Sequax Skrevet 1. juni 2012 #2182 Skrevet 1. juni 2012 Ai! Vanskelig spørsmål! Jeg er en sånn som kan vandre lykkelig rundt i duskregn og bare drømme meg bort mens håret vokser seg høyere og krøllene kommer frem. Sol er fint å se på (fra stuevinduet). Så jeg velger meg en regnværsdag Enig!
Gjest Surrehodet Skrevet 1. juni 2012 #2183 Skrevet 1. juni 2012 Nobody. Jeg som skulle fritte utav deg hva du spiser og hva du jobber med. Så er du bare nobody? :frown:
Gjest Bud Skrevet 1. juni 2012 #2186 Skrevet 1. juni 2012 Tråden ryddet igjen. Bond, mod Har du støv på hjernen? Din mann må være heldig 4
Gjest Surrehodet Skrevet 1. juni 2012 #2187 Skrevet 1. juni 2012 Jepp, en helt ubetydelig ingen. Jeg digger avataren din, hvorfor valgte du den?
Gjest NozMonster Skrevet 1. juni 2012 #2188 Skrevet 1. juni 2012 Hos min mor. hvorfor gjør du det da? du må jo ikke ha en grunn for så vet, men jeg bare lurer. kanskje du vil flytte hit, så kan vi finne en joggebukse-kis til deg? det er jo vi og de joggebuksene vet du ;9 ( og bud er faktisk også sånn faktisk!) Ja, dette var egentlig et dumt spørsmål. Skjønner ikke at det er så vanskelig å forstå.. ..... Du får forklare meg det du da. Hvis man er født og oppvokst et sted, så kan man jo ikke si at man er fra et helt annet sted? .... apropo denne diskusjonen: jeg pleier å spørre: hvor stammer hudfargen din fra? for et sted stammer den jo fra, selvom vedkomne er norsk, om h*n har vokst opp her Noz: Er du interessert i gatebiler siden du er et nozmonster? Gatebiler?? så langt der i fra!! så langt i fra at det ikke er mulig å komme lenger! jeg blir direkte flau over slike grusomme gatebiler! hva er sammenhengen mellom gatebiler og Noz?
Gjest Bud Skrevet 1. juni 2012 #2189 Skrevet 1. juni 2012 (endret) Lystgassinnsprøytning i tillegg til bensin og oksygen i en forbrenningsmotor har en nærmest eksplosiv virkning i noen sekunder. En sikker måte å rassere en motor. Noz. Joggebukseelsker her!! Endret 1. juni 2012 av Bud
Gjest Purelove Skrevet 1. juni 2012 #2190 Skrevet 1. juni 2012 (endret) Haha, ser at folk har diskutert meg her.. hjelpeeees! Er født og oppvokst i Oslo, men opprinnelig fra Iran!!! Fornøyd? Og når jeg skulle svare Semper, så trengte jeg ikke å si at foreldrene mine er fra Shiraz, det holder med å si at jeg er fra Shiraz, han skjønner vel hva jeg mener. Herr Drue: Jeg skriver og leser persisk, har også jobbet som persisk tolk/oversetter. Endret 1. juni 2012 av Purelove 1
Silfen Skrevet 1. juni 2012 #2191 Skrevet 1. juni 2012 Jeg digger avataren din, hvorfor valgte du den? Den passer på forum. 1
Gjest Herr Drue Skrevet 1. juni 2012 #2192 Skrevet 1. juni 2012 Nozmonster: uten å google det, hvordan vil du definere bær? Hva er forskjellen på frukt og bær?
Gjest NozMonster Skrevet 1. juni 2012 #2193 Skrevet 1. juni 2012 Lystgassinnsprøytning i tillegg til bensin og oksygen i en forbrenningsmotor har en nærmest eksplosiv virkning i noen sekunder. En sikker måte å rassere en motor. Noz. Joggebukseelsker her!! wooohooo! vi burde starte en facebukk-gruppe Nozmonster: uten å google det, hvordan vil du definere bær? Hva er forskjellen på frukt og bær? oiiioiii..hmmm... er det ikke noe med at bær (stort sett?) vokser på busker, mens frukt (stort sett?) vokser på trær? kanskje det har noe med sukkerinnholdet å gjøre også? jeg bare tenker at i frukt så er det mye sukker som man legger på seg av om man spiser for mye, men bær (og grønnsaker) er stort sett veldig kalorifattig.. har du svaret herr drue? kaller du deg drue fordi du er veldig glad i frukt gennerelt? og kanskje spesielt druer?
SemperFi Skrevet 1. juni 2012 #2194 Skrevet 1. juni 2012 Semper: Har du bodd i Norge hele ditt liv? Var 2 mnd gammel da foreldrene mine flyktet Iran, og 3 år når jeg kom til Sørreisa.
Gjest Bud Skrevet 2. juni 2012 #2195 Skrevet 2. juni 2012 Bare for å sjekke at vi er på samme planet, Noz og dere andre joggebuksedamene. Joggebukse er greit å gå med, men det er fantastiske plagg å se på på det annet kjønn, sant? Var 2 mnd gammel da foreldrene mine flyktet Iran, og 3 år når jeg kom til Sørreisa. Tommelstotten opp!
Gjest NozMonster Skrevet 2. juni 2012 #2196 Skrevet 2. juni 2012 Bare for å sjekke at vi er på samme planet, Noz og dere andre joggebuksedamene. Joggebukse er greit å gå med, men det er fantastiske plagg å se på på det annet kjønn, sant? vi er definitivt på samme planet! Uranus(your anus), sant? Joggebukse er dritsexy (men ikke sånn treningsbukse da- de må være baggy og litt "sægga")
Gjest Koala Lompa Skrevet 2. juni 2012 #2197 Skrevet 2. juni 2012 Silfen; Hva er ditt første barndomsminne?
Silfen Skrevet 2. juni 2012 #2198 Skrevet 2. juni 2012 Silfen; Hva er ditt første barndomsminne? Vi flyttet da jeg var ca tre. Første dagen ute i gaten tok nabolagets bølle og kastet en stein i hodet på meg. Jeg husker følelsen av sjokket over at det gikk an å være slemme med andre. Hva med deg?
Gjest Koala Lompa Skrevet 2. juni 2012 #2199 Skrevet 2. juni 2012 Vi flyttet da jeg var ca tre. Første dagen ute i gaten tok nabolagets bølle og kastet en stein i hodet på meg. Jeg husker følelsen av sjokket over at det gikk an å være slemme med andre. Hva med deg? Jeg syklet på trehjulssykkelen min (var vel rundt 3-4år) og ante fred og ingen fare da bøllene i bygda kom bort til meg i bil og tilbød meg snop.
Lutetium 71 Skrevet 2. juni 2012 #2200 Skrevet 2. juni 2012 .... apropo denne diskusjonen: jeg pleier å spørre: hvor stammer hudfargen din fra? for et sted stammer den jo fra, selvom vedkomne er norsk, om h*n har vokst opp her *Belærende kverulantmodus* Sannsynligvis fra pigmenter. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå