Gjest SummerJudith Skrevet 31. mai 2012 #2081 Skrevet 31. mai 2012 Aaleyha; Du er dj for en kveld,sett opp en topp 10 liste med låter du ville ha spilt. det er i tilfeldig rekkefølge Evanescence - Bring Me To Life Lordi - Hard Rock Hallelujah Katy Perry - Hot N Cold Selena Gomez & The Scene - Love You Like A Love Song My Chemical Romance - "Welcome to the Black Parade" Tone Damli - Look Back Miley Cyrus - Can't Be Tamed Miley Cyrus - Start All Over Tooji- Stay Michael Jackson - Thriller 1
Gjest Herr Drue Skrevet 31. mai 2012 #2082 Skrevet 31. mai 2012 Havbris: hva var den siste konserten du var på?
Gjest SummerJudith Skrevet 31. mai 2012 #2083 Skrevet 31. mai 2012 Aller helst drar jeg ut med venner på fisketur, leser bok, eller drar til en øy. Noen ganger gjemmer jeg meg for sola også edit: Spørsmål til deg. Om du måtte gå på date med en kg bruker, hvem hadde du valgt? hm jeg er ikke forelska i noen her xD men vis jeg måtte velge noen så hadde det enten blitt Lutetium 71 eller Giacomo_P 2
Gjest Purelove Skrevet 31. mai 2012 #2085 Skrevet 31. mai 2012 Purelove: er det noe i livet ditt som du angrer sikkelig på? isåfall hva? Jeg lever etter regelen om å aldri angre på noe, men heller lære av det. Hvis jeg likevel må nevne noe så må det være at jeg valgte feil studium... Et bortkastet år :/ men idag studerer jeg noe jeg liker, heldigvis
Gjest NozMonster Skrevet 31. mai 2012 #2086 Skrevet 31. mai 2012 Ehm, ææææ! Maskara kunne jeg nok ofret, men jeg tror ikke jeg kan leve uten shampo! Kan du forestille deg mitt hår uvasket? Så da tror jeg nok jeg måtte gått i fargerike klær og buffalosko hahaaa- neeei, jeg tror ikke jeg vil se for meg håret ditt sånn! du kommer til å bli alle frisørers mareritt om du velger å gå i mange år uten å vaske det Jeg vil gjerne være med på leken... jaaa hva skal du på lørdaaaaaaag da Sophie-Ann? Er du kåt nå..? Neeej, enkli ikke
Gjest NozMonster Skrevet 31. mai 2012 #2087 Skrevet 31. mai 2012 Jeg lever etter regelen om å aldri angre på noe, men heller lære av det. Hvis jeg likevel må nevne noe så må det være at jeg valgte feil studium... Et bortkastet år :/ men idag studerer jeg noe jeg liker, heldigvis det er fint tenkt! kjenner til den der!! sløste bort ett år selv på- på BI! 125 000 rett i dass! hva studerer du nå da?
Gjest Purelove Skrevet 31. mai 2012 #2088 Skrevet 31. mai 2012 det er fint tenkt! kjenner til den der!! sløste bort ett år selv på- på BI! 125 000 rett i dass! hva studerer du nå da? Jeg studerer Barnevernspedagogikk Du da?
Gjest badeand1 Skrevet 31. mai 2012 #2089 Skrevet 31. mai 2012 Noz, hva jobber du med/som? Husker ikke om jeg har stilt spørsmålet før.
Gjest Herr Drue Skrevet 31. mai 2012 #2090 Skrevet 31. mai 2012 Purelove: ville du valgt en mann med konstant hår på ryggen, eller en med konstant lange fingernegler?
Gjest NozMonster Skrevet 31. mai 2012 #2091 Skrevet 31. mai 2012 Jeg studerer Barnevernspedagogikk Du da? oiioii, det har jeg også søkt på- 6 år på rad uten å komme inn har søkt på særskilte behov i år da, så kommer nok inn på det nå! woohoo! er det et veldig veldig veldig krevende studie? eller går det greit? Noz, hva jobber du med/som? Husker ikke om jeg har stilt spørsmålet før. svar til dere begge: jeg jobber ikke, har vært student nå (barne og ungdomsarbeider), har 2 eksamener igjen før sommerferien inntreffer, så blir det nok videre studier fra høsten! Mortem: har du smakt pizza med biff og bearnaise enda?
Gjest badeand1 Skrevet 31. mai 2012 #2092 Skrevet 31. mai 2012 oiioii, det har jeg også søkt på- 6 år på rad uten å komme inn har søkt på særskilte behov i år da, så kommer nok inn på det nå! woohoo! er det et veldig veldig veldig krevende studie? eller går det greit? svar til dere begge: jeg jobber ikke, har vært student nå (barne og ungdomsarbeider), har 2 eksamener igjen før sommerferien inntreffer, så blir det nok videre studier fra høsten! Mortem: har du smakt pizza med biff og bearnaise enda? Haha. ^^ Ikke fra det stedet du nevnte, men har smakt fra Mix kiosk. Sååå godt!
Gjest Cakenommy Skrevet 31. mai 2012 #2093 Skrevet 31. mai 2012 Mortem: har du smakt pizza med biff og bearnaise enda? Med engang du sier pizza m/biff&bearnaise tenker jeg på Peppes B'n'B. Om nom nom :D
Gjest HunterLady Skrevet 31. mai 2012 #2094 Skrevet 31. mai 2012 Hunterlady: hvor mange par gummistøvler har du? Har du et godt forhold til foreldrene dine? Har du søsken? Har et kjempegodt forhold til begge mine foreldre den dag idag. 2 brødre og en søster (sistnevnte kjenner jeg ikke så godt. Ikke vokst opp med henne). 1 par HunterLady: Når skal du oppdatere "Post et bilde av din kropp..."-tråden? Ingen planer om det bra spørsmål Bud! Det vil jeg stille til hunterlady også... ! såååh- hunterlady: får du mange liknene komplimenter irl som her på kg? Jeg føler vel egentlig ikke at jeg får noen som helst slags komplimenter her inne, så jeg får mange flere irl enn her. Jeg vil gjerne være med på leken... Hunterlady: I den perioden du var borte, holdt du deg helt vekke fra KG eller hadde du ett annet nick utenom det du avslørte selv?? Nei, jeg var her med flere andre nick. Men hadde en kortere pause fra KG der jeg ikke var her i det hele tatt. Spørsmål til HL: hva synes du selv er din aller beste egenskap? At jeg er selvstendig og sterk. Takler mye press.
Gjest Purelove Skrevet 31. mai 2012 #2095 Skrevet 31. mai 2012 Purelove: ville du valgt en mann med konstant hår på ryggen, eller en med konstant lange fingernegler? Går greit med hår, der jeg kommer fra så er mennene hårete, men hotte Fingernegler derimot, viser bare at personen har dårlig hygiene. Hva er det viktigste i livet ditt, Herr Drue?
Gjest Purelove Skrevet 31. mai 2012 #2096 Skrevet 31. mai 2012 oiioii, det har jeg også søkt på- 6 år på rad uten å komme inn har søkt på særskilte behov i år da, så kommer nok inn på det nå! woohoo! er det et veldig veldig veldig krevende studie? eller går det greit? Åh, masse masse lykke til Du kommer inn helt sikkert Er ikke så veldig krevende, hvis du liker det du gjør, så blir det automatisk lett
Aldrisur Skrevet 31. mai 2012 #2098 Skrevet 31. mai 2012 Silfen: Jeg har på følelsen at du er en streng, men veldig varm mamma. Stemmer det?
Vulpes Skrevet 31. mai 2012 #2099 Skrevet 31. mai 2012 Blackbird: Hvor gammel er du? Verken for å skape noen diskusjon eller fortsette på en gammel en, er rett og slett bare nysgjerrig
Silfen Skrevet 31. mai 2012 #2100 Skrevet 31. mai 2012 Silfen: Jeg har på følelsen at du er en streng, men veldig varm mamma. Stemmer det? Streng, men rettferdig, selv om fjortisen ikke alltid er enig. Og jeg håper nå det siver ut litt varme og, hehe. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå