Havbris Skrevet 30. mai 2012 #2041 Skrevet 30. mai 2012 En vidunderlig sangerinde som dessverre markedsføres lidt for mye for at hun er blendende vakker, og som bommer en del på repertoiret iblandt. Hun er et eksempel på at markedsføringsapparatet iblandt skader karrièren til folk. Jeg er veldig begeistret, bare så det er sagt. Veldig enig. Hun markedsføres hardt og ganske brutalt og jeg er usikker på om hun har kloke rådgivere rundt seg. Får håpe hun ikke brenner seg ut for tidlig.
Gjest Herr Drue Skrevet 30. mai 2012 #2042 Skrevet 30. mai 2012 (endret) - Endret 22. juni 2012 av Fasting Drue
Gjest NozMonster Skrevet 31. mai 2012 #2043 Skrevet 31. mai 2012 Den viktigste personen i livet mitt er utvilsomt mannen min. Ved siden av at han er kjæresten min så er han min beste venn. Vi har vært sammen i 21 år, og det er ingen som har sett meg så sårbar som han, det er ingen jeg har opplevd så mye sammen med (på godt og vondt) og det er ingen som kjenner meg så godt som han. Dessuten er han faren til våre to flotte barn (som selvsagt er like viktige men på en annen måte) det var veldig fint og rørende skrevet Havbris! Har du den forelskelsesfølelsen enda? og om svaret er ja- hvordan i huleste har dere klart å bevare den igjennom over 20 år??
Gjest Janus Skrevet 31. mai 2012 #2044 Skrevet 31. mai 2012 Cakenommy, Synes du det er creepy eller smigrende at en bruker angivelig skal ha lastet ned et bilde du la ut her inne?
Gjest Badabing Skrevet 31. mai 2012 #2045 Skrevet 31. mai 2012 Spørsmål til Badabing: er nicket ditt henta fra Sopranos? Haha.. Nei, det har jeg ikke tenkt over engang. Svaret er noe så kjedelig som at jeg ble litt sinna for at mitt vanlige nick var tatt, og at Badabing var det første som falt meg inn.
Gjesten Skrevet 31. mai 2012 #2046 Skrevet 31. mai 2012 Gjesten: Enten må du velge bort hårshampo og maskara hver dag i 5 år, eller så må du gå i knallfargerike klær hver dag og buffalosko hver dag i 5 år- hva velger du? Ehm, ææææ! Maskara kunne jeg nok ofret, men jeg tror ikke jeg kan leve uten shampo! Kan du forestille deg mitt hår uvasket? Så da tror jeg nok jeg måtte gått i fargerike klær og buffalosko
Sophie-Ann Skrevet 31. mai 2012 #2047 Skrevet 31. mai 2012 Jeg vil gjerne være med på leken... Hunterlady: I den perioden du var borte, holdt du deg helt vekke fra KG eller hadde du ett annet nick utenom det du avslørte selv?? Bandit: Når kommer du til Bergen for drikke øl??
Gjest Herr Drue Skrevet 31. mai 2012 #2048 Skrevet 31. mai 2012 Haha.. Nei, det har jeg ikke tenkt over engang. Svaret er noe så kjedelig som at jeg ble litt sinna for at mitt vanlige nick var tatt, og at Badabing var det første som falt meg inn. Har du sett Sopranos da? Hvis ikke, så bør du sjekke det ut Badabing er altså strippebula de driver.
Gjest Badabing Skrevet 31. mai 2012 #2049 Skrevet 31. mai 2012 Har du sett Sopranos da? Hvis ikke, så bør du sjekke det ut Badabing er altså strippebula de driver. Ja, jeg har bare ikke tenkt over det siden det er lenge siden jeg så serien. Kanskje det var derfor det poppet opp i hodet mitt HL: Troika er yndlingssjokoladen. Blir aldri lei! Pappan min jobbet mye da jeg var liten siden han startet egen forretning, men hadde alltid med troika om han måtte jobbe overtid. Spørsmål til HL: hva synes du selv er din aller beste egenskap? Spørsmål til Herr Drue: hvor gammel er du sånn egentlig og sånn ca? Jeg innbilte meg sånn opprinnelig at du var en middelaldrende mann med smal bart, italiensk utseende og munnstykke til sigaretten, men tror jeg har bommet veldig.
Gjest Bandit Skrevet 31. mai 2012 #2050 Skrevet 31. mai 2012 Jeg vil gjerne være med på leken... Hunterlady: I den perioden du var borte, holdt du deg helt vekke fra KG eller hadde du ett annet nick utenom det du avslørte selv?? Bandit: Når kommer du til Bergen for drikke øl?? Bergen er en koselig by, så du skal ikke se bort ifra at jeg roter meg bort dit når jeg er blitt noe bedre. 1
Gjest Herr Drue Skrevet 31. mai 2012 #2051 Skrevet 31. mai 2012 (endret) - Endret 22. juni 2012 av Fasting Drue
Gjest Badabing Skrevet 31. mai 2012 #2052 Skrevet 31. mai 2012 Haha, du har nok bomma litt, men kanskje ikke heeelt? Jeg er et sted mellom 25 og 30 år. Spørsmål tilbake: har du noen formening om hvilken vei man skal åpne en banan? Blir du "provvosert" av folk som bruker den ene enden (den de fleste tar tak i når de skreller bananen) som håndtak? Usj, det har jeg ikke sett før, men det hadde jeg helt klart ikke likt. Ser for meg at de ikke vil ha kontroll på bananen sin om de holder den i et tynt håndtak, og merker at jeg blir litt svimmel ved tanken. Bananen skal åpnes i toppen. Spørsmål til Wildthing: var du i NRF4?
Sophie-Ann Skrevet 31. mai 2012 #2053 Skrevet 31. mai 2012 Bergen er en koselig by, så du skal ikke se bort ifra at jeg roter meg bort dit når jeg er blitt noe bedre. Så bra!
Gjest Cakenommy Skrevet 31. mai 2012 #2054 Skrevet 31. mai 2012 Cakenommy, Synes du det er creepy eller smigrende at en bruker angivelig skal ha lastet ned et bilde du la ut her inne? Mest creepy, forventer ikke slikt på et forum som dette. Fordi om det er et av konsekvensene når man poster på åpent nett. Må si det gjorde ikke saken noe bedre å få en post i postkassa en stund etter bildet ble lagt ut av samme personen som lastet ned bildet, og kommenterte i tråden at han ville at jeg skulle se det han skrev. 2
TheHairyToothfairy Skrevet 31. mai 2012 #2055 Skrevet 31. mai 2012 Spørsmål til Wildthing: var du i NRF4? Det er korrekt.
TheHairyToothfairy Skrevet 31. mai 2012 #2056 Skrevet 31. mai 2012 Cakenommy: Kommer du til å poste fler bilder etter dette?
Gjest NerdMedSverd Skrevet 31. mai 2012 #2057 Skrevet 31. mai 2012 (endret) Lutetium 71, Vampen, Aldrisur, NerdMedSverd: hva pleier dere gjøre en varm sommerdag? Aller helst drar jeg ut med venner på fisketur, leser bok, eller drar til en øy. Noen ganger gjemmer jeg meg for sola også edit: Spørsmål til deg. Om du måtte gå på date med en kg bruker, hvem hadde du valgt? Endret 31. mai 2012 av NerdMedSverd
Gjest Nuppdupp Skrevet 31. mai 2012 #2058 Skrevet 31. mai 2012 (endret) Endret 31. mai 2012 av Nuppdupp
Gjest Cakenommy Skrevet 31. mai 2012 #2059 Skrevet 31. mai 2012 Cakenommy: Kommer du til å poste fler bilder etter dette? Ikke med det første, nei. Kommer nok til å ta en stund til neste gang.
Lutetium 71 Skrevet 31. mai 2012 #2060 Skrevet 31. mai 2012 Lutetium 71, Vampen, Aldrisur, NerdMedSverd: hva pleier dere gjøre en varm sommerdag? Grille! Man vet aldri hvor lange sommeren varer her i landet. Ifjor var den stort sett avlyst. Så derfor skal man spise mat i sola så fremt det går, syns jeg. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå