hver dag og buffalosko hver dag i 5 år- hva velger du? Bud: hva er det styggeste/mest sårende noen har sagt til deg? Purelove: er det noe i livet ditt som du angrer sikkelig på? isåfall hva? Smalls: hvor i landet er du fra/bor du? BM2: Har du holdt deg unna Kg hele tiden fra du slettet deg som BrutalMann, eller har du sniklest/skrevet som gjest her? Endret 30. mai 2012 av NozMonster
kråkefjas Skrevet 30. mai 2012 #2020 Skrevet 30. mai 2012 HunterLady: Når skal du oppdatere "Post et bilde av din kropp..."-tråden? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå