Gjest Herr Drue Skrevet 31. mai 2012 #2061 Skrevet 31. mai 2012 Lutetium: hvilken av dine kroppsdeler er du mest fornøyd med? :gjeiper:
Gjest blackbird Skrevet 31. mai 2012 #2062 Skrevet 31. mai 2012 Mest creepy, forventer ikke slikt på et forum som dette. Fordi om det er et av konsekvensene når man poster på åpent nett. Må si det gjorde ikke saken noe bedre å få en post i postkassa en stund etter bildet ble lagt ut av samme personen som lastet ned bildet, og kommenterte i tråden at han ville at jeg skulle se det han skrev. du kan bare si hva det sto i posten for min del.
Gjest Bud Skrevet 31. mai 2012 #2063 Skrevet 31. mai 2012 takk bud det var snilt sagt! Du har en pen solbrent rygg Er du kåt nå..? Bud; Du får valget mellom å gå med en agurk opp i baken i 30 minutter,eller ligge naken i en dunge med brennhesle i 40 minutter- hva velger du? Agurken hadde sikkert vært en spennende opplevelse i det rette selskapet... Snakker ørsmå pickles eller en halvmeter lang slangeagurk? Tror jeg hadde gått for brenneslen altså, det går fint an å berøre brennesle uten fysisk ubehag. Vi som vokste opp uten playstation og aiphone sitter på mye nyttige erfaringer og lærdom
Lutetium 71 Skrevet 31. mai 2012 #2064 Skrevet 31. mai 2012 Lutetium: hvilken av dine kroppsdeler er du mest fornøyd med? :gjeiper: Føttene. ..og hos Herr Drue?
Gjest blackbird Skrevet 31. mai 2012 #2066 Skrevet 31. mai 2012 Mest creepy, forventer ikke slikt på et forum som dette. Fordi om det er et av konsekvensene når man poster på åpent nett. Må si det gjorde ikke saken noe bedre å få en post i postkassa en stund etter bildet ble lagt ut av samme personen som lastet ned bildet, og kommenterte i tråden at han ville at jeg skulle se det han skrev. hvorfor ikke?
Gjest Bandit Skrevet 31. mai 2012 #2067 Skrevet 31. mai 2012 hvorfor ikke? Du gir deg ikke, selv om hun du lastet ned bildet av synes det er creepy? Av og til er det lurt å veive med det hvite flagget og innse at man kanskje burde begynne å tenke litt annerledes... 3
Gjest Bud Skrevet 31. mai 2012 #2068 Skrevet 31. mai 2012 (endret) Du gir deg ikke, selv om hun du lastet ned bildet av synes det er creepy? Av og til er det lurt å veive med det hvite flagget og innse at man kanskje burde begynne å tenke litt annerledes... Åssen er formen i dag, Bændit? Vampen: har du printet ut kortet du fikk av oss og hengt det på kjøleskapet? Endret 31. mai 2012 av Bud
Gjest Bandit Skrevet 31. mai 2012 #2069 Skrevet 31. mai 2012 Åssen er formen i dag, Bændit? Vampen: har du printet ut kortet du fikk av oss og hengt det på kjøleskapet? Formen er upåklagelig. Sliten etter gårsdagen, men det ordner seg! Hva med deg?
Gjest Bud Skrevet 31. mai 2012 #2070 Skrevet 31. mai 2012 Formen er upåklagelig. Sliten etter gårsdagen, men det ordner seg! Hva med deg? Du er nå jaggu meg positiv Sliten og lei, så alt er ved det vante gamle
Gjest Bandit Skrevet 31. mai 2012 #2071 Skrevet 31. mai 2012 Du er nå jaggu meg positiv Sliten og lei, så alt er ved det vante gamle Jeg har ingenting å klage på, Bøddy! Skal sende deg litt positivitet i posten! 1
Gjest blackbird Skrevet 31. mai 2012 #2072 Skrevet 31. mai 2012 Du gir deg ikke, selv om hun du lastet ned bildet av synes det er creepy? Av og til er det lurt å veive med det hvite flagget og innse at man kanskje burde begynne å tenke litt annerledes... det siste spørmålet var ikke så viktig.
Gjest Cakenommy Skrevet 31. mai 2012 #2073 Skrevet 31. mai 2012 du kan bare si hva det sto i posten for min del. Tittel; fint bilde av deg Tekst: Sendt 29 mai 2012 - 02:56 http://www.public-do...k-roses-dew.jpg kiss hvorfor ikke? Fordi dette er et forum, og ikke et nettsted der man utveksler bilder med hverandre for å kose seg med eller bare å se på. Men mindre det er over PM. Synes du burde ta et hint når jeg ikke svarte deg på den posten, uansett om du bare skrev det der. Men likevel så fortsatte du å skrive i den tråden at du ville at jeg skulle se, at jeg har samme egenskapene som hun blondina du mistet ifjor. Kanskje på tide å innse at det enkle ofte er det beste? At det holder med å si at bildet var fint, istedenfor å informere at du har lagret bildet og alt mulig annet jeg ikke finner interessant. Var det utfyllende nok, eller vil du ha det utbrodert i en novelle, der jeg går i detaljer? Ettersom du aldri gir deg, og ikke skjønner når slaget er tapt. 4
Gjest blackbird Skrevet 31. mai 2012 #2074 Skrevet 31. mai 2012 linken virket ikke... men jeg poster den samme linken her: http://www.public-domain-image.com/plants/flowers/rose/slides/pink-roses-dew.jpg (til bandit: glemte å lade mobilen igår så jeg er her litt fordi jeg venter å at mobilen skal lades ferdig)
Gjest blackbird Skrevet 31. mai 2012 #2075 Skrevet 31. mai 2012 ehh jo det enkle er ofte det beste sant nok
Gjest Bandit Skrevet 31. mai 2012 #2076 Skrevet 31. mai 2012 (til bandit: glemte å lade mobilen igår så jeg er her litt fordi jeg venter å at mobilen skal lades ferdig) Du har ikke meldeplikt til meg, så det går greit...
TheHairyToothfairy Skrevet 31. mai 2012 #2077 Skrevet 31. mai 2012 blackbird: har du lagret toppløs-bildet av meg, òg?
Gjest Janus Skrevet 31. mai 2012 #2078 Skrevet 31. mai 2012 Ikke med det første, nei. Kommer nok til å ta en stund til neste gang. Jeg har fortsatt lagret ansiktet ditt på netthinnen om det er greit. Er jeg creepy nå?
Gjest Cakenommy Skrevet 31. mai 2012 #2079 Skrevet 31. mai 2012 Jeg har fortsatt lagret ansiktet ditt på netthinnen om det er greit. Er jeg creepy nå? Er nok ikke det, nei.
Gjest Herr Drue Skrevet 31. mai 2012 #2080 Skrevet 31. mai 2012 (endret) På tide å legge dette dødt eller? Okkuperer to tråder nå. Endret 31. mai 2012 av Herr Drue 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå